Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2011

Η ευχή του ιστολογίου προς τους αναγνώστες



Με τη φωτογραφία του ιστολογίου ΚΛΑΣΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

Εύχομαι Καλά Χριστούγεννα στους εδώ αναγνώστες και επισκέπτες. Μικρή μόνο σημείωση

Σημείωση

Τα Χριστούγεννα που εορτάζουμε είναι των ανθρώπων τα Χριστούγεννα και πώς αυτοί τα έφτιαξαν και τα όρισαν να εορτάζονται.

Τα επουράνια Χριστούγενα, τα θεία και ανθρωποσωτήρια Χριστούγεννα, εορτάζονται όπως όρισε η Εκκλησία : Η μία, αγία, καθολική και αποστολική Εκκλησία, η Ορθόδοξη Εκκλησία.

Ύστερα οι εκκλησίες έγιναν πολλές, μαζεύτηκαν οι κεφαλές, και είπαν "καλά θα κάνουμε να γιορτάζουμε όλοι μαζί"!

Σε λίγο θα τα φτιάξουν με τέτοιο τρόπο, ώστε να μη μένουν παραπονούμενοι οι άλλοι (ινδουιστές, βουδιστές, βραχμανιστές, σαηεντολόγοι, σατανιστές και όλος ο υπόλοιπος συρφετός). Οι των θρησκευτικών πραγμάτων κεφαλές κατόπιν ωρίμου σκέψεως είπαν : "Αφού όλοι οι άνθρωποι είναι δυνητικά αιρετικοί, γιατί να μείνουμε εμείς απ΄ έξω; Μέσα λοιπόν όλοι".

Πράγματι, δυνητικά (θεωρητικά) αιρετικός μπορεί να γίνει ο καθένας από εμάς. Άλλο όμως τι κάνει, πως σκέπτεται ένας έκαστος και έτερο όταν αυτό διακηρύσσεται δημόσια. Τότε, αδρανούσης της Ιεραρχίας, το μόνο που μένει είναι ο αποχωρισμός, η αποσκίρτηση ή αποτείχιση, από τις διδαχές και τις ευλογίες των πονηρευομένων. Διαφορετικά η αίρεση παγιώνεται, και εφόσον αθετείται η σύγκλιση οικουμενικής Συνόδου, λειαίνεται το έδαφος ψευδοσυνόδου από τους σφετεριστές των θεσμών.

Έτσι, μπήκαμε στο καλάθι, και από δυνητικά (εν δυνάμει ή θεωρητικά) αιρετικοί προχωρούμε στην κατ΄ ενέργεια αίρεση (πρακτικά). Πάντως, στην Ορθοδοξία με τον θεσμό της Συνόδου και των επαινετών σχισμάτων παρόμοιες αντιλήψεις δεν ισχύουν. Προηγείται ο έλεγχος των αιτίων που οδηγεί στο σχίσμα, για να επακολουθήσει Σύνοδος προς έπαινο ή καταδίκη των νέων (καινών) διδαχών. Φυσικό επακόλουθο και η επιβράβευση ή μη, του σχίσματος.

Κυπριανός Χ

Υστερόγραφο
Τα ανωτέρω όχι για να ανοίξουμε κουβέντα ή σχόλια. Την άποψή μου γράφω, τα σχόλια ας τα κρατήσει καθένας για τον εαυτό του.


Και η ευχή με φωτογραφία του γράφοντος ...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

εσυ εισαι αυτός ο τυπος που φευγει;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Δεν έχει σημασία αν είμαι εγώ ή άλλος. Είναι ένας που φεύγει.

Ανώνυμος είπε...

Γράφεις με φωτογραφία του γράφοντος που σημαίνει είσαι εσύ.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Η φωτογραφία είναι (ελήφθη υπό) του γράφοντος. Δεν συνεπάγεται όμως αυτό, ότι υποχρεωτικά το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ της φωτογραφίας - μέρος αυτής οπωσδήποτε - είναι και ο γράφων.

Το ΘΕΜΑ της φωτογραφίας μπορεί να αφορά στον γράφοντα, τούτο όμως είναι εντελώς κάτι διαφορετικό. Άλλο το ΘΕΜΑ, έτερο το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ της φωτογραφίας (ή των φωτογραφιών).

Ανώνυμος είπε...

τα εχεις μπερδεψει στο μυαλο σου το παλαιοημερολογιτικο ή κάνω λάθος;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ευχαριστώ πολύ τον ανώνυμο σχολιαστή (26/12/2011, 11:09) για την εξ αποστάσεως διάγνωση.

Θα τον παρακαλούσα να μου συστήσει έναν καλό νεοημερολογίτη ιατρό για την επισκευή των μπερδεμένων εγκεφαλικών ελίκων μου. Δεν του ζητώ πολλά νομίζω, ένα όνομα αρκεί, διεύθυνση και τηλέφωνο θα τα βρω.