Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Παρασκευή, 27 Μαΐου 2016

Η Ελληνοαμερικανίδα "παρατηρητής" της Αγίας και Μεγάλης Πανορθόδοξης Συνόδου με ένα σχόλιο


"Το πρόσωπο - κλειδί (;) της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου"
Γράφει ο Καψαλιώτης Μοναχός Επιφάνιος - Άγιον Όρος

https://drive.google.com/open?id=0B10nRQ2KXoC_TDFnaW5kaWRQRDJJVWJ0V2RmTUhyTzRqTlNZ (*)

Το σχόλιο από εδώ  http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/06/blog-post_23.html
Σχολιαστής km58

Κρίσεις, έλεγχος και «ταγκαλάκια»

- "Οι αποκαλυψεις και τα δημοσια ερωτηματα για σκανδαλιζοντες - παρεκτραπεντες ιερεις ή επισκοπους , φτωχη μου γνωμη ειναι, οτι δεν βοηθουν τον παρεκτρεπομενο και ΔΕΝ πρεπει να ειναι ο κανονας ενος Ορθοδοξου."

κχ
Κανόνας κάθε Ορθοδόξου είναι οι Ιεροί Κανόνες και το Δόγμα της Εκκλησίας. Το οποίο συνοψίζει το Σύμβολο Πίστεως Νικαίας-Κων/πόλεως με τα 12 Άρθρα του.

- "Κρινοντας και κατακρινοντας εναν, ισως παρεκτραπεντα συνανθρωπο μας, ο οποιος εχει δικαιωμα στο λαθος οπως κι εμεις, δεν νομιζω οτι τον βοηθαμε να διορθωθει.

κχ
Δεν "κρίνουμε και κατακρίνουμε" τον οποιονδήποτε συνάνθρωπό μας, αλλά υψηλά ισταμένους στα ανώτερα κλιμάκια της Ιεραρχίας. Όσον δε αφορά στο "κρίνουμε και κατακρίνουμε", ας ληφθεί υπόψη και η λέξη "έλεγχος". Έλεγχο ασκούμε και όχι κρίση και κατάκριση

- "Αντιθετα εχω την εντυπωση, οτι τον βοηθαμε ΜΟΝΟ δια της προσευχης μας"

κχ
Ασφαλώς βοηθά η προσευχή, αρκεί ο παρεκτραπείς να "έλθει εις εαυτόν" και εἴπῃ : «18 ἀναστὰς πορεύσομαι πρὸς τὸν πατέρα μου καὶ ἐρῶ αὐτῷ· πάτερ, ἥμαρτον εἰς τὸν οὐρανὸν καὶ ἐνώπιόν σου». Πράγμα ξένο για τους συναφειακούς και μεταπατερικούς, τους οποίους  κατευθύνουν και συντονίζουν αλλότρια σκοτεινά κέντρα.

Αν εμείς προσευχόμαστε και αυτοί ακούν τα χαλκεία αλλόθρησκων  και καταδικασμένων ετερόδοξων, τί να σου κάμει η προσευχή ;

- "ΔΙΟΤΙ, οταν κανεις ασχολειται με τους αλλους και τους κρινει, ενω ακομα δεν εχει εξαγνισθει η κριση του, πεφτει συνεχεια σε κατακριση"

κχ
Δεν ασχολούμαστε με τους άλλους με πρόθεση να υπερισχύσει ο δικός μας έλεγχος ή κρίση. Δεν προβάλλουμε τον εαυτό μας μέσα από τον έλεγχο, δεν ζητάμε το δικό μας δίκαιο. Το δίκαιο της Εκκλησίας (σημ. δεν υπάρχουν πολλές) θέλουμε να αναδείξουμε και δεν συμμεριζόμαστε την άποψη της κας Ελισάβετ Προδρόμου : «ἐμεῖς ὡς Ἐκκλησία, ζοῦμε σὲ θεμελιωδῶς διαφορετικοὺς καιροὺς καὶ πρωτόγνωρες συνθῆκες ἀπὸ αὐτὲς ποὺ ἕως τώρα ἔζησε ἡ Ἐκκλησία» (*). Αν υπάρχουν "πρωτόγνωρες συνθῆκες ἀπὸ αὐτὲς ποὺ ἕως τώρα ἔζησε ἡ Ἐκκλησία", αυτές πρέπει να δούμε ποιές είναι, να τις βάλουμε κάτω και να τις κουβεντιάσουμε με γνώμονα την εν Χριστώ αλήθεια και όχι την οικονομία (παρένθεση, τεχνολογία).

- "Μονο ο Θεος κρινει δικαια, γιατι μονον Αυτος γνωριζει τις καρδιες των ανθρωπων."

κχ
Σωστά, "μονον Αυτος γνωριζει τις καρδιες των ανθρωπων". Λείπει όμως κάτι. Λείπει η προαίρεση της επιθυμίας να καθαρίσει κανείς την ακάθαρτη καρδιά του. Καρδιές έχουμε όλοι οι άνθρωποι. Αλλά όπως και να το κάνουμε, σε άλλους είναι καθαρή και σε άλλους λίαν ακάθαρτη. Δεν καθαρίζει ούτε με αγγειοπλαστική, ούτε με sten, ούτε με μεταμόσχευση.

- "Να  κρινετε μονο τα ταγκαλακια" (γέροντας Παΐσιος)

κχ
Αυτό προσπάθησα με όσα έγραψα.

(*)  https://drive.google.com/file/d/0B10nRQ2KXoC_TDFnaW5kaWRQRDJJVWJ0V2RmTUhyTzRqTlNZ/view?usp=sharing

1 σχόλιο:

Kyprianos Christodoulides είπε...

Το σχόλιο από εδώ : http://opaidagogos.blogspot.gr/2016/06/blog-post_23.html (Ένα πολύ ενδιαφέρον Κουϊζ για τον "ορθόδοξο" μητροπολίτη Γαλλίας κ.Εμμανουήλ!!!)

Ναι, ζητάμε ζώσα και ελευθέρα Εκκλησία, νοουμένου ότι το "ελευθέρα" εκκλησία σημαίνει Εκκλησία της Αληθείας : "15 ὅτι οὕτως ἐστὶ τὸ θέλημα τοῦ Θεοῦ, ἀγαθοποιοῦντας φιμοῦν τὴν τῶν ἀφρόνων ἀνθρώπων ἀγνωσίαν· 16 ὡς ἐλεύθεροι, καὶ μὴ ὡς ἐπικάλυμμα ἔχοντες τῆς κακίας τὴν ἐλευθερίαν, ἀλλ' ὡς δοῦλοι Θεοῦ.".

Και ας πάμε σε αυτό :

“(...). Δευτερευόντως, προσεγγίζω τὸ θέμα ὡς ἕνα πρόσωπο ποὺ συμμετέχει στὰ δημόσια πράγματα, καὶ εἰδικότερα στὴν Ἀμερικανικὴ διπλωματία. Φυσικὰ ὁμιλῶ σήμερα ὡς ἰδιώτης (θέλω νὰ εἶμαι ξεκάθαρη καὶ κατηγορηματικὴ ὡς πρὸς αὐτὸ τὸ σημεῖο), πάντως οἱ παρατηρήσεις μου ὀφείλονται στὴ γνώση ποὺ μοῦ προσπορίζει ἡ ὑπηρεσία μου στὴν Ἐπιτροπὴ τῶν Διεθνῶν Θρησκευτικῶν Ἐλευθεριῶν (USCIRF), ἕνα ἐννεαμελὲς σῶμα τὸ ὁποῖο ἀναφέρει στὸν πρόεδρο, ὑπουργεῖο τῶν ἐξωτερικῶν καὶ στὰ μέλη τῆς Γερουσίας, στὸ πὼς ἡ Ἀμερικανικὴ Ἐξωτερικὴ Πολιτικὴ δύναται νὰ προωθήσει τὴ θρησκευτικὴ ἐλευθερία στὸν κόσμο."
(Δρ. Ελισάβετ Προδρόμου, μέλος τῆς ἁρμόδιας ὁμάδας ἐργασίας τοῦ ἀμερικανικοῦ Ὑπουργείου Ἐξωτερικῶν μὲ ἀντικείμενο «Θρησκεία καὶ Ἐξωτερικὴ Πολιτική», τέως ἀντιπρόεδρος τῆς ἐπιτροπῆς Διεθνῶν Θρησκευτικῶν Ἐλευθεριῶν τῆς ἀμερικανικῆς Βουλῆς).

Έχουν αυτά της δρος. Προδρόμου, ερωτώ, καμιά σχέση με την Εκκλησία, σκοπός της οποίας είναι να φιμώνει "τὴν τῶν ἀφρόνων ἀνθρώπων ἀγνωσίαν", για να μη γράφω "τὴν τῶν ἀφρόνων Διπλωματών υποκρισία" ; Ποιος είναι αυτός που ανέθεσε στο αμερικανικό Υπουργείο Εξωτερικών κλπ. την αρμοδιότητα να προωθήσει τη θρησκευτική ελευθερία στον κόσμο ; Ελευθερία, σημειωτέον, που έχει κόψει κάθε δεσμό με την αλήθεια.
Να θυμηθούμε τα πυρηνικά του Σαντάμ ή μήπως τα δικά μας ;