Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Παρασκευή, 23 Ιανουαρίου 2015

Η σκέψη υποκατάστατο της πίστης !




Τα σχόλια στο facebook εμφανίζονται πιέζοντας τον δείκτη mouse στο τετραγωνίδιο δίπλα στο "Κοινοποιήστε"

5 σχόλια:

Kyprianos Christodoulides είπε...

Tony Vook : Στην βιβλο υπαρχουν εικονες , μυθοι, μια θρησκεια, μονο που δεν υπαρχει σκεψη , στοχασμος. Ειναι οι Ελληνες που πρωτοι αρχισαν πραγματικα να στοχαζονται, οι πρωτοι που δημιουργησαν ενα εξελιγμενο αστικο πολιτισμο . JORGE LUIS BORGES.

Kyprianos Christodoulides : Κύριε Αντώνη δεν είναι σωστά αυτά που γράφεις. Αν διαβάσεις όλα αυτά τα οποία ένας ομοϊδεάτης σου είχε την καλοσύνη να μας καταθέσει - ήταν ο κ. Giannis Ampatzis στη συζήτηση που είχαμε στη δική σου ανάρτηση The Pan Within - εκεί θα δεις πως με θεολογικά επιχειρήματα ανατρέπονται πλείστες όσες φιλοσοφικές σκέψεις των προγόνων μας. Αυτό δείχνει ότι η Θεολογία δεν αποκλείει τη Φιλοσοφία, προκειμένου να φανούν τα αδιέξοδα της Φιλοσοφίας. Η οποία σημειωτέον δεν απαιτεί πίστη. Ο εξελιγμένος αστικός πολιτισμός έχει φτάσει στο σημερινό κατάντημα διότι κυριαρχούν φιλοσοφήματα σαν αυτό του Στ. Ράμφου, όπου η σκέψη υποκαθιστά την πίστη. Και πάλι να σημειωθεί, ότι οι φαύλοι πολιτικοί (και η πολιτική τους) συχνά αναφέρονται σε πίστη, αλλά αυτή είναι "όραμα". Τα γνωστά οράματα της πασοκρατίας και φυσικά άλλων. Εδώ είμαστε, εδώ βρισκόμαστε, τα οράματα αποδείχθηκαν εφιάλτες.

Georges Ioannis Aggelos : Ο κ. Ραμφος, πέραν της φιλοσοφικής του ιδιότητας έχει και αυτήν του Θεολογου. Όφειλε λοιπόν ως φιλόσοφος θεολόγος να γνωρίζει ότι ο Χριστός για τον κάθε έναν άνθρωπο αποτελεί τον καθρέπτη, και η κριτική σκέψη οφείλει να ταυτίζεται με τον Χριστό, ο οποίος προσεγκιζεται δια της ελπίδας και της πίστεως. Ο σκεπτικισμος από μόνος του οδηγεί στην αίρεση διότι διαχωριζει τον πιστό από τον Χριστό, ώστε ο τελευταίος να ερμηνεύεται όχι με γνώμονα την καρδιακή αποκάλυψη, αλλά με το ίδιο θέλημα, το οποίο στηρίζεται στη σκέψη, και όχι στον καθρέπτη της πίστεως.

Kyprianos Christodoulides : Οι θεολόγοι τύπου Ράμφου - τους γνωρίζω καλά - δεν είναι ο μόνος - είναι υπεύθυνοι για το κατάντημα, όπου ζούμε σήμερα. Φυσικά, δεν ακυρώνω και τη νεοορθοδοξία τους (σημ. διάβαζε ο Φρόιντ ενδεδυμένος "θεολογικά" άμφια).

Kyprianos Christodoulides είπε...

Georges Ioannis Aggelos : Δεν είναι πάντως ο,τι καλύτερο ή μεταπατερικη θεολογία, ηγέτης της οποίας σήμερα είναι ο Μητροπολίτης Δημητριαδος Ιγνατιος. Κατά καιρούς έχουμε ακούσει πολλά μαργαριτάρια, με τελευταίο αυτό στο τελευταίο λειτουργικό συνέδριο: να αφαιρεθεί από την λειτουργική χρήση ή Λειτουργία των Προηγιασμενων Δώρων, με επιχείρημα ότι δεν γνωρίζουμε τον συγγραφέα της. Δυστυχώς είναι ένας εκ των εκπροσώπων της ελλαδικης Εκκλησίας στις προπαρασκευαστικες συνεδρίες της μεγάλης Συνόδου του Πατριαρχειου στην Κωνσταντινουπολη, με συμμετεχοντες επιπλέον τους Μεσηνιας, Χρυσοστομο, και Περιστεριου, Χρυσοστομο.

Kyprianos Christodoulides : Οι αναφερόμενοι ολετήρες αποτελούν τη δική μας think tank της ευρωατλαντικής ενοποίησης, μάλλον, πολτοποίησης. Η αντίπαλη πτέρυγα είναι η ευρασιατική ένωση, η οποία, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, δεν δείχνει δείγματα σαν αυτά της σιωνιστικής "μηχανής του κιμά". Η στιγμή της πλήρους ρήξης αυτών των δυο αντίπαλων γεωστρατηγικών και γεωπολιτικών σχηματισμών - οικονομικών κατά βάση - δεν θα αργήσει να φανεί και είθε ο άγιος Θεός να την αποτρέψει.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Tony Vook : Tα θεολογικα επιχειρηματα παραγονται χωρις σκεψη δηλαδη ; Eσυ θεωρεις την σκεψη περιτη αφου εχεις την πιστη . Το ιδιο κανουν και οι ταλιμπαν που στο ονομα της πιστης τους στον προφητη , ανατιναζονται . Σε αυτους παρουσιαστηκε το οραμα του προφητη . Στον Σαυλο παρουσιαστηκε το οραμα του Γιαχβε . Αν ηταν σκεπτομενοι θα μπορουσαν να αξιολογησουν τις εμπειριες τους και να γλυτωσει η ανθρωποτητα. Φυσικα αμφοτεροι ειναι δολιοι και δρουν εκ του πονηρου οπως δειχνουν οι πραξεις τους και η διψα για οικουμενικη κυριαρχια. ............Σκεφτομαι αρα υπαρχω ... ΚΑΡΤΕΣΙΟΣ.

Kyprianos Christodoulides : Κύριε Αντώνη, αναφέρεσαι σε κάτι, το οποίο για να το καταλάβεις απαιτείται άλλου είδους νοητική αντίληψη. Αντίληψη η οποία πηγάζει από την πίστη - όχι οποιαδήποτε - και η οποία δεν έχει ουδεμία σχέση με την πίστη, ας πούμε, των ταλιμπάν. Η ταύτιση που κάνεις, όχι μόνο εσύ αλλά και πλήθος άλλοι κατ΄ ευφημισμό ορθόδοξοι, με τους ταλιμπάν, δείχνει ότι δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις αυτό το οποίο πιστεύουμε. Και για το οποίο γράφω. Δεν είναι άλλο από την καθαρότητα της καρδιάς - οι Εβραίοι έχουν την περιτομή για λόγους καθαριότητας και άλλους - και τον φωτισμό του νου, που αυτό συνεπάγεται. Σημείωσε, άλλο καθαρότητα, έτερο καθαριότητα. Όταν εμείς αναφερόμαστε σε καθαρότητα το εξηγούμε : περιτομή καρδίας, άρα, καθαρότητα του νοός. Όπως αντιλαμβάνεσε, χάσμα μέγα μεταξύ ημών και των δικών σας "ιουδαιοχριστιανών". Όσο για το cogito ergo sum αυτό δεν το έχουμε πει εμείς. Ένας φιλόσοφος το είπε, ταυτίζοντας τη σκέψη με το είμαι και το είμαι με το υπάρχω. Ο άνθρωπος δεν είναι, σήμερα υπάρχει και αύριο δεν υπάρχει. Κάτω από σαφώς ορισμένες προϋποθέσεις το υπάρχω μπορεί να αναχθεί στο είμαι. Η φιλοσοφία το αποκλείει.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Kyprianos Christodoulides : Και ακόμη κάτι, κύριε Αντώνη. Το ρήμα υπάρχω έχει μια πρόθεση, την πρόθεση "υπό", πρό του ρήματος "άρχω". Συμβουλή σου δίνω, παρατήρηση όχι. Είναι δύσκολο να μάθει κολύμπι, αυτός που βουτά στα βαθιά νερά και πνίγεται.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Tony Vook : Κυριε Κυπριανε , δυστυχως τα ρηχα νερα αποδεικνυονται πολυ βαθεια για σενα. Το ρημα υπαρχω = εχω υποσταση , συνιστω μια οντοτητα , ζω , βρισκομαι , εχω αξια κ.λ.π. απο το οποιο προερχεται η λεξη υπαρξη ειναι ενεργητικο . Μην το μπερδευεις με το παθητικο αρχαιο ρημα υπαρχομαι . Αυτο συμβαινει οταν καποιος προσπαθει να μαθει φιλοσοφια και αρχαιο ελληνικο λογο μεσα απο σχολια πατερικων κεμενων που ειναι γεματα απο τετοιες αθωες παρερμηνειες που αλοιωνουν το νοημα που καποιοι οπως εσυ προσκυνουν ως θεοπνευστο. Αν ταυτιζονται οι ορθοδοξοι με τους ταλιμπαν το δειχνουν οι πραξεις τους και οχι τα λογια . Τις παλαιοτερες ιστορικες αθλιοτητες σου τις εχω εκθεσει επανειλημμενα και εγω και πολλοι αλλοι, αλλα ματαια. Οταν λοιπον πηγαινεις στο συνταγμα με το λαβαρο της αγιας Λαυρας , καταστρεφεις θεατρα και καις βιβλια δεν εισαι ταλιμπαν ; Tι να κανουμε , να ψαξουμε να βρουμε σε ποια υποομαδα ζηλωτων ανηκει ο καθενας σας ; Aφου οπως γραφεις ο ανθρωπος σημερα υπαρχει και αυριο δεν υπαρχει , ασχολησου με αυτα που κανεις οσο υπαρχεις και λιγοτερο με αυτα που σου λενε οτι θα σου συμβουν οταν δεν θα υπαρχεις .

Kyprianos Christodoulides : Για ρώτησε κανένα φιλόλογο για το ρήμα άρχω : "από Διός άρχεσθαι". Για τα υπόλοιπα ισχύει το "φέρτα να τ΄ αρμέξουμε".

Tony Vook : Δεν χρειαζεται το εμαθα στην Α γυμνασιου. απο Διος = ποιητικο αιτιο , αρχεσθαι = απαρεμφατο ενεστωτα παθητικης φωνης , απο το αρχομαι δηλαδη και οχι απο το ΕΝΕΡΓΙΤΙΚΟ υπαρχω απο το οποιο προερχεται η λεξη υπαρξη , ειδες τι κανει η πολλη θεολογια ; Oσο περι αρμεγματος , προσεχε ποιο οργανο αρμεγεις.

Kyprianos Christodoulides : Η βωμολοχία δεν αναπληρώνει το κενό του ρ. υπάρχω, όταν αφορά στον άνθρωπο - όθεν και η λ. ύπαρξη - και το ενεργείν αυτού :"άρχειν υπό". Να συμπεριληφθεί στον τηλεφωνικό σου κατάλογο για τις ειρωνίες και τα σκώμματα του γράφοντος στους δικούς σου εμπαιγμούς. Παρένθεση, το υπάρχειν - κατ΄ άνθρωπο - είναι δηλωτικό του αυτεξουσίου, σύμφωνα με τα θεολογικά Γράμματα. Τα οποία αγνοείς.