Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2016

Γιατί με βάπτισες χωρίς να με ρωτήσεις ;

Ένα δικό μου σχόλιο

Έχει επικρατήσει η (κατά τη γνώμη μου) εσφαλμένη αντίληψη ή πεποίθηση, ότι ο άγιος Θεός χρόνους και ημέρες δεν κυττάζει. Ούτε αν καταργήσουμε τη θρησκεία και στη θέση της βάλουμε την εκκλησία, ούτε απαγορεύει τους διαλόγους, ούτε θα ενδιαφερθεί - αργότερα θα το ακούσουμε κι αυτό - αν βαπτιζόμαστε νήπιοι ή ενήλικοι. Μπορούμε να κάνουμε τον οποιοδήποτε νεωτερισμό, όπως με το Εορτολόγιο της Εκκλησίας, αρκεί να βαδίζουμε το δρόμο που χάραξε η πατερικότητα.
Η "παραδοσιακότητα", και αρκετά άλλα σε -οτητα, δεν αποτελεί δέσμευση.

Κατ΄ αυτό τον τρόπο, γίναμε δέκτες της φροϊδικής αρχής της ηδονής, της υπαρξιακής φιλοσοφίας, και με την θεολογία της σχέσης αποκτήσαμε το νέο μας αλφαβητάρι της πίστης, το οποίο σημειωτέον δεν αποκλείει να προερχόμαστε από τους πιθήκους. Διότι, σε κάποια φάση της εξελικτικής διαδικασίας, ο θεός παρενέβη και έκανε τον πίθηκο άνθρωπο, βεβαίως, μετά το είπε και εγένετο η μεγάλη έκρηξη (μπιγκ μπανγκ). Μνείας άξιον, η παπική εκκλησία άργησε μεν, αναγνώρισε δε τη Δαρβινική θεωρία. Εμείς εδώ παραπαίουμε.

Σύμφωνα λοιπόν με το νέο μας αλφαβητάρι, το μόνο που έκανε ο θεός ήταν η μεγάλη έκρηξη, όσο για τα άλλα, ας κάνουμε την παραχώρηση να δεχτούμε ότι, σαν είδε την εξέλιξη να σταματά στους πιθήκους, τότε αποφάσισε να "βάλει το χεράκι του". Τα υπόλοιπα είναι φαντασιακά και ιδεοληπτικά πρόσθετα ανθρώπων ευφυών ή, έστω, βαθύτατα φιλοσοφημένων.

Έτσι, παραμένουμε ορθόδοξοι, πάντα εντός εκκλησίας, σεβόμενοι όσα μας λέει η επιστήμη και οι νόμοι για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Τώρα, μάλιστα, απέκτησαν τα βρέφη και τα νήπια τα δικαιώματά τους. Και τα διεκδικούν, όταν φτάσουν σε μια ηλικία, ώστε να στέλνουν τους γονείς στα δικαστήρια, επειδή βαπτίστηκαν κατά παράβαση και παραβίαση των δικαιωμάτων τους. "Ποιός με ρώτησε εμένα, λένε, αν ήθελα να βαπτιστώ ;".

Μου έθεσαν κι εμένα κάποτε αυτό το ερώτημα και απάντησα με μια ερώτηση. Πες μου, είπα, τι θα προτιμούσες ; Πρώτα ήσουν ένα τίποτα, ανύπαρκτος, τώρα είσαι κάτι με ένα όνομα. Τι διαλέγεις ; Δεν πήρα απάντηση.

Ίσως, τώρα, να πει ένας : "Εντάξει, αλλά γιατί να μην έχω το δικαίωμα να γνωρίζω τι λένε και οι άλλες θρησκείες ;". Απαντώ. Να πάνε και να ερωτήσουν εκείνους, που πρώτα κάνουν περιτομή (στις επτά ημέρες από τη γέννηση) και μετά, στην ενηλικίωση, βαπτίζονται. Γιατί δεν ισχύει γι΄  αυτούς το δικαίωμα, πρώτα να μάθουν και αργότερα να κάνουν την περιτομή ;

2 σχόλια:

ntranga ntrounga είπε...

https://www.youtube.com/watch?v=fA6XcyXsxXU
γιατρέ,το σχόλιό σας.
είναι τελικά ο σταυρός,σύμβολο των ακτιβιστών;

Kyprianos Christodoulides είπε...

Ναι, το είδα το βίντεο και μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά διότι, φαίνεται, κάτι αρχίζουν να υποψιάζονται οι Άγγλοι. Το ισλαμικό "τσουνάμι" δεν αστειεύεται.

Βέβαια, η (οι) πολιτική (οι) αυτά δεν τα λογαριάζει, διότι προέχει η εξασφάλιση των ενεργειακών πόρων και η Αγγλία δεν έχει επαρκείς δικούς της πόρους. Πώς θα τα φέρει βόλτα με τους ισλαμιστές είναι δικό της πρόβλημα και δεν με αφορά.

Με ενδιαφέρει όμως η δραστηριότητα (σημ. είναι η ασυνήθης απόδοση της λέξης active, activity, activist) των Βρετανών Αγγλικανών κατά των εποίκων Μουσουλμάνων, που επιβάλλουν τελικά τους δικούς τους νόμους σε ξένη χώρα.

Ειλικρινά, δεν ξέρω πού θα οδηγήσει αυτή η κατάσταση, μετά την πολιτική γενοκτονίας που ακολούθησαν οι βρετανικές κυβερνήσεις, σε συνεργασία με τις ΗΠΑ, κατά ισλαμικών χωρών. Ο χρόνος θα δείξει και πάντως, σε συνάρτηση με τι προβλέπουν τα κομπιούτερ για την οικονομία.

Σχετικά, τώρα, με τη χρήση του Σταυρού σαν σύμβολο ακτιβισμού, αυτό εξαρτάται εκ του πώς αποδίδεται εννοιολογικά η λέξη αυτή, από εκείνους που την εισηγήθηκαν. Είθισται ο ακτιβισμός να παραπέμπει σε ενέργειες αντιδραστικές ποικίλων αποχρώσεων και αιτίων, που δεν συνάδουν με την "αγαπητική" θρησκευτικοπολιτική ορθότητα. Δεν συμβαίνει όμως αυτό, αν εκλάβουμε τον ακτιβισμό σαν δράση και δραστηριότητα - εν προκειμένω χριστιανική - δεν εξετάζω το δόγμα - κατά εποίκων, που πολιορκούν "αγαπητικά" τους γηγενείς για να τους κατακτήσουν στο τέλος βίαια.

Ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο.