Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Κυριακή, 19 Δεκεμβρίου 2010

Ο θεολόγος Γ. ΜΟΥΣΤΑΚΗΣ (1)



Ο κύριος Μουστάκης μου έκανε την τιμή να ασχοληθεί μαζί μου στο άρθρο του με τίτλο "ΜΕΜΕΡΙΣΤΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ;". Μου απηύθυνε μάλιστα το ερώτημα "σε ποιά σέχτα ανήκω" και πληροφόρησε τον ελληνικό λαό για διάφορα σκάνδαλα των Παλαιοημερολογιτών.

Δεν παρέλειψε, φυσικά, να τονίσει ότι "υπήρχαν και υπάρχουν κληρικοί και λαϊκοί, οι οποίοι αποτελούν πνευματικές μονάδες, τόσο στο παλαιό, όσο και στο νέο ημερολόγιο τους οποίους ευλαβείται και εξαιτείται τις ευχές τους και τις προσευχές τους".

Το ίδιο γράφω κι εγώ και συμπληρώνω ότι η κριτική μου δεν απευθύνεται και δεν έχει ουδεμία σχέση με αυτούς. Με ενδιαφέρουν όσα καταλογίζει ο θεολόγος Μουστάκης σε μένα και σε κάθε πιστό, που με περισσή θρασύτητα αποκαλεί "γλυκά και περιπόθητα Ταλιμπανάκια".

Στη φωτογραφία που βλέπετε, ο κύριος Μουστάκης βρίσκεται μεταξύ πιστών προσκυνητών της Ιεράς Μονής Εσφιγμένου (Ιούνιος του 2005) και παραπλεύρως του ηγουμένου αυτής π. Μεθοδίου. Ο οποίος δίνει τον καλόν αγώνα για την Πίστη, το "πατροπαράδοτον σέβας". Ο κύριος Μουστάκης θα γνωρίζει ασφαλώς ότι τόσον ο ηγούμενος της Μονής, οι Μοναχοί, αλλά και όσοι πιστοί συμπαρίστανται σ΄ αυτό τον ηρωικό αγώνα Πίστεως, αν δεν χαρακτηρίζονται "ταλιμπάν", τουλάχιστον "φανατικοί", "μουχλιασμένοι" και δεν ξέρω τι άλλο, ονομάζονται οπωσδήποτε.

Και το ερώτημα είναι : "Τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι"; Τι πήγε εκεί ο κύριος Μουστάκης να κάνει, αφού "η καταπάτηση της αποστολικής διαδοχής και το μαύρο σχίσμα που λατρεύουν οι Παλαιοημερολογίτες, ούτε το αίμα μάρτυρος δεν το ξεπλένει" , κατά τον ιερό Χρυσόστομο, που μας τον θύμισε ο Δρ. της Θεολογίας και της Κοινωνιολογίας Μουστάκης. Πήγε να τους πει:

"Γιατί δεν βγάζετε το σκασμό γι΄ αυτό το τεράστιο σκάνδαλο και μόνο καταριέστε το Χρυσόστομο Παπαδόπουλο";

Πήγε να τους πει :
"για το σχισματικό σύστημα των 20 αλληλομισούμενων παρατάξεων του παλαιού ημερολογίου, με τους ψευδοχειροτονημένους Αρχιεπισκόπους που έχουν";

Ή πήγε να πάρει ευλογία από το σεβαστό πατέρα Μεθόδιο, ηγούμενο της ηρωικής Μονής; Τον οποίο θα ευλαβείται, φαντάζομαι. Αλλά δεν γνωρίζω αν το ίδιο ισχύει και για την Συνοδεία του ηγουμένου. Για του πιστούς του Παλαιού ή γι΄ αυτό τούτο το Παλαιό, δεν χρειάζεται να μας πει τίποτα.

Ο κύριος Μουστάκης μάλλον δεν θέλει να καταλάβει ότι αυτός που κάνει το σχίσμα εισάγοντας καινοτομία στα ιερώς παραδεδεγμένα, γίνεται τελικά ο αποδέκτης της ακαταστασίας που επιφέρει. Ο αιρετικός πάπας λούστηκε μετά το Σχίσμα τους Λουθηροκαλβίνους και τις πολυάριθμες παραφυάδες που φύτρωσαν. Το ίδιο πάθαμε κι εμείς εδώ. Ποιος όμως έκανε το σχίσμα; Ποιος είναι ο αίτιος; Αυτοί που αρνήθηκαν τη μεταβολή του ημερολογίου ή αυτοί που την επέβαλλαν με τον Πλαστήρα, το χωροφύλακα και τις συστάσεις των ξένων κέντρων;

Αλλά πέρα από αυτά, μήπως τελικά αυτός που "μεμέρισται" είναι ο θεολόγος Μουστάκης και όχι οι πιστοί προσκυνητές, ο ηγούμενος της Μονής και οι Μοναχοί της Ι. Μ. Εσφιγμένου; Μπορεί να μας διαφωτίσει;

1 σχόλιο:

Δημήτρης είπε...

Τί πήγε να κάνει τελικά η αλεπού στο παζάρι;