Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου 2014

Σχόλια σε αντισχόλια

Βλέπε  http://apotixisi.blogspot.gr/2014/09/blog-post_4.html

- Ανώνυμος (ΠΑΛΑΙΟΣ) αντισχόλιο
Τα χρονια στη ερημια της Οσίας Μαρίας ηταν 47, δεκαεπτα ηταν τα χρονια της αμαρτιας.

1. Ορθόδοξος Συναξαριστής :

- Η Οσία Μαρία γεννήθηκε στην Αίγυπτο και έζησε κατά τους χρόνους του αυτοκράτορα Ιουστινιανού (527 - 565 μ.Χ.). Από τα δώδεκα χρόνια της πέρασε στην Αίγυπτο μια ζωή ασωτίας, αφού από την μικρή αυτή ηλικία διέφθειρε την παρθενία της και είχε ασυγκράτητο και αχόρταγο το πάθος της σαρκικής μείξεως.

κχ
Αν και δεν έχουν σημασία τα ακολουθούντα.

Συνολικά εξεμέτρησε το βίο της μέσα στα 38 χρόνια, σύμφωνα με τον Συναξαριστή, της διάρκειας των ετών ( : "κατά τους χρόνους" ) της αυτοκρατορίας Ιουστινιανού. Αν προσθέσουμε και τα 12 έτη ζωής της στην Αίγυπτο - εκτός Ιουστινιανού - "από την μικρή αυτή ηλικία διέφθειρε την παρθενία" - έχουμε σύνολο 50, δεκαεπτά στην αμαρτία και 17 στην ερημία. Είναι άνευ σημασίας, αν τα χρόνια στην έρημο ήταν 17 ή 47.

2. Ποιος δεν καταλαβαίνει ;

- Μ : Το "υλικό" λοιπόν που χρησιμοποίησε ο Θεός για να δημιουργήσει αυτή την αγιότητα ήταν μόνο η ΑΜΑΡΤΙΑ, σε μεγάλο βαθμό, και η ΜΕΤΑΝΟΙΑ, αντίστοιχα μεγάλη. (αντισχόλιο)
 
Διόρθωση από Μ : Ο Αγιος Νικόδημος μας λέει ότι ο Θεός παραχωρεί στον άνθρωπο πτώσεις ΑΝΑΛΟΓΕΣ της υπερηφάνειας του ώστε να αποκτήσει την ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ (αντισχόλιο)

Ερώτηση κχ : Το ρ. χρησιμοποιώ είναι ίδιο, κατά την ερμηνεία και κατά την έννοια, με το ρ. παραχωρώ ; Σημείωση, οι Λατίνοι δεν μπόρεσαν να καταλάβουν τη διαφορά μεταξύ του ρ. εκπορεύω και του ρ. πέμπω. Μικρό το κακό ; Δεν το νομίζω.

3. Ποιος πρέπει να μετανοήσει ; Ποιος ρίχνει νερό στο μύλο του οικουμενισμού ;

- Προς sotirio
s : Οποιος λέει, για ορθοδοξους αποτειχιζόμενους απο αιρετικούς και στερουμένους επισκοπου, οτι "στη θέση του επισκόπου αναγορεύεται πάσα ανεπίσκοπη επισκοπή - δηλαδή το σώμα ερήμην της κεφαλής γίνεται τόπος και τύπος Χριστού - όπως το εκκλησίασμα!",  έρχεται σε αντίθεση με την ιερή παράδοση και κολάζεται τζάμπα, ρίχνοντας νερό στο μύλο του Βαρθολομαίου και των εχθρών της αποτείχισης. Μετανόησε.

κχ
Οι οικουμενιστές θέλουν επισκοποκεντρική την Εκκλησία και οι (αποτειχισμένοι) αντοικουμενιστές την θέλουν Χριστοκεντρική, Ιεροκανονοκεντρική και Παραδοσιοκεντρική, άνευ επισκόπου. Την επισκοπική θέση αναθέτουν στο λαό του Θεού, ο οποίος καλείται να επιλέξει τον Ιεροκανονοκεντρικό και Παραδοσιοκεντρικό, Χριστοκεντρικό επίσκοπό του.
Ξεχάσαμε να γράψουμε και το Δογματοκεντρική. Το Δόγμα όμως που αποκτήσαμε είναι το Νεοημερολογιτικό και το ημερολόγιο, δηλαδή 13 μέρες μπροστά ο χρόνος, δεν έχει σχέση ούτε με το χρόνο, ούτε με τις εορτάσιμες εκκλησιαστικά ημέρες πλην Πάσχα. Το νέο ημερολόγιο είναι ζήτημα εκκλησιολογικό, ιεροκανονολογικό και παράδοση-ο-λογικό ( μας λείπει η παραδοσιολογία, θα την φτιάξουμε ).

Το Δόγμα πάντως γράφει "σταυρωθέντα επί Ποντίου Πιλάτου ... και αναστάντα τη τρίτη ημέρα κατά τας γραφάς". Έγιναν συζητήσεις, έγιναν Οικουμενικές Σύνοδοι και όλα διευθετήθηκαν. Υπήρχε όμως ένα λάθος και το λάθος αυτό το βρήκαμε 1924 χρόνια μετά. Θέλουμε να συνεορτάζει η διπλωματία ομού μετά της εκλησίας, επί τη προόψει των "Ηνωμένων Θρησκειών" και ...

Σήμερον τα κάτω συνεορτάζει και τα άνω της κάτω συνομιλεί. Θα ήταν ακόμη καλύτερο να προσθέσουμε "λίθοις" τα άνω της κάτω συνομιλεί. Ας μην προσθέτουμε όμως κι άλλες αμαρτίες στην άθλια γραφή μας.

Δεν απελπιζόμαστε, δεν ζητάμε εμείς να μετανοήσετε. Είναι άλλου (...) δουλειά αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: