Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Παρασκευή, 6 Νοεμβρίου 2015

Το ικρίωμα, οι κλέφτες και οι κλεπταποδόχοι (με σχόλια)


Αλέξη, σε παρακαλώ, κάνε κάτι και μάλιστα γρήγορα, και βγάλε απ' το μυαλό μου την αμαρτωλή υποψία που το περιτριγυρίζει ... . Γιατί είναι απ΄ αυτές, που αν βγουν αληθινές, στο πλήρωμα του καιρού, οδηγούν τον διαπράξαντα την ΄Υβρι, στο ικρίωμα.
( Βλέπε http://kostasxan.blogspot.gr/2015/11/blog-post_256.html )


Σχόλιο

Ύβρι διαπράττουν οι κλέφτες (τραπεζίτες) και ποτέ κανείς κλεπταποδόχος (εκλεγμένο ανδρείκελο) δεν θα τολμούσε να επωμιστεί το βαρύ έργο της Ύβρεως κατά των εργοδοτών του. Οι Υβριστές ξέρουν με ποιους έχουν να κάνουν και τους αντιμετωπίζουν με τον τρόπο, που αυτοί χειρίζονται και ξέρουν καλά. Πολύ καλύτερα από τους υπεργολάβους, που ζουν με τα δανεικά - προϊόντα κλοπής. Βάζουν τους κλεπταποδόχους να τρώγονται μεταξύ τους. Το ικρίωμα το στήνουν αυτοί μόνοι τους, οι κλεπταποδόχοι και όχι οι κλέφτες.

Η συνέχεια από το ιστολόγιο kostasxan
Ο χρήστης Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο στην ανάρτηση "Δημήτρης Ιατρόπουλος: "Αλέξη πάρε τα κουμάντα σου...."
- Καλέ μου Κυπριανέ, εδώ την ΄Υβρι την διαπράττει ο Φίλης απέναντι στον Ποντιακό Ελληνισμό. Και ως διαπράξας,"διεκδικεί" και την αγχόνη του, όπως μας διδάσκει η Ιστορία μας. Απλώς ο ποιητής υπαινίσσεται "σχέσιν" υβριστού προς αφεντικά, με τον παρεμπίπτοντα συνειρμό κάποιου "αλισιβερισιού" προφανώς.

Ο χρήστης Kyprianos Christodoulides άφησε ένα νέο σχόλιο στην ανάρτηση "Δημήτρης Ιατρόπουλος: "Αλέξη πάρε τα κουμάντα σου....":
 - Καλέ μου Ανώνυμε, έστω, ας δεχτώ ότι "εδώ την ΄Υβρι την διαπράττει ο Φίλης απέναντι στον Ποντιακό Ελληνισμό", υπό την σκέπη του Τσίπρα-Σύριζα. Και ακόμη, ας δεχτώ ότι "ως διαπράξαντες την Ύβρι, διεκδικούν και την αγχόνη". Ναι, αλλά από ποιους ; Οι Τσίπρας- Φίλης - Σύριζα είναι οι βέβηλοι ή μήπως είναι άλλος ; 

Ο ποιητής εκ του προχείρου κυπριανός χ, αποσαφηνίζει τον υπαινιγμό : τη σχέση του εντολοδόχου διακομιστή της ύβρεως Τσίπρα-Φίλη-Σύριζα, προς τον εντολέα του. ( Αν θέλεις το «είναι πολλά τα λεφτά, Άρη» ). Που αυτός είναι κυρίως ο Υβριστής. Από θύματα γινόμαστε θύτες. Οι Τσίπρας- Φίλης-Σύριζα, ως εκτελεστές της Ύβρεως, δεν μπορούν να τα βάλουν με τον Υβριστή. Είναι ο Μεγάλος που τους τρέφει. Επειδή όμως το αφεντικό ξέρει ότι μπορεί να βρεθεί κάποιος τρελός να του τα πει "χύμα και τσουβαλάτα" (σημ. αυτό το γνωρίζουν οι διακομιστές εντολοδόχοι, αλλά δεν έχουν τα κότσια να το πουν) στήνει το ικρίωμα της κρεμάλας και του αποκεφαλισμού με ξένα χέρια, Με τα δικά τους χέρια ! 

Οι εντολοδόχοι-διακομιστές δεν μπορούν να πουν στο αφεντικό "κλέφτης εσύ, κλέφτες κι εμείς, τα κλεψιμαίικα που μας δίνεις, αυτά δίνουμε κι εμείς" και άλλα ακόμη, που δεν γράφω χάριν συντομίας. 

Προτιμούν, λοιπόν, τα εκτελεστικά όργανα, να κόβει ο ένας το κεφάλι του άλλου, ή ο ένας να κρεμάει τον άλλο. Κι έτσι, με το να στήνουμε εμείς το ικρίωμα, ο Υβριστής κάνει τη δουλειά του. Με άλλα λόγια, πληρώνουμε το λογαριασμό της δικής του βρισιάς. Φυσικά, δεν σημαίνει αυτό ότι δεν είμαστε υβριστές. 
 Αλλά ποιος από εμάς, όπως μας κατάντησαν, μπορεί να καταλάβει "την κλασική ατάκα του μακαρίτη φίλου μου - σ.σ. δεν ήταν φίλος μου - Σπύρου Καλογήρου, «είναι πολλά τα λεφτά, Άρη» " (sic) ; Ο Άρης, είναι κάποιος Άρης, που τα "τσεπώνει" και άλλο τίποτα. 

Κατάλαβες, Ανώνυμε, που δεν φταις εσύ ; Φταίνε οι δάσκαλοι,, με τα στραβά γράμματα που σε μάθανε για την Ιστορία μας και αυτά που (δεν μας) διδάσκει. «Είναι πολλά τα λεφτά, Άρη».

2 σχόλια:

Kyprianos Christodoulides είπε...

Tο σχόλιο δημοσιεύθηκε όπου παραπέμπει η φωτογραφία και ο σύνδεσμος της εδώ ανάρτησης. Δεν θέλησα να υπερβώ τα όρια της φιλοξενίας και να κουράσω, ίσως, τους εκεί αναγνώστες. Η απάντηση δίνεται εδώ, χάρις ένεκεν, των οδοιπόρων της γης του διαδικτύου. Όπου, ως συνήθως, δεν συμβαίνει συνωστισμός και τρεχαλητό. Τα δυο τελευταία είναι για τους επώνυμους γραφιάδες - λεγόμενους και "αναγνωρίσιμους" - και όχι για κάτι "μπάζα" καθώς τα δικά μου. Να σημειώσω, οι "αναγνωρίσιμοι" γράφουν σήμερα τους νέους Ακάθιστους Ύμνους

Ο χρήστης Ανώνυμος άφησε ένα νέο σχόλιο στην ανάρτηση "Δημήτρης Ιατρόπουλος: "Αλέξη πάρε τα κουμάντα σου....":

"Φυσικά υπάρχουν και οι τεχνολόγοι, οι τεχνίτες του λόγου, που γράφουν κι αυτοί μυθιστορήματα, ποιήματα, ή άλλου είδους ακαδημαϊκά πονήματα." ( από κυπριανός χ)

Πέστο μας κύριε Κυπριανέ μας,ότι έχεις θέμα με τους γραφιάδες! Πρέπει να τρέχουμε δηλαδή στις ιστοσελίδες σου για να μας το μαρτυρήσεις; Κρίμα όμως,γιατί δείχνεις να έχεις ελληνική παιδεία. Ελληνική Αγωγή όμως,δεν έχεις Κυπριανέ κι ούτε ποτέ σου θα αποκτήσεις. Γαρ ή Φευ,ή και τα δύο...

Οπότε και καινούργιο Ακάθιστο ΄Υμνο να γράψει ο οποιοσδήποτε Ιατρόπουλος,εσύ,εκεί,θα ορμήξεις..Καλέ μου χριστιανέ,ο κόσμος έφυγε μπροστά,δεν το βλέπεις;
Λυπούμαι δεν ξανακουβεντιάζουμε μαζί. Είσαι θρησκόληπτος φανατικός. Εγώ είμαι απλός χριστιανός και ΄Ελληνας.Δεν ταιριάζουμε.

Και επειδή κάπως πας να με ειρωνευτείς αναφέροντας συχνά το "Ανώνυμος", σου συστήνομαι:
Με λένε Γιάννη Φλέσσα,είμαι συνταξιούχος δημοσιογράφος και συγγραφέας. Και καλός άνθρωπος, απ' ότι λένε όσοι με γνωρίζουν προσωπικά.
Αυτά,κύριε Χριστοδουλίδη.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Η απάντηση

Ο Ανώνυμος πριν και επώνυμος τώρα κ. Γιάννης Φλέσσας, επειδή υποπτεύθηκε ότι τον ειρωνευόμουν, αποφάσισε να αυτοσυστηθεί. Έτσι, μάθαμε ότι είναι απλός χριστιανός και ΄Ελληνας, καλός άνθρωπος, συνταξιούχος δημοσιογράφος και συγγραφέας. Αυτά, σε αντιδιαστολή με τον κυπριανό χ. που στερείται ελληνικής αγωγής ή και παιδείας, όχι όμως και ο κ. Γιάννης Φύσσας.

Επί πλέον, τα στολίδια που μου φόρεσε η συγγραφική και δημοσιογραφική γραφίδα ήταν : Είρωνας ( : "κάπως πας να με ειρωνευτείς"), κομπλεξικός ( : "έχεις θέμα με τους γραφιάδες"), ανάγωγος (βλέπε πιο πάνω), οπισθοδρομικός ( : "ο κόσμος έφυγε μπροστά"), θρησκόληπτος - και - φανατικός.

Θα πληροφορήσω τον κ. Γιάννη Φλέσσα πως δεν χρειαζόταν να μου πει για τους καινούργιους ακάθιστους ύμνους, που φτιάχνονται σήμερα από τους τεχνο-λόγους. Ούτε βέβαια ότι είναι καλός άνθρωπος. Τέτοιας λογής ακάθιστοι ύμνοι βρίθουν, γίνονται μάλιστα και "σουξέ" - επιτυχίες στο λαϊκό πεντάγραμμο. Φευ ή γαρ, δεν κρατάνε πολύ, τόσο όσο ο άλλος. Προφανώς, διότι κάτι συμβαίνει. Οπωσδήποτε, ένα από αυτά τα δυο : Ή επιτέλους γυρίσαμε τον ήλιο / σίγουρα ναι, ή διότι καταλάβαμε το μάταιο της προσπάθειας καθώς ήταν των συμφοριασμένων Τρώων.

Όμως η πτώσις μας είναι βέβαια. Επάνω,
στα τείχη, άρχισεν ο θρήνος.
Των ημερών μας αναμνήσεις κλαιν κ΄αισθήματα.
Πικρά για μας ο Πρίαμος κ΄η Εκάβη κλαίνε.

Οι αναγνωρίσιμοι με τα μοιρολόγια τους έσβησαν την γραφή / πάνω στην άμμο την ξανθή. Εκεί έγραψαν τους νέους ακάθιστους. Ο παλαιός Ύμνος δεν σβήνεται, δεν χάνεται.