Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2016

Το μάθημα των Θρησκευτικών να γίνει μάθημα των Εκκλησιαστικών



Όταν, ξεκινώντας από ένα λάθος, προσπαθείς να λύσεις συσσωρευμένα λάθη του παρελθόντος, τότε, είναι αναμενόμενο να καταλήγεις πάλι σε λάθος. Για την εποχή του, το "ανήκουμε στη Δύση" δεν ήταν λάθος. Τρίτος δρόμος δεν υπήρχε. Σήμερα όμως το "τοπίο" έχει καθαρίσει και ο στόχος για μια παγκόσμια αυτοκρατορία - ουσιαστικά της μιας Τράπεζας - είναι οφθαλμοφανής. Σε αυτό βοηθά η τρομοκρατία, αφού δεν είναι εύκολο, πλέον, να φτιάχνεις ηγέτες τύπου Χίτλερ και Μουσολίνι. Ο φασισμός-ναζισμός είναι συλλογική προσπάθεια, όπως ακριβώς συμβαίνει σήμερα με τη Δημοκρατία και το πρόταγμα της ελευθερίας. Ο φασισμός-ναζισμός πάνω σ΄ αυτά τα πόδια στέκεται και ακάθεκτος προχωρεί.

Ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου Ιερόθεος Βλάχος κλήθηκε και έκανε μια Εισήγηση-Πρόταση για το Μάθημα των Θρησκευτικών στην Μέση Εκπαίδευση, ενώπιον της Ιεράς Συνόδου της κρατικής Εκκλησίας ( http://aktines.blogspot.gr/2016/01/blog-post_55.html ). Υπάρχουν τόσα πολλά εκεί μέσα, ώστε θα χρειαζόταν να γράψει κανείς ένα ολόκληρο βιβλίο, προκειμένου ο αναγνώστης να καταλάβει τι θέλει ο συντάκτης να μας πει. Ο γράφων θα αρκεστεί σε ένα μόνο σχόλιο. Έχει τίτλο : "Κατὰ τούς ἡγουμένους τῆς πόλεως πάντες οἱ κατοικοῦντες"

Σ. Ιερόθεος Βλάχος : "Εισαγωγικά πρέπει να επισημανθή ότι χαρακτηρίζεται «μάθημα Θρησκευτικών» και όχι «μάθημα Εκκλησιαστικών». Από την φύση του το μάθημα αυτό είναι γνωσιολογικό, εξ ού και χαρακτηρίζεται «μάθημα», και μάλιστα «θρησκευτικών», που σημαίνει ότι δεν αναφέρεται στην κατήχηση της Εκκλησίας. Το λέγω αυτό, γιατί εμείς οι θεολόγοι γνωρίζουμε ότι υφίσταται διαφορά μεταξύ θρησκείας και Εκκλησίας. Η Εκκλησία δεν μπορεί να ταυτισθή με τον όρο θρησκεία, γιατί έχει διαφορετικούς σκοπούς, ενδιαφέροντα και μεθοδολογία. Επομένως, όπως διδάσκεται σήμερα το μάθημα των Θρησκευτικών, δεν είναι κατήχηση της Εκκλησίας, δεν ταυτίζεται με ένα κατηχητικό μάθημα, χωρίς όμως να αποδεσμεύεται από την ζωή της Εκκλησίας."

κχ
Ιδού η πλάνη των νεοορθοδόξων. Γιατί ; Διότι "η θρησκεία είναι νευροβιολογική ασθένεια", όπως μας διαβεβαίωσε η οξύτατη θεολογική διάνοια του +π. Ιωάννη Ρωμανίδη. Αλλά εδώ, γράφουν τα ιατρικά βιβλία, τα οποία ακολουθώ και καταθέτω, υπάρχει ένα σοβαρότατο και σημαντικότατο λάθος. Είτε εξ αγνοίας ή μάλλον σκόπιμο. Δεν θα εξηγήσω εδώ τους λόγους για το "σκόπιμο", έχουν αναλυτικά εκτεθεί. Πληροφοριακά τούτο μόνο :

" ... Το ιατρικό λάθος έγκειται στο ότι οι νευροβιολογικές παθήσεις κατατάσσονται στα λεγόμενα "οργανικά ψυχοσύνδρομα". Δηλαδή, εκεί όπου η ψυχική αποδιοργάνωση έχει βάση ανατομικές βλάβες του εγκεφάλου (εκφυλιστικά νοσήματα, επίδραση τοξικών ουσιών, επιληψία, όγκοι). Η οφειλόμενη όμως διαταραχή του ψυχισμού των πασχόντων από την ασθένεια της θρησκείας, όπως την θέλει ο π. Ρωμανίδης και περί αυτής γράφουν οι συνεχιστές του έργου κατάργησης της θρησκείας, δεν οφείλεται σε ανατομική (σημ. εννοώ παθολογοανατομική) βλάβη. Οφείλεται σε αιρετικές διδασκαλίες μια των οποίων είναι η προσπάθεια αποθρησκειοποίησης της χριστιανοσύνης προς όφελος της εκκλησιαστικοποίησης."

Επομένως, ο ιατρικός όρος που έπρεπε να χρησιμοποιήσει ήταν και είναι "ψυχοπαθολογική ασθένεια". Δεν το έκανε, προτίμησε το "νευροβιολογική", επειδή η Νευροβιολογία άπτεται της εξελικτικής θεωρίας, ενώ αντίθετα η Ψυχοπαθολογία μας πηγαίνει άμεσα στην Διήγηση της Αγίας Γραφής, στην εκ Θεού πλάση του ανθρώπου και την έκπτωση λόγω προπατορικού αμαρτήματος.

Και αλλού έχω αναφέρει : Αν υπήρχαν Ορθόδοξα αναστήματα ικανά να εκφέρουν τον λόγο της καθ΄ ημάς Εκκλησίας και Θεολογίας, ώφειλαν να προειδοποιήσουν τον π. Ιερόθεο Βλάχο να ανακαλέσει αυτό το ολέθριο λάθος περί νευροβιολογικής ασθένειας της Θρησκείας με τις αιρετικές (θεολογικές) και καταστροφικές (ιατρικές) συνέπειες που επιφέρει στον άνθρωπο. Δεν το έκαναν και τώρα γίνονται διαβουλεύσεις, με πρωτοβουλία του ειρημένου Μητροπολίτη, προκειμένου να ενταχθεί στο αγιολόγιο της Εκκλησίας ο + π.Σωφρόνιος Σαχάρωφ - ιδρυτής της ανδρώας και γυναικείας Μονής του Έσσεξ.

Ποιος είπε ότι ο Βαλαάμ δεν συνεχίζει το έργο του, ποιος αντιλέγει ότι ο Νικολαϊτισμός - πρώτος διδάξας ήταν ο Βαλαάμ - δεν θριαμβεύει επί των ημερών μας και ποιος, τέλος, αμφισβητεί την συμβολή σε όλα αυτά ενός νέο "αλφαβητάριου πίστης", που μας τρώει τα σωθικά εδώ και χρόνια ; Κατὰ τούς ἡγουμένους τῆς πόλεως πάντες οἱ κατοικοῦντες

"1 Κριτής σοφὸς παιδεύσει τὸν λαὸν αὐτοῦ, καὶ ἡγεμονία συνετοῦ τεταγμένη ἔσται. 2 κατὰ τὸν κριτὴν τοῦ λαοῦ αὐτοῦ οὕτως καὶ οἱ λειτουργοὶ αὐτοῦ, καὶ κατὰ τὸν ἡγούμενον τῆς πόλεως πάντες οἱ κατοικοῦντες αὐτήν." (Σφ.Σρ. Ι΄)

Δεν υπάρχουν σχόλια: