Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2016

Οι νέοι στόχοι - ορίζοντες της Μεγάλης Πανορθόδοξης Συνόδου, σε αναφορά με την Θεολογία

Το σχόλιο στην ιστοσελίδα "Αβέρωφ" προ έτους σχετικά με την ανάρτηση «ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ» :
Kyprianos Christodoulides said
Ιουνίου 2, 2015 στις 7:39 πμ

Το «ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ» είνα το αμφίπλευρο άσμα της Νύμφης Εκκλησίας προς τον Νυμφίο Χριστό. Η τεχνο-λογική (σημ. κοσμική-ποιητική) απόδοση έχει γίνει από γνωστά ονόματα της θεολογικής και τεχνο-λογικής (ή λογοτεχνικής) επικαιρότητας με βάση την «αρχή της ηδονής» (Φρόιντ). Για όσους δεν το γνωρίζουν η σημερινή θεολογία διακονείται από νεοπατέρες σχεσιολόγους; ή συναφειακούς μεταπατέρες, όπου η προσέγγιση του αγίου Θεού συμβαίνει μόνο κατόπιν σχέσεως (σημ. έρωτος μανικού) ή συνάφειας (σημ. του κεραμεικού προς τον κεραμέα) και βγάλτε συμπέρασμα.

Σχετικά με την «αρχή της ηδονής» του Φρόιντ βλέπε http://kyprianoscy.blogspot.gr/2013/09/extreme-sports.html και σε προχωρημένη – εξελιγμένη καλύτερα – δες ποίημα «Ανδρόγυνο» του αναπ. υπουργού Παιδείας Τάσου Κουράκη :

"Ενώναμε τα αιδοία μας καταργώντας την εσοχή της και την εξοχή μου / κατακτώντας την παλινόρθωση του ανδρόγυνου / όπου ο άνδρας αποκτά αιδοίο χωρίς εξοχή και η γυναίκα εσοχή με πλήρωση

"Έτσι που ο άνδρας γράφεται πλέον με Άλφα κεφαλαίο / και η γυναίκα με Θήτα κεφαλαίο"

Υστερόγραφο
Η συντόμευση «αναπ.» δεν αφορά σε διανοητικά ανάπηρο, αλλά σε αναπληρωτή υπουργό Παιδείας και … παιδοίων.

2 σχόλια:

Erato Bellou είπε...

«ΟΥΔΕΝΑ ΓΑΡ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΔΟΙΚΑ

ΩΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ,ΠΛΗΝ ΟΛΙΓΩΝ»----ΙΕΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

(«Διότι λοιπόν κανέναν δεν φοβάμαι όσο τους επισκόπους,πλην ολίγων»,

Migne Patrologia Graeca τόμος 52,σελ. 617.

---Το ανώμαλο ρήμα «δέδοικα» στη μορφή είναι παρακείμενος,αλλά στη σημασία ενεστώς

Kyprianos Christodoulides είπε...

Πάντα επίκαιρος ο ιερός Χρυσόστομος