Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2016

Σε επανάληψη "τα των Ελλήνων πάθη"


    Οι γόνιμοι και οι στείροι
Προφανώς ο καταστηματάρχης θα είχε έντονο πρόβλημα αν ζούσε στην Ελλάδα. Πόσο μάλλον αν ήταν και υποστηρικτής της Χρυσής Αυγής !

- Ένας έγραψε : 
Θά προσευχηθοῦμε ἐκτενῶς νά ἀκούσει ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός τά αἰτήματα τῶν διωκομένων Ἑλλήνων ἀπό τούς ντόπιους καί ξένους συνεργάτες τῶν ἡγεμόνων τῆς Νέας Ἐποχῆς, τῆς Νέας Τάξεως πραγμάτων. ( Ιστοσελίδα ΚΛΑΣΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

- Και σΧολιαστής συμπλήρωσε : 
Σας παρακολουθώ και πάντα διαβάζω να αναφέρεστε σε Νέα Τάξη, Νέα Εποχή, αλλά δεν βλέπω να δίνετε και το στίγμα της. Θα ήταν προτιμότερο, άποψή μου, να υπενθυμίζατε συχνά πυκνά πως όταν λέμε για Νέα Τάξη και Νέα Εποχή, εννοούμε την Σιωνιστική νέα τάξη και νέα εποχή. Όπως βέβαια είναι σιωνιστική η δημοκρατία σήμερα παγκοσμίως, και δη και η σοσιαλιστική. 

- Μετά ο ενοχληθείς αρθρογράφος σημείωσε : 
"Ως προς το "τι", "πότε" και "πώς" πρέπει να "υπενθυμίζουμε" αφήστε εμάς να το κρίνουμε. Ως προς τα σχόλιά σας για την δημοκρατία, και δή "την σοσιαλιστική", δεν έχω να πω παρά μόνον ότι αναγνωρίζω εκείνη τη δημοκρατία που δεν έχει μπροστά της οποιονδήποτε επιθετικό προσδιορισμό, ούτε είμαι εξ εκείνων που θεωρούν ότι οι επιμολύνσεις που την κατέστησαν σηψαιμική θα ...θεραπευθούν με λουτρά σε εθνικοσοσιαλιστικές , νεοναζιστικές και σε κάθε περίπτωση αποκρυφιστικές μπανιέρες, επίσης σιωνιστικής κατασκευής και προέλευσης, όσο και αν προσπαθούν (σ.σ. μερικοί) να κρύψουν αυτήν την προέλευση μέσω ενός στείρου αντισημητισμού και μιας κίβδηλης αντισιωνιστικής ρητορείας" 

- Και ο σΧολιαστής επανήλθε : 
Δεκτά όλα εκτός από το "όσο και αν προσπαθούν (σ.σ. μερικοί) να κρύψουν αυτήν την προέλευση μέσω ενός στείρου αντισημητισμού και μιας κίβδηλης αντισιωνιστικής ρητορείας". Διότι αφήνεται να εννοηθεί ότι υπαρχει και γόνιμος αντισημιτισμός. Ποιος όμως είναι ο γόνιμος αντισιωνισμός και ποιος ο στείρος; Ιδού το ερώτημα. Όπως δεν μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει στείρα χριστιανοσύνη και γόνιμη χριστιανοσύνη, όπως δεν μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει στείρα αθεΐα και γόνιμη αθεΐα, με τον ίδιο τρόπο δεν μπορούμε να λέμε ή να γράφουμε ότι υπάρχει "στείρος αντισημιτισμός". Πάντως, ο γράφων δεν αναφέρθηκε σε αντισημιτισμό. Τον σιωνισμό κατήγειλε και καταγγέλλει. Τώρα, σχετικά με την κίβδηλη αντισιωνιστική ρητορεία, δημιουργεί κι αυτή έντονο προβληματισμό και προκύπτουν ερωτήματα για όσους είναι αδαείς. Δεν βλέπουν, για παράδειγμα, ότι ο ναζιστικός χιτλερισμός ήταν το ανεστραμένο είδωλο του - δημοκρατικού τώρα - σιωνισμού. Όπου ο περιούσιος λαός δεν ήταν οι Εβραίοι. Τη θέση τους την κατέλαβαν οι Άρειοι για να κυριαρχήσουν εφ΄ όλης της οικουμένης. Φαίνεται, αυτές είναι οι επιδιώξεις της Χρυσής Αυγής - παραλείπω εισαγωγικά και θαυμαστικά. Σήμερα την καταλαμβάνουν οι όπου γης δημοκράτες, είναι και οικουμενιστές σημειωτέον, βάζοντας επί του παρόντος να σφάζονται μεταξύ τους μερικοί άλλοι. Ας πούμε, οι γόνιμοι αντιοικουμενιστές με τους στείρους, αντιοικουμενιστές. Οι "γόνιμοι" όμως δεν παραλείπουν να κρατούν τις θέσεις τους, οι οποίες τους παραχωρήθηκαν λόγω ... 
Αλήθεια, λόγω του στείρου, ή χάριν του γόνιμου αντιοικουμενισμού τους, κατέχουν τις θέσεις στις οποίες βρίσκονται;

- Η απάντηση, αν σας ενδιαφέρει, στον σΧολιαστή :

Έχετε δικιο σχετικά με το "στείρος αντισημητισμός", τον οποίο και αποσύρω μιας και όπως ορθώς επισημαίνετε δια ρητορικής ερωτήσεως δεν υπάρχει φυσικά γόνιμος αντισημητισμός. Αυτό που ήθελα τέλος πάντων να πω είναι ότι μέσω ενός αντισημητισμού - το έχουμε αναλύσει σε σχετική μας ανάρτηση - που εξυπηρετούσε και εξυπηρετεί τα σιωνιστικά σχέδια, επιδιώκουν μερικοί, όπως π.χ η Χρυσή Αυγή, να δείξουν ότι είναι αντισιωνιστές.

Εφ΄όσον λοιπόν δέχομαι ως ορθή την παρατήρησή σας, σχετικά με την λανθασμένη χρήση του επιθετικού προσδιορισμού "στείρος", δεν χρειάζεται να σχολιάσω τα υπόλοιπα τα οποία βασίζονται ρητορικά πάνω σε ένα λεκτικό λάθος.

Σας υπενθυμίζω απλώς ότι ο αντιοοικουμενισμός δεν είναι ένα παλαιοημερολογίτικο επικοινωνιακό προϊόν αλλά ομολογία πίστεως την οποία έχουν κάνει πράξη πάρα πολλοί Ιερείς , Μοναχοί και λαϊκοί.

- 29 Σεπτεμβρίου 2012 - 2:14 μ.μ.
Blogger Ο/Η Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
Νομίζω, πρέπει πάλι να σας διορθώσω. Όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά για να απαλλαγείτε, αν το θέλετε, από προκαταλήψεις και εμμονές. Δεν σας βοηθούν, κακό κάνετε σ΄ αυτό που θέλετε να διορθώσετε ή να πολεμήσετε.

Κάνετε το λάθος να μπερδεύετε τον αντισημιτισμό με τον αντισιωνισμό και να μεταφέρετε την εμπλοκή σας αυτή στη σύγχυση μεταξύ αντιεορτολογικού νεωτερισμού και αντιοικουμενισμού. Φαίνεται σαφώς τούτο όταν, αφ΄ενός, γράφετε (εν συντομία) : "Αυτό που θέλω να πω είναι ότι μέσω ενός αντισημιτισμού, που εξυπηρετούσε και εξυπηρετεί τα σιωνιστικά σχέδια, επιδιώκουν μερικοί να δείξουν ότι είναι αντισιωνιστές", και αφ΄ετέρου προσθέτετε (εν συντομία) : "Σας υπενθυμίζω ότι ο αντιοοικουμενισμός δεν είναι ένα παλαιοημερολογίτικο επικοινωνιακό προϊόν αλλά ομολογία πίστεως".

Πρέπει να καταλάβετε ότι ο αντισιωνισμός είναι συγγενής με τον αντιοικουμενισμό. Όπως λοιπόν ο αντισιωνισμός είναι κοινός στόχος όσων δεν θέλουν να υποταχθούν στη Νέα Εποχή και στη Νέα Τάξη, κατά τον ίδιο τρόπο και ο αντιοικουμενισμός είναι κοινός στόχος όλων όσων δεν επιθυμούν την υποταγή τους στη Νέα Θρησκεία που έχουν έτοιμη.

Εσείς κάνετε το λάθος να αναμιγνύετε τον σιωνισμό με τον σημιτισμό, έπειτα μεταφέρετε το ανακάτεμμα στον οικουμενισμό και τον αντιεορτολογικό νεωτερισμό, και τέλος τα βάζετε και τα δυο στο ίδιο καζάνι : Οικουμενισμό, παλαιοημερολογιτισμό, σιωνισμό και σημιτισμό.

Ο σιωνισμός είναι το όλον και ο σημιτισμός το μέρος. Ομοίως, οικουμενισμός είναι το όλον και "παλαιοημερολογιτισμός" το μέρος.

Όλοι οι σιωνιστές δεν είναι κατ΄ ανάγκη σημίτες, και όλοι οι οικουμενιστές δεν είναι κατ΄ ανάγκη ορθόδοξοι χριστιανοί. Οι πολέμιοι του σιωνισμού και οικουμενισμού είναι ποικίλης, "υπαρξιακής" θα λέγαμε, αποχρώσεως και καθόλου δεν σας βοηθά να ειρωνευόσαστε τα "προϊόντα"(sic) του παλαιού εορτολογίου. Θα λέγατε το ίδιο για προτεστάντες, παπικούς, Μωαμεθανούς, Ιουδαίους ή ακόμη και αγνωστικιστές αντισιωνιστές ή αντιοικουμενιστές συμμάχους σας; Τι λέτε;

Αντισιωνισμός και αντιοικουμενισμός είναι πράγματι ομολογία πίστεως, για να είναι όμως αποτελεσματικά αυτά τα δυο "αντι", η ομολογία πίστεως πρέπει να είναι, τουλάχιστον δια τα καθ΄ ημάς, η αυτή και κοινή.

- 29 Σεπτεμβρίου 2012 - 2:34 μ.μ.
Το ιστολόγιο ΚΛΑΣΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, διότι εκεί διεξήχθη ο διάλογος, απάντησε :

Προς κ. Χριστοδουλίδη
Λυπάμαι αλλά δεν καταλαβαίνετ τι γράφω. Αυτά που λέω είναι σαφή και ξεκάθαρα.Εσείς ασφαλώς έχετε κάθε δικαίωμα να θεωρείτε ότι "τα έχω μπερδέψει" ή ότι έχω "εμμονές" και "προκαταλήψεις". Μιας και το φερε η κουβέντα για εξηγείστε μου τι εννοείτε όταν λέτε π.χ

"...Ο σιωνισμός είναι το όλον και ο σημιτισμός το μέρος. Ομοίως, οικουμενισμός είναι το όλον και "παλαιοημερολογιτισμός" το μέρος. Όλοι οι σιωνιστές δεν είναι κατ΄ ανάγκη σημίτες, και όλοι οι οικουμενιστές δεν είναι κατ΄ ανάγκη ορθόδοξοι χριστιανοί..."

Αντιλαμβάνεστε ότι προς εσάς η ερώτηση είναι απλώς ρητορική.Θέτω την δική σας "διαυγή" και χωρίς "προακαταλήψεις" εκτίμηση στην κρίση των φίλων αναγνωστών ,τους οποίους προτρέπω να διαβάσουν και τα δεκάδες "απροκατάληπτα" σχόλια και ειδικά εκείνα στα οποία υπερασπίζεστε την "ορθόδοξη" και κατά κοινήν ομολογία όψιμη "μεταστροφή" της Χρυσής Αυγής. Και κάτι ακόμα. Δεν "ειρωνεύομαι" κανέναν απλώς επισημαίνω την παραπλανητική στάση εκπροσώπων του "Παλαιού ημερολογίου" ως προς το ποιοί και πως αντιστέκονται στον οικουμενισμό, ο οποίος ειρήσθω εν παρόδω είναι απολύτως ασύμβατος με την Ορθοδοξία.

Τέλος σας προκαλώ να κατονομάσετε τους "προτεστάντες, παπικούς, Μωαμεθανούς, Ιουδαίους και αγνωστικιστές συμμάχους"μου.Αν δεν το πράξετε με την σειρά μάλιστα που εσείς επιλέξατε να τους κατατάξετε τότε θα έχω κάθε δικαίωμα να σας θεωρώ και να σας αποκαλώ συκοφάντη. Με ξέρετε πολύ καλά και γνωρίζετε ότι όταν μου "πετούν το γάντι" στο πρόσωπο δέχομαι πάντα την πρόκληση. Αποδείξτε λοιπόν με αντικειμένικά τεκμήρια και όχι με ρητορικές δολιχοδρομίες και αυθαίρετες εκτιμήσεις ή επικοινωνιακά "τσαλίμια" ότι δεν είναι λάσπη ο ισχυρισμός σας πως "συμμαχώ" με "προτεστάντες, παπικούς, Μωαμεθανούς, Ιουδαίους και αγνωστικιστές συμμάχους". Αν δεν το πράξετε τότε θα αναγκαστώ να ανταποκριθώ σε αυτή την ιταμή πρόκληση υπερασπιζόμενος την τιμή και την αξιοπρέπεια εμού προσωπικώς αλλά και την αξιοπιστία του ιστολογίου που διαχειρίζομαι.

- 4 Οκτωβρίου 2012 - 12:55 π.μ.
Blogger Ο/Η Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
Γράψατε : "Τέλος σας προκαλώ να κατονομάσετε τους "προτεστάντες, παπικούς, Μωαμεθανούς, Ιουδαίους και αγνωστικιστές συμμάχους"μου.Αν δεν το πράξετε με την σειρά μάλιστα που εσείς επιλέξατε να τους κατατάξετε τότε θα έχω κάθε δικαίωμα να σας θεωρώ και να σας αποκαλώ συκοφάντη", και σας απαντώ.

Επιμένω, όταν υπάρχει προκατάληψη, είναι δύσκολη η συνεννόηση. Με ερωτηματικό διερωτήθηκα : "Θα λέγατε το ίδιο για προτεστάντες, παπικούς, Μωαμεθανούς, Ιουδαίους ή ακόμη και αγνωστικιστές, αντισιωνιστές ή αντιοικουμενιστές συμμάχους σας;".

Προηγουμένως όμως έγραψα :

Όλοι οι σιωνιστές δεν είναι κατ΄ ανάγκη σημίτες, και όλοι οι οικουμενιστές δεν είναι κατ΄ ανάγκη ορθόδοξοι χριστιανοί. Οι πολέμιοι του σιωνισμού και οικουμενισμού είναι ποικίλης, "υπαρξιακής" θα λέγαμε, αποχρώσεως". (Παρέλειψα το "ομοίως και" οι πολέμιοι του σιωνισμού και οικουμενισμού ... κλπ.)

Εξηγώ : Όλοι οι σιωνιστές δεν είναι μόνο Εβραίοι και όλοι οι οικουμενιστές δεν είναι μόνο Έλληνες. Είναι ή δεν είναι σαφές; Είναι ή δεν είναι έτσι;
Αποκλείεται να υπάρχουν λοιπόν αντιοικουμενιστές και αντισιωνιστές άλλων "υπαρξιακών" αποχρώσεων; Δηλαδή, άνθρωποι που δεν συμφωνούν με την πανθρησκεία και την ελεγχόμενη - πλήρως καθοδηγούμενη - από τους κυρίαρχους δημοκρατία;
Ασφαλώς όχι. Αν λοιπόν βρισκόσαστε στο ίδιο στρατόπεδο με αυτούς, και ανεξάρτητα από τις δικές τους "υπαρξιακές" τοποθετήσεις (ή θρησκευτικές πεποιθήσεις), θα τους αποκλείατε να βρίσκονται (σύμμαχοι) στο πλευρό σας κατά της πανθρησκείας και της παγκόσμιας (δημοκρατικής) διακυβέρνησης;
Και πάλι, ασφαλώς όχι. Σεις όμως, γράφοντας "ο αντιοοικουμενισμός δεν είναι ένα παλαιοημερολογίτικο επικοινωνιακό προϊόν", φαίνεται ποιους δεν θέλετε συμμάχους. Προφανώς, επειδή νομίζετε ότι οι παλαιοημερολογίτες ενδιαφέρονται να πουλήσουν το επικοινωνιακό προϊόν του αντιοικουμενισμού.

Θα λέγατε λοιπόν το ίδιο και για τους άλλους, που βρίσκονται στο ίδιο στρατόπεδο - με διαφορετικές υπαρξιακές αντιλήψεις - με σας και είναι αντίπαλοι της πανθρησκείας και της παγκόσμιας τοκογλυφικής (και σιωνιστικής) διακυβέρνησης;

Δεν συνηθίζω να πετώ λάσπη, δεν είναι στις επιλογές μου η συκοφαντία. Αν η προκατάληψη δυσχεραίνει κάποιους να καταλάβουν αυτά που γράφω, τουλάχιστον ας μη με χαρακτηρίζουν συκοφάντη και λασπολόγο.

Και ως προς αυτό :
"Μιας και το φερε η κουβέντα για εξηγείστε μου τι εννοείτε όταν λέτε π.χ "...Ο σιωνισμός είναι το όλον και ο σημιτισμός το μέρος. Ομοίως, και το "ο οικουμενισμός είναι το όλον και "παλαιοημερολογιτισμός" το μέρος"

Εξηγώ :
Ο σιωνισμός είναι η θεωρία και ο σημιτισμός μια "πτυχή", όπου μερικοί τον κάνουν πράξη. Πτυχή είναι, ας πούμε, οι Εβραίοι. Ο οικουμενισμός είναι η θεωρία και ο παλαιοημερολογιτισμός μια "πτυχή", όπου αντιπαλεύει προς αυτόν. Για λόγους επικοινωνιακούς λέτε εσείς, ή προς πώληση του καθ΄ υμάς παλαιοημερολογιτικού "προϊόντος" συμπληρώνω εγώ.

- 4 Οκτωβρίου 2012 - 1:05 π.μ.
Blogger Ο/Η ΚΛΑΣΙΚΟΠΕΡΙΠΤΩΣΗ είπε...

Προς κ. Χριστοδουλίδη
Και συκοφαντείτε και λασπολογείτε και ψεύδεσθε. Δεν έχετε το θάρρος να απαντήστε ευθέως και διαλέξατε τον τεθλασμένο δρόμο της υπεκφυγής και της δήθεν "ανασκευής". Στο προκλητικό και συκοφαντικό σας σχόλιο γράφατε επί λέξει: "...Όλοι οι σιωνιστές δεν είναι κατ΄ ανάγκη σημίτες, και όλοι οι οικουμενιστές δεν είναι κατ΄ ανάγκη ορθόδοξοι χριστιανοί ..." Στο τελευταίο σας σχόλιο αυτή η φράση πέρασε απο το "φίλτρο" σας και έγινε: "... Όλοι οι σιωνιστές δεν είναι μόνο Εβραίοι και όλοι οι οικουμενιστές δεν είναι μόνο Έλληνες .." Στο προηγούμενο σχόλιο θεωρώντας ως συμμάχους μου "προτεστάντες, παπικούς, Μωαμεθανούς, Ιουδαίους και αγνωστικιστές" με ρωτήσατε αν θα τους έλεγα πως προωθούν ως προϊόν τον αντιοικουμενισμό. Στο τελευτάιο σχόλιο αυτό άλλαξε και έγινε: "Αν λοιπόν βρισκόσαστε στο ίδιο στρατόπεδο με αυτούς, και ανεξάρτητα από τις δικές τους "υπαρξιακές" τοποθετήσεις (ή θρησκευτικές πεποιθήσεις), θα τους αποκλείατε να βρίσκονται (σύμμαχοι) στο πλευρό σας κατά της πανθρησκείας και της παγκόσμιας (δημοκρατικής) διακυβέρνησης;" Λυπάμαι αλλά δεν απαντάτε ευθέως, όπως εξ άλλου προέβλεψα στην προγηγούμενη απάντηση μου. Μέχρι λοιπόν να ονομάσετε ποιοί είναι "οι παπικοί , προτεστάντες, Μωαμεθανοί , Ιουδαίοι και αγνωστικιστές σύμμαχοί" μου εγώ θα θεωρώ το σχόλιό σας ως συκοφαντικό και λασπολογικό. Μέχρι να αντιληφθείτε την διαφορά μεταξύ της ευθείας απάντησης σε σαφές ερώτημα και της δολιχοδρομούσας υπεκφυγής, μέχρι δηλαδή να μου κατονομάσετε τους "συμμάχους" μου δεν θα δημοσιεύονται τα σχόλιά σας.

- 4 Οκτωβρίου 2012 - 1:09 π.μ.
Blogger Ο/Η Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
Το ακόλουθο σχόλιο, φυσικά, δεν δημοσιεύθηκε

Γράψατε : "Μέχρι να αντιληφθείτε την διαφορά μεταξύ της ευθείας απάντησης σε σαφές ερώτημα και της δολιχοδρομούσας υπεκφυγής, μέχρι δηλαδή να μου κατονομάσετε τους "συμμάχους" μου δεν θα δημοσιεύονται τα σχόλιά σας", και απάντησα. Δεν μείνατε ευχαριστημένος, επειδή δεν έχω το θάρρος να απαντώ ευθέως και διαλέγω τον τεθλασμένο δρόμο της υπεκφυγής και της δήθεν ανασκευής. Μάταιο να απαντήσω εκ νέου. Εφ΄ όσον όμως σας αρέσουν οι ευθείες απαντήσεις, και όχι οι λοξές, πλάγιες, στρεβλές, ρητορικές, δολιχοδρομούσες, δικές μου, πειτέ σε μένα και στους αναγνώστες σας : Έχετε ή δεν έχετε συμμάχους στον αντισιωνιστικό και αντιοικουμενιστικό αγώνα σας;

Και ύστερα, μετά από όλους αυτούς τους άκρως επαινετικούς χαρακτηρισμούς (: δολιχοδρομών, ρητορικός, υπεκφεύγων, ψεύτης, λασπολόγος, συκοφάντης, κλπ.) με τους οποίους με στολίζετε μου ζητάτε :

"Αφήστε τους χαρακτηρισμούς και τις εκτιμήσεις σας περί εμμονών και προκαταλήψεων και απαντήστε σε αυτό που σας ρωτώ ευθέως αλλιώς αναιρέστε τα περί "παπικών , προτεσταντών, μωαμεθυανών, ιουδαίων και αγνωστικιστών συμμάχων" μου.". Απαντήστε, λοιπόν, κι εσείς ευθέως : Έχετε ή δεν έχετε συμμάχους ;

1 σχόλιο:

Kyprianos Christodoulides είπε...

Σχόλια από την ανάρτηση στο φέησμπουκ 29/07/2016

- Tony Vook : Η χριστιανικη ορθοδοξια , δεχεται και προσμενει τον οικουμενισμο τις εσχατες ημερες σαν πιστοποιηση της μιας αληθειας ... Μαχεται τον οικουμενισμο των παπικων, ιουδαιων, μουσουλμανων, βουδιστων κλπ, οπως ακριβως κανουν και εκεινοι, εναντιον της ορθοδοξιας ... Εμεις που δεν θελουμε την νεα ταξη πραγματων, αδιαφορουμε για το ποια θρησκεια θα επιλεγει για το οικουμενικο καπελωμα της ανθρωποτητας, μεσω της πιστης. Η νεα ταξη πραγματων, ομως, πριμοδοτει με χρημα και μεσα ολες τις ομαδες πιστης, για την επιτευξη του συγκεκριμενου σκοπου, ενω οποιος δεν ανηκει σε αυτες, στοχοποιειται, γιατι δεν υπακουει και δεν ελεγχεται, οπως ενας πιστος ...

- Kyprianos Christodoulides : Εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί δεν αδιαφορούμε για το καπέλωμα της σιωνιστικής πανθρησκείας που μας ετοιμάζουν και δεν επαγγελόμαστε να κάνουμε τη γη επίγειο παράδεισο, όπως προσβλέπουν χιλιαστές (ιεχωβίτες) και άλλοι. Μεσσιανικές προσδοκίες δεν έχουμε όπως αυτοί, που περιμένουν να έρθη ο δικός τους Μεσσίας. Στόχος και σκοπός της Χριστιανοσύνης είναι ο εν Χριστώ ενάρετος άνθρωπος, ο οποίος βεβαίως όσο ζει σε τούτο τον κόσμο θα εξακολουθεί να πεθαίνει, να αρρωσταίνει, να είναι ο φτωχός, ασήμαντος και εν πολλοίς ένας άγνωστος. Άδικοι προσπαθούμε να μη γινόμαστε και να μην είμαστε, έχοντας μοναδικό μας όπλο τον έλεγχο όλων εκείνων, που είτε στο όνομα του Χριστού ή οποιουδήποτε άλλου, καπηλεύονται την εν αγίω Πνεύματι αλήθεια. Υπακοή κάνουμε όταν αυτή ( η υπακοή) είναι σύμφωνη με την Αγία Γραφή, τους θεολόγους πατέρες, την Εκκλησία και Παράδοση. Αυτά λέμε σε όποιον ήθελε να μας ερωτήσει και δικό του θέμα αν συμφωνεί ή όχι. Δεν επιδιώκουμε να πείσουμε κανένα, ούτε όμως αδιαφορούμε, όταν θεολογικά άσχετοι άνθρωποι μας προκαλούν.

Και κάτι ακόμη, αγαπητέ Τόνυ : "Η χριστιανικη ορθοδοξια , δεχεται και προσμενει τον οικουμενισμο τις εσχατες ημερες σαν πιστοποιηση της μιας αληθειας"

Η πιστοποίηση της μιας αλήθειας στις έσχατες ημέρες είναι η παγκόσμια κυριαρχία των αντίχριστων δυνάμεων (οικουμενισμός) και νομίζω, δεν αμφιβάλλει κανείς περί αυτού, όταν μάλιστα, με ελάχιστες εξαιρέσεις, είχαμε και την ορθόδοξη συνοδική επικύρωση στο Κολυμπάρι της Κρήτης. Η Ορθοδοξία συνήψε - επιτέλους - σχέση και σχέσεις με τον λοιπό χριστιανικό (κατ΄ όνομα) κόσμο. Τι άλλο μένει να δούμε ;