Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τετάρτη, 6 Ιουλίου 2011

Στη «λαιμητόμο» του παρακράτους η δικαστικός Μαρία Μαργαρίτη (Η είδηση «πνίγηκε» από τα ΜΜΕ)


Η δημοκρατία της Χούντας έδρασε και μόνο μια λέξη αρκεί να την περιγράψει : Αίσχος.

Κατά τα άλλα ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και οι ... διαρκώς Συνοδικοί είχαν σήμερα συνάντηση και συζήτηση με τον κ. Βενιζέλο για να μάθουν, οι πρώτοι, αν η εκκλησιαστική περιουσία θα περιέλθει στο Ταμείον (Τρόϊκα) ή όχι.

Η εφέτης Ιωαννίνων κα. Μαρία Μαργαρίτη διώκεται δια την αλήθεια και ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος φροντίζει για την εκκλησιαστική περιουσία, από την οποία απέχει η αλήθεια.
Διαβάστε :

Η δικαστής Γρεβενών κα Μαρία Μαργαρίτη, εκδιώχθηκε κακήν κακώς από το δικαστικό σώμα, όταν έβγαλε στην φόρα παρτίδα κονδυλίων που προορίζονταν ως οικονομική ενίσχυση σε σεισμοπαθείς, τα οποία κατασπαράχθηκαν από κρατικούς και παρακρατικούς φορείς.

Παράλληλα, ξεμπρόστιασε ολόκληρο το δικαστικό σώμα, αποκαλύπτοντας τον ΟΙΚΟ ΑΝΟΧΗΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ.

Εκατοντάδες ανήλικοι έχουν κακοποιηθεί σεξουαλικά (και πολλές φορές έναντι αμοιβής που απολαμβάνουν δικαστικοί και άλλοι μεσάζοντες) σε μυστικό χώρο, ειδικά διαμορφωμένο εντός των δικαστηρίων!

Η κα Μαρία Μαργαρίτη, προέβη σε απεργία πείνας έξω από το Μέγαρο Μαξίμου, ζητώντας την πλήρη αποκατάστασή της και την ανάδειξη των παραπάνω θεμάτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο θέμα μέχρι αυτή την στιγμή ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΕΔΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΜΕΣΟ, παρά μόνο από το BBC, ενώ στοYouTube η μαζική διανομή του βίντεο δεν επιτρέπεται (αναγράφεται η ένδειξη 'Embedding disabled by request').

Δυστυχώς η τηλεόραση μόνο ρόλο υπνωτισμού παρέχει στην κοινωνία μας. Το μόνο που δείχνουν και το μόνο που μαθαίνουμε είναι το DVD του Μάκη και ποιος θα γίνει παπάς στη θέση του παπά.

Αν μπορούμε να αντιδράσουμε κάπως με τα εφόδια που διαθέτουμε, είναι να ενημερώσουμε όσους περισσότερους μπορούμε μέσω του Internet. Τέτοια mail πρέπει να γίνονται forward.

Παρακαλώ στείλτε το σε όσους μπορείτε. Αυτή η http://www.blogger.com/img/blank.gifείδηση ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΑΦΤΕΙ επειδή το θέλουν τα συμφέροντα τους.

Κοσμάς Ν. Ζαχαράτος
δικαστής Γρεβενών

Σημ.
Η ανάρτηση από το Ρεσάλτο
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5810

45 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η Ιεραρχία της Ελλάδος προσκύνησε τον κύριο Χάλαγκ παρουσία της Βασιλομήτωρος

http://troktiko.eu/?p=86333

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ευχαριστώ τον Ανώνυμο σχολιαστή για την ενημέρωση.

Ο κύριος Χάλαγκ, για να σχολιάσουμε λιγάκι την είδηση, είναι έμπορος οπλικών συστημάτων τα οποία, φαίνεται, θα τα χρειαστούμε για να φτιάξουμε, πάλι, την Ελλάδα των πέντε ηπείρων και των δυο θαλασσών ή τώρα την Ελλάδα της παγκόσμιας διακυβέρνησης. Το τελευταίο μπορεί να το αλλάξουμε, να το κάνουμε : Η παγκόσμια διακυβέρνηση της Ελλάδας, για να τονώσουμε περισσότερο τον οικουμενιστικό, αντιφασιστικό και αντιρατσιστικό, πατριωτισμό μας.

Ήταν και ο μεταπατερικός και συναφειακός Ιγνάτιος Βόλου παρών. (Ο Μάρτης δεν λείπει ποτέ από τη Σαρακοστή).

Όλος ο κόσμος ασχολείται σήμερα μαζί μας, με το οικονομικό μας χάλι. Ας δώσουμε λοιπόν ξανά στην ανθρωπότητα το ελεύθερο ανθρωπιστικό μας πνεύμα και ας πάρουμε τα όπλα - αναγκαστικά θα τα αγοράσουμε με δανεικά κατά το σύνηθες.

Η εκκλησιαστική Ιεραρχία βρέθηκε στα βαφτίσια, επειδή σε λίγο θα υποχρεωθεί να ευλογήσει αυτά που θα μας πουλήσει ο κύριος Χάλαγκ. Αλβανία, Σκόπια, Τουρκία, περιμένουν. That΄s all.

Ανώνυμος είπε...

μπράβο της αν διωκεται για την αλήθεια κατι που πιστευω

φιλος σας

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ
ΩΣ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΓΙΑΤΑΓΑΝΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ
ΤΗΣ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑΣ Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙ
ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΩΡΕΙ ΕΦΕΣΗ Η ΑΝΑΙΡΕΣΗ
ΜΠΡΑΒΟ ΤΗΣ

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

"Ο αδικών αδικησάτω έτι, και ο ρυπαρός ρυπαρευθήτω έτι ... Ιδού έρχομαι ταχύ"

Ανώνυμος είπε...

εισαι καλος κατα βάθος παρ'οτι φανατικος παλαιοημερολογιτης ε;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ευχαριστώ τον Ανώνυμο σχολιαστή και,

Αν η αλήθεια είναι καλή
Αν η αλήθεια είναι φανατική
Αν η αλήθεια είναι του παλαιού των ημερών

Δέχομαι πάντα τα ανωτέρω

"Καὶ εἶπεν ὁ καθήμενος ἐπὶ τῷ θρόνῳ, Ἰδοὺ καινὰ ποιῶ πάντα"

Ανώνυμος είπε...

δηλαδη πιστεύεις ότι είσαι η αλήθεια; μονο ετσι έχει νοημα η απάντηση σου. εισαι;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

"πας ο ών εκ της αληθείας ακούει μου της φωνής".
Φυσικά όχι της δικής μου φωνής ή της δικής μου γραφής. Αντιγραφές κάνω.

Δεν πιστεύω ότι είμαι η αλήθεια και δεν είναι αυτό το νόημα της απάντησης που έδωσα και την οποία προτάσσω (: "πας ο ών εκ της αληθείας ..." κλπ.)

"Πιστεύω εις ένα Θεόν, πατέρα παντοκράτορα" κλπ.
Έγραψα ότι "δέχομαι πάντα τα ανωτέρω" και όχι ότι "πιστεύω ότι είμαι η αλήθεια". Άλλο το δέχομαι και έτερο το πιστεύω.

Ελπίζω να έγινε αντιληπτό το νόημα που είχε το σχόλιο, αν και θα μπορούσε ακόμη να διευρυνθεί.

Όταν μας δυσκολεύουν τα εύκολα, πώς να πιάσουμε τα δύσκολα;

Ανώνυμος είπε...

ο ανώνυμος όμως δεν μίλησε για την αλήθεια μίλησε για εσένα. απαντάς άλλα αντ' άλλων;

φιλος σας

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ανώνυμος είπε...
ο ανώνυμος όμως δεν μίλησε για την αλήθεια μίλησε για εσένα. απαντάς άλλα αντ' άλλων;
φιλος σας

Αγαπητέ σχολιαστή,

Η σειρά των σχολίων έχει ως ακολούθως:

1)εισαι καλος κατα βάθος παρ'οτι φανατικος παλαιοημερολογιτης ε;

2)Αν η αλήθεια είναι καλή
Αν η αλήθεια είναι φανατική
Αν η αλήθεια είναι του παλαιού των ημερών

Δέχομαι πάντα τα ανωτέρω

"Καὶ εἶπεν ὁ καθήμενος ἐπὶ τῷ θρόνῳ, Ἰδοὺ καινὰ ποιῶ πάντα"

3)δηλαδη πιστεύεις ότι είσαι η αλήθεια; μονο ετσι έχει νοημα η απάντηση σου. εισαι;

4)"πας ο ών εκ της αληθείας ακούει μου της φωνής".
Φυσικά όχι της δικής μου φωνής ή της δικής μου γραφής. Αντιγραφές κάνω.

Δεν πιστεύω ότι είμαι η αλήθεια και δεν είναι αυτό το νόημα της απάντησης που έδωσα και την οποία προτάσσω (: "πας ο ών εκ της αληθείας ..." κλπ.)

"Πιστεύω εις ένα Θεόν, πατέρα παντοκράτορα" κλπ.
Έγραψα ότι "δέχομαι πάντα τα ανωτέρω" και όχι ότι "πιστεύω ότι είμαι η αλήθεια". Άλλο το δέχομαι και έτερο το πιστεύω.

Ελπίζω να έγινε αντιληπτό το νόημα που είχε το σχόλιο, αν και θα μπορούσε ακόμη να διευρυνθεί.

Όταν μας δυσκολεύουν τα εύκολα, πώς να πιάσουμε τα δύσκολα;

Τώρα προσθέτεις εσύ ένα ακόμη γράφοντας : "ο ανώνυμος όμως δεν μίλησε για την αλήθεια μίλησε για εσένα. απαντάς άλλα αντ' άλλων;"

Προτίμησα αντί να γράφω για μένα, κάτι το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι εντελώς άνευ σημασίας, να μεταθέσω το ερώτημα σε διαφορετικό και ευρύτερο, από άποψη ενδιαφέροντος, επίπεδο. Παρ΄ όλα αυτά δεν απέφυγα να απαντήσω άμεσα στο αν πιστεύω ότι είμαι η αλήθεια.

Αν δεν ικανοποίησα πλήρως την περιέργειά του, ενδεχομένως και την δική σου, είναι διότι μας έχει καταλάβει όλους το "πνεύμα περιεργείας" και νομίζω, πρέπει να προσπαθήσουμε να απαλλαγούμε από αυτό.

Είμαστε βαπτισμένοι Ορθόδοξοι και αν έχουμε θρησκευτικά ενδιαφέροντα, ας φροντίσουμε να εμπεδώσουμε τις γνώσεις μας εργαζόμενοι και όχι περιεργαζόμενοι τα "λόγια του Θεού".

Ανώνυμος είπε...

δεν συννενοουμεστε με εσενα, δεν ξερεις τι λεμε και τι λες, εκτος αν το κανεις σκοπιμα

φιλος σου

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Αγαπητέ σχολιαστή και φίλε, καθώς υπογράφεις.

