Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Κυριακή, 18 Ιανουαρίου 2015

Ένας συναισθηματικός βροτοκτόνος




Υστερόγραφο

Τα Σχόλια στην ιστοσελίδα facebook είναι ορατά, αν πιέσετε το δείκτη ακριβώς δίπλα στο εικονίδιο με τον αντίχειρα (Like ή non Like). Μερικά, που περιλαμβάνουν φωτογραφία, δεν είναι ορατά εδώ.

4 σχόλια:

Kyprianos Christodoulides είπε...

Tony Vook : Ειναι περιεργο δηλαδη που καποιοι αναγνωστες που αγορασαν τα βιβλια του κ. Καλοπουλου κανουν LIKE στην δικη του ιστοσελιδα ,τους αρεσει δηλαδη να διαβαζουν αυτα που επελεξαν και πληρωσαν και οχι αυτα που τους μοιρασαν στην ενορια της γειτονιας τους. Δεν σου φαινεται ομως περιεργο οταν στην ιδια ιστοσελιδα καποιοι παρατρεχαμενοι , οπως αυτος με τα τρια ονοματα και η αλλη η πυραμιδα της γκιζας κανουν LIKΕ σε σενα . Ειναι συνηθισμενοι στο γλυψιμο που κανουν συνεχεια στον Γιαχβε Αδωναι Σαββαωθ μπας και τους εξασφαλισει κανενα , πρωτο στασιδι πιστα , στην afterlife.

Kyprianos Christodoulides : Έχω ζητήσει, και το έχω γράψει, όσοι βρίσκουν ενδιαφέρον στα γραπτά μου να αποφεύγουν τα Like. Η στατιστική για άλλους, όχι για μένα.

Nektarios Vasilakiz : ο θεός του τίποτα ειναι ο δικος σας θεός που δημιουργησε εκ του μηδενός τον κόσμο κυριε Χριστοδουλίδη. η περιφρόνηση σας απεναντι στους like φανερωνει τον πανικο σας που βλεπετε πόσοι Ελληνες εχουν ξυπνησει από γιαχβικο λήθαργο και βλέπουν καθαρα τον εξευτελισμο της ανθρωπινης λογικης απο την βιβλικη θρησκεία. το επιχειρημα σας πως εκεινο τον καιρό επιτρεπόταν ολα, ακομα κι ενας θεός να διαταζει την εκτελεση των νηπίων το χρησιμοποιείται μονο για τον Γιαχβε αλλά φυσθικα όχι για τους Ελληνες θεους που είναι εξίζου αρχαίοι ! δικαιολογείται μονο τα δικα σας. αν μπορείται ομως τοσο ευκολα να περιφρονειται τους like τους κυρίου Καλόπουλου, το κανετε γιατί εχετε μεγαλη ιδέα για τον εαυτο σας και την θρησκεία, που σας επιτρέπει να μειωνεται τους άλλους και υψωνεται τον εαυτο σας, όπως ακριβως σας διδασκει ο Γιαχβε. και προφανως οχι ο Χριστός ! δηλαδη εσεις ειστε ο μορφωμενος θεολογικά χριστιανός ενω εμεις οι αμορφωτοι ειδωλολάτρες, τελεια τα εχετε φτιαξει μεσα στο νου σας, μπραβο σας.

Kyprianos Christodoulides : Ο Θεός, κύριε Βασιλάκη, και εντελώς άσχετε από θεολογικά Γράμματα, δημιουργεί τα κτιστά και τα άκτιστα εκ του "είναι" και αυτό δεν είναι το τίποτα : "απειρο (ή και άρρητο) το θείο και ακατάληπτο και μόνο καταληπτό η ακαταληψία" (Αγ, Ιωάννης ο Δαμασκηνός). Το τίποτα που εσύ καταλαβαίνεις, είναι διότι είσαι ένα τίποτα - έτσι σε δίδαξαν . Αλλά δεν είσαι. Είσαι ένα κάτι και αυτό δεν σου το έμαθαν. Σε έπεισαν με το "είσαι ενέργεια", δηλαδή, με την τύφλα τους. Ο επερχόμενος πόλεμος για τον πλήρη έλεγχο των ενεργειακών πηγών του πλανήτη, από το παμφάγο τέρας του σιωνισμού, έρχεται, οι ενεργειακοί να ετοιμάζονται.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Ως όφις ελισσόμενος, ο κ. Καλόπουλος, μεταθέτει σε "φυσική καταστροφή" την διήγηση της Π. Διαθήκης για τον Κατακλυσμό, επικαλούμενος παράλληλα τη "μυθολογική περιγραφή", όσον αφορά στη θεογονία του, την οποία δέχεται, και τον Δευκαλίωνα. Εκεί, ο αφανισμός των ανθρώπων του είναι αδιάφορος, καθώς μυθολογία (Δευκαλίων) και Π. Διαθήκη (Θεός) συμπίπτουν με "φυσική καταστροφή" (sic). Αν ενοχοποιήσει τον άγιο Θεό, θα υποχρεωθεί να κάνει το ίδιο για τον Δευκαλίωνα. Η περίπτωση με τους Αμαληκίτες είναι καλή ευκαρία να τα βάλει με το Θεό,συνεπικουρούντων λόγων συναισθηματικών. Το ίδιο όμως δεν ισχύει για τα Σόδομα και τα Γόμμορα, όπου οι συναισθηματικοί λόγοι παύουν να υφίστανται και ο Θεός τα κάνει στάχτη. Οι Αμαληκίτες το ίδιο έπαθαν, εδώ όμως έχουμε την εντολή του Θεού προς τους Ιουδαίους, αν και αργότερα έπαθαν τα ίδια εκείνοι που σταύρωσαν το Χριστό. Δεν ξέρουμε αν ήταν κι αυτό εντολή του Θεού. Πάντως, το «Πάτερ, ἄφες αὐτοῖς˙ οὐ γὰρ οἴδασι τί ποιοῦσι» το αποκλείει.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Σημείωση, τα κτιστά δεν είναι. Απλώς υπάρχουν. Ο άνθρωπος μόνον καλείται εις το κατ΄ εικόνα και καθ΄ ομοίωση.

Kyprianos Christodoulides είπε...

- Αετίων Αλεξίμαχος : Η καταφατική και αποφατική θεολογία είναι δύο θεωρητικά συστήματα αλληλοκαλυπτόμενων εννοιών που συνεργάζονται, αφ’ ενός, μέσα από την αναγωγή του καταληπτού και λογικού στον υπέρτατο βαθμό (κατάφαση), και αφ’ετέρου, από την αναίρεση το καταληπτού και λογικού όταν θεωρείται αρνητικό ή όταν δε μπορεί να υποστηριχθεί επαρκώς με την κατάφαση, ανάγοντάς το, στο υπέρλογο, ακατάληπτο και άρρητο πεδίο (απόφαση). Ο άρρωστος άνθρωπος, λοιπόν, θεραπεύεται, με τη μεσολάβηση του «πανάγαθου» θεού που αγαπάει όλο τον κόσμο (κατάφαση), ενώ στο δυστύχημα που σκοτώνονται αθώα βρέφη ή παιδιά και σώζονται υπερήλικες ή εγκληματίες ενήλικες, ο θεός,από πανάγαθος και πανδίκαιος, γίνεται «ακατάληπτος» (απόφαση). Ο θεός από τη μία είναι «παντοδύναμος», «πανάγιος» κλπ, αλλά από την άλλη είναι «άρρητος»...... Για το θεό και την ουσία του δε μπορούμε να γνωρίζουμε, αλλά από την άλλη γνωρίζουμε ότι ο θεός ήθελε να γεννήσει τον εαυτό του, ή ότι ο πατέρας δεν ταυτίζεται με την ουσία του, ή ότι υιός του γεννήθηκε από τον πατέρα με τη θέλησή του τελευταίου και δεν είναι συνέπεια της σπερμογόνου δύναμης της ουσίας του πατρός, ή ότι στις απαρχές του κόσμου ο θεός τον έφταξε από αγάπη (βέβαια δεν μπορούμε να γνωρίζουμε γιατί ο κόσμος ως προϊόν απόλυτης αγάπης έπρεπε να γίνει λίαν καλός (δηλ. με ένα τουλάχιστον ψεγάδι και όχι άριστος) κλπ. Δεν είναι τυχαία η χρήση φράσεων του τύπου υπερούσιος ουσία, λόγος άρρητος, φως αόρατον, ον – μη ον κλπ. Μέσα από αυτό το σύμπλεγμα αντιφάσεων- συμπληρώσεων – υπερβολών της ξύλινης γλώσσας, με το οποίο λέγονται τα πάντα αλλά στην ουσία δε λέγεται τίποτα, προσπαθεί η εκκλησία να πείσει ότι είναι ο μοναδικός γνώστης και κομιστής της μίας και μοναδικής αλήθειας. Το αποτέλεσμα είναι ότι όλοι οι ταλαιπωρημένοι άνθρωποι που πίστεψαν, και εναπόθεσαν τις ελπίδες τους για μια πνευματική ανάταση, στο χριστιανισμό, τελικά κατέληξαν στο να βιώνουν μέρες ανύπωτης οδύνης, μιζέριας και δουλικότητας.

- Kyprianos Christodoulides : Κύριε Αλεξίμαχε, αφού είσαστε σε θέση να γνωρίζετε ποιους και γιατί παίρνει ο θεός, ποιους και γιατί αφήνει, τότε δικαιολογούνται όλα όσα μας λέτε. Η Εκκλησία, και ο Θεός, απευθύνεται σε ανθρώπους που έχουν πίστη. Εσείς δεν έχετε, στη θέση της βάλατε τη λογική σας - έχουν και τα ζώα λογική, έτσι δεν είναι ; - και από κει και πέρα "όπερ έδει δείξαι". Τέλος. Ανάλυση του "είναι" (Θεός) και του "υπάρχειν" (θεότητα) δεν θα κάτσω να σας κάνω.