Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Σάββατο, 3 Ιανουαρίου 2015

Είμαστε εδώ να συνδιαλλαγούμε μαζί και να ορίσουμε τα κακώς κείμενα, που όλους μας απασχολούν


Ο τίτλος της παρούσης ανάρτησης οφείλεται στον κ. Μ. Καλόπουλο. Μπορείτε να διαβάσετε τι ακριβώς λέει, επισκεπτόμενοι το "χρονολόγιο" του γράφοντος στο "μέσο κοινωνικής δικτύωσης" facebook. Δεν τα μεταφέρω εδώ, επειδή δεν θέλω να κουράσω τον αναγνώστη. Επί των γραφομένων του σχολίασα τα κάτωθι :

Kyprianos Christodoulides Μ. Καλόπουλος : "... ποτέ δεν υποτίμησα κανέναν. Οι συνάνθρωποί μας είναι εδώ για να συνδιαλλαγούμε μαζί τους, και να ορίσουμε τα κακώς κείμενα που τελικά απασχολούν όλους μας."
Αν είσαστε συνεπής και ειλικρινής, προκειμένου να ορίσουμε τα κακώς κείμενα, που τελικά απασχολούν όλους μας, όπως γράψατε, θα έπρεπε να είσαστε επιεικέστερος στην κριτική σας κατά των κειμένων της Αγίας Γραφής. Τουλάχιστον, κάποιες βασικές γνώσεις του Χριστιανικού Δόγματος θα έπρεπε να είχατε και όχι να καταφεύγετε σε μακροσκελείς σχολιασμούς "με εύθυμο τρόπο". Είσαστε μάλιστα και συγγραφεύς ! Μπορεί να τέρπετε τους αναγνώστες σας, αλλά υπεραπλουστεύετε "τα κακώς κείμενα, που απασχολούν όλους μας". Τα ζητήματα με τα οποία καταπιανόσαστε, δεν είναι "καλαμπουράκια", κατά το κοινώς λεγόμενο, και το μόνο που καταφέρνετε, είναι να δείχνετε την ολοσχερή σας άγνοια.

Και ύστερα έχουμε κι αυτό το δικό σας : "Το μεγάλο όμως ζήτημα που θέτεις, ως προς την ελληνικότητα του χριστιανισμού, το αναλύει η ίδια η χριστιανοσύνη θεωρώντας πατρίδα των χριστιανών όχι την επίγεια πατρίδα, αλλά την ουράνια Ιερουσαλήμ, τουτέστι τον φανταστικό Ιουδαϊκό-βιβλικό παράδεισο! "
Θα έλεγα, και πάλι, ότι δεν είναι δικό σας το φταίξιμο. Τούτο, γιατί συμβουλευόσαστε βιβλία σαν αυτό του νεοορθόδοξου μητροπολίτη Ναυπάκτου, όπου είναι εμφανής η σύγχυση του ανδρός. Δέχεται τη Ρωμηοσύνη ως εάν "είναι η μόνη υγιής έκφραση του αληθινού εθνισμού" - δικό του - και αν τον ρωτούσατε τι σημαίνει "εθνισμός", είμαι βέβαιος θα απαντούσε : Η πολιτισμικότητα ενός έθνους. Κι εσείς θα ψαχνόσαστε ύστερα, ως προς το τί σημαίνει αυτή η "πολιτισμικότητα". Η εν Χριστώ αλήθεια και εν Αγίω Πνεύματι δικαιοσύνη, μονολεκτικά Χριστιανοσύνη, φαίνεται, ήταν δύσκολο να το γράψει. Προτίμησε άλλα, τις γνωστές νεοορθόδοξες φλυαρίες.

Πέραν αυτού, πρέπει να γνωρίζετε τη ριζική διαφοροποίηση αυτού που εσείς ονομάζετε "ιουδαιοχριστιανισμός" και ο γράφων αποκαλεί Χριστιανοσύνη. Ο "ιουδαιοχριστιανισμός" είναι εφεύρημα μερικών προοδευτικών Εβραϊκών ομάδων - έχουν βαθειές σιωνιστικές ρίζες - και κάποιοων ακραίων προτεσταντικών, του αγγλικανισμού συμπεριλαμβανομένου. Οι ομάδες αυτές διαμορφώνουν το παγκόσμιο γίγνεσθαι, δρουν από συμφώνου και στόχος τους είναι η κατάργηση των εθνών, το γκρέμισμα των συνόρων, η πολτοποίηση (ομογενοποίηση) των ανθρώπων.

Για την επιτυχία των στόχων δεν παραλείπουν να επικαλούνται εδάφια της Καινής Διαθήκης, όσο και της Παλαιάς, αλλά η διαστροφή και η παραποίηση που κάνουν είναι εμφανέστατη σε όσους έχουν γνώση. Εσείς δεν την έχετε και γινόσαστε, ακούσια ελπίζω, συνεργός τους.

Αν λοιπόν πραγματική σας επιθυμία είναι "να συνδιαλλαγούμε μαζί και να ορίσουμε τα κακώς κείμενα, που τελικά απασχολούν όλους μας", θα σας πρότεινα, πού και πού, να συμβουλευόσαστε κάποιον, ο οποίος έχει ασχοληθεί κάπως εντονότερα και βαθύτερα με αυτά, που αποφασίζετε να γράψετε "με εύθυμο τρόπο". Λάβετε υπόψη σας ότι και αυτός έχει ρίζες προγονικές, ελληνικές, αλλά σας είναι δύσκολο να τις ανακαλύψετε. Η ζημιά που σας (και μας) έχουν κάνει με τον "ιουδαιοχριστιανισμό" - σε λίγο θα γίνει "ισλαμοχριστιανισμός" - είναι ανυπολόγιστη.

Τέλος, εν συντομία, αν και πολλά θα μπορούσα να γράψω ως προς την ελληνικότητα του χριστιανισμού και την ανάλυση αυτής από την ίδια τη Χριστιανοσύνη, έχουμε : Η μεν "ελληνικότητα" αφορά μόνο στη χρήση του - οικουμενικού κάποτε και υπό διωγμό σήμερα - ελληνικού λόγου. Ως προς δε την ανάλυση, που δεν είναι άλλη από το "14 οὐ γὰρ ἔχομεν ὧδε μένουσαν πόλιν, ἀλλὰ τὴν μέλλουσαν ἐπιζητοῦμεν", είναι μεν η επουράνιος Ιερουσαλήμ, είναι όμως και η επίγειος Εκκλησία. Περί αυτής οι σοφοί μας πρόγονοι είπαν το περίφημο "Εἷς οἰωνὸς ἄριστος, ἀμύνεσθαι περὶ πάτρης". Για τους Χριστιανούς που δεν τους άγγιξε η αίρεση, ο "οἰωνὸς" αυτός είναι η Εκκλησία. Διαφωνούν, όμως, όσοι προτιμούν τους γνήσιους αρχαίους οιωνοσκόπους - εδώ πιάνουν τόπο τα "ιουδαιοχριστιανικά" μαθήματα - συμφωνούντων και των σιωνιστών με το σύνθημα "πατρίδα μας η γη". Αυτοί είναι πιο ρεαλιστές, δεν χρειάζονται οιωνοσκόπους.

Κοης Οδυσσεας : Αληθεια πιστευεις οτι για μια τετοια "εκκλησια" επιγεια η υπογεια,αδιαφορο,θα ελεγε οποιοσδηποτε Ελληνας το "Εις οιωνος αριστος" ;

Γιωργος Αναλυτης Μανατζερ : κυριε Χριστοδουλίδη, για τον Γενναδιο Σχολάριο δεν είπατε κάτι.! Ηταν κι αυτο...συγχυση ανδρός;;;; Ο Πατριαρχης που δεν ευλογησε την επανασταση το1821, ηταν ΕΛΛΗΝΑΣ;; Σαφως πρεπει να μελεταμε τα κείμενα , αλλα και τα ιστορικά γεγονότα επισης. Το οτι μεγαλώσαμε μαθαινοντας τη μισή αληθεια, δε σημαινει οτι πρεπει να μεινουμε σε αυτο και να μην ψαχνουμε, να μην ερευνουμε, να μην διαβαζουμε τα πάντα.!!! Δικαιωμά σας να ειστε ΔΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (αυτό σημαινει το επιθετο σας), αλλά οταν μιλάτε δημόσια , καλό θα είναι να υπάρχουν επιχειρηματα, αλλιώς ΕΚΤΙΘΕΣΤΑΙ.!!


Kyprianos Christodoulides Αν νομίζετε ότι με φωτογραφίες σαν αυτές, με τα όργια καλογέρων στο άγιον Όρος, ή με τον πλαισιωμένο από εβραϊκά σύμβολα πατριάρχη Ιεροσολύμων, μπορεί να γίνει συζήτηση, κάνετε μεγάλο λάθος. Το ξεπούλημα της Ορθόδοξης Χριστιανοσύνη με τα λεφτά της ΕΟΚ δεν σας ενδιαφέρει, δεν τον γνωρίζετε, σας είναι ξένο. Η σύμπλευση του πατριάρχη Ιεροσολύμων με τον σιωνιστικής προέλευσης εβραϊσμό, σας είναι κι αυτή αδιάφορη. Το μόνο που σας απασχολεί είναι η γνήσια και ανόθευτη αρχαία λατρεία, από τα μαθήματα που σας έδωσαν οι ινστρούχτορες του "ιουδαιοχριστιανισμού" και τα οποία, δυστυχώς, επιβεβαιώνουν αυτές και πολλές άλλες φωτογραφίες.

Είσαστε άσχετοι με την πίστη μας, την έχετε απορρίψει εντελώς, δεν έχετε ποτέ ασχοληθεί, και προτιμάτε να αγοράζετε με δανεικά χρήματα τα χρεοκοπημένα ομόλογα της προγονικής θεογονίας, ενώ οι άλλοι, δανείζονται λεφτά με έμβλημα το "in god we trust". Οι τελευταίοι έχουν πανεπιστημιακούς τίτλους, συμμετέχουν σε συνέδρια διαχριστιανικά, διαθρησκειακά, διαπολιτισμικά και λοιπά διαδραστικά - ίσως και διαφιλοσοφικά - εσείς δε, αναζητάτε την αλήθεια με το Νου του Αριστοτέλη και άλλων. Τα δόγματα περί ανθρωπίνων ψυχών, και ουρανών, και γης, και άλλων κτισμάτων, σας ικανοποιούν πλήρως. Άραγε, αναρωτηθήκατε ποτέ, αν αυτά διαφέρουν από εκείνα του Ισλάμ ;  Κι ερχόσαστε να μου ζητάτε επιχειρήματα, πότε με βρισιές και άλλοτε με ειρωνίες, για τον πατριάρχη Γεννάδιο Σχολάριο ή τον Γρηγόριο Ε΄. Μπά σε καλό μας !

1 σχόλιο:

Kyprianos Christodoulides είπε...

Κοης Οδυσσεας : ΟΧΙ ! Τιποτα δεν ειναι συμβολικο! Διοτι αν συζητηση καποιος με 100 ιουδαιοχριστιανους για το ιδιο θεμα,θα ακουση 100 διαφορετικους "συμβολισμους"! Αν θελετε συμβολισμους,δεχτητε οτι και ο "θεος"σας ειναι συμβολικος.

Kyprianos Christodoulides : Δηλαδή, οι δικοί σας θεοί δεν είναι συμβολικοί (συ είπας) ; Μήπως ο κ. Καλόπουλος, ο ερευνητής της Αγίας Γραφής, ή κάποιος άλλος μελετητής της Ιστορίας και γνώστης των γεγονότων με απόλυτη αντικειμενικότητα, μπορεί να μας διαφωτίσει γι΄ αυτό, που δεν υπέπεσε στην αντίληψη του κ. Καλόπουλου ;

Παλαιά Διαθήκη, Παραλειπομένων Α, 32 . καὶ υἱοὶ Χεττούρας παλλακῆς ῾Αβραάμ· καὶ ἔτεκεν αὐτῷ τὸν Ζεμβράμ, ᾿Ιεξάν, Μαδιάμ, Μαδάμ, Σοβάκ, Σωέ. καὶ υἱοὶ ᾿Ιεξάν· Δαιδὰν καὶ Σαβά. 33 καὶ υἱοὶ Μαδιάμ· Γαιφὰρ καὶ ᾿Οφὲρ καὶ ᾿Ενὼχ καὶ ᾿Αβιδὰ καὶ ᾿Ελλαδά. πάντες οὗτοι υἱοὶ Χεττούρας.

Απαραιτήτως συμπληρώνω. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου, αν οι Εβραίοι και οι Έλληνες έχουν κοινό πρόγονο τον Αβραάμ. Η Εκκλησία τιμά την μνήμη των Αγίων Προπατόρων καθώς και ο γράφων - μέλος της Εκκλησίας. Εμείς έχουμε τα δικά μας, εκείνοι τα δικά τους, φιλάκια, λογίδρια, αγκαλίτσες και άλλα σε στιλ "πάμε πακέτο" μου είναι, και μας είναι, εντελώς αδιάφορα. Αν, βέβαια, έχουν το θράσος να μας κατηγορήσουν, ότι κλεψαμε και παραποιήσαμε τη θρησκεία τους, το ίδιο μπορούμε να ισχυριστούμε κι εμείς : Έκλεψαν και πλαστογράφησαν τους φιλοσόφους μας και ό,τι αυτοί έγραψαν. Όπως δεν είναι κανενός ιδιοκτησία ο άγιος Θεός, δεν είναι ιδιοκτησία ουδενός η Φιλοσοφία. ὁ δυνάμενος χωρεῖν χωρείτω.