Να κάνω σκόπιμα τι; Να μπερδεύω τα πράγματα για να μη βγάζετε άκρη; Ποιοι; Προφανώς εσείς και πιθανόν κάποιοι που θα διαβάσουν το διάλογο.

Και ποιο το μπέρδεμα; Ότι είμαι κατά βάθος καλός, παρ΄ ότι φανατικός παλαιοημερολογίτης;

Μα, απάντησα και είπα :
Αν η αλήθεια είναι καλή
Αν η αλήθεια είναι φανατική και
Αν η αλήθεια είναι του παλαιού των ημερών, δέχομαι τους παραπάνω χαρακτηρισμούς (: καλός, φανατικός, παλαιοημερολογίτης)

Μετέθεσα τους χαρακτηρισμούς σε επίπεδο αληθείας διότι :

Αν δεν γνωρίζουμε το αληθές καλό
Αν δεν γνωρίζουμε τον επ΄ αληθεία φανατικό και
Αν δεν γνωρίζουμε την αλήθεια του παλαιοημερολογιτικού (ή του παλαιού των ημερών), τότε "δεν θα ξέρεις τι λέμε και τι λες", καθώς γράφεις.

Επειδή, δε, ξέρω τι λέω, άσχετα αν αυτό δεν το καταλαβαίνουν οι άλλοι - το πρόβλημα δεν είναι δικό μου - εξηγώ ακόμη περισσότερο την απάντηση που έδωσα.

Αν είμαι "κατά βάθος καλός", σημαίνει ότι αυτός που μου δίνει το χαρακτηρισμό γνωρίζει "σε βάθος" το καλό. Και το "βάθος" του καλού είναι η αλήθεια ή το όντως καλό.

Αν είμαι φανατικός, σημαίνει ότι αυτός που μου δίνει το χαρακτηρισμό του "φανατικού", γνωρίζει τον επ΄ αληθεία φανατισμό. Ο οποίος λέει "έως θανάτου αγώνισαι περί της αληθείας και Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπέρ σου". Ο αγώνας των Χριστιανών Μαρτύρων δεν ήταν να σκοτώνουν και να σκοτώνονται μετά των αλλοφύλων. Πήγαιναν ως πρόβατα επί σφαγής και τους έτρωγαν τα λιοντάρια. Αυτός ήταν ο φανατισμός τους.

Τέλος, αν δεν γνωρίζουμε την αλήθεια του παλαιού των ημερών ή του λεγόμενου "παλαιοημερολογιτικού", τότε ματαίως αναφερόμαστε στο "Ιδού καινά ποιώ πάντα". Διότι τα καινά, με το νεωτερικό πνεύμα που εισάγουμε, καταλήγουν στο να γίνουν κενά. Περισσότερες διευκρινίσεις, τουλάχιστον από τη μεριά μου, δεν χρειάζονται γι΄ αυτό το τελευταίο.

Με αυτές τις προϋποθέσεις έγραψα ότι "δέχομαι πάντα τα ανωτέρω", δηλαδή τους χαρακτηρισμούς "κατά βάθος καλός", "φανατικός" και "παλαιοημερολογίτης".

Ταύτα ως προς εμέ και το αν ξέρω ή δεν ξέρω, τι λέω.
Τώρα η δική σας σειρά φίλε μου.

Ανώνυμος είπε...

η εμμονη στο παλαιο ημερολογιο, στις ημερες, και η δημιουργια σχισματος ειναι φανατισμος που εχει μεγαλο κριμα. ειδατε το νεο άρθρο του Σηματη που σας κανει λιωμα;

φιλος σας

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Όχι, δεν το είδα και θα με ενδιέφερε η αναζήτησή του.

Όσο για τη "δημιουργία σχίσματος", ειλικρινά δυσκολεύομαι να καταλάβω ποιος ήταν ο αίτιος. Οι παλαιοημερολογίτες το έκαναν ή οι νεοημερολογίτες;

Η καινοτομία με τη νέα - παπικής έμπνευσης - αρίθμηση του χρόνου, σημείωση, για να γίνουμε καλύτεροι Χριστιανοί από τους αγράμματους γονείς και πατέρες, επιβλήθηκε από την Πολιτεία. Δεν ήταν αίτημα του εκκλησιαστικού σώματος.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Αν και περιμένω την απάντηση από τον αγαπητό σχολιαστή, που υπογράφει "φίλος σας", θα ήθελα ακόμη να τον πληροφορήσω ότι, η εμμονή στο παλαιό ημερολόγιο δεν είναι "εμμονή στις ημέρες".

Είναι εμμονή στον "παλαιό των ημερών". Αν χρειάζεται και αυτό διευκρίνιση, ας το συμπεριλάβει στην απάντησή του.

Περιμένω ...

Ανώνυμος είπε...

Εδώ υπάρχει που είναι και παλαιοημερολογιτικο σαιτ και το έχει παρει απο "το ιστολογιο ποικιλης υλης" όπως σωστά το είχατε χαρακτηρίσει
http://agiooros.org/viewtopic.php?f=14&t=5768&view=unread

Ο βλέπων

Ανώνυμος είπε...

μην απογοητευθείτε όμως απο την πλανη σας. υπάρχει και μετάνοια.

φθάνει να υπάρχει ταπεινωση....

φιλος σας

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Προς τον "βλέποντα" και τον "φίλο"

Θα περίμενα τις δικές σας αποκρίσεις σε όσα μου γράψατε και σας απάντησα.

Προτιμήσατε να με παραπέμψετε σε άλλον και για άλλο θέμα, με την επισήμανση "το νεο άρθρο του Σηματη που σας κανει λιωμα".

Ώστε λοιπόν το θέμα μας είναι ποιος θα κάνει τον άλλο "λιώμα"!

Και ύστερα μου συνιστάται μετάνοια, φθάνει να υπάρχει ταπείνωση!! Και ακόμη, να μην είμαι φανατικός!!!

Εύγε, δια το λαμπρόν παράδειγμα που μου δίνετε.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Τα κατωτέρω από απάντηση στο άρθρο του κ. Σημάτη μετά από την ευγενή παραχώρηση του συντάκτου της :

"(...) επιτρέψτε μου να παραθέσω ένα έτοιμο σχόλιο που έχω αναρτήσει και σε άλλο μπλογκ. Πριν από αυτό, όμως, θέλω να τονίσω ότι πολλοί χάνονται μέσα στα άχυρα, μιλώντας για ένα σωρό δευτερεύοντα πράγματα, και παραθεωρώντας τα σημαντικά. Δηλαδή, αφήνουν τα μήλα και πιάνουν τα φύλλα! Το σχόλιό μου είναι το εξής:

Το νέο εορτολόγο (ν.ε.) αποτελεί αίρεση για τους εξής τρεις λόγους. Πρώτον, επειδή καθιερώθηκε για να βοηθήσει την "Ένωση των Εκκλησιών," παραθεωρώντας τα δόγματα. Αυτό είναι φανερό από την Εγκύκλιο του Πατρ/χείου Κων/λεως του 1920, καθώς και από τα βιβλία, άρθρα, δηλώσεις κ.λπ. των οικουμενιστών (βλ. π.χ. το βιβλίο του Ανθίμου, Μητροπολίτου Βηζύης, Κων/πολις, 1922, σελ. 4, 51 και
κυρίως σελ. 141). Εφόσον, λοιπόν, έγινε με σκοπό να καταργηθούν τα δόγματα, έπεται ότι το θέμα είναι ακραιφνώς δογματικό! Δεν θα ήταν τέτοιο αν υπήρχε συμφωνία της Εκκλησίας για την αλλαγή του εορτολογίου. Το εορτολογικό ζήτημα προσλαμβάνει δογματικό χαρακτήρα από το γεγονός ότι αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της αιρέσεως του Οικουμενισμού. Συνεπώς, δεν ήταν δυνατόν να υπάρξει συμφωνία της Εκκλησίας πάνω στο θέμα αυτό. Άλλωστε, υπήρχαν τα αναθέματα τριών Πανορθοδόξων Συνόδων του 16ου αιώνος κατά της εορτολογικής καινοτομίας. Επιπλέον, ήταν πασίγνωστες οι πιέσεις των παπιστών να δεχθεί η Ορθοδοξία την αλλαγή. Συνεπώς, ήταν επόμενο να ΜΗΝ υπάρχει συμφωνία. Γι αυτό, οι Ορθόδοξοι το 1923-1924 παρακαλούσαν με κλάμματα τους επισκόπους τους να μην προβούν στην αλλαγή (βλ. Εκκλ. Ιστορία Στράγκα).

Δεύτερον, εφόσον ήταν γνωστό ότι τουλάχιστον το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων και πολλοί άλλοι Ορθόδοξοι ΔΕΝ θ’ ακολουθούσαν την καινοτομία και άρα θα εδημιουργείτο τουλάχιστον ένα λειτουργικό σχίσμα, το οποίο προφανώς θα έβλαπτε το δόγμα της Μιας Εκκλησίας, έπεται και πάλι ότι το θέμα είναι δογματικό.

Τρίτον, ο 56ος Κανών της 6ης Οικ. Συνόδου προστάσσει να υπάρχει μία τάξη (εορτές, νηστείες κ.λπ.) σε ολόκληρη την Οικουμένη. Αυτό σημαίνει ότι η εορτολογική ενότης της Εκκλησίας είναι επίσης θέμα δογματικό. Συνεπώς, εφόσον ήταν γνωστό ότι θα κατελύετο η εορτολογική ενότης, έπεται ότι ουδείς Ορθόδοξος Χριστιανός έπρεπε να την δεχθεί.

Σαλογραια είπε...

:-)

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Παρέλειψα να αναφέρω τον συντάκτη της απάντησης στο άρθρο του κ. Σημάτη. Είναι του κυρίου

Δημητρίου Χατζηνικολάου

Dimitris Hatzinikolaou
Associate Professor
Department of Economics
University of Ioannina

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Προς τον "βλέποντα" και τον "φίλος σας"

Αυτά που μου ζητήσατε σας τα έδωσα. Τώρα είναι η σειρά σας να στοιχειοθετήσετε το δικό σας λόγο, αν μπορείτε και έχετε το χρόνο, για να απολαύσετε το "λιώμα" ενός ακόμη αδελφού σας.

Λοιπόν, τι περιμένετε; Γιατί χαθήκατε, εσείς που ξέρετε τι λέτε;

Ανώνυμος είπε...

πρόσεξε τις κακές επιρροές όρα παραπάνω γρια και βγάλε το τυφλοπανι απο τα μάτια σου και θα μετανοήσεις. Έκανε λιώμα τα επιχειρηματα σου εννοείται και να μην κάνεις τον χαζό ότι δηθεν είμαστε χαιρεκακοι που σε έκανε ψυχοσωματικα λιώμα!!! Πραγματικά πιστευεις οτι εννοούσαμε ότι σε έκανε ψυχοσωματικα λιωμα ή τα επιχειρηματα τα παλαιοημερολογιτικα σου; αυτα και πολλα΄

φιλος καλός

Ανώνυμος είπε...

το εορτολογιο ΔΕΝ ειναι δογματικο θέμα και άλλα όλα που λέει ο γιατρος Χαντζινικολαου ειναι άκυρα.

φιλος καλός

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ο κύριος Χατζηνικολάου δεν είναι γιατρός. Συζητήσιμο αν είναι, ή δεν είναι, δογματικό το θέμα. Όσο συζητήσιμη είναι και η κατάκριση που απευθύνουν οι του νέο στους παλαιούς.

Τους κατηγορούν ότι έγιναν σέχτες, σαν τους προτεστάντες, ενώ εκείνοι με τις συμπροσευχές, τα συλλείτουργα, την διαιρεμένη εκκλησία (Μεσσηνίας Χρυσόστομος) και πλήθος άλλων συναφειακών και μεταπατερικών διδαχών, εφησυχάζουν ως ευρισκόμενοι "εντός εκκλησίας" αδιάσπαστης με μνημονευτές των κακοδόξων δικών τους και άλλων.

Έγιναν όπως οι παπικοί, με τις δομές του παπισμού, αλλά δεν το βλέπουν.

Ανώνυμος είπε...

Εμένα μην με μπλέκετε, εγώ ένα σύνδεσμο σας έδωσα. Μήπως κακώς σας εξυπηρέτησα;

Ο βλέπων

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ζητώ συγγνώμη από τον Ανώνυμο σχολιαστή με την υπογραφή "ο βλέπων", αν τον συμπεριέλαβα στις απαντήσεις που έδωσα.

Η ανωνυμία του Διαδικτύου κρύβει αυτές τις παγίδες. Πόσο μάλλον όταν ο "βλέπων" με παραπέμπει με σύνδεσμο σε άρθρο του κ. Σημάτη, ο δε "φίλος" παρατηρεί αν είδα το άρθρο του κ. Σημάτη "που με κάνει λιώμα" άνευ συνδέσμου. Νομίζω, δεν ήταν αυθαίρετος ο συνδυασμός των δύο ανωνύμων σχολιαστών από μέρους μου.

Και όχι, "βλέποντα", δεν με εξυπηρετήσατε κακώς.

Ανώνυμος είπε...

Ο φίλος απλα δεν απαντησε για κάποιους λογους και ένας αναγνώστης ο οποίος παρακολουθεί τα πράγματα και κατάλαβε τι εννοει το είδε και σας βοήθησε; Γιατί μπερδευτήκατέ και κάνατε αυθαίρετους συνδυασμούς; Αν μπερδευεστε στα ευκολα τότε στα δυσκολα τι θα γινει;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Τα εύκολα τα κάνει δύσκολα η ανωνυμία του διαδικτύου και τα δύσκολα γίνονται εύκολα, όταν ζητάμε συγγνώμη.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Πληροφορώ τον ανώνυμο σχολιαστή, που υπογράφει "ο βλέπων", ότι ανταποκρίθηκα στην ενημέρωση - και τον ευχαριστώ - την οποία μου έκανε.

Στο σύδεσμο που ακολουθεί μπορεί να με συναντήσει, αν έχει το ενδιαφέρον και την υπομονή.

http://apotixisi.blogspot.com/2011/07/normal-0-false-false-false_6859.html

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Ένας Ανώνυμος έγραψε πιο πάνω ότι τα επιχειρήματά μου ότι το ν.ε. είναι αίρεσις είναι άκυρα. Ένας άλλος σε άλλο μπλογκ έγραψε ότι εκείνος δεν το βλέπει έτσι το θέμα. Θαυμάζω την επιχειρηματολογία τους, είναι ακαταμάχητη!

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ευχαριστώ τον σεβαστό καθηγητή και άξιο μαχητή της Ορθοδοξίας κύριο Χατζηνικολάου για την επίσκεψη και το σχόλιο.

Τι επιχειρήματα να δοθούν αγαπητέ κ. Χατζηνικολάου; Δεν υπάρχουν όπως και να το κάνουμε. Η πολιτική ραδιουργία ενέπελεξε τις κεφαλές της ιεραρχίας (διοικούσα εκκλησία) και η τελευταία, συγκατένευσε στα κελεύσματα της μασονίας. Προχώρησε στο νεωτερισμό για λόγους "εθνικού συμφέροντος" και χάθηκε ο πανάρχαιος ελληνισμός της Μικράς Ασίας. Ο Όμηρος έγινε Τούρκος και άλλα πολλά.

Τώρα μας ετοιμάζουν τα ακόμη χειρότερα και όλα θα γίνουν με τη δημοκρατική ψήφο.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Αγαπητέ κ. Χριστοδουλίδη, σας συγχαίρω για τον αγώνα σας υπέρ της Αγίας Ορθοδοξίας, η οποία σήμερα βάλλεται πανταχόθεν, περισσότερο δε από τους υποτιθέμενους ταγούς της, τύπου Βαρθολομαίου. Ο λαός, δυστυχώς, άγεται και φέρεται από αυτούς. Γι αυτό, πιστεύω ακραδάντως ότι η αντικειμενική ενημέρωση, χωρίς φόβο και χωρίς πάθος (μίσος, φανατισμό κ.λπ.) αποτελεί σήμερα υψίστη υπηρεσία προς την Εκκλησία του Χριστού. Απ' όσα σχόλιά σας έχω διαβάσει στον "Ορθόδοξο Τύπο," στο μπλογκ της "Σαλογραίας" και αλλού, έχω την εντύπωση ότι πράττετε άριστα το θεάρεστο αυτό έργο της ενημερώσεως. Σας εύχομαι, λοιπόν, ο Κύριος να σας δίνει ταπείνωση, αγάπη, δύναμη, φώτιση και διάκριση για να συνεχίσετε. Θερμή παράκληση, εμένα μην με ξαναονομάσετε "άξιο μαχητή της Ορθοδοξίας," διότι απέχω απείρως από αυτόν τον χαρακτηρισμό. Μην με κρίνετε από τα γραφόμενά μου, τα οποία έχουν ως κίνητρο να μην είμαι κι εγώ με την σιωπή μου συνένοχος στην τεράστια προδοσία της Ορθοδοξίας, που συντελείται σήμερα.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Επί των επάλξεων αντευχόμενος ευχαριστώ και πάλι, τον καθηγητή κύριο Δημήτριο Χατζηνικολάου.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Επειδή υπήρξε ενδιαφέρον από μερικούς σχολιαστές για τό άρθρο του κ. Σημάτη (για την ημερολογιακή καινοτομία και όσα ακολούθησαν και ακολουθούν) τους πληροφορώ ότι, εκτός από την απάντηση του κυρίου Δ. Χατζηνικολάου υπήρξε και μία άλλη.

Αν εξακολουθούν να ενδιαφέρονται - υποθέτω τα θρησκευτικά τους ενδιαφέροντα δεν εξαντλήθηκαν - μπορούν να διαβάσουν τι ακριβώς λέει η νέα απάντηση στον παρατιθέμενο σύνδεσμο κι εδώ είμαστε να κουβεντιάσουμε, χωρίς φυσικά καμιά διάθεση ο ένας να κάνει τον άλλο "λιώμα"

http://orthodoxianthanatos.blogspot.com/2011/08/blog-post.html

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Τι κρίμα! Χάθηκαν οι "βλέποντες", οι "φίλοι" και οι "καλοί φίλοι". Ας μην είμαι ανυπόμονος, Αύγουστο μήνα έχουμε και οι άνθρωποι έχουν ανάγκη τις διακοπές. Για να πάρουν δυνάμεις και να συνεχίσουν τον αγώνα ζωής βλέποντας, προσέχοντας και με φίλους.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Αγαπητέ κ. Χριστοδουλίδη,

Χθες έκανα το ακόλουθο σχόλιο στο «ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ»,
http://egolpio.wordpress.com/2011/08/30/esfigmenou_dusmenh_metra/

αλλά δεν το ανήρτησαν, διότι δεν τους συμφέρει. Μου "έφαγαν" άλλα 3 τέτοια σχόλια. Αν δεν είναι πράκτορες των οικουμενιστών, είναι οπωσδήποτε βαθειά πλανεμένοι. Εσείς, βεβαίως, γράφετε πιο ήπια, αλλά κάντε σας παρακαλώ αγάπη και βάλτε αυτό το σχόλιο, αν είναι στα πλαίσια της δεοντολογίας σας, διότι δεν θέλω να φαίνονται οι συκοφάντες των Εσφιγμενιτών και των Ορθοδόξων του π.ε. ότι δήθεν μας αποστομώνουν με γελοία επιχειρήματα. Άκουσον - άκουσον, ο λόγος, λέει, που δεν αναρτούν τα σχόλιά μου είναι ότι προσβάλλω τους γεροντάδες τους και αυτό αποτελεί "βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Το σχόλιο:

Ώστε, λοιπόν, αμφισβητώντας τα οράματα και στηλιτεύοντας τις πλάνες των γεροντάδων σας αποτελεί "βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος" και απόδειξη ότι είμαι αιρετικός!!! Πω, πω προσωπολατρεία! Ο π. Επιφάνιος, αγαπητέ, υπήρξε αιρεσιάρχης. Έγραψε ότι οφείλουμε ν' ακολουθούμε "στενάζοντες" τους αιρετικούς ψευδοπατριάρχες και ψευδεπισκόπους σας "άχρι καιρού," ενώ, κατά τον Άγιο Μάρκο Ευγενικό, όλες οι Γραφές, όλες οι Σύνοδοι και όλοι οι Πατέρες διδάσκουν με λόγια και έργα ότι πρέπει να διακόπτουμε την επικοινωνία μαζί τους. Ιδού, λοιπόν, γιατί ο πολύς π. Επιφάνιος Θ. πήγε κόντρα στις Γραφές, στις Συνόδους και στους Αγίους, άρα είναι αιρεσιάρχης. Επίσης, είπε το τερατώδες ψεύδος ότι η "εκκλησία" του δεν υιοθέτησε πλάνες, αλλ' απλώς επιδεικνύει ανοχήν προς κακοδοξούντες! Καλά, δεν γνώριζε την αιρετική Εγκύκλιο του Οικ. Πατρ/χείου του 1920, η οποία κηρύσσει "προς απάσας τας Εκκλησίας του Χριστού" την αίρεσιν του Οικουμενισμού; Η αιρετική αυτή Εγκύκλιος είναι κατακεχωρημένη στα Δογματικά και Συμβολικά Μνημεία της "εκκλησίας" του και ουδεμία "εκκλησία" που κοινωνεί με το Οικ. Πατριαρχείο δεν την έχει καταδικάσει! Ιδού, λοιπόν, μία ακόμη από τις πολλές διαστροφές του π. Επιφανίου! Ή μήπως η "άρσις των αναθεμάτων" του 1965 και η ΙΣΟΤΙΜΗ συμμετοχή στο παναιρετικό Π.Σ.Ε. από το 1952 είναι επίσης ανοχή προς κακοδοξούντες; Ή μήπως η αίρεσις του ν.ε. είναι ανοχή προς κακοδοξούντες; Ερώτημα: Εχάσατε παντελώς την εντροπή;

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ευχαριστώ πολύ τον καθηγητή κύριο Δημήτριο Χατζηνικολάου. Τον πληροφορώ ότι, εκτός από αυτόν εδώ το χώρο των σχολίων, έγινε ξεχωριστή καταχώρηση της αδημοσίευτης επιστολής του :

http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/09/blog-post.html

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Αγαπητέ κ. Χριστοδουλίδη, χαίρετε εν Κυρίω.

Σας ευχαριστώ θερμώς που αναρτήσατε και μάλιστα σε δύο σημεία το αδημοσίευτο σχόλιό μου. Πολύ φοβούμαι ότι θα σας ξαναενοχλήσω για τον ίδιο λόγο, αλλ' αυτή τη φορά με σχόλιο που έστειλα στο μπλογκ ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ (http://trelogiannis.blogspot.com/2011/08/blog-post_3305.html) την 3-9-11. Δεν το ανήρτησε, οπότε το ξαναέστειλα άλλες δύο φορές την 4-9-11. Μάλιστα, την τρίτη φορά έβαλα και την ακόλουθη εισαγωγή:

"Σας έστειλα δύο φορές το παρακάτω σχόλιο. Γιατί δεν το αναρτάτε; Μήπως το δίκοπο ξίφος της "δικαιοσύνης" σας έχει πολύ κοφτερή την πλευρά που κόβει τα υπέρ των Εσφιγμενιτών, αλλά διόλου κοφτερή την πλευρά που κόβει τα κατά; Δικαιοσύνην μάθετε οι ενοικούντες επί της γής!"

Και πάλι, όμως, ο "ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ" δεν ανήρτησε το σχόλό μου. Σήμερα, μάλιστα, έγραψε εναντίον μου τα εξής: "Και μια ανεπιτυχή προσπάθεια να θέλουν κάποιοι να μείνουν σε αναρτήσεις οι ιδεοληψίες τους και οι ενοχές τους ... δεν ξέρεις ότι οι διαχειριστές έχουν και το μαχαίρι και το πεπόνι;" Δεν πειράζει.

Το αδημοσίευτο σχόλιό μου:

@amethystos: Γιατί ειρωνεύεσθε και διαστρέφετε τα γεγονότα; Ποιος είπε ότι οι Εσφιγμενίτες είναι "ολόλευκοι"; Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης λέγει ότι όταν δεις την Πίστιν σου να προδίδεται, πρέπει να φωνάξεις, χωρίς να εξετάσεις το ποιος είσαι εσύ (φτωχός, γεωργός, στρατιώτης, ιερεύς κ.λπ.), διότι αν εσύ σιωπήσεις, τότε οι πέτρες θα φωνάξουν!!! Αυτό κάνουν οι Εσφιγμενίτες και τίποτε περισσότερο. Αν εσείς το θεωρείτε αυτό "διαιώνιση του μίσους," τότε σφάλλετε θανασίμως. Ο Άγιος Ι. ο Χρυσόστομος λέγει ότι αν δεις την αδικία δίπλα σου και δεν διαμαρτυρυθείς, τότε είσαι ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ με τον αδικούντα. Όλοι εσείς που όχι μόνον δεν διαμαρτύρεσθε για την αδικία που γίνεται εις βάρος των Εσφιγμενιτών Πατέρων, αλλά στρέφεσθε και εναντίον τους, είσθε σαφώς με το μέρος του ολετήρος της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού "πατριάρχου" Βαρθολομαίου και κολάζεσθε διπλά. Επιπλέον, γράφετε: "Και ποια αλήθεια;
Δεν πήγαν μοναχοί για να αγαπήσουν τον Κύριο;" Σας ερωτώ: Εφόσον το λάβαρο των Εσφιγμενιτών είναι "Ορθοδοξία ή Θανάτος," γιατί ρωτάτε "ποια αλήθεια"; Βεβαίως, η αγάπη τους προς την Αλήθεια, δηλαδή τον Χριστόν, αποδεικνύεται με την επιμονή τους σ' Αυτήν, με το γνωστό κόστος, ενώ όλοι εσείς έχετε συνταχθεί με τον αδικούντα. Η δική σας η "αγάπη" είναι σαν αυτή των κολάκων, άνευ αληθείας. Ντροπή!

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Αγαπητέ κ. Χριστοδουλίδη, χαίρετε εν Κυρίω.

Σας ευχαριστώ θερμώς που αναρτήσατε και μάλιστα σε δύο σημεία το αδημοσίευτο σχόλιό μου. Πολύ φοβούμαι ότι θα σας ξαναενοχλήσω για τον ίδιο λόγο, αλλ' αυτή τη φορά με σχόλιο που έστειλα στο μπλογκ ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ (http://trelogiannis.blogspot.com/2011/08/blog-post_3305.html) την 3-9-11. Δεν το ανήρτησε, οπότε το ξαναέστειλα άλλες δύο φορές την 4-9-11. Μάλιστα, την τρίτη φορά έβαλα και την ακόλουθη εισαγωγή:

"Σας έστειλα δύο φορές το παρακάτω σχόλιο. Γιατί δεν το αναρτάτε; Μήπως το δίκοπο ξίφος της "δικαιοσύνης" σας έχει πολύ κοφτερή την πλευρά που κόβει τα υπέρ των Εσφιγμενιτών, αλλά διόλου κοφτερή την πλευρά που κόβει τα κατά; Δικαιοσύνην μάθετε οι ενοικούντες επί της γής!"

Και πάλι, όμως, ο "ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ" δεν ανήρτησε το σχόλό μου. Σήμερα, μάλιστα, έγραψε εναντίον μου τα εξής: "Και μια ανεπιτυχή προσπάθεια να θέλουν κάποιοι να μείνουν σε αναρτήσεις οι ιδεοληψίες τους και οι ενοχές τους ... δεν ξέρεις ότι οι διαχειριστές έχουν και το μαχαίρι και το πεπόνι;" Δεν πειράζει.

Το αδημοσίευτο σχόλιό μου:

@amethystos: Γιατί ειρωνεύεσθε και διαστρέφετε τα γεγονότα; Ποιος είπε ότι οι Εσφιγμενίτες είναι "ολόλευκοι"; Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης λέγει ότι όταν δεις την Πίστιν σου να προδίδεται, πρέπει να φωνάξεις, χωρίς να εξετάσεις το ποιος είσαι εσύ (φτωχός, γεωργός, στρατιώτης, ιερεύς κ.λπ.), διότι αν εσύ σιωπήσεις, τότε οι πέτρες θα φωνάξουν!!! Αυτό κάνουν οι Εσφιγμενίτες και τίποτε περισσότερο. Αν εσείς το θεωρείτε αυτό "διαιώνιση του μίσους," τότε σφάλλετε θανασίμως. Ο Άγιος Ι. ο Χρυσόστομος λέγει ότι αν δεις την αδικία δίπλα σου και δεν διαμαρτυρυθείς, τότε είσαι ΣΥΝΕΝΟΧΟΣ με τον αδικούντα. Όλοι εσείς που όχι μόνον δεν διαμαρτύρεσθε για την αδικία που γίνεται εις βάρος των Εσφιγμενιτών Πατέρων, αλλά στρέφεσθε και εναντίον τους, είσθε σαφώς με το μέρος του ολετήρος της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού "πατριάρχου" Βαρθολομαίου και κολάζεσθε διπλά. Επιπλέον, γράφετε: "Και ποια αλήθεια;
Δεν πήγαν μοναχοί για να αγαπήσουν τον Κύριο;" Σας ερωτώ: Εφόσον το λάβαρο των Εσφιγμενιτών είναι "Ορθοδοξία ή Θανάτος," γιατί ρωτάτε "ποια αλήθεια"; Βεβαίως, η αγάπη τους προς την Αλήθεια, δηλαδή τον Χριστόν, αποδεικνύεται με την επιμονή τους σ' Αυτήν, με το γνωστό κόστος, ενώ όλοι εσείς έχετε συνταχθεί με τον αδικούντα. Η δική σας η "αγάπη" είναι σαν αυτή των κολάκων, άνευ αληθείας. Ντροπή!

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ευχαριστώ τον κ. Χατζηνικολάου για την πληροφορία.

Η μόνη υπόθεση την οποία μπορώ να κάνω για την μη ανάρτηση, είναι ότι η αναφορά σας γίνεται προς άλλο ιστολόγιο. Κακώς, κατά τη γνώμη μου, η πληροφορία αυτή (: τι ακριβώς ανέγραψε άλλο ιστολόγιο) κατεγράφη στο ιστολόγιο ΤΡΕΛΛΟΓΙΑΝΝΗΣ. Έπρεπε εντελώς ουδέτερα και αφηρημένα, πάλι κατά τη γνώμη μου, να δοθεί η πηροφορία αυτή και μόνο αν κάποιος ζητούσε να μάθει, να του δινόταν η παραπομπή.

Παραβαίνω εν γνώσει μου αυτό τον δεοντολογικό κανόνα, διότι το συγκεκριμένο ιστολόγιο και ο διαχειριστής του ("θεολόγος της ντροπής") όχι λίγες φορές με έχει περιποιηθεί δεόντως - πεζοδρομιακά, όπως συνηθίζει.

Θα φροντίσω να κάνω ξεχωριστή ανάρτηση το αδημοσίευτο σχόλιό σας.

Δημήτριος Χατζηνικολάου είπε...

Αγαπητέ κ. Χριστοδουλίδη, ο amethystos έγραψε σχόλιο στο ιστολόγιο του ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗ κι εγώ απήντησα σ' αυτό το σχόλιό του. Δεν θα είχα την απαίτηση να δημοσιεύσει ο ΤΡΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ σχόλιο που δημοσιεύθηκε στο ιστολόγιο του amethystos.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Αγαπητέ κύριε Χατζηνικολάου, αυτό που διάβασα ήταν :

Ανώνυμος είπε...

Από σελίδα Αμέθυστος
διαβάσαμε το παρακάτω:


"amethystos είπε...
Καί γιατί αυτοί οι ολόλευκοι καί αγαθοί μοναχοί(οι Εσφιγμενίτες) διαιωνίζουν τό μίσος; Γιατί τό σπέρνουν παντού;(κατά την άποψη του Αμέθυστου)
Είναι αυτό σημείο αγαθότητος;
Μόνο αυτοί υπερασπίζονται τήν αλήθεια; Καί ποιά αλήθεια;
Δέν πήγαν μοναχοί γιά νά αγαπήσουν τόν Κύριο;
Τί θέλουν, νά σώσουν τό Βαρθολομαίο;
Από τή στιγμή πού ενώθηκε η Ευρώπη τό ημερολογιακό πρόβλημα καί η συνέχισή του είναι μιά απλή ανοησία.

Ημερομηνία 3/9/11 1:14

Δεν μπορώ να γνωρίζω, αν ο Ανώνυμος ήταν ο θεολόγος της ντροπής "αμέθυστος".

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/09/blog-post_05.html