Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τετάρτη, 23 Δεκεμβρίου 2009

Η νέα "δια βίου μάθηση".

Θαυμάσατε, ποιά θα είναι η "δια βίου μάθηση" των επερχομένων γενεών και μην απορήσετε, αν θα πρέπει οι νέες γενιές, μετά την αποφοίτηση από τη μέση- δια βίου-μάθηση, να υποβάλονται σε συστηματική ψυχοθεραπεία για να καταλάβουν τα στρεβλά γράμματα που διδάχθηκαν.

Είπε η της βίου μάθησης Υπουργός:
"Πρέπει να υπάρχει μια αίσθηση λογική, προσαρμογής στο περιβάλλον που ζει το κάθε σχολείο».

Και ο σχολιαστής έγραψε: Δεν ξέρω αν είπε αυτό (:να υπάρχει μια αίσθηση λογική, προσαρμογής στο κλπ.) ή αυτό: Να υπάρχει μια αίσθηση λογικής προσαρμογής κλπ. κουλουπού. Όπως κι αν είναι, θα έχουμε τώρα και διαφορετκές λογικές αισθήσεις προσαρμογής, ανάλογα με το περιβάλλον. Θα μας χαρακτηρίζει η ποικιλία της πολυπολιτισμικότητας. Κάτι αντίστοιχο δηλαδή με την γεωλογική και εδαφολογική διαφορετικότητα. Λόγου χάριν, άλλη θα είναι η λογική αίσθηση προσαρμογής στο περιβάλλον που ζει το σχολείο της Γκράβας και άλλη η λογική αίσθηση των σχολείων στα Καμίνια. Άλλη η λογική αίσθηση στη Δημητσάνα και άλλη στην Πτολεμαΐδα. Άλλη στη Βόρεια και άλλη στη Νότια Ελλάδα, άλλη στη στεριά και άλλη στα νησιά.

Περίφημα! Γιατί όμως οι διαφορετικές λογικές "αίθησης προσαρμογής στο περιβάλλον που ζει το κάθε σχολείο" (sic), έρχονται στο τέλος και συγκλίνουν στη μια λογική βάσανο: Την αίσθηση προσαρμογής, στις πανελλαδικές εξετάσεις; Γιατί αυτή η (απεχθής) ομοιομορφία των πανελλαδικών, έναντι της ελκυστικής και προσφιλέστατης ποικιλότητας; Κάθε σχολείο θα πρέπει να κάνει τις δικές του "πανελλαδικές" και αυτές θα πρέπει να φτιάξουμε με την πολυπολιτισμικότητα των ελληνοποιούμενων λαθρομεταναστών. Το πρότυπο των φυσικών διαμορφώσεων του πλανήτη αυτό το μάθημα μας δίνει και όχι το ισοπεδωτικό στερεότυπο των πανελλαδικών.

Μπορεί αυτό να μας το εξηγήσει η της δια βίου μάθησης Υπουργός;

5 σχόλια:

cummulus είπε...

Πέρασα για να σας πώ τα κάλαντα γιατρέ, και να σας ευχηθώ καλά χριστούγεννα.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ευχαριστώ πολύ και αντεύχομαι: Καλά Χριστούγεννα!

ΑΝΘΗ είπε...

Καλημέρα! Το άρθρο σου μου τράβηξε την προσοχή, λόγω της ιδιότητός μου. Πρέπει να σου πω πως η ''δια βίου μάθηση'' είναι για την Υπουργό μια ''ανοχύρωτη πόλη'', μια και η περίφημη παγκοσμιοποίηση δημιούργησε συνθήκες αχανών οριζόντων,όχι μόνο στα παιδιά, αλλά και σε εμάς τους εκπαιδευτικούς λειτουργούς. Όσο κι αν προσπαθούμε (όσοι κι αν παλεύουμε), το σύστημα χωλαίνει εκ των έσω: κοινώς το ψάρι μυρίζει από το κεφάλι. Ειλικρινώς, μπορώ να πω πως όσοι εντέλλονται διατάγματα, δεν έχουν περάσει ούτε ΜΙΑ διδακτική ώρα σε μια τάξη! Μεγάλο αγκάθι η παιδεία!
Μπορείς να δεις και το άρθρο μου περί εκπαιδευτικού συστήματος (όχι περί πολυπολιτισμικότητας)στο link:
http://anthiteacherwoman.blogspot.com/2009/12/blog-post_13.html
Να ευχηθώ χρόνια πολλά και Καλά Χριστούγεννα!

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ευχαριστώ την ΑΝΘΗ και αντεύχομαι, Καλά Χριστούγεννα και θα επανέλθω, αφού διαβάσω το άρθρο.

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ είπε...

Αγαπητέ εν Χριστό αδελφέ σου εύχομαι καλά και ευλογημένα Χριστούγεννα με το καλό να μας βρει ο καινούριος Χρόνος.

ΦΩΣ ΙΛΑΡΟΝ