Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τετάρτη, 27 Μαΐου 2015

Θρησκεία, Εκκλησία, Καινοτομία με απροϋπόθετη αγάπη


Αυτά που ακολουθούν - σχόλια από το ιστολόγιο Τρελο-Γιάννης , κατ΄ αντιγραφή και χωρίς διορθώσεις, εκτός εκείνων του γράφοντος.

- Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε ...
Κυριε Αναστασιαδη περι Κανονων ρωτηστε τον πνευματικο σας .Αυτος ο Κανονας (σ.σ. ΙΕ΄της Πρωτοδευτέρας) ουτε απαγορευει ουτε εξαναγκαζει κατα τον γερ.Επιφανιο ..τι θελετε να κανετε;;;να μας βγαλετε ντε κ καλα αιρετικους η να απαιτησετε απο το ποιμνιο να εξαναγκασει την ιεραρχια βαζοντας την σε περιπετεια;;;;;.θα μας βγαλετε αιρετικους μη υπαρχουσας συνοδικης διαδικασιας;;;Για ποιο λογο;;;Αυτη ειναι η προσωπικη σας θεση!
Διαβαστε την επιστολη του πατρος Επιφανιου ''τα δυο ακρα'' και θα σας ¨ουν πολλες αποριες!
Τα εχω ακουσει ολα ,μα ολα....και τι δεν εχω ακουσει απο τα οδοστρωματα των ιστιοχωρων,ε,...τωρα ακουω και αυτο! Οτι δηλαδη επειδη δεν παιρνω θεση για την εφαρμογη ενος Ιερου Κανονος,παει να πει πως ειμαι πιο αιρετικη κ απο τους αιρετικους! Και σας λεγω αιρετικη δεν ειμαι ουτε ομως θελω να γινω σχισματικη....
Μενω πιστη στη διδασκαλια Του Κυριου,δεν την παραβαινει καποιος που δεν γνωριζει καλα τους Ι.Κανονες.
Γνωριζω αποφασεις Συνοδων....αν ειναι δυνατον αδελφε! Εχετε υπομονη! Ετσι ευκολα κρινετε κ καταδικαζετε;;;; αποτειχιστηκατε εσεις;;;Ειδατε στον ιστιχωρο που συχναζετε να μιλησει κανεις πατηρ για αποτειχιση η ολοι θελουν να μας ριξουν στον Καιαδα; Μηπως εχασαν την Ιερωσυνη ολοι αυτοι που καταγγελουν τα φαυλα ;;;Τα μελη της εκκλησιας που το γνωριζουν;;;Μεχρις οτου καταδικαστει καποια αιρεση οι αιρεσιαρχες της δεν ειναι ''εν ενεργεια επισκοποι'';;;;
Οι διασπασεις καταντουν οσες κ οι αδικιες αγαπητε! Αυτη τη στιγμη ,το βλεπετε γινονται ποιμαντικες προσπαθειες με την συγκαταθεση του λαου! Ποιος δεν εκανε προσπαθειες απο τους Πατερες;;;Μηπως δεν εκανε προσπαθειες ο αγ.Γρηγοριος ο Παλαμας;;;Δεν υπηρξε μια προ-συνοδικη διαδικασια;;;
Το Σωμα της Εκκλησιας,..
Ε π ι σ η μ α ι ν ε ι την πλανη,τις πλανες κ αιρεσεις αυτη τη στιγμη.
Η Εκκλησια ειναι σωμα Χριστου κ οχι επισκοπου ,για τις τυχον παραβασεις των ποιμενων δεν μολυνεται ουτε φερει την πληρη ευθυνη!
Το του Ιερου Χρυσοστομου ''κοινωνησατε ινα μη σχισετε'' σας λεει τιποτα;;;π
26 Μαΐου 2015 - 5:28 μ.μ.

- Kyprianos Christodoulides είπε ...
Προς τον Ο/Η Ανώνυμος, που είπε στις 26 Μαΐου 2015 - 5:28 μ.μ. όσα διαβάσαμε.
Υποψιάζομαι τα ίδια επιχειρήματα είχε και ο πάπας, όταν μέσα σε ένα βράδυ - είχαν προηγηθεί πολλά - έβγαλε το ανατολικό τμήμα της Αυτοκρατορίας (επί Βυζαντίου) αιρετικό, επειδή δεν συμφωνούσε με το φιλιόκβε. Το οποίο αργήσαμε να δεχτούμε. Έπρεπε να φτάσουμε στο 1924, ώστε να αποφασίσουμε να γίνουμε ένα με τους Δυτικούς και να ενώσουμε τις εκκλησίες.

