Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2013

Το θαύμα του Παρακλήτου

Ανώνυμος έγραψε ...
Το παραπάνω δικό σας (: "δεν μπορέσατε να καταλάβετε - το αγνοήσατε εντελώς - λόγω των αιρετικών καθοδηγητών σας, το ... θέλοντας να προστατεύσει λιγότερο την αγία Ολυμπιάδα "ίνα μη απογινώσκει" και περισσότερο όσους ασθενείς στην πίστη θα τον διάβαζαν " ) θα ήταν πειστικό εάν δεν υπήρχε η Άγια Γραφή . Από την στιγμή που ο Θεός μας άφησε το λόγο του μέσα από την Αγία Γραφή δεν υπήρχε περίπτωση ο Άγιος Ιωάννης να έγραφε τις επιστολές του για να βοηθήσει τους ασθενείς στην πίστη από την στιγμή που και ο ίδιος στην επιστολή του χρησιμοποιεί λόγια της γραφής. Διότι πολύ απλά δεν γνώριζε αν οι επιστολές του θα έφταναν ως τα χρόνια μας προκειμένου να ωφελήσουν τον κόσμο.
κχ :
Μα αυτό ακριβώς είναι το θαύμα του Παρακλήτου, το οποίο δεν βλέπουν οι ορώντες δάσκαλοί σας, εσείς και όσοι τους ακολουθούν. Θέλετε χειροπιαστά θαύματα, όχι όμως θαύματα όπως αυτό του αγ. Ιωάννου του Χρυσοστόμου. Ο οποίος, μολονότι "πολύ απλά δεν γνώριζε αν οι επιστολές του θα έφταναν ως τα χρόνια μας προκειμένου να ωφελήσουν τον κόσμο", όπως γράψατε, οι επιστολές όμως έφτασαν μέχρι τις μέρες μας! Το ίδιο ισχύει για τον απ. Παύλο και το πλήθος των αγίων της Εκκλησίας. Όλα έπονται του Κυρίου. Αυτό, για σας και τους ορώντες δασκάλους σας, δεν είναι θαύμα. Πάντως, το σώμα της Εκκλησίας εκείνα τα χρόνια είχε λίαν ανεπτυγμένο το αισθητήριο της αλήθειας και έσπευσε γρήγορα να τον κατατάξει στο χορό των αγίων πατέρων.

Οι σημερινές απαιτήσεις είναι άλλες, έργω θέλετε την αλήθεια να θαυματουργεί και όχι λόγω. Όταν ο λόγος δομείται και αρθρώνεται με βάση την αλήθεια, αυτό δεν είναι για σας θαύμα. Ότι τσακίζεται το διάχυτο, παγκόσμιο πλέον, ψεύδος, ούτε κι αυτό σας λέει τίποτα. Οι διεστραμμένοι θαυματοποιοί δάσκαλοι το μόνο που ξέρουν είναι να σας αφήνουν άναυδους με τις μαντικές - ενίοτε και θαυματουργικές - ικανότητές τους.

27 καὶ εἰ ἐγὼ ἐν Βεελζεβοὺλ ἐκβάλλω τὰ δαιμόνια, οἱ υἱοὶ ὑμῶν ἐν τίνι ἐκβάλλουσι; διὰ τοῦτο αὐτοὶ κριταὶ ἔσονται ὑμῶν. (Μτ. ιβ΄)

Εκείνος που το είπε αυτό, "έργω θαύμα εποίει και λόγω την των Φαρισαίων βλασφημίαν του Πνεύματος κατέδειξε". Οι ορώντες κάνουν σήμερα θαύματα, αλλά σιωπούν για όλα όσα βλάσφημα συμβαίνουν γύρω τους.

43 Ὅταν δὲ τὸ ἀκάθαρτον πνεῦμα ἐξέλθῃ ἀπὸ τοῦ ἀνθρώπου, διέρχεται δι' ἀνύδρων τόπων ζητοῦν ἀνάπαυσιν, καὶ οὐχ εὑρίσκει. 44 τότε λέγει· εἰς τὸν οἶκόν μου ἐπιστρέψω ὅθεν ἐξῆλθον· καὶ ἐλθὸν εὑρίσκει σχολάζοντα καὶ σεσαρωμένον καὶ κεκοσμημένον. 45 τότε πορεύεται καὶ παραλαμβάνει μεθ' ἑαυτοῦ ἑπτὰ ἕτερα πνεύματα πονηρότερα ἑαυτοῦ, καὶ εἰσελθόντα κατοικεῖ ἐκεῖ· καὶ γίνεται τὰ ἔσχατα τοῦ ἀνθρώπου ἐκείνου χείρονα τῶν πρώτων. (ε.α) 

4 σχόλια:

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ανώνυμος :
Ο Παλλάδιος μας ενημερώνει ότι οι επιστολές γράφτηκαν προς την Άγια Ολυμπιάδα με μεγάλο προβληματισμό από τον Άγιο και με μεγάλη πνευματικότητα εστιασμένες προς το πρόσωπο της και όχι προς τον κόσμο .

ΚΧ
Και ο απ. Παύλος έγραψε με μεγάλο προβληματισμό και μεγάλη πνευματικότητα δυο επιστολές εστιασμένες (sic) Προς (το πρόσωπο) Τιμόθεον. Δεν είχαμε όμως τότε τον Παλλάδιο, έχουμε όμως τον σημερινό ανώνυμο και τους ορώντες, να μας πληροφορούν ότι αυτές του ιερού Χρυσοστόμου - προφανώς δεν ισχύουν τα ίδια με τον Τιμόθεο - δεν ήταν "προς τον κόσμο". Ω, ναι ! ήταν για το πρόσωπο. Αλλά έγιναν για τον κόσμο, όπως και εκείνες με τον Τιμόθεο. Πώς εξηγείται αυτό ;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ανώνυμος :
Λέτε : "το οποίο δεν βλέπουν οι ορώντες δάσκαλοί σας"

Μάλλον εσείς δεν βλέπετε αυτά που θα έπρεπε να βλέπετε για αυτό και αδυνατείτε να απαντήσετε στα υπόλοιπα αλλά εστιάσατε σε πράγματα που σας συμφέρουν . Αγνοήσατε την περίπτωση της πόλεως της Νινευί που οι κάτοικοι άλλαξαν Τα Σχέδια Του Θεού με την μετάνοια και την προσευχή σε πράγματα που δεν περνούσαν από το ανθρώπινο χέρι . Αγνοήσατε το αθώο όπλο της προσευχής και της μετάνοια που αλλάζει Τα Σχέδια Του Θεού και περάσατε σε σχίσματα βλέποντας γεγονότα στην εκκλησία του Χριστού που εκ νέου δεν περνάνε από ανθρώπινο χέρι .Θεωρώντας πως με το σχίσμα και εκτός Ορθοδοξίας λύνετε το πρόβλημα . Έτσι όμως δεν λύνετε το πρόβλημα . Κανένα πρόβλημα που δεν περνάει από το ανθρώπινο χέρι δεν λύθηκε με μονομερείς ενέργειες και σχίσματα . Για αυτό και ο Άγιος Ιωάννης μας διαβεβαιώνει στον λόγο του ότι το σχίσμα δεν ξεπλένεται ούτε με αίμα μαρτυρίου .

ΚΧ :
Κι εσείς απαντάτε,
"Μάλλον εσείς δεν βλέπετε αυτά που θα έπρεπε να βλέπετε για αυτό και αδυνατείτε να απαντήσετε στα υπόλοιπα αλλά εστιάσατε σε πράγματα που σας συμφέρουν ... περάσατε σε σχίσματα βλέποντας γεγονότα στην εκκλησία του Χριστού που εκ νέου δεν περνάνε από ανθρώπινο χέρι νομίζοντας πως με το σχίσμα και εκτός Ορθοδοξίας λύνεται το πρόβλημα"

Τότε, λοιπόν, πείτε μας να το μάθουμε, να το δούμε :
Από τίνος χέρια πέρασε η καινοτομία του 1924, του Θεού ή του ανθρώπου; Αν ήταν του Θεού, τότε σχισματικοί ήταν οι γονείς που μας γέννησαν, εννοώ πάπποι και προπάπποι, αν ήταν από ανθρώπου, τότε σχισματικοί ήταν εκείνοι, που έκαναν αυτά για τα οποία σήμερα τρωγόμαστε και οι ορώντες να σας μαθαίνουν στραβά γράμματα. Δηλαδή, ότι το σχίσμα το έκαναν οι παλαιοημερολογίτες και όχι η ιεραρχία. Η θλιβερή ιεραρχία, που άλλοτε ήταν με τον Κωνσταντίνο, άλλοτε με τον Βενιζέλο και ουδέποτε με την Εκκλησία της ιερής Παράδοσης. Γι΄ αυτά αγωνίστηκε ο άγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος, για Παράδοση και Εκκλησία, και γι΄ αυτά έγραψε "το σχίσμα δεν ξεπλένεται ούτε με αίμα μαρτυρίου". Όποιος αυτά τα σχίζει, δεν σώνεται με τίποτα. Παράδοση ήταν ότι τρεις τοπικές σύνοδοι στην Κων/πολη αναθεμάτισαν την παπική καινοτομία του καλενταρίου, τούτο όμως δεν σας λέει τίποτα. Αντίθετα, τη μόναδική τοπική σύνοδο που κάνατε σημαία - έγινε στα τέλη του 19ου αιώνα - είναι εκείνη με την καταδίκη του εθνοφυλετισμού. Τις άλλες ούτε καν τις λαμβάνετε υπόψη. Κι ερχόσαστε εσείς μετά, να μου γράφετε για τον Παλλάδιο, τον ιερό Χρυσόστομο, την αγία Ολυμπιάδα και το παράδειγμα της Νινευί . Μετάνοια σας διδάσκουν οι ορώντες, αλλά οι ίδιοι είναι αμετανόητοι. "

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ανώνυμος
Προς Κυπριανός Χριστοδουλίδης 11 Δεκεμβρίου 2013 8:08 μ.μ.

Λέτε : "Και ο απ. Παύλος έγραψε με μεγάλο προβληματισμό και μεγάλη πνευματικότητα δυο επιστολές εστιασμένες (sic) Προς (το πρόσωπο) Τιμόθεον. "

Δεν είναι το ίδιο πράγμα με την περίπτωση του Άγιου Ιωάννη του Χρυσοστόμου . Η επικοινωνία του Άγιου Ιωάννη του Χρυσοστόμου με την Άγια Ολυμπιάδα γινόταν από εξορία προς εξορία . Δεν γινόταν μέσα από ιεραποστολή . Ό Απόστολος Παύλος τότε αν δεν κάνω λάθος ιεραποστολή έκανε . Διέδιδε τον Χριστιανισμό ανά τον κόσμο . Του Άγιου Ιωάννη του Χρυσοστόμου από ότι ξέρω δεν διασώθηκαν όλες οι επιστολές του προς την Άγια Ολυμπιάδα . Άλλα κάποιες χάθηκαν μέσα στις επικρατούσες συνθήκες που παρεμπόδιζαν την επικοινωνία τους . Δεν υπήρχαν εύκολα τα μέσα εκείνα τότε προκειμένου η επιστολή να έφτανε με ασφάλεια προς την Άγια Ολυμπιάδα . Δεν έβρισκε εύκολα ανθρώπους ο Άγιος Ιωάννης προκειμένου να μεταφέρουν από την εξορία του τις επιστολές προς την εξορία της Αγίας .
Διότι άλλαζε πολλά μέρη κατά το ταξίδι της εξορίας του ο Άγιος και απομονωνόταν όλο και ποιο μακριά από την αγαπημένη του διακόνισσα σύμφωνα με τις διαφορετικές εντολές κατεύθυνσης που έπαιρναν κάθε φορά . Δεν μπορούσε λοιπόν να σκεφτεί ο Άγιος παρά τις όλες ταλαιπωρίες του τίποτα άλλο από την διάσωση και μόνο της Άγιας Ολυμπιάδας και του προβλήματος της ψυχολογικής της καταστάσεως αλλά και της προσωπικής του δικαίωσης από τον πάπα Ιννοκέντιο και όχι του κόσμου .

Λέτε : "Δεν είχαμε όμως τότε τον Παλλάδιο, έχουμε όμως τον σημερινό ανώνυμο και τους ορώντες, να μας πληροφορούν ότι αυτές του ιερού Χρυσοστόμου - προφανώς δεν ισχύουν τα ίδια με τον Τιμόθεο - δεν ήταν "προς τον κόσμο".

Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια . Άλλωστε η κάθε σου κατάκριση μας ευεργετεί . Εδώ έβγαλες από προηγούμενα μηνύματα σου τον γ.Νίκων ότι διαστρεβλώνει τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο , εμάς θα πίστευες .!

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Απάντηση κχ
Καλά Χριστούγεννα σε όλους, όσους αναγνώστες παρακολούθησαν τα διαμειφθέντα, και στη Διαχείριση του ιστολογίου που με φιλοξένησε.

Ιεραποστολή δεν έπαυσε, και δεν θα πάψει ποτέ να γίνεται, ανεξαρτήτως εξωτερικών συνθηκών : διώξεων, ελευθερίας, αδιαφορίας ή ιδιοτελούς ενδιαφέροντος. Η αλήθεια πάντα θα στρεβλώνεται, ανάλογα με τις διαθέσεις του Καίσαρα και του υποτακτικού σ΄ αυτόν ιερατείου.

" 15 ... οὐκ ἔχομεν βασιλέα εἰ μὴ Καίσαρα "

Και συμπληρωματικά εδώ
Προσέξτε το αυτό που γράφει : " Διότι άλλαζε πολλά μέρη κατά το ταξίδι της εξορίας του ο Άγιος και απομονωνόταν όλο και πιο μακριά από την αγαπημένη του διακόνισσα σύμφωνα με τις διαφορετικές εντολές κατεύθυνσης που έπαιρναν κάθε φορά . Δεν μπορούσε λοιπόν να σκεφτεί ο Άγιος παρά τις όλες ταλαιπωρίες του τίποτα άλλο από την διάσωση και μόνο της Άγιας Ολυμπιάδας (σ.σ. ξέχασε το "αγαπημένης του διακόνισσας") και του προβλήματος της ψυχολογικής της καταστάσεως αλλά και της προσωπικής του δικαίωσης από τον πάπα Ιννοκέντιο και όχι του κόσμου.

Αυτά τους μαθαίνουν οι ορώντες και μη τολμώντες γέροντες.