Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Παρασκευή, 8 Μαΐου 2015

Θρησκείες και Φιλοσοφία


Ο γνωστός Μ. Καλόπουλος μας έδωσε πάλι το στίγμα του, στίγμα που αποβλέπει στην αποκατάσταση του διεφθαρμένου κόσμου, λόγω των τριών αβρααμογενών (sic) θρησκειών. Οπότε κι εμείς αντιγράφουμε και γράφουμε :

Οι τρείς αβρααμογενείς (sic) θρησκείες που σακάτεψαν την Ιστορία του Κόσμου (Καλόπουλος) και η μια Φιλοσοφία, που υπόσχεται να αποκαταστήσει (ποιητής Τ. Κουράκης) τα πάντα :

"Ενώναμε τα αιδοία μας καταργώντας την εσοχή της και την εξοχή μου κατακτώντας την παλινόρθωση του ανδρόγυνου όπου ο άνδρας αποκτά αιδοίο χωρίς εξοχή και η γυναίκα εσοχή με πλήρωση, έτσι που ο άνδρας γράφεται πλέον με Άλφα κεφαλαίο και η γυναίκα με Θήτα κεφαλαίο"

Υστερόγραφο, ο ποιητής Κουράκης - είθισται ο ποιητής να λέγεται και δημιουργός - είναι φορέας της ημέτερης Φιλοσοφίας, όπως ήταν και ο συγχωρεμένος μουσικοσυνθέτης Χατζηδάκης. Τα ίδια έλεγε κι εκείνος, δεν ήταν ο μόνος, ήταν και άλλοι.
Και η απορία του γράφοντος : Πώς και δεν έχει αναφερθεί από τους ειδικούς η γνωστή φυσική αστοχία, η οποία στην Ιατρική επιγράφεται "ψευδής ερμαφροδιτισμός" ; Ψευδώς ερμαφρόδιτοι πίθηκοι ή άλλου είδους ζώα, εξ όσων γνωρίζω, δεν έχουν βρεθεί, εκτός αν μου διαφεύγει.  Οι ασχολούμενοι με την Ζωολογία, αν θέλετε "οντολογία των όντων", θα παρακαλούσα να με διορθώσουν με σχετικές παραπομπές. Ευχαριστώ.

Σημείωση. Δεν πηγαίνω γυρεύοντας. Η ανάρτηση αυτή εμφανίστηκε στο δικό μου χρονολόγιο με την φωτογραφία που επισυνάπτω.

Τα Σχόλια
Διαζωγραφίζοντας λεκτικά την έκπληξη
Μια μικρή "Βαβέλ" συνεννοήσεως

- Kyprianos Christodoulides : Οι τρείς αβρααμογενείς (sic) θρησκείες που σακάτεψαν την Ιστορία του Κόσμου (Καλόπουλος) και η μια Φιλοσοφία, που υπόσχεται να αποκαταστήσει (Κουράκης) τα πάντα : "Ενώναμε τα αιδοία μας καταργώντας την εσοχή της και την εξοχή μου κατακτώντας την παλινόρθωση του ανδρόγυνου όπου ο άνδρας αποκτά αιδοίο χωρίς εξοχή και η γυναίκα εσοχή με πλήρωση, έτσι που ο άνδρας γράφεται πλέον με Άλφα κεφαλαίο και η γυναίκα με Θήτα κεφαλαίο" Υστερόγραφο, ο ποιητής Κουράκης - είθισται ο ποιητής να λέγεται και δημιουργός - είναι φορέας της ημέτερης Φιλοσοφίας, όπως ήταν και ο συγχωρεμένος μουσικοσυνθέτης Χατζιδάκης. Τα ίδια έλεγε κι εκείνος, δεν ήταν ο μόνος, ήταν και άλλοι. Και η απορία του γράφοντος : Πώς και δεν έχει αναφερθεί από τους ειδικούς η γνωστή αστοχία της Φύσης, η οποία στην Ιατρική επιγράφεται "ψευδής ερμαφροδιτισμός" ; Ψευδώς ερμαφρόδιτοι πίθηκοι ή άλλου είδους ζώα, εξ όσων γνωρίζω, δεν έχουν βρεθεί, εκτός αν μου διαφεύγει. Οι ασχολούμενοι με την Ζωολογία, αν θέλετε "οντολογία των όντων", θα παρακαλούσα να με διορθώσουν με σχετικές παραπομπές. Ευχαριστώ.

- Βαλάντης Ντόντος : Η ενωση των αιδοίων και ο περίπου τραβεστισμός και τρασνεξουαλισμός είναι "φιλοσοφία" και η απάντηση στις μονοθεϊστικές θρησκείες; Διότι όπως γράψατε "όλα τα κτιστά απηχούν μια κάποια ανώτερη δημιουργική δύναμη". Να συμπληρώσω ώστε να μην είναι αόριστο. Ολα τα κτιστά και τα πλάσματα απηχούν από κάποιες ανώτερες ατέρμονες ιεραρχικά δυνάμεις, σε αυτές που γεννούν -σε σπερματικές, και σε αυτές που τίκτουν -μήτρες. Πουθενά δεν συγκλίνουν σε διεμφυλική οντότητα διότι σύμφωνα και με την επιστήμη, το σύμπαν δεν είναι πεπερασμένο αλλά ατέρμων. Απλά πράγματα. ΄Σύν-παν. Τα πάντα σε υλική μορφοποίηση -φύση Γυναίκα και πνεύμα Άνδρας που γονιμοποιεί συνεχώς έξω από το σύμπαν (το σύν) και εντός ως ενσαρκωμένο ανδρικό στοιχείο έξω απο τη μήτρα της γυναίκας και αφού εισέλθει στον κόλπο της. ΤΟ "ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ" ΣΩΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΛΟΓΙΚΟ, ΑΦΟΥ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΕΝΝΗΣΙΟΥΡΓΟΣ. (Σημ.κχ. Αυτό είναι - σοβαρό μάλιστα - λάθος, το σωστό είναι Γενεσιουργός). Τώρα αν ξεφύγαμε απο θέμα της φωτογραφίας γι΄αυτο να ρωτήσετε τον Kyprianos Christodoulides.
- Kyprianos Christodoulides : Σαφώς ναι, αφού μας μιλά για την παλινόρθωση του ανδρόγυνου. Παλινόρθωση πού ; Στην αρχαϊκή του μορφή. Και ποια ήταν αυτή ; Ότι άνδρας και γυναίκα ήταν ένα, ήταν ενωμένοι, μετά όμως ο θεός ή θεοί τους χώρισαν. Ποιοι τα λένε αυτά ; Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι (Μυθολογία). Και τι είναι αυτά ; Φιλοσοφικά ιδεολογήματα, αφού η λέξη θεολογία - πλην της θεογονίας - τους ήταν άγνωστη. Είναι έτσι κύριε Ντόντο ή δεν είναι ; Ακόμη και σ΄ αυτόν τον παγανισμό υφέρπει η μονοθεΐα, αφού όλα τα κτιστά απηχούν μια κάποια ανώτερη δημιουργική δύναμη. Είναι έτσι ή δεν είναι κύριε Ντόντο ; Τι δηλώνει η "ένωση των αιδοίων" κύριε Ντόντο ; Όταν δυο πράγματα ενώνονται τι γίνεται ; Παλινόρθωση, ή αποκατάσταση, δεν γίνεται ή όχι ;

- Βαλάντης Ντόντος : Σαφώς και δεν είναι έτσι, παλινόρθωση μπορεί να είναι και μία αλληγορία, αλλά δεν είναι κάτι συγκεκριμένο ως προς την τροπή της εφαρμογή της. Αν το εκλαμβάνεις κυριολεκτικό μιλάς και για τρανσεξουαλισμο κυριολεκτικά ως ιδανική πνευματικότητα. Στο συμπόσιο του Πλάτωνα ξεκίνησε υποθετικά και σε συζητήσεις η εικασία για διεμφυλικά όντα (ραδιοαρβυλα απο φοίνικες) που χρησιμοποίησε και η μπλαβάνσκυ για τους λεμούριους ερμαφρόδιτους που είχαν ένα ή τέσσερα μάτια στο πίσω μέρος του κεφαλιού και καμια δεκαρια πόδια και χέρια. Βλακείες. Οι αρχαίοι δεν λάτρευαν ερμαφρόδιτους Θεούς εκτός και αν λες για θεότητες πορνείων και μέθυσων. Ο ερμαφροδιτισμός απεικονίζεται σαν μια "σφίγγα", και αυτά που παρέθεσες πάνω για "ανταλλαγή γεννητικών οργάνων", τα έκαναν και τα πίστευαν κάτι κρόνιοι ομοφυλόφιλοι που ψωνίζονταν - βγαίναν στο κουρμπέτι για το ταμείο της πίστης τους στη Ρώμη πέρνωντας στα σοβαρά υπόψιν διάφορα μυστικιστικά ερμητικά μονοπάτια που υπήρχαν κατά δεκάδες σε παραλλαγές. Οποιος παίρνει κυριολεκτικά ως νόημα την εμφάνιση μιας "σφίγγας" είναι ανισσόροπος και χονδροειδής, αλλα γι΄αυτό κάποιοι τις προώθησαν για να περάσει το "διαζευτικό" αρχικό νόημα τους ως απολύτως κυριολεκτικό και υλικό και να εκφυλιστεί. Υπήρχαν και στην αρχαιότητα τέτοιοι. Πως νομίζεις εγκαθιδρύθηκε ο εβραιοχριστιανισμός; Πάνω στο ελληνορωμαϊοανατολίτικο πτώμα.
ΥΓ Αν θεωρείς εσύ ή όποιος άλλος τον τραβεστισμό ως ιδανική πνευματικότητα βάλε /τε 4 -6 κόκκινα κεριά στο κεφάλι σας σε στεφάνι, βάλτε κόκκινες ζαρτιέρες και κομπινεζόν και κρατείστε κι΄ έναν στυλό, πένα.
- Kyprianos Christodoulides : Αφού αυτά κατάλαβες, φτάνει ως εδώ από μένα. Όταν έχεις να κάνεις με Μυθολογία όλα "παίζουν", υποθετικά και σε συζητήσεις, όπως η εικασία για διεμφυλικά όντα στο Συμπόσιο. Ο μακαρίτης Μανώλης Χατζηδάκης το είχε δηλώσει απερίφραστα - αυτό περί διεμφυλικών - σε συνέντευξη. Εσύ ασφαλώς τίποτα δεν - ερωτηματικό εδώ - εικάζεις. Είσαι θετικός άνθρωπος, πρακτικός όπως λέμε.

- Βαλάντης Ντόντος : ΄Oπως τοποθετήθηκες στο προηγούμενο σχόλιο, όχι στο απο πάνω, αλλά στο αμέσως προηγούμενο για την παλινόρθρωση, φαίνεται να τις ασπάζεσαι κυριολεκτικά και απόλυτα αυτές τις απόψεις και όχι με εικασίες ή να τις μεταφέρεις με ουδέτερο τρόπο. Εαν υπήρχαν διεμφυλικά όντα θα πρέπει να μας εξηγήσουν και πως διαχωρίστηκαν και γιατί η φυσική εξέλιξη τα οδήγησε προς τον διαχωρισμό. Με την προυπόθεση πως υπάρχουν πολλές εκδοχές μέσα στο ίδιο μυθολογικό κομμάτι. Εξάλλου στο συμπόσιο δεν έγινε και καμιά τρομερή ανάλυση πάνω σε αυτά, απλώς αναφορά. Κατά δεύτερον υπήρχαν στην ανατολή θρησκείες με ερμαφρόδιτους (περίπου σαν τραβεστί) ίσως και δύο χιλιάδες χρόνια πριν τον Πλάτωνα. Τότε ήταν διαφορετικά τα πράγματα ως προς την ενημέρωση της πληροφορίας και η πραγματικότητα κάποιων ιερεών που ντύνονταν γυναίκες να πέρασε σαν "θρύλος" οτί ήταν ερμαφρόδιτοι στις επόμενες γεννιές και με κάποιες υπερβολές να θεοποιήθηκαν κιόλας.
- Kyprianos Christodoulides : Αφού αυτό κατάλαβες, φτάνει ως εδώ. Τη μόνη πληροφορία που έχω να σου δώσω - αυτή με τον ευνούχο της Κανδάκης που αναφέρει η Καινή Διαθήκη - είναι ότι ακόμη και σ΄ αυτό το Βυζάντιο οι ευνούχοι (ψευδώς ερμαφρόδιτοι) κατείχαν σημαντικές πολιτικές θέσεις. Γεγονός πάντως είναι ένα, ότι ψευδώς ερμαφρόδιτοι πίθηκοι δεν έχουν περιγραφεί, και ένα δεύτερο, αυτό το λάθος της φύσεως είναι αποτέλεσμα της έκπτωσης του ανθρώπου. Πράγμα που εσύ και οι Καλόπουλος Like δεν δεχόσαστε, αφού αρνείστε την Διήγηση της Παλαιάς Διαθήκης για τον εκ Θεού πλασθέντα άνθρωπο και το προπατορικό αμάρτημα.

- Βαλάντης Ντόντος : Θα σου απαντήσω με προηγούμενο σχόλιο μου και με μία παράθεση από δικά σου σχόλια, διότι με τον τρόπο που τοποθετήθηκες αλεπάληλλα προηγουμένως δημιουργείς σύγχυση και αντιφάσεις εν τέλει δια το τι γνώμη έχεις. Δικό σου σχόλιο: "Σαφώς ναι, αφού μας μιλά για την παλινόρθωση του ανδρόγυνου. Παλινόρθωση πού ; Στην αρχαϊκή του μορφή. Και ποια ήταν αυτή ; Ότι άνδρας και γυναίκα ήταν ένα, ήταν ενωμένοι, μετά όμως ο θεός ή θεοί τους χώρισαν. Ποιοι τα λένε αυτά ; Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι (Μυθολογία). Και τι είναι αυτά ; Φιλοσοφικά ιδεολογήματα, αφού η λέξη θεολογία - πλην της θεογονίας - τους ήταν άγνωστη. Είναι έτσι κύριε Ντόντο ή δεν είναι:" . Σου λέω λοιπόν ότι, φαίνεται πως ασπάζεσαι απόλυτα αυτά που εξέφρασε ο Χατζηδάκης με αναγωγή στη μυθολογία και σε ανώτερο δημιουργό. Δεν μπορεί να γίνει στο σχόλιο αντιληπτό εαν ειρωνεύεσαι εμένα, ή μαλλον προσπαθείς ολίγον επιθετικά να περάσεις τις απόψεις του Χατζηδάκη, ή εαν συμφωνείς με την απορρία μου στο προηγούμενο σχόλιο και θέλεις να αφήσεις μπιχτές για άλλους απαντώντας σε εμένα σε αυτό το σχόλιο μου. "Η ενωση των αιδοίων και ο περίπου τραβεστισμός και τρασνεξουαλισμός είναι "φιλοσοφία" και η απάντηση στις μονοθεϊστικές θρησκείες;" Και να συμπληρώσω πως ερμαφροδιτισμός σημαίνει Ερμής και Αφροδίτη. Δηλαδή, παίρνουν τα ονόματα δύο θεών για να περιγράψουν έναν διεμφυλικό. Δεν ήταν ερμαφρόδιτοι διότι ο ερμαφροδιτισμός είναι "σφίγγα". Ήταν απλώς άνδρες που ντύνονταν γυναίκες.
- Kyprianos Christodoulides : Μα είσαι στα καλά σου ; Μη, δα, και νομίζεις ότι δέχομαι, ή ασπάζομαι, ή πιστεύω σε φιλοσοφικά ιδεολογήματα και Μυθολογίες ; Δεν ειρωνεύομαι, έκπληξη εκφράζω με όλα αυτά, που σε επανάληψη, γράφεις. Δεν είμαι επιθετικός, δεν προσπαθώ να περάσω καμιά άποψη. Θεωρώ πάντα τον εαυτό μου απολογούμενο σε ανθρώπους που, έχοντας πλήρη άγνοια - ιδού η έκπληξη -, προσπαθούν να επιχειρηματολογήσουν αβάσιμα σε θέματα στα οποία απαιτείται σοβαρότητα και ικανή αντίληψη των υπό διαπραγμάτευση ζητημάτων. Εσείς τσουβαλιάζετε την Ορθόδοξη Χριστιανοσύνη με το Ισλάμ και τον Ιουδαϊσμό, μη γνωρίζοντας την κακοποίηση που υπέστη η Χριστιανοσύνη από παπισμό και αγγλικανισμό - την καλύτερη επεξεργασία του παπισμού. Αλλά ούτε και οι αγγλικανοί δεν γλύτωσαν. Φύτρωσαν οι εκατοντάδες "εκκλησίες" και οι Μάρτυρες του Ιεχωβά πήραν και κόλλησαν το "Χριστιανοί" Μάρτυρες του Ιεχωβά. Δεν αποκλείεται να δούμε και την "εκκλησία" τους. Δύσκολο μεν, όχι απίθανο δε.

- Βαλάντης Ντόντος : Ωραία στο δια ταύτα. Θεωρείς πως αυτά που εξέφρασε ο Χατζηδάκης είναι ξεφτίλα και παρακμή εαν εφαρμοστούν θρησκευτικά ή κάτι καλό; Εγώ θεωρώ πως είναι παρακμή πάντως. Οπότε πρεπει να συμφωνείς μαζί μου σε αυτό το σημείο και άρα το σχόλιο που έβαλες τότε ήταν καυστικό προς άλλους, προς αυτούς δηλαδή που ασπάζονται τον θρησκευτικό τραβεστισμο. Εννοώ αυτο το σχόλιο που έβαλες : "Σαφώς ναι, αφού μας μιλά για την παλινόρθωση του ανδρόγυνου. Παλινόρθωση πού ; Στην αρχαϊκή του μορφή. Και ποια ήταν αυτή ; Ότι άνδρας και γυναίκα ήταν ένα, ήταν ενωμένοι, μετά όμως ο θεός ή θεοί τους χώρισαν. Ποιοι τα λένε αυτά ; Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι (Μυθολογία). Και τι είναι αυτά ; Φιλοσοφικά ιδεολογήματα, αφού η λέξη θεολογία - πλην της θεογονίας - τους ήταν άγνωστη. Είναι έτσι κύριε Ντόντο ή δεν είναι ;". OK λοιπόν, το όλο πρόβλημα δημιούργησε το πρώτο σχόλιο σου προς εμένα διότι ήταν ασαφής η στόχευση του.
- Kyprianos Christodoulides : Επιτέλους, κατάλαβες ! Εγώ ίσως δεν τα πήγα καλά, είναι κάποτε δύσκολα τα πράγματα, όταν προσπαθείς να διαζωγραφίσεις λεκτικά την έκπληξη. Εντάξει, οψόμεθα σε άλλα. Το "δια ταύτα" δικό μου, νομίζω, δεν χρειάζεται.

- Βαλάντης Ντόντος : Δεν πειράζει βγήκε μια ωραία "Βαβέλ" συνεννοήσεως !
- Kyprianos Christodoulides : Έχεις γούστο ... .

Δεν υπάρχουν σχόλια: