Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Παρασκευή, 2 Ιανουαρίου 2015

Η δοκός επ΄ αμφοτέρων των οφθαλμών


Αφού διαβάσετε τα παραπλεύρως - είναι από φωτογραφία του κ. Καλόπουλου - δείτε και τον διάλογο που ακολούθησε. Να σημειωθεί, την φωτογραφία συνοδεύει το εξής σχόλιο :

Για να απαλλαγείτε οριστικά από τα εκβιαστικά θρησκευτικά διλήμματα. Για να γνωρίσετε τις απαρχές της αντιπαλότητας, που κατατρώει τον πολιτισμό μας. Για να κατανοήσετε τις απίστευτες μεθοδεύσεις και τα υλικά των βιβλικών θαυματοποιών! Για να απαντήσετε σε όλες σχεδόν τις θεολογικές σας ενστάσεις και απορίες. Αποκτήστε τα βιβλία του Μ. Καλόπουλου επί αντικαταβολή στο τηλ: 2310-770100

Nektarios Vasilakiz : ακατάλληλα για τους περιτμημενους στο πνευμα χριστιανους οι οποίοι τωρα και δυο χιλιαδες χρονια εχουν σφηνωμενο το δογμα της μοναδικης αλήθειας ! στο κεφαλι τους

Kyprianos Christodoulides : Δόγμα σημαίνει πίστευμα και οι Χριστιανοί έχουν δόγμα, δηλαδή πίστευμα, την μοναδική περί Θεού αλήθεια : Εν αρχή ην ο Λόγος ... και ο Λόγος σαρξ εγένετο και εσκήνωσεν εν ημίν. Εσείς δεν έχετε δόγμα, δηλαδή πίστευμα, και καλά θα κάνετε να μην ασχολείστε μαζί μας. Ασχοληθείτε με όσους άλλους είναι σαν εσάς. Δηλαδή, χωρίς δόγμα (πίστη).

Nektarios Vasilakiz : εκεινοι που ασχολουνται με τους άλλους ειναι οι χριστιανοι με ολες τις αντιαιρετικες οργανωσεις που εχουν, και ονομαζουν αιρετικους και απιστους όσους δεν συμφωνουν μαζι τους. ο κοσμος ξυπναει σιγα σιγα από τον χριστιανικο λήθαργο 
http://anapodaris.blogspot.gr/2013/07/blog-post_7.html (αναποδάρης : Η Χριστιανική αλήθεια και η Δοκός)

Kyprianos Christodoulides : Αν νομίζετε κύριε Νεκτάριε Βασιλάκη ότι το καταστάλαγμα της Φιλοσοφίας είναι αυτό του Ξενοφάνους :

 "Ο φιλόσοφος Ξενοφάνης είπε ότι τίποτα δεν μπορεί να είναι απόλυτα σαφές και την βέβαιη αλήθεια κανείς δεν μπορεί να την γνωρίζει με ακρίβεια αλλά και όταν ακόμα κανείς κατανοήσει την αλήθεια και πάλι ο ίδιος δεν θα μπορεί να το γνωρίζει γιατί ο κάθε άνθρωπος είναι εγκλωβισμένος στην άποψη του, δεν μπορεί να κάνει αλλιώς παρά να εκφράσει την προσωπική του άποψη"

τότε, δεν έχετε από το να συμφωνήσετε με τον φιλοσοφικό σχετικισμό, που δεν γίνεται αποδεκτός ως μέθοδος οδηγούσα στην αποκάλυψη του απολύτου. Το ζητούμενο δηλαδή των φιλοσόφων. Οι Χριστιανοί, των οποίων το δόγμα κατηγορείτε, προκειμένου να αναδείξετε τον σχετικισμό και τον Ξενοφάνη, κάθε άλλο κάνουν με το να καταθέτουν τον απολογητικό τους λόγο πίστεως, δηλαδή δόγματος, μη δεχόμενοι τα αβασάνιστα των φιλοσόφων, όπως και αυτά του Ξενοφάνους.

Οι πατέρες της Εκκλησίας δεν φιλοσοφούν. Ή, εφόσον δεχόμαστε ότι χρησιμοποιούν τη Φιλοσοφία, είναι για να δείξουν ότι οδηγεί σε αδιέξοδα : Στις αμέτρητες σχολές των φιλοσόφων, οι οποίοι ανέκαθεν διαφωνούσαν και διαφωνούν μεταξύ τους. Κατά τούτο, επομένως, το Δόγμα και οι πατέρες της Εκκλησίας δεν φτιάχνουν σχολές. Οι πατέρες Θεολογούν, δεν φιλοσοφούν, έχοντας σύμφωνη μαζί τους την Αγία Γραφή, αλλά και την κοινή μεταξύ τους γνώμη. Οι αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων, δεν ήταν η γνώμη ενός, δύο ή τριών ανθρώπων. Φυσικά, δεν ήταν και η επιβεβλημένη από την πολιτική ηγεσία. Υπήρξαν αυτοκράτορες αιρετικοί, υπήρξαν όμως και αυτοκράτορες τους οποίους τιμά η Εκκλησία.

Σε παρένθεση, πείτε μας εσείς που έχετε δεινώς εντρυφήσει στα αρχαία γράμματα και συγγράμματα, σε ποιον φιλόσοφο και πού, βρίσκεται γραμμένη η λέξη "θεολογία". Για "θεογονία" μου είναι γνωστό.

Όσα, λοιπόν, γράφετε περί "Δοκού και Χριστιανικής αλήθειας", μπορεί να ικανοποιούν τους ρέκτες της Φιλοσοφίας, όχι όμως και της Θεολογίας. Ένας Θεός, Μια η Εκκλησία, Μία η Πίστη, ένα το Δόγμα. Αυτά, βέβαια, όσο και όταν η Πίστη δεν είχε υποπέσει στην αίρεση. Τώρα πλησιάζουμε τα 1000 χρόνια (από το 1054) μέσα στην αίρεση του παπισμού και του προτεσταντισμού με μια πίστη δική μας σακατεμμένη από την Διοικούσα την Εκκλησία Ιεραρχία. Κατά τούτο, θα έλεγα, συγχωρούνται εν μέρει αυτά που γράφετε, αν και νομίζω, δεν χρειαζόσαστε την συγχώρηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: