Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τρίτη, 6 Ιανουαρίου 2015

Συμβολισμοί, ασάφειες και αρχαιολατρική δημοκρατία νέας κοπής


Βασίλειος Σωτήρας : πολλές φαντασιώσεις και συμβολισμοί σε ανύπαρκτα θέματα, δεν δίνουν αξία σε καμία δικαιολογία. οι αναφορές σε ιστορικά γεγονότα χωρίς καμιά προσωπική πρόφαση ή επιρροή, δίνουν την κατάσταση που πρέπει να εξετάζει ο λογικά σκεπτόμενος. (Παράδειγμα) το να μιλάς για την ελληνική λέξη θεός χωρίς να ξέρεις ούτε το νόημα της στα ελληνικά. τα λοιπά λόγια δεν έχουν την αξία που επιθυμούν να αποδώσουν σε εκείνα. (Σημ. σ. Η μεταφορά έγινε με διόρθωση του γράφοντος για να βγαίνει νόημα)

Κοης Οδυσσεας : ΟΧΙ ! Τιποτα δεν ειναι συμβολικο! Διοτι αν συζητηση καποιος με 100 ιουδαιοχριστιανους για το ιδιο θεμα,θα ακουση 100 διαφορετικους "συμβολισμους"! Αν θελετε συμβολισμους,δεχτητε οτι και ο "θεος"σας ειναι συμβολικος. Βλέπε σκίτσο.

Kyprianos Christodoulides : Δηλαδή, οι δικοί σας θεοί δεν είναι συμβολικοί (συ είπας) ; Μήπως ο κ. Καλόπουλος, ο ερευνητής της Αγίας Γραφής, ή κάποιος άλλος μελετητής της Ιστορίας και γνώστης των γεγονότων με απόλυτη αντικειμενικότητα, μπορεί να μας διαφωτίσει γι΄ αυτό, που δεν υπέπεσε στην αντίληψη ερευνητών και σκιτσογράφων ;

Παλαιά Διαθήκη, Παραλειπομένων Α, 32 . καὶ υἱοὶ Χεττούρας παλλακῆς ῾Αβραάμ· καὶ ἔτεκεν αὐτῷ τὸν Ζεμβράμ, ᾿Ιεξάν, Μαδιάμ, Μαδάμ, Σοβάκ, Σωέ. καὶ υἱοὶ ᾿Ιεξάν· Δαιδὰν καὶ Σαβά. 33 καὶ υἱοὶ Μαδιάμ· Γαιφὰρ καὶ ᾿Οφὲρ καὶ ᾿Ενὼχ καὶ ᾿Αβιδὰ καὶ ᾿Ελλαδά. πάντες οὗτοι υἱοὶ Χεττούρας.

Απαραιτήτως συμπληρώνω. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου, αν οι Εβραίοι και οι Έλληνες έχουν κοινό πρόγονο τον Αβραάμ. Η Εκκλησία τιμά την μνήμη των Αγίων Προπατόρων καθώς και ο γράφων - μέλος της Εκκλησίας. Εμείς έχουμε τα δικά μας, εκείνοι τα δικά τους, φιλάκια, λογίδρια, αγκαλίτσες και άλλα σε στιλ "πάμε πακέτο" μου είναι, και μας είναι, εντελώς αδιάφορα. Όπως " 6 ἐν γὰρ Χριστῷ ᾿Ιησοῦ οὔτε περιτομή τι ἰσχύει οὔτε ἀκροβυστία, ἀλλὰ πίστις δι' ἀγάπης ἐνεργουμένη", το αυτό μπορούμε να πούμε για την κληρονομικότητα, τα γονίδια και το DNA. Ο Ησαύ με τον Ιακώβ ήταν αδέλφια, όπως ο Κάϊν με τον Άβελ, αλλά ... . Επομένως, αυτοί στα δικά τους, εμείς στα δικά μας.
Αν, βέβαια, έχουν το θράσος να μας κατηγορήσουν, ότι κλεψαμε και παραποιήσαμε τη θρησκεία τους, το ίδιο μπορούμε να ισχυριστούμε κι εμείς : Έκλεψαν και πλαστογράφησαν τους φιλοσόφους μας και ό,τι αυτοί έγραψαν.
Όπως δεν είναι κανενός ιδιοκτησία ο άγιος Θεός, δεν είναι ιδιοκτησία ουδενός η Φιλοσοφία. ὁ δυνάμενος χωρεῖν χωρείτω.

Nektarios Vasilakiz : δηλαδη εκεινος που τιμα τους αληθινους προγόνους του, τους Ελληνες ηρωες και φιλοσοφους, ειναι αρχαιόπληκτος; ενω εσεις που τιμαται τους αγιους προπάτορες του εβραισμου τι εισαστε; εβραιόπληκτοι; ή βυζαντινόπληκτοι; κρατηστε λοιπον εσεις τους δολοφόνους των Ελλήνων αγιους αυτοκράτορες, κι αφηστε σε μας την δημοκρατία την φιλοσοφία και την επιστημη. δεν μπορείτε να απαντησετε σε ενα υγιη διαλογο, απλά βριζετε και υπεκφεύγετε, γνωρισμα κι αυτο χριστιανικο !

Kyprianos Christodoulides : Τη δημοκρατία την αφήνουμε σε σας, κύριε Βασιλάκη, και θα περιμένουμε να δούμε κάτι καλύτερο - είθε να τα καταφέρετε - από αυτή τη σιωνιστική, που έχουμε. Την έχουν επεξεργαστεί επιστημονικά και δεν τους ξεφεύγει τίποτα : Πάρε δανεικά και φτιάξε δημοκρατία.
Όσο δε για το αν ή όχι μπορώ να σταθώ και να απαντήσω σε διάλογο, το έχω κάνει κατ΄ επανάληψη χωρίς αποτέλεσμα.

Για σας, τώρα, που ισχυρίζεστε ότι απλά βρίζω και υπεκφεύγω, δείξτε μου τις βρισιές, που έχω γράψει, και τις υπεκφυγές, που έχω κάνει. Απάντηση για τον Ξενοφάνη σας και πολλά άλλα δεν έχω πάρει και δεν επιμένω. Περί του Γενναδίου Σχολάριου απάντησε άλλος αντί για μένα, έτσι, δεν θέλησα να επαναλάβω τα ίδια. Όσο για τους προγόνους, ο γράφων σας πληροφορεί ότι τους τιμά δεόντως και, πλέον, τους αντιμετωπίζει σαν πατέρες, επειδή οι συνεχιστές αυτών (όχι οι σημερινοί) κάτι υποψιάστηκαν, το βρήκαν σωστό και μετανόησαν. Εσείς θέλετε να παραμένετε αμετανόητοι, ακριβώς όπως οι Εβραίοι. Εκείνοι στα δικά τους παλαιά, εσείς στα δικά σας αρχαία, και η δημοκρατία υπεράνω όλων. Φυσικά, εννοώ επίφαση δημοκρατίας, τα νήματα της οποίας κινούν οι γνωστοί και μη εξαιρετέοι τραπεζίτες.

6 σχόλια:

Kyprianos Christodoulides είπε...

Tony Vook Aυτο το αθλιο επιχειρημα οτι οι χριστιανοι κατηγορουσαν τους ειδωλολατρες και οχι τους Ελληνες ειναι τοσο αστειο να κατηγορουν αυτοι που μιμουνται τους κυνας , δηλαδη προσκυνουν κομματια ξυλου, απομειναρια οστων,παντοφλες, ζωνες,μουμιες και οτι αλλο αντικειμενο μπορει να φανταστει καποιος τους Ελληνες για ειδωλολατρεια. Αυτοι που ανακαλυψαν τις επιστημες , τις τεχνες, την φιλοσοφικη σκεψη δεν μπορουσαν να ξεχωρισουν δηλαδη το ειδωλο απο την τιμωμενη θεοτητα. Τι να περιμενει ομως κανεις απο ανθρωπους που πιστευουν οτι μεσω μυστηριων και πιστης μπαινει ο θεος μεσα τους ,κανουν ομως και λενε τοσα αισχη. Τοτε η ο θεος τους ειναι αισχρος η δεν εχουν τον θεο τους.

Kyprianos Christodoulides Και αυτοί οι αθλιότεροι των αθλίων, που ανακάλυψαν τις επιστήμες, αφού καθάρισαν δια μιάς 300-500.000 χιλιάδες αμάχων (Χιροσίμα, Ναγκασάκι, είναι και τα πυρηνικά απόβλητα τώρα) έρχονται και μας λένε, ότι μπορούν να ξεχωρίσουν το είδωλο - οι εφαρμογές της επιστήμης - από τη θεότητα. Η θεότητα είναι ο κάτοχος της πυρηνικής ενέργειας και αυτή είναι η τιμώμενη θεότητα. Ναι μεν κάνει κακό η ατομική ενέργεια, συμπληρώνουν, αλλά μη ξεχνάτε και τα καλά της. Τα καλά είναι πρωτίστως η αποκλειστικότητα στην τεχνολογία προς αντιμετώπιση των ανταγωνιστών και δευτερευόντως το οικονομικό μονοπώλιο με τα δανεικά.

Δεν γνωρίζω πόσο καλύτερα θα ήταν τα πράγματα, αν επικρατούσε η πατρώα παράδοση των φιλοσόφων και του (των) θεού τους. Αυτό θα μας το γράψουν οι Like της ανάρτησης "Τι δεν καταλαβαίνετε", όπως και αυτοί που ηδονίζονται με τον κ. Carl Sagan.
Όσο για τη σχέση θρησκείας - επιστήμης γέγραπται : Η θεοσέβεια είναι σοφία και το να αποφεύγεις τα δεινά, είναι επιστήμη. (ἀσκέειν, περὶ τὰ νουσήματα, δύο,) ὠφελέειν, ἢ μὴ βλάπτειν, έγρφε ο δικός μας Ιπποκράτης.

Αστροπελέκια μου, τα "νουσήματα" του μέσα μυαλού σας χρειάζονται γιατρειά. Αυτό δεν το καταλαβαίνετε.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Tony Vook Κυριε ...δουλιδη, απο τη μια η μεγαλη φλυαρια και τα παχια ανουσια λογια για να αποδειξετε την αξια της σιωπης- ο βερμπαλισμος στο μεγαλειο του - και απο την αλλη, η αποδοχη των αρχαιων ρητων μονο οταν σας βολευουν τη συνειδηση, καταδεικνυουν καλπαζουσα πνευματικη διαστροφη... Ο Ρουσβελτ κατ' εσας δεν ηταν χριστιανος, ουτε ο αρχιεπισκοπος και προεδρος της ιερας συνοδου ηταν χριστιανος, ο Ιπποκρατης στον οποιον ορκιστηκατε δεν ηταν χριστιανος, ο χριστος δεν ηταν χριστιανος, τελικα οι μονοι χριστιανοι ειστε εσεις , η παντοφλα του αγ. Σπυριδωνα και τα νυχια του αγ, Νεκταριου, γιατι μονο εσεις κανετε θαυματα. Αν λοιπον αρρωστησω θα δω τι απο τα τρια θα επιλεξω ..

Kyprianos Christodoulides "Ο Ιπποκρατης στον οποιον ορκιστηκατε δεν ηταν χριστιανος". Μάλιστα, κύριε Αντώνη, ορκίστηκα στον Ιπποκράτη να ωφελώ και να μη βλάπτω τους συνανθρώπους μου, κατά διττό τρόπο : κατά το σώμα και ει δυνατόν, εφόσον έδωσα όρκο, κατά το πνεύμα. Όχι όμως το πνεύμα ενός ειδωλολάτρη. Τον όρκο έχουν δώσει πολλοί προ εμού, επειδή όρκος σημαίνει αποδοχή Θεού, ή θεών, ή ανώτερης δύναμης, ή κάτι άλλο. Το σουπερμάρκετ της θρησκείας διαθέτει πολλές μάρκες. Κάποιες από αυτές φτάνουν πολύ βαθειά στο παρελθόν. Ο Θεός στον οποίο ορκίστηκα, έστω κι αν επικαλέστηκα τον Ιπποκράτη, είναι ο Θεός της ενυπόστατης αλήθειας και αυτό συνεπάγεται πίστη, την οποία εσείς απορρίψατε. Δικαίωμά σας και σας παρακαλώ μην ασχολείστε πλέον μαζί μου. Ουδείς λόγος υπάρχει αφού διαφωνούμε ριζικά.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Tony Vook Aυτο θα κανω αν σταματησετε και εσεις να γραφετε στην συγκεκριμενη ιστοσελιδα με την οποια διαφωνειτε ριζικα και μετα ποσταρετε τις αναρτησεις μας στο blog σας σαν λαφυρο απυθμενου εξυπνακισμου.

Kyprianos Christodoulides Η αφεντιά μου δεν κάνει ούτε τον έξυπνο, ούτε τον εξυπνάκια. Μάλλον σε σας ανήκουν οι χαρακτηρισμοί αυτοί, αφού πάτε να ξηλώσετε πράγματα που ούτε καν γνωρίζετε. Οι Διαφωτιστές που αντιγράφετε, τουλάχιστον, είχαν στοιχειώδεις θεολογικές γνώσεις. Οι δικές σας είναι μηδενικές

Tony Vook H αφεντια σου λοιπον που αντιγραφει τους σκοταδιστες και δεν σεβεται την συγκεκριμενη ιστοσελιδα προσβαλοντας οσους σχολιαζουν και διαβαζουν αυτην θα πρεπει να μαθει να υπομενει την βασανο του ξηλωματος και του ξεβρακωματος των δηθεν θεολογικων σου γνωσεων και αυθαιρετων ερμηνειων που επανειλημενα εχουν γινει περιγελως. Στο τελος θα πιστεψω οτι διακατεχεσαι απο τασεις μαζοχισμου και ευχαριστιεσαι που σε κραζουν ολοι.

Kyprianos Christodoulides Ότι με κράζουν όλοι καθόλου δεν με ενδιαφέρει @Tony Vook H αφεντια σου λοιπον που αντιγραφει τους σκοταδιστες και δεν σεβεται την συγκεκριμενη ιστοσελιδα προσβαλοντας οσους σχολιαζουν και διαβαζουν αυτην θα πρεπει να μαθει να υπομενει την βασανο του ξηλωματος
# Kyprianos Christodoulides : Δηλαδή, η δική σας αφεντία, που δεν σέβεται "ιστοσελίδες" αιώνων, προσβάλλοντας ζωντανούς και πεθαμένους, δεν πρέπει να μάθει να υπομένει το δικό της ξήλωμα και ξεβράκωμα της ασχετοσύνης σας. Αν αυτή είναι η λογική σας και η γραμμή του κ. Καλόπουλου, τότε να βάλει την ένδειξη : Η σελίδα είναι μόνο για όσους ξηλώνουν και ξεβρακώνουν την Αγία Γραφή. Σχόλια απολογητικού τύπου - σημ. για να ξέρει ο αναγνώστης ποιος ξεβρακώνει ποιον - δεν γίνονται δεκτά. Οπότε, πλέον, ο γράφων θα αποσυρθεί.

τατιάνα είπε...

Είναι κρίμα που δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε στα πιο σημαντικά και αυτονόητα πράγματα της ύπαρξής μας ως άνθρωποι. Είναι κρίμα , επίσης, να ξεχνάμε, την δυνατότητα που έχουμε να κάνουμε κριτική από την πολυθρόνα μας και που για αυτόν τον λόγο πρέπει να αντιπαραθετόμαστε με χάρη. Ο Χριστιανισμός ξεκίνησε, όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο Κάλλιστος Ware, ως θρησκεία μιας μειοψηφίας μέσα σε μια εξολοκλήρου μη χριστιανική κοινωνία και εκεί τείνει να καταλήξει, όταν μάλιστα σήμερα διώκεται συστηματικά στον μουσουλμανικό κόσμο. Οι παρατηρήσεις μου ,ίσως μοιάζουν, εν πρώτοις, άσχετες με την συζήτησή σας, αλλά εύχομαι να θέσουν μια ωφέλιμη προοπτική θεώρηση στις σκέψεις σας.Ευχαριστώ.

τατιάνα είπε...

Είναι κρίμα που δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε στα πιο σημαντικά και αυτονόητα πράγματα της ύπαρξής μας ως άνθρωποι. Είναι κρίμα , επίσης, να ξεχνάμε, την δυνατότητα που έχουμε να κάνουμε κριτική από την πολυθρόνα μας και που για αυτόν τον λόγο πρέπει να αντιπαραθετόμαστε με χάρη. Ο Χριστιανισμός ξεκίνησε, όπως πολύ σωστά επισημαίνει ο Κάλλιστος Ware, ως θρησκεία μιας μειοψηφίας μέσα σε μια εξολοκλήρου μη χριστιανική κοινωνία και εκεί τείνει να καταλήξει, όταν μάλιστα σήμερα διώκεται συστηματικά στον μουσουλμανικό κόσμο. Οι παρατηρήσεις μου ,ίσως μοιάζουν, εν πρώτοις, άσχετες με την συζήτησή σας, αλλά εύχομαι να θέσουν μια ωφέλιμη προοπτική θεώρηση στις σκέψεις σας.Ευχαριστώ

Kyprianos Christodoulides είπε...

Κυρία ή δεσποινίς Τατιάνα, σας ευχαριστώ για το σχόλιο και την επίσκεψη.

Φαίνεται ότι κάποιοι έχουν ακόμη κρατούμενα από τον Πελοποννησιακό πόλεμο και βρήκαν τώρα την ευκαιρία να ζητήσουν τα ρέστα. Η ευκαιρία δεν είναι άλλη από αυτή που γνωρίζουν πολύ καλά να χειρίζονται οι επίδοξοι παγκόσμιοι αυτοκράτορες και λέγεται "μειοψηφίες" ή "μειονότητες".

Αυτό που γράψατε : "Ο Χριστιανισμός ξεκίνησε ως θρησκεία μιας μειοψηφίας μέσα σε μια εξ ολοκλήρου μη χριστιανική (σ.σ. ειδωλολατρική) κοινωνία", γίνεται το εργαλείο για την επιτυχία του στόχου τους. Επόμενο είναι μειοψηφίες τύπου Καλόπουλου μετά των Like ή όπως αυτές του Charlie Hebdo να διεκδικούν ρόλο πλειοψηφίας. Προσθέστε σ' αυτά και τη συνέντευξη του αρχισυντάκτη του περιοδικού κ. Ζεράρ Μπιαρ, όπου είπε : "Εμείς λέμε ότι ο Θεός δεν μπορεί να είναι πολιτικό ή δημόσιο πρόσωπο. Πρέπει να είναι μια ιδιωτική μορφή". Δεν μας είπε ότι η ελευθερία της έκφρασης είναι ιδιωτικής μορφής (sic). Μάλλον, το ξέχασε.

Αν τον ρωτούσε κανείς : και το περιοδικό σας τι είναι, Ιδιωτικό ή Δημόσιο, τι απάντηση θα μας έδινε ; Πού το βρήκε γραμμένο ότι ο θεός είναι ιδιωτική υπόθεση ; Ασκεί ή δεν ασκεί κοινωνικό έργο κάθε θρησκεία - αδιάφορο τι λογής - και κάθε έντυπο ; Είναι ή δεν είναι "δημόσιας μορφής" κάθε κοινωνικό έργο και κάθε έντυπο ; Τι σαχλαμάρα είναι αυτή "ο θεός είναι μια ιδιωτική μορφή";

Μας περνάνε για βλάκες, λες και δεν ξέρουμε από ποιους υπαγορεύεται άλλοτε το Δημόσιο να εντάσσεται στον αυστηρά περιοριστικό Ιδιωτικό χώρο και πότε το Ιδιωτικό να αποκτά τις διαστάσεις του Δημοσίου.

Και τελευταίο, μη νομίζετε ότι το Ιντερνέτ είναι δημόσιο αγαθό. Κάθε άλλο. Είναι ένα μεγάλο, τεραστίων διαστάσεων θα έλεγα, Ιδιωτικό ζήτημα και τίποτα άλλο. Τα Δημόσια είναι αυστηρώς ελεγχόμενα. Τα δικά μου, σημειώστε, σαν μια ωφέλιμη προοπτική θεώρηση, ίσως άσχετη με τη συζήτηση. Σας ευχαριστώ κι εγώ.