Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Κυριακή, 17 Ιουλίου 2011

Η ασυγχώρητη βλασφημία


Αναφορικά με τη μοναδική περίπτωση όπου ο άνθρωπος παραμένει ασυγχώρητος, η οποία είναι η κατά του αγίου Πνεύματος βλασφημία, ένας σχολιαστής έγραφε ότι "αν ο διάβολος σε βάζει με το νου σου να σκεφτείς κάτι κακό για το Άγιο Πνεύμα, δεν συγχωρείται με κανένα τρόπο, ακόμη και αν δεν καυχήθηκες γι' αυτό ή αν μετανοήσες πραγματικά". Ένας άλλος, δε, απάντησε :

Όχι, δεν είναι "αν ο διάβολος σε βάζει με το νου σου να σκεφτείς κάτι κακό για το Άγιο Πνεύμα". Είναι η διαβολή, να διαβάλεις το Άγιον Πνεύμα, τον άγιο Τριαδικό Θεό.

Όταν ο Κύριος έκανε ένα θαύμα, το ιερατείο έλεγε ότι ο Κύριος κάνει το θαύμα "εν τω Βεελζεβούλ".

Έβλεπαν ένα πραγματικό γεγονός, ένα αντικειμενικό συμβάν, μια αδιαμφισβήτητη αλήθεια και την απέδιδαν στον Διάβολο. Διέβαλαν την αλήθεια και κάθε διαβολή της αληθείας είναι βλασφημία κατά του αγίου Πνεύματος.

Τα επιστημονικά θαύματα δεν είναι θαύματα, όπως και όλες οι αλήθειες δεν είναι αλήθειες εν "Πνεύματι και αληθεία". Με υπογράμμιση στο "εν Πνεύματι και αληθεία".

Μόνο η "εν Πνεύματι και αληθεία" θεία δύναμις του Θεού και Πατρός επιτελεί το θαύμα και αυτήν διέβαλε το ιερατείο.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και το να αμφισβητεί κανείς την Αγία Γραφή δεν αποτελεί βλασφημία? Υπάρχει μια μερίδα ιεραρχών/ κληρικών που δεν δέχονται την Αποκάλυψη του Ευαγγελιστή Ιωάννη.
Ιωάννα

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Αγαπητή Ιωάννα,

- Πάσα αμαρτία και βλασφημία αφεθήσεται τοις ανθρώποις, η δε του Πνεύματος βλασφημία ουκ αφεθήσεται τοις ανθρώποις

- και ος αν είπη λόγον κατά του υιού του ανθρώπου, αφεθήσεται αυτώ. ος δ΄ αν είπη κατά του Πνεύματος του Αγίου, ουκ αφεθήσεται αυτώ ούτε εν τω νυν αιώνι ούτε εν τω μέλλοντι

Το να αμφισβητεί κανείς την Αγία Γραφή - δεν αναφέρομαι ειδικά στο ιερό βιβλίο της Αποκαλύψεως - είναι βλασφημία, είναι και
αμαρτία. Διαφέρει όμως από το να λες, ότι το βιβλίο αυτό συντάχθηκε καθ΄ υπόδειξιν του αρχεκάκου Όφεως.

Ήμαρτον Κύριε.

Περιττεύει βέβαια να σου πω, ότι εκείνος που αμφισβητεί την Αγία Γραφή, δεν βρίσκεται μακριά από το επόμενο βήμα : Εμπνευστής της Αγίας Γραφής είναι ο Εωσφόρος!

Ήμαρτον, ήμαρτον Κύριε.

Δεν είναι καθόλου παράξενο λοιπόν, μετά από αυτά, να καταλάβεις γιατί μερικοί, δήθεν σκεπτόμενοι, προβληματίζονται με το ρόλο του Ιούδα και ηλιθίως λέγουν : Αν δεν υπήρχε ο Ιούδας, δεν θα γινόταν ούτε η Σταύρωση ούτε η Ανάσταση. Η παπική εκκλησία έχει θέση τον προβληματισμό και δεν θα μπορούσε, άλλωστε, να μη το κάνει.

Ως προς το "μερικοί της Ιεραρχίας", προτιμώ να το αφήσω όπως το έγραψες, επαναφέροντας απλά τη μνήμη του Εθνικού μας ποιητή Δ. Σολωμού και το προοίμιο από το ποίημα "Η γυναίκα της Ζάκυθος".

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

http://www.mikrosapoplous.gr/extracts/zakynthos.htm