Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου 2011

"Οικογένεια σε κρίση", νέα διαθρησκειακή διάσκεψη


Αν νομίζετε ότι οι άλλοι δεν ανησυχούν για την κρίση την οποία διέρχεται ο θεσμός του γάμου και της οικογένειας κάνετε μεγάλο λάθος. Στη Βιέννη από τις 5 μέχρι της 7 Δεκεμβρίου διοργανώνεται διαθρησκειακή διάσκεψη με θέμα "Οικογένεια σε κρίση". Οργανωτές του συνεδρίου είναι το παγκόσμιο εβραϊκό συνέδριο, η Διάσκεψη των Ευρωπαίων Ραββίνων, καθώς και η εβραϊκή κοινότητα της Αυστρίας. Συνδιοργανωτής είναι η Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία, θα συμμετάσχει δε και η Ρωμαιοκαθολική.

Μαθαίνουμε λοιπόν ότι ...


"Στο συνέδριο θα συζητηθούν τα ακόλουθα θέματα: «Οικογένεια και θρησκευτική κοινότητα», «Οικογενειακό Δίκαιο στην Ευρώπη», «Ηθική των συζυγικών σχέσεων», «Οι γονείς και τα παιδιά»".(*)

... και σχολιάζοντας γράφουμε :

Αν ήταν διαφορετικές οι εποχές και άλλοι καθόριζαν την πορεία του κόσμου, δεν θα περιμέναμε τους ραββίνους, τους καρδιναλίους ή τους προέδρους τμημάτων εξωτερικών εκκλησιαστικών σχέσεων (σημ. πανταχού παρούσες οι σχέσεις και οπωσδήποτε οι "σχεσίτες") τύπου Μητροπολίτη Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνος.

Σύνοδοι Οικουμενικές θα συγκαλούντο, όχι Συνέδρια διαπροσωπικών σχέσεων και ανταλλαγής απόψεων δια το "θεαθήναι της αγάπης". Είναι βέβαια και το εφιαλτικό όραμα του οικουμενισμού, που τα καθοδηγεί όλα τούτα.

Αλλά πέρα από αυτά, εκείνο που προφανώς δεν πρόκειται να συζητηθεί ποτέ, είναι μια πτυχή ενός εκ των πολλών νόμων που καθορίζουν τη ζωή και την πορεία του εβραϊκού έθνους.

Σύμφωνα με το νόμο αυτό, οι πτυχές του οποίου χάνονται στα βάθη του παρελθόντος της ιουδαϊκής - εν διασπορά - παράδοσης, ο άρρην Εβραίος οφείλει να παντρεύεται Εβραία. Αυτό όμως δεν ισχύει για τα θήλεα. Οι Εβραίες μπορούν να παντρεύονται ανεξαρτήτως φυλής, θρησκεύματος ή εθνότητας, τον εκλεκτό τους.

Ομολογουμένως είναι αρκετά έξυπνη η τήρηση αυτής της παράδοσης εκ μέρους των νομοδιδασκάλων και επιμελουμένων το μέλλον της φυλής και του έθνους των. Η πρώτη δασκάλα των παιδιών είναι η μητέρα, και αν αυτή είναι προερχομένη εκ του ιουδαϊκού θρησκεύματος, τα παιδιά θα ακολουθήσουν τις μητρικές διδαχές για ένα θεό (ανώτερη δύναμη) κοινό όλων των ανθρώπων. Ο οποίος στην περίπτωση των παπικών και των λοιπών αντιλεγομένων ιερέων - στο συνέδριο της Βιέννης δεν θα είναι παρόντες, προτιμήθηκαν οι ραββίνοι - φορεί το ένδυμα της αγάπης. Οι απόντες, αλλά παρόντες δια των εκπροσώπων τους, έχουν άλλη φορεσιά. Αυτοί φορούν το "ένδυμα" των σχέσεων και θα διαπραγματευθούν την "Ηθική των συζυγικών σχέσεων" στα πλαίσια ενός γενικοτέρου θέματος. Τίτλος του: "Οικογένεια σε κρίση".

Λαμπρά προβλέπονται τα αποτελέσματα και αισιόδοξα οπωσδήποτε θα είναι τα συμπεράσματα. Οι διακρίσεις των φύλων δεν υφίστανται και ουδείς θα τολμήσει να κάνει λόγο περί αυτού. Η αγάπη όλα τα συγχωρεί και ουδέποτε εκπίπτει. Φυσικά, τίποτα δεν θα λεχθεί και ως προς την τήρηση του εβραϊκού νόμου : Ο άρρην Εβραίος να παντρεύεται Εβραία, αν θέλει να του συμπαραστέκεται ο θεός και ο γάμος να αποβεί προς δόξαν του κυρίαρχου πλέον εθνους του.

(*) http://aktines.blogspot.com/2011/12/blog-post_7373.html

1 σχόλιο:

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Και ένα σχόλιο (πάλι του ιδίου) σε ένα άλλο θέμα, μπορεί σχετικό, μπορεί και άσχετο. Δείτε προηγουμένως την ανάρτηση ...

http://proslalia.blogspot.com/2011/12/blog-post_8226.html

... και μετά διαβάστε αυτό :

Σεβ. Αναστάσιος :
"Η αυτοκριτική όμως αυτή δεν φθάνει. Χρειάζεται μετάνοια. Για πολλούς, η λέξη ηχεί πολύ “θρησκευτική”, παρωχημένη. Εν τούτοις, παραμένει διαχρονικά επίκαιρη και επαναστατική –από τότε που την ανέδειξε πυρήνα του ευαγγελίου Του ο Χριστός: “Μετανοείτε”"

ΚΧ :
Όλα αυτά τα περί συλλογικής ευθύνης τα έχουμε ακούσει, τα ξέρουμε. Έχουμε επίσης γνώσιν και του : "Μετανοείτε".

Μήπως όμως ο Σεβασμιότατος γράφοντας περί συλλογικής ευθύνης και αλλαγής νου, συμπεριφοράς, τρόπου με τον οποίο αντικρίζουμε τη ζωή κλπ., εξαιρεί τον εαυτό του και τους συλλειτουργούς στο ιερό Διακόνημα της ιεροσύνης;

Διότι συμβαίνει να γράφουν τα ιερά μας Βιβλία ότι "κατά τον ηγούμενον της πόλεως πάντες οι κατοικούντες αυτήν".

Μήπως, λοιπόν, αυτή η περίφημη "συλλογική ευθύνη" διαζωγραφίζει το άηθες ήθος των πάσης φύσεως - και υψηλής οπωσδήποτε αρμοδιότητας και ευθύνης - ηγουμένων, το παράδειγμα των οποίων μιμούμεθα "πάντες οι κατοικούντες" τις πόλεις;

Υστερόγραφο

Ο Σεβασμιότατος μας κάνει λόγο για "Κρίσιμη ευκαιρία της κρίσεως", της οικονομικής δηλαδή.
Από τα γραφόμενά του εμείς θα αλλάζαμε τον τίτλο και θα γράφαμε : "Χρήσιμη ευκαιρία της κρίσεως". Φυσικά, χρήσιμη γι΄ αυτούς που διακινούν το χρήμα, τα spreads, τα cds και άλλα συναφή και όμοια.