Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2013

Τα βελάσματα και τα τραγούδια

Ανώνυμος
- Εφόσον ο διάλογος γίνετε σε δημόσια θέα ο οποιοσδήποτε μπορεί να παρέμβει να σχολιάσει είτε τα δικά μου λόγια , είτε τις δικές σας παρερμηνείες πόσο μάλλον όταν αυτές γίνονται με σκοπό αποσυντονισμού αλλά και διχασμού στον αναγνώστη 

KX
Βλέπω, σας ενδιαφέρει το περισσότερο ο αποσυντονισμός και ο διχασμός του αναγνώστη. Με άλλα λόγια, οι "μαντρωμένοι" μέσα στη λυκοφωλιά να μείνουν εκεί όπου βρίσκονται. Κάνετε λοιπόν εσείς τη δουλειά σας - το σύγχρονο αγιολόγιο έχει αρκετές λευκές σελίδες - κι αφήστε εμάς να λέμε τα τραγούδια μας, όχι βελάσματα, όπως προτιμάτε.

Ανώνυμος
- δεν νομίζω να υπάρχει λογικός αναγνώστης που να επικροτεί την επίλυση των εκκλησιαστικών προβλημάτων μέσα από τρόπους αναρχίας που μόνο καλό δεν κάνουν στο Σώμα της Εκκλησίας Του Χριστού 

ΚΧ
Την αναρχία εσείς την εγκαινιάσατε με τη συμπαράσταση (οδηγίες) των πολιτικών αρχόντων. Μπερδεμένοι ήταν αυτοί - σύνθεση παπισμού και προτεσταντισμού οι μεν (αγγλικανοί) - σύνθεση παπισμού και ορθοδοξίας (ουνίτες) οι δε - μπερδεμένοι είσαστε κι εσείς. Και γίναμε "μύλος", ο καλός μύλος που τα αλέθει όλα, ο μύλος του Φαναρίου.

Ανώνυμος
- Η σύγκληση Πανορθόδοξης Οικουμενικής Συνόδου γίνετε κατά την ιεραρχική εκκλησιαστική τάξη από εκείνον που ιεραρχικά ακολουθεί στην τάξη τον κατηγορούμενο πατριάρχη . Διαφορετικά η άρνηση του κατηγορούμενου πατριάρχη να παρευρεθεί σε απολογία οποιασδήποτε άλλης μορφής σύγκλησης συνόδου καθιστά αυτόματα την σύνοδο άκυρη και κατ ' επέκταση άκυρες και όλες τις αποφάσεις της

ΚΧ
Κάτι ήξερε ο πατριάρχης Θεόφιλος Αλεξανδρείας, αυτός που συγκάλεσε τη ληστρική σύνοδο παρά την Δρυ. Τον μιμήθηκε αργότερα ο πάπας και καθυστερημένα, τώρα, κάνει και ο οικουμενικός Βαρθολομαίος τα ίδια. Στα βήματα Θεοφίλου βαδίζει. Παρενθετικά, σύνοδος προς αποκατάσταση του ιερού Χρυσοστόμου, έτσι όπως την προδιαγράψατε, έγινε ; Ο Θεόφιλος όταν κλήθηκε δεν παρευρέθηκε. Άρα, δεν ήταν έγκυρη εκείνη που δικαίωσε τον ιερό Χρυσόστομο.

Ανώνυμος
- Εδώ εσείς "καταργήσατε" την Αγία Εκκλησία Του Χριστού αντικαθιστώντας την με την "Γνησία" και σας πειράζει το τι κάνει ο πατριάρχης ;

ΚΧ
Αν εμείς λεγόμαστε Γνήσιοι, εσείς λεγόσαστε Αυθεντικοί, κατ΄ απομίμηση της παπικής αυθεντίας. Δεν το λέτε όμως, θα εκτεθείτε. Έχετε τα δικά σας "κόλπα" για να ρίχνετε στάχτη στα μάτια των ακατήχητων, στους "μαντρωμένους", οι οποίοι το μόνο που ξέρουν είναι ... να βελάζουν. Όσοι όμως έχουν νουν Χριστού δεν ξεγελιούνται. Αφήστε, λοιπόν, τις πονηριές τύπου "από πατριάρχη μεριά έμειναν μόνο τα προσωπικά του λόγια που δεν βρήκαν εφαρμογή και υιοθέτηση στο εκκλησιαστικό σώμα μέχρι σήμερα και ούτε και θα βρουν στο μέλλον χωρίς την σύμφωνη γνώμη κλήρου και λαού".  Δικά σας λόγια. Και τα δικά μου :
Όποιος τολμά ( γέροντας Αγάθων και άλλοι ) ας διαφωνήσει, πιχί, με το "έχομεν χριστιανοί και Εβραίοι κοινήν κληρονομιά". Και δεν είναι μόνο αυτό. Παρένθεση, ποια είναι η κοινή μας κληρονομιά; Στη Σταύρωση ή στην Ομολογία Πίστεως κατά το Σύμβολο Νικαίας-Κων/πολης ;

Ανώνυμος
- η έκφραση : "μη μέταιρε όρια αιώνια α έθεντο οι πατέρες " αφορά την πίστη και όχι τα ημερολόγια όπως λανθασμένα παρερμηνεύεται για άλλη μια φορά προκειμένου να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα που διαπράξατε . Πως φανταστήκατε ότι ένα ημερολόγιο φτιαγμένο από έναν Καίσαρα που έφερε το όνομα του Καίσαρα θα ήταν "όριο αιώνιο" ; Θα καθόριζε δηλαδή την αιωνιότητα της σωτηρίας της ψυχής του ανθρώπου μια ανθρώπινη κοσμική και επίγεια δημιουργία όπως είναι τα ημερολόγια ;


ΚΧ
Κι εσείς για πείτε μας, πώς είναι δυνατόν να λέτε στο Σύμβολο Πίστεως εκείνο το ενοχλητικό (;) "σταυρωθέντα ἐπί Ποντίου Πιλάτου" ; Και πως εξηγείται το άλλο "1 Ἐγένετο δὲ ἐν ταῖς ἡμέραις ἐκείναις ἐξῆλθε δόγμα παρὰ Καίσαρος Αὐγούστου ἀπογράφεσθαι πᾶσαν τὴν οἰκουμένην. 2 αὕτη ἡ ἀπογραφὴ πρώτη ἐγένετο ἡγεμονεύοντος τῆς Συρίας Κυρηνίου";
Αυτά τα ιστορικά γεγονότα πώς " δένουν " με την πίστη και γιατί δεν δένει το ημερολόγιο - εορτολόγιο για την ακρίβεια ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: