Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Κυριακή, 27 Μαρτίου 2011

Συνωστισμός στην τηλεοπτική πασαρέλα του εθνομηδενισμού



Παραλειπόμενα από το άρθρο του Ρεσάλτο : "Έλλη Στάη: «Συνωστίστηκε» στην επίθεση κατά της ελληνικής ιστορίας", http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5504

"Εσεται ήμαρ"

Σχολιαστής "πεποίθηση ή άλλοθι" :

Ο κύριος Διαμαντής πρέπει να είναι ο Απόστολος Διαμαντής, δημοσιογράφος και πανεπιστημιακός, που γράφει στην Ελευθεροτυπία, στην καταναλωτική free-press φυλλάδα "Lifo" και έχει και ραδιοφωνική εκπομπή στην ΕΡΑ (Τρίτο Πρόγραμμα). Συνήθως διατυπώνει "εθνικές" απόψεις και όχι νεοταξικές.
Το γιατί δεν το ξέρω. Πιθανόν ένα είδος σχετικής "ποικιλίας απόψεων" να συμφέρει και τα ίδια τα μέσα, έντυπα ή ηλεκτρονικά, με την έννοια του "άλλοθι"...


Κυπριανός Χ :

Ευτυχώς, έρχεται κάποτε ο καιρός και τα άλλοθι ξεσκεπάζονται. Ο ύπουλος ρόλος των (φαινομενικά) κατηγόρων αποδεικνύεται πλήρης συνηγορία στα τεκταινόμενα δόλια έργα της καθεστωτικής, διεθνούς και εγχώριας, νέας τάξης.

Ενδεικτικά αναφέρω,

1) Το πατριωτικό άλλοθι του Μ. Θεοδωράκη ξεσκεπάστηκε λίαν πρόωρα.
2) Τα θρησκευτικά άλλοθι της νεορθόδοξης ομάδας (: Γιανναράς και η συν αυτώ Ακαδημία Βόλου) ομοίως.

Αυτά αργήσαμε να τα καταλάβουμε. Μας έπιασαν στον ύπνο, όπως συνήθως λέμε.

3) Τέλος, είχαμε και το εθνικοθρησκευτικό αποκορύφωμα του μακαρίτη Χριστόδουλου με τα λάβαρα και τις λαοσυνάξεις. Κι αυτό έγινε φανερό.

Πολλοί δεν έχουν ξυπνήσει ακόμη για τα καλά. Είναι, βλέπετε, οι διδασκαλίες της ακαδημίας του Βόλου και ο διάσπαρτοι διδάχοι, που προωθούν το έργο των πιονέρων-ιδρυτών της : Αθηναγόρας και άπαντες οι ακολουθήσαντες
"Τίμιοι με την Ορθοδοξία".


Συνέχεια ...

Οφείλω να συνεχίσω, αφού παρακολούθησα τη συζήτηση της κας. Στάη (εφεξής τηλεστάρ) με τους ιστορικούς κον. ΔΙΑΜΑΝΤΗ και κα. ΚΟΥΛΟΥΡΗ. Η μετάδοση του τηλεοπτικού βίντεο παρέχεται στο ιστολόγιο http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/

Συμπερασματικά θα παρατηρούσα,

Οι τοποθετήσεις του κ. Διαμαντή ήταν ευπρεπείς και έβαλαν μερικά πράγματα στη σωστή τους θέση. Η ιστορική επιστήμη, είπε, δεν είναι όπως η Χημεία. Όπου βάζουμε δυο μέρη υδρογόνου, ένα οξυγόνου και βγάζουμε νερό.
Από την άλλη, η κα. Κουλούρη ναι μεν δεν αμφισβήτησε τα πρόσωπα και τα γεγονότα, εξέφρασε όμως τις αμφιβολίες της
"ως προς τις πράξεις καθ΄εαυτές και ως προς κάποιους μύθους που έχουν δημιουργηθεί γύρω από αυτές" και ανέφερε το παράδειγμα του "κρυφού σχολειού" (τα σε παρένθεση δικά της λόγια).

Είπε ότι οι συνάδελφοί της, οι πανεπιστημιακοί κύκλοι δηλαδή, δεν συζητούν για το "κρυφό σχολειό" δεδομένου ότι "ούτε καν υπήρξε". Ακόμη, αμφισβήτησε και την ημερομηνία της 25ης Μαρτίου.

Σημ. Και πολύ σωστά συμπληρώνω. Την εποχή εκείνη η ημερομηνία έπρεπε να δείχνει 6 Απριλίου σύμφωνα με τους ακριβείς χρονολογικούς προσδιορισμούς των Δυτικών.

Ο κ. Διαμαντής αρκέστηκε να απαντήσει, όσο φυσικά του επέτρεψε η τηλεστάρ των ειδήσεων, ότι δεν μπορούμε να μιλάμε για "σχολειό" ή "σχολειά" διότι αυτά δεν υπήρχαν. Δεν το επέτρπε ο δυνάστης Οθωμανός και ό,τι γινόταν, γινόταν "στα κρυφά". Όθεν, εκεί και η προέλευση, η ονομασία, του κρυφού σχολειού. ΄Οσο δε για την ημερομηνία, παρατήρησε ότι και η γαλλική Επανάσταση δεν έχει κι αυτή το ακριβές χρονολογικό της σημείο.

Έπειτα, ανέλαβε τον υποστηρηκτικό εκθεμελιωτικό ρόλο της κας Κουλούρη η τηλεστάρ των ειδήσεων, κάνοντάς μας διάλεξη και μάθημα για το "κρυφό σχολειό" με τα φαναράκια, τα κεράκια, τις ζωγραφιές, τους παπάδες κλπ. Να σημειώσω, ότι η μνημονευθείσα πανεπιστημιακή δασκάλα κα. Κουλούρη δεν αμφισβήτησε (πάλι) "τα τεκμήρια της Επανάστασης". Αμφισβήτησε "τις ερμηνείες ως προς τους ρόλους, για παράδειγμα του Πατριαρχείου, των προεστών, του λαού και ούτω καθ΄ εξής" (τα σε παρένθεση δικά της λόγια).

Τέλος η συζήτηση έκλεισε με μια αναφορά των καλεσμένων ως προς το ζήτημα των μύθων και της εμπλοκής τους στην Ιστορία. Ο κ. Διαμαντής παρατήρησε σωστά ότι ο μύθος εκφράζει μια ιστορική πραγματικότητα. "Η Ιστορία, είπε, είναι μια βιωμένη συνείδηση, είναι μια πεποίθηση του λαού, την οποία έρχεται ο ιστορικός να κατανοήσει. Δεν αποδίδουμε δηλαδή εμείς την ιστορική αλήθεια. Ούτε καταργούμε, ούτε δημιουργούμε γεγονότα".
Η κα. Κουλούρη υποστήριξε ότι πρέπει να αισθανόμαστε υπερήφανοι διότι την περίοδο της Τουρκοκρατίας η εληνική παιδεία ήταν εκείνη που διδασκόταν στα Βαλκάνια.Όχι να είμαστε υπερήφανοι από την "μιζέρια" που - παλαιά και όχι σήμερα - διδασκόμαστε. Δεν μας είπε ποια είναι αυτή η "μιζέρια", αλλά δεν είναι δύσκολο να την καταλάβουμε.


Ήταν ο "συνωστισμός" της τηλεστάρ και της δασκάλας του Παντείου πανεπιστημίου στην τηλεοπτική πασαρέλα του εθνομηδενισμού.


Επί του πιεστηρίου
Ανακοινώθηκε η διακοπή της Κυρικάτικης τηλεοπτικής εκπομπής "Αρχονταρίκι", που επί 19 συναπτά έτη επιμελείτο ο Δ/ντης της Ακαδημίας Βόλου κύριος Ιγνάτιος (σημ. είναι ο οικείος τοπικός μητροπολίτης, όπως γνωρίζετε).
Πιθανολογώ, οι υπεύθυνοι που διέκοψαν το εκθεμελιωτικό έργο του κυρίου Ιγνατίου, δεν το έκαναν για λόγους διόρθωσης των κακώς κειμένων θρησκευτικών μας (και άλλων) πραγμάτων. Η προσπάθεια να συμμαζέψουν την οικονομική κραιπάλη της ΕΡΤ, ήταν αυτή που τους ανάγκασε να σταματήσουν την εκπομπή. Επίσης, δεν νομίζω να περιέλθει σε οικονομική δυσπραγία ο Δ/ντης της Ακαδημίας του Βόλου κ. Ιγνάτιος. Υπάρχει κάποια ΜΚΟ η οποία φροντίζει το σημαντικό έργο που επιτελεί ο Δ/ντης και η Ακαδημία του (είναι ο οικείος μητροπολίτης, όπως γνωρίζετε)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το VOLOS ACADEMY είναι στα Εκκλησιαστικά αντίστοιχο του ΕLLH SΤΑΗ ACADEMY στα εθνικά...
Έχω άδικο;

Καλλίμαχος

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

- Έχω άδικο;

- Όχι, καθόλου.