Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Δευτέρα, 1 Δεκεμβρίου 2014

Η νεόδμητη ορθόδοξη καθολική και ουνιτική εκκλησία της σήμερον

Οφείλω, κατά πρώτον, να ευχαριστήσω το ιστολόγιο «Orthodox Voice - Ορθόδοξη Φωνή» από τον μακρινό Καναδά και γι΄ αυτή την αναδημοσίευση. Μικρές, εδώ, προσθήκες.
(  http://orthodox-voice.blogspot.gr/2014/12/kyprianos-christodoulides_1.html ).

Η νεοημερολογιτική Διοικούσα Ιεραρχία έχοντας πλέον παγιώσει - ελέω πολιτικής - τη θέση της ως επίσημης εκκλησίας του κράτους, προβαίνει κατά καιρούς σε καταγγελίες κατά των σχισματικών, όπως τους αποκαλεί, παλαιοημερολογιτών. Ότι η ίδια είναι σχισματική, αφού αγνόησε αποφάσεις τοπικών Συνόδων του παρελθόντος, το αγνοεί πλήρως. Θέλει, αλλά δεν επιδιώκει, να αποφανθεί περί του Ημερολογίου Πανορθόδοξη - στην πράξη ανορθόδοξη - Σύνοδος σε μια εποχή όπου όλα τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία έχουν καταληφθεί από συμβιβασμένους επισκόπους, μητροπολίτες, πρωτοπρεσβυτέρους ή ακόμη και απλούς πρεσβυτέρους και διακόνους.

Με αυτές και αυτή τη Διοικούσα Ιεραρχία και τις υπ΄ αυτών (Πατριαρχείων) ελεγχόμενες «νεόδμητες εκκλησίες», επικαλούνται οι ημέτροι το γνωστό επιχείρημα «εκτός τῆς Εκκλησίας δεν υπάρχουν μυστήρια». Η δική τους «νεόδμητη εκκλησία» έχει μυστήρια, έχει αποστολική διαδοχή, οδηγεί τους πιστούς στην κάθαρση, στο φωτισμό, στη θέωση, στη σωτηρία. Σημειώνουμε, εκκλησία η οποία έχει εκδιώξει τη θρησκεία.

Και μετά από αυτά, ακούσαμε τον πολυγραφότατο π. Βασίλειο Παπαδάκη να μας ανακοινώνει στην πρόσφατη ημερίδα της μητροπόλεως Πειραιά ( θέμα ο ιε΄ Κανών της Πρωτοδευτέρας Συνόδου , 27/11/2014 ) ότι σήμερα δεν κηρύσσεται ουδεμία αίρεση ! Ότι η παπική αίρεση μετά της αδελφής προτεσταντικής διαφεντεύει τον λεγόμενο Δυτικό κόσμο, στον οποίο ανήκουμε, δεν μας το είπε. Και πώς, άλλωστε, αφού η Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία του νεοημερολογιτισμού διολίσθησε εκουσίως και ηπίως στην ουνία; Έγινε νεόδμητη, δηλαδή, ορθόδοξη καθολική και ουνιτική   εκκλησία ! Παρένθεση, το «ουνιτική» δέον να εκληφθεί ως μεταμόσχευση καρδιάς και πνευμόνων από τους γνωστούς (...) δότες. Για εκκλησία δυο πνευμόνων λέγει η παπική καθολική εκκλησία, μετά της καρδίας, προσθέτει - δεν ακούστηκε ακόμη - η προτεσταντική (αγγλικανική).

Το να συζητάμε, λοιπόν, γράφοντας ότι «οι Κληρικοί των Παπικών και αυτός ο Πάπας, για μας τους Ορθοδόξους, δεν έχουν ιερωσύνη», είναι αφελές έως ύποπτο, για να μη γράφουμε κάτι βαρύτερο. Όπως, η καθ΄ όλα υποκριτική αθώωση - διάβαζε, υποβολιμαία πράξη αθώωσης - πάσης αιρέσεως εκ μέρους του π. Βασιλείου Παπαδάκη. Ο οποίος, ατυχώς, δεν ρωτήθηκε αν έλαβε, και από ποιούς, υποτροφία για μεταπτυχιακές σπουδές επί της ορθόδοξης θεολογίας στην αλλοδαπή.  Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα, που μπορεί να απασχολήσουν ημερίδες μειζόνων θεολογικών θεμάτων, όπως, για παράδειγμα, η βάσει Κανόνων ενεργεία αποτείχιση από την επίσημη ορθόδοξη καθολική και ουνιτική εκκλησία της σήμερον.

10 σχόλια:

Unknown είπε...

Τα έχουμε πει αμέτρητες φορές ότι το πρόβλημα είναι η αντίχριστη Παναίρεση του Οικουμενισμού ως θανατηφόρα πνευματική λαίλαπα ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΟΥΜΕ ΤΩΡΑ και όχι από τα "ημερολόγια" σύμφωνα με την εντολή του Κυρίου. ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Β΄ ΕΠΙΣΤΟΛΗ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6, ΣΤΙΧΟΣ 17: "ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΕΚ ΜΕΣΟΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΘΗΤΕ, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΥ ΜΗ ΑΠΤΕΣΘΕ, ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ".

Η Α΄ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΔΕΝ ΟΡΙΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΩΣ ΜΟΝΙΜΟ, "ΑΓΙΟ, ΠΑΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟ" ΑΛΛΑ ΚΑΘΟΡΙΣΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ "ΠΑΣΧΑΛΙΟ ΚΑΝΟΝΑ" ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΗΡΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ και οι "ημερολάτρες" ας σταματήσουν να διαστρεβλώνουν και να πλαστογραφούν τις Οικουμενικές και Πανορθόδοξες Συνόδους διαδικτυακά με "ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΙΑΣ ΤΟΥΣ". Τα ημερολόγια μεταβάλλονται στο πέρασμα του χρόνου, οι άγιοι Απόστολοι χρησιμοποίησαν και το "Μακεδονικό Ημερολόγιο". Η Διορθόδοξη Συνέλευση του 1923 στην Κωνσταντινούπολη εξουσιοδότησε τις "Τοπικές Εκκλησίες" να χρησιμοποιούν εφόσον το επιθυμούν το διορθωμένο Ιουλιανό Ημερολόγιο με την προϋπόθεση να διατηρήσουν τον "Πασχάλιο Κανόνα" σε ισχύ, τον οποίο δεν σεβάστηκε η αίρεση του αντίχριστου παπισμού, η οποία καταπάτησε και όλα τα Ορθόδοξα Δόγματα και τις Ορθόδοξες Άγιες Οικουμενικές Συνόδους.

ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ Ο "ΧΡΟΝΟΣ" ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ (ΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΤΟΥ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ ΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ, ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ) ΜΕ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΟΓΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΠΕΡΙ ΤΟΥ "ΙΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΑΣ" (ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΑΧΡΟΝΟΣ ΘΕΟΣ ΕΔΩΣΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ) ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ "ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΓΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ" ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ... ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΜΟΝΙΜΑ ΜΕ ΙΕΡΕΣ ΠΟΜΦΟΛΥΓΕΣ...

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ…


Ευστάθιος Μοσχοβίτης

Kyprianos Christodoulides είπε...

Όπως βλέπετε, κύριε Μοσχοβίτη, έχω το θάρρος να δημοσιεύσω το σχόλιο που στείλατε, ενδεχομένως δε, μπορώ και να σας απαντήσω. Αλλά δεν θα το κάνω, αφού γνωρίζω ότι και εσείς δεν θα μπορέσετε να μου απαντήσετε στο απλό ερώτημα : Ποιος είναι ο ποιητής του χρόνου και πού μπορούμε (τον χρόνο) να τον κατατάξουμε ; Στα ορατά ή στα αόρατα ποιήματα του αγίου Θεού ;
Αν δεν κάνω λάθος, το πρώτο άρθρο του Συμβόλου Πίστεως έχει ως εξής :

1. Πιστεύω εἰς ἕνα Θεόν, Πατέρα, Παντοκράτορα, ποιητὴν οὐρανοῦ καὶ γῆς, ὁρατῶν τε πάντων καὶ ἀοράτων.

και ο Απόστολος Παύλος, περί πίστεως, συμπληρώνει :

1 Ἔστι δὲ πίστις ἐλπιζομένων ὑπόστασις, πραγμάτων ἔλεγχος οὐ βλεπομένων.

Τι είναι ο χρόνος ; Βλεπόμενος ή οὐ βλεπόμενος ;

Unknown είπε...

ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ

Κύριε Χριστοδουλίδη, τις αφηρημένες έννοιες όπως ο χρόνος τις κατανοούμε με την αντιληπτική λογική μας ικανότητα και δεν τις βλέπουμε όπως τα πράγματα, αντικείμενα… Δεν το ξέρετε και ρωτάτε;

Ο χρηστικός χρόνος όπως καθορίζεται στο παλαιό και νέο ημερολόγιο", του ειδωλολάτρη Ιουλιανού και του αιρετικού Πάπα Γρηγορίου αντίστοιχα, είναι απλώς συμβατικά ανθρώπινα μαθηματικά κατασκευάσματα και δεν εξαρτάται από το ημερολόγιο η Ορθόδοξη Πίστη μας στον αέναο και άχρονο Άγιο Θεό ούτε έχει καμιά σχέση το Σύμβολο της Πίστεώς μας με τα "ημερολόγια". Γιατί προσπαθείτε να τα συνδέσετε σκόπιμα. Δεν έχουν καμία ιερότητα τα ανθρώπινα "ημερολόγια".-

ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ ΩΣ ΝΥΜΦΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΚΑΘΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΟΡΙΖΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΘΝΗΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ…

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΕΣ 1000 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ…

Θα αντέξετε την απλή απάντησή μου ή θα θελήσετε να μην την δημοσιεύεστε για να αποδειχθεί, σε όσους δεν γνωρίζουν εδώ, ότι δήθεν δεν μπορεί να απαντηθεί η ερώτησή σας;


Ευστάθιος Μοσχοβίτης

Kyprianos Christodoulides είπε...

Κύριε Μοσχοβίτη,
Όπως βλέπετε δημοσιεύω και αυτό σας το σχόλιο και αν, στο μεταξύ, σταματήσω τον διάλογο, που έχουμε, θα είναι διότι δεν πρόκειται να αποφασίσετε ποτέ να δείτε με άλλη