Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Σάββατο, 8 Απριλίου 2017

Απάντηση του Π/πρεσβύτερου Ν. Μανώλη σε σχόλιο - όχι του γράφοντος - σχετικό με το άρθρο (katihisis blogspot) « Προτείνουμε και την κανονική οικονομία για να αποφύγουμε τους παραλογισμούς»


- mike r, 8 Απριλίου 2017 - 1:24 π.μ.
....έστω και αν για κάποιους λόγους δεν έχουν κόψει το μνημόσυνο των αιρετιζόντων,.... Θα μπορούσε κάποιος να μου πεί 1-2 λόγους παρακαλώ ? Ειλικρινώς, θα με βοηθήσει.

- Πρωτοπρεσβύτερος Νικόλαος Μανώλης, 8 Απριλίου 2017 - 8:25 π.μ.
Ο κυριότερος λόγος που μπορεί να υπάρχει είναι πως ίσως δεν ήρθε ακόμη Η Χάρις να πληροφορήσει την ιερατική του συνείδηση να επιλέξει ελεύθερα και αβίαστα τη διακοπή μνημοσύνου. Γιατί οι περισσότεροι νομίζουμε πως η απόφαση αυτήν είναι καθαρά και μόνο του ιδίου. Και είμαστε πάρα πολύ αυστηροί με όσους ακόμα δεν ετόλμησαν... Είμαστε έτσι γιατί δεν πιστεύουμε στην Ενέργεια του Θεού!

- Κυπριανός Χριστοδουλίδης (αδημοσίευτο, όπως και τα προηγούμενα)
Σχόλιο
... και συμπληρώνω αυτό που παραλείπει να γράψει ο π. Ν. Μανώλης. Δηλαδή, η Χάρις (σημ ενέργεια του Θεού) δεν μας έχει επισκεφθεί επειδή - πιστεύει (!) ο π. Ν. Μανώλης - πως (αυτό) ξεκινά από μια θεώρηση εγωιστική, φανατική και ιδιαζόντως ρατσιστική - με αποτέλεσμα (αυτό δικό μου) να γινόμαστε οι "ταλιμπάν" της Ορθοδοξίας, άλλως και "ζηλωτές χωρίς επίγνωση". Κάνει όμως λάθος και εδώ ο π. Ν. Μανώλης. Διότι η Χάρις μας επισκέπτεται όταν έχουμε ορθή την θεωρία Χριστού, οπότε εμπράκτως, και κατά το "πράξις θεωρίας επίβασις", τα έργα μας αποδεικνύονται αληθή και πληρέστατα εν Αγίω Πνεύματι. Όχι επαμφοτερίζοντα και αντιφάσκοντα, όπως συμβαίνει με όσους προσπαθούν να συμβιβάσουν τα ασυμβίβαστα λόγω (τί άλλο;) σχέσεων με αιρετικούς και αλλόθρησκους.
Δυστυχώς, αυτό δεν το απέφυγε η ομάς υπό τον π. Θεόδωρο Ζήση, η οποία προτίμησε την οικονομία σε βάρος της ακριβείας, φευ, για να προφυλάξει το ορθόδοξο (ποιο ορθόδοξο;) σώμα της Εκκλησίας. Αυτό όμως, η διάβρωση του εκκλησιαστικού σώματος, γίνεται εδώ και πολλά χρόνια και, να, πού καταντήσαμε : Στο Κολυμβάριο Κρήτης ! Δηλαδή, εκεί όπου θεσμικά δεχθήκαμε την καταβύθιση της Εκκλησίας στη δίνη του κυκλώνα των οικουμενιστών. Πάντως, ευτυχώς που υπάρχει και ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και μας δίνει κουράγιο να συνεχίσουμε τον αγώνα, χωρίς να περιμένουμε να πιστέψουμε μετά θάνατον «στην Ενέργεια του Θεού» (sic).

Υστερόγραφο
1) Στα προηγούμενα σχόλια που δεν δημοσιεύσατε (δεν με πειράζει) εκ παραδρομής γράφω λάθος το όνομα του Π/πρεσβυτέρου Ν. Μανώλη. Έγραψα Μ. Μανώλης και του ζητώ συγγνώμη.

2) Είναι προφανές ότι δεν επιθυμείτε να συζητήσετε, έχοντας απέναντί σας ανθρώπους χωρίς τα απαραίτητα, όπως τα δικά σας, επιστημονικά διαπιστευτήρια : πανεπιστημιακούς τίτλους, συγγραφικό έργο και πολλά όμοια. Πάντως, αξίζει να θυμόσαστε αυτό που συχνά επικαλείστε : Ό,τι ο θεματοφύλαξ της πίστεως (θρησκείας) είναι ο άνευ πανεπιστημιακών τίτλων λαός του Θεού, κατά πως διαβάζουμε ότι, «παρ’ ἡμῖν οὔτε Πατριάρχαι οὔτε Σύνοδοι ἐδυνήθησάν ποτέ εἰσαγαγεῖν νέα, διότι ὁ ὑπερασπιστής τῆς θρησκείας ἐστίν αὐτό τό σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, ἤτοι αὐτός ὁ λαός, ὅστις ἐθέλει τό θρήσκευμα αὐτοῦ αἰωνίως ἀμετάβλητον καί ὁμοειδές τῶ τῶν Πατέρων αὐτοῦ» (Ν. Καρμίρη, «Τά δογματικά καί Συμβολικά Μνημεῖα τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας», τ. ΙΙ, Graz-Austria 1968, σ. 920.).
Kαι τελευταίο, να θυμόσαστε τί είχε πει ο Φήστος στον Απ. Παύλο. Την θέση του Φήστου την έχετε πάρει εσείς : « 24 Ταῦτα δὲ αὐτοῦ ἀπολογουμένου ὁ Φῆστος μεγάλῃ τῇ φωνῇ ἔφη· Μαίνῃ, Παῦλε· τὰ πολλά σε γράμματα εἰς μανίαν περιτρέπει.» (Πρ. κς΄).

2 σχόλια:

ΕΛΛΑΣ-ΑΦΥΠΝΙΣΗ-ΤΩΡΑ είπε...

Καλησπέρα. Έχει έρθει στα μηνύματα μου το λογοκριμένο σχόλιο μου, προφανώς και το δικό σας, στην ανάρτηση του ιστολογίου Katihisis - (Κατήχησις Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Προτείνουμε και την κανονική οικονομία για να αποφύγουμε τους παραλογισμούς). Δεν μπορώ να εξηγήσω πως μπορεί να συνέβη αυτό. Δυστυχώς ο Π. Νικόλαος όχι μόνο δεν απαντάει σε δυο τρεις απλές ερωτήσεις σωτηριολογικού όμως χαρακτήρα που του απευθύνω, αλλά προχωράει και λίγο παραπέρα, στην λογοκρισία. Δεν ξέρω. Ίσως ο Θεός επιτρέπει να συμβαίνουν όλα αυτά, μόνο και μόνο για να πέσει το ''μπαλάκι'' της σωτηρίας μας στον καθ'ένα από εμάς ξεχωριστά. Που και σε ποιον δηλαδή θα κάνουμε υπακοή...στους οικουμενιστές Μητροπολίτες, σε αυτούς που έχουν διακόψει το μνημόσυνο, στους Αγιορείτες Μοναχούς;;; Παραθέτω το σχόλιο που δεν δημοσίευσε στην ανωτέρω σελίδα ο Π. Νικόλαος: Εάν συνεχίσω τον πνευματικό αγώνα σε εκκλησία όπου μνημονεύεται (Οικουμενιστής) Μητροπολίτης ή και ο Οικουμενικός Πατριάρχης, λόγω αδυναμίας σε αυτό που μας συνιστάται να πράξουμε και επίσης όπως λέτε δεν είναι εφικτό, θα σωθώ;;; Εάν ναι, τότε πού και γιατί έχουν άδικο οι Οικουμενιστές;;; Εάν όχι, τότε γιατί αυτή η διαφωνία στο συγκεκριμένο θέμα με τους Αγιορείτες Πατέρες;;; ΥΓ1: Οικονομία σε θέματα σωτηρίας δεν γίνεται με τίποτα. ΥΓ2: Το να μιλάμε για κωλοτούμπα των Αγιορειτών Πατέρων, ακόμη και έτσι να είναι, δεν οδηγούμαστε προς την έπαρση;;; Ευλογείτε.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Σας ευχαριστώ για την πληροφορία καί τό σχόλιο, που δεν δημοσίευσε η κατήχηση. Μάλλον, λάθος τίτλο διάλεξαν γιά τό ιστολόγιο. Τί απάντηση να σάς δώσουν αγαπητέ μου; Αν είχαν, θά τήν έδιναν. Προτίμησαν τήν μή δημοσίευση αυτού που γράψατε. Ομοίως και πολλών άλλων. Καλή δύναμη εν Χριστώ Ιησού καί καλή Ανάσταση.