Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2011

Η παγκόσμια ημέρα των ζώων


"Για να μπορέσουμε να ξυπνήσουμε την αγάπη σε κάποιον άλλο, χρειάζεται πρώτα να καταλάβουμε και να αγαπήσουμε τον εαυτό μας", έγραφε ένας ο ζωόφιλος αρθρογράφος.

Αφορμή του σχολίου του ήταν προφανώς τα ζώα, αφού έχουμε - αυτή μας έλλειπε - και την παγκόσμια ημέρα των ζώων. Να σημειωθεί το άρθρο εγράφη την ημέρα αυτή.

Αλλά το να αγαπήσουμε τον εαυτό μας συνοδεύεται από κάτι άλλο. Δεν είναι μόνο του. Να αγαπήσουμε τον πλησίον "ως σεαυτόν", λέει το γεγραμμένον εν τοις βιβλίοις.

Εκείνο που παραλείπει να μας πει, είναι το "ποιος είναι ο πλησίον". Μπορεί να είναι τα ζώα κατά τον αρθρογράφο, μπορεί να είναι ο συνάνθρωπος κατ΄ άλλους, μπορεί όμως να είναι και αυτός ο ίδιος ο Θεός για ελάχιστους. Που έχουν μάτια να βλέπουν, αυτιά να ακούν και νουν να εννοούν το άγιον Πνεύμα.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΣΚΗΤΗΣ ΕΙΠΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ
ΝΑ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΙΣ ΕΧΕΙ
ΒΑΛΕΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ Η ΝΑ ΜΗ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΑΣ


ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΚΥΡΙΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΙ
ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΑΔΕΣ ΑΣΚΗΤΕΣ Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ ΜΑΧΙΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΛΙΑΡΟ
ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΜΑΧΙΜΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ
ΝΑ ΣΑΣ ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ
ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΣΚΕΠΗ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΑΣ
ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ
ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
ΜΙΑ ΠΙΣΤΗ

Ανώνυμος είπε...

Ο ΙΚ γιατι ειναι υπερ της φοροκαρτας; Θελει να τον ελεγχουν;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ευχαριστώ πολύ την επισκέπτρια "μία πιστή" για τις ευχές, και ας με συγχωρήσει γι΄ αυτό που θα γράψω. Αλλά έτσι είναι.

Στις 2 Οκτωβρίου εορτάζουμε εμείς οι άνθρωποι, δεν γνωρίζω όμως αν εορτάζουν μαζί μας και οι άγιοι.

Πληγές που άνοιξαν από το παρελθόν, και χωρίς να φταίμε σε τίποτα, τις φορτωθήκαμε. Δεν θέλω να πω με αυτό ότι πληγές δεν θα υπήρχαν, δεν θα είχαμε. Θα είχαμε, αλλά τα φάρμακα (...) θα ήταν περισσότερο αποτελεσματικά.

Δεν επιθυμώ να γράψω άλλα. Ο Κύριος να μας ευλογεί και η υπεραγία Θεοτόκος να μας προστατεύει σε τούτες τις δύσκολες ώρες που περνάμε.

Ευχαριστώ και πάλι.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ο ΙΚ γιατι ειναι υπερ της φοροκαρτας; Θελει να τον ελεγχουν;

ΚΧ :
Πού θέλεις να ξέρω; Το πιθανότερο είναι ότι θέλει να τον ελέγχουν - δεν έχει να κρύψει τίποτα μάλλον - όλοι αυτοί που έχουν τις οφσόρ και δίνουν δάνεια σε όσους ξέρουν ότι ποτέ δεν μπορούν να τα ξεπληρώσουν. Λεφτά υπάρχουν, τους λένε, "λεφτά υπάρχουν", λένε συνεννοημένοι κι αυτοί. Ύστερα όμως ανακαλύπτουν (τάχα μου) ότι και τους ανθρώπους πρέπει να στύψουν αλλά και την πατρίδα τους να χάσουν. Σημείωσε, αυτοί δεν έχουν πατρίδα. Πρώτα χάνονται τα λεφτά κι έπειτα καταργούνται τα σύνορα. Διαφορετικά δεν θα μπορέσουν να μας κάνουν όλους ελεγχόμενους είλωτες οι επαγγελματίες της μαφιόζικης (εγκληματικής) παγκόσμιας διακυβέρνησης.

Ανώνυμος είπε...

Ειδες τον διαλογο ;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Όχι και πού έγινε;

Παρακαλώ, πληροφορίες

Ανώνυμος είπε...

Σημάτη και ΙΚ
ΙΚ και Τσολογιάννη

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Και αυτή ήταν η "ευρέως φάσματος" απάντηση :

http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/10/blog-post_05.html

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ανώνυμος είπε... Σημάτη και ΙΚ, ΙΚ και Τσολογιάννη

ΚΧ :
Το σχόλιο που ακολουθεί κατατέθηκε στο ιστολόγιο ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ στην ανάρτηση με θέμα "Ο οικουμενισμός εντός των τειχών, απάντηση σε σχόλια αρθρογράφου της ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗΣ" και το υπέγραφε ο κ. Π. Σημάτης.

Ο αναφερόμενος από τον κ. Π. Σημάτη άρθρογράφος ήταν ο Ικ.

Ιδού το σχόλιο-απάντηση, προς τον κ. Ικ

Κύριε Ικ γράψατε :

"Και βέβαια οι ακροατές του (σημ. Απ. Παύλου) δεν ήταν μόνο ειδωλολάτρες, αλλά και εβραίοι, μιας και στις Συναγωγές μίλαγε πρώτα"

Φαίνεται από αυτό ότι δεν καταλαβαίνετε πως διττός ήταν ο αγώνας του Απ. Παύλου. Αφενός, ήταν αγώνας κατά των εγνωσμένων εθνικών (ειδωλολατρών), αφ΄ ετέρου όμως, ήταν παράλληλα και αγώνας κατά των πρώην ομοπίστων και ομοθρήσκων με αυτόν. Διότι και αυτών η θρησκεία τους, η πίστη τους, ήταν και οδηγούσε ανεπίγνωστα και ασυνείδητα στην ειδωλολατρεία. Όχι όμως σε εικονική, αλλά σε ανεικονική, δηλαδή σε φαντασιακή. Διότι ο Θεός τους παρέμενε άγνωστος, ανώνυμος, απρόσιτος, ανυπόστατος.

Γράφετε ακόμη, προκειμένου να δικαιολογήσετε τους διαλόγους :

"Τώρα, αν υπάρχουν ή όχι εθνικοί σήμερα, μια ματιά στα πάμπολλα ιστολόγια το αποδεικνύει"

Η σύγχυση την οποία έχετε είναι προφανής. Δεν είναι το ίδιο πράγμα να διαλέγεσαι με έναν, που δεν έχει ιδέα περί Χριστού και Χριστιανισμού, και με έναν που γνωρίζει μεν, αλλά ελλειπώς και αδιαφόρως. Το συνηθέστερο σήμερα είναι να έχει σχετικές γνώσεις προερχόμενες από εντελώς διεστραμμένο, κακοποιημένο, και δυστυχώς κυρίαρχο σήμερα, προτεσταντο-παπικό χριστιανισμό. Τον οποίο συχνά διακοσμεί και κάποια "ορθοδοξία περιτυλίγματος".

Τι διάλογο να κάνεις με αυτούς; Ποιος εξ αυτών έχει μαθησιακή την προαίρεση και ποιος υψηλά ιστάμενος μπορεί να δεχθεί ότι βρίσκεται βουτηγμένος μέσα στην αίρεση;

Τέλος, αλλά όχι τελευταίο, οι καθ΄ υμάς "αιθεροβάμονες αντιοικουμενιστές παλαιοημερολογίτες" δεν εξαπολύουν αδέσποτους αφορισμούς. Διότι έχουν γνώση της Αγίας Γραφής, γνώση δηλαδή αγιογραφική, και συνεπώς εννοούν τα πατερικά κείμενα. Η πατερική θεολογία είναι πρωτίστως αγιογραφική, αν θέλει επαξίως να ονομάζεται και να τιτλοφορείται ως Θεολογία. Ασφαλώς θα συμφωνείτε σ΄ αυτό.