Συνοδική απόφαση καταδίκης του φιλιόκβε δεν υπήρξε, αφού από το 1054 η μια Εκκλησία έγιναν δυο : η Ανατολική και η Δυτική. Την επί Μεγάλου Φωτίου οι Δυτικοί την απέρριψαν. Άρα, ή εμείς γίναμε "τοπική" εκκλησία με "τοπικές" συνόδους και "τοπικούς" αγίους, οπότε οι παπικοί εκπροσωπούν την Μία αγία κλπ. εκκλησία - έγινε με το ex cathedra αγιοπνευματικό (sic) αλάθητο του Ποντίφικα - ή εκείνοι έγιναν ψευδοεκκλησία, μάλιστα πλήθους πιστών, για να μην σχίσουν την εκκλησία. Πράγμα που δεν απέφυγαν.
Το ίδιο πάθαμε κι εμείς, αφού όλα ξεκίνησαν με την αποδοχή του εκσυγχρονισμένου καλενδαρίου εκ μέρους των μελών της ιεραρχίας της τοπικής, πλέον, ανατολικής εκκλησίας, σύμφωνα με τις υποδείξεις της διπλωματίας. Βεβαίως, κάθε άλλο αυτό σημαίνει, ότι όλοι οι εκ της καινοτομίας εξελθόντες (αποτειχισμένοι) έσχισαν την Εκκλησία.
26 Μαΐου 2015 - 10:29 μ.μ

 - Ο/Η Ανώνυμος είπε ...
Κυριε Χριστοδουλιδη,τι να σας πω;;;εγω να απολογηθω για λαθη αλλων,για εγωισμους,για σχισματα,για αιρεσεις,για ελλειψησωφροσυνης κ ομοφροσυνης,εχω τα δικα μου να κλαψω.Δυστυχισμενες ψυχες γινομαστε με ολα αυτα...διοτι δημιουργουνται εχθρες και ο διαβολος εχει κερδος.
Καλο βραδυ!π
26 Μαΐου 2015 - 11:04 μ.μ.

- Ο/Η Kyprianos Christodoulides είπε ...
Προς τον Ανώνυμο, 26 Μαΐου 2015 - 11:04 μ.μ., και αυτά που έγραψε

Τα λάθη των άλλων : εγωισμοί, σχίσματα, αιρέσεις, έλλειψη σωφροσύνης και ομοφροσύνης, δεν τα δημιούργησαν εκείνοι που αμύνθηκαν κατά της εισβάλλουσας καινοτομίας του 1924. Ήταν μέσα στο πακέτο, που είχε τις οδηγίες του οικουμενισμού, της ένωσης των ψευδοεκκλησιών, και ήδη έχει δρομολογηθεί, φευ, επί σταθερής βάσης. Είναι οι χαρτοπολεμιστές υπέρ της καινοτόμου ορθοδοξίας. Κάτι, θα έλεγα, σαν τους αναρχοαυτόνομους αντιεξουσιαστές, που σύνθημα έχουν το "hit and go" (χτύπα και φεύγα) λερώνοντας τοίχους, καίγοντας αυτοκίνητα κλπ. Οι χαρτοπολεμιστές διαφέρουν, είναι επώνυμοι και σύνθημα έχουν το "hit and stay" (χτύπα και μείνε). Αυτοί μένουν, οι άλλοι φεύγουν και όλα πέφτουν, γίνονται θρύψαλα.

Αυτοί είναι οι αίτιοι της σημερινής αποσύνθεσης. Που φτάνει σε τέτοιο βαθμό βλακείας - ζητώ συγγνώμη, επειδή δεν χρησιμοποιώ ηπιότερη έκφραση - ώστε οι αμυνόμενοι για την αλήθεια, έννοια ταυτόσημη της Ορθοδοξίας, να χαρακτηρίζονται "ταλιμπάν", φανατικοί, ακραίοι ή κάθε τι άλλο, που η πολιτική (εδώ θρησκευτική ή μάλλον εκκλησιαστική) ορθότητα εγκρίνει, για να εξουδετερώσει αυτούς που αμύνονται. Λες και είμαστε ίδιοι με εκείνους του ISIS, ήμαρτον Κύριε.

Και σαν να μην έφτανε αυτό, είχαμε και έχουμε την "απροϋπόθετη αγάπη", την αγάπη χωρίς όρους και σύνορα, λες και η υπεραγία Θεοτόκος δεν αποτελεί όρο και σύνορο, η θεία Ενανθρώπηση δεν είχε αυτή την προϋπόθεση, και το Σύμβολο Πίστεως δεν είναι κι αυτό όρος και σύνορο της αγάπης, λες ... και πλείστα άλλα.
Όλα αυτά διαγράφηκαν, επειδή η εκκλησιαστική - ποτέ πλέον θρησκευτική, λόγω νευροβιολογικής (sic) ασθένειας - ορθότητα έκρινε ικανή συνθήκη να μας πει ότι "οι πατέρες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχέκακου Όφι". Πώς έγινε και γιατί, διάβασε τη γνώμη μου, αν θες την άποψή μου.

Έγινε, διότι έπρεπε πρώτα να ξηλώσουμε τους πατέρες της Εκκλησίας και ύστερα του ιερούς Κανόνες. Πρώτο θύμα ήταν ο ιερός Αυγουστίνος. Κάτι είχε γράψει και αυτό θεωρήθηκε η αφορμή θεσμοθέτησης του φιλιόκβε. Εκείνος που το ανακάλυψε, δεν παρέλειψε συμπληρωματικά να μας μάθει ότι "ο χριστιανισμός δεν είναι θρησκεία", επειδή θρησκεία σημαίνει ψυχοπάθεια, ανήλθε στα ύπατα θεολογικά αξιώματα των ορθόδοξων καινοτόμων. Καμιά ευθύνη δεν του ζητήθηκε γι΄ αυτή τη "χοντροκοπιά" (περίπου όμοια εκείνης του ιερού Αυγουστίνου) που έγραψε. Αν ευσταθεί η κατάθεση αυτή, ή άποψη, άλλοι θα το πουν και θα το γράψουν καλύτερα από εμένα. Να συμπληρώσω ότι το δεύτερο θύμα που, όμως, εδώ έπρεπε να αποκατασταθεί, ήταν ο Ωριγένης. Αυτός ήταν θύμα της πλάνης των πατέρων της Ε΄ Οικουμενικής Συνόδου. Η αποκατάσταση βρίσκεται στο παρασκήνιο και δεν έχει ακόμη ομολογηθεί επίσημα.

Επακόλουθη συνέχεια και συνέπεια, να αρχίσουμε να ψάχνουμε και τους υπόλοιπους πατέρες. Οπότε, το δίχως άλλο κάτι θα βρούμε, αν δεν το έχουμε βρει, ώστε να είμαστε οριστικά συνεπείς με την πλάνη όλων λόγω Όφεως. Ύστερα, θα μας προκύψουν ερευνητές - συγγραφείς στιλ Καλόπουλος, και ... άστα να πάνε.
Καλό βράδυ

κχ.
27 Μαΐου 2015 - 12:44 π.μ.

Και η συνέχεια του ιδίου την άλλη μέρα.

Ίσως προκύψει κάποιος ακαδημαϊκός ή όχι θεολόγος, που θα έρθη να μου πει ότι κάνω λάθος, αναφορικά με όσα γράφω για τη κατάργηση της θρησκείας - "ο χριστιανισμός δεν είναι θρησκεία" σύνθημα των ορθόδοξων καινοτόμων - αφού το Σύμβολο Πίστεως κάνει λόγο για εκκλησία και όχι θρησκεία. Δεν είναι δογματικός όρος το θέμα θρησκεία, θα πουν.

Σύμφωνοι, αλλά αν αυτό είναι η απόδειξη, τότε κι εγώ τους απαντώ : Το Σύμβολο Πίστεως δεν γράφει πουθενά ότι ο θεός είναι αγάπη. Άρα, ούτε η αγάπη είναι δογματικός όρος ! Άπαγε της βλασφημίας.

Όπως η θρησκεία είχε και έχει αυτονόητη κατάληξη την Εκκλησία, δηλαδή τον εκκλησιασμό των πιστών, έτσι και η αγάπη. Επιστέγασμα και κορύφωση αυτής είναι η κατάληξη των 12 Άρθρων του Συμβόλου Πίστεως - ειδικά και όχι γενικά.

Όποιος λοιπόν απορρίπτει τη θρησκεία, πάλι ειδικά εδώ και όχι γενικά, εξηγούμαι, απορρίπτει και την αγάπη κατά τα πρότυπα του "περιάγετε τὴν θάλασσαν καὶ τὴν ξηρὰν ποιῆσαι ἕνα προσήλυτον, καὶ ὅταν γένηται, ποιεῖτε αὐτὸν υἱὸν γεέννης διπλότερον ὑμῶν". Αν η ασύνετος καρδία μου κάνει λάθος, θα παρακαλούσα θερμά να με συνετίσουν αυτοί που έχουν άριστες επιδόσεις στα θεολογικά ζητήματα. Οι δικές μου είναι όντως ανεπαρκείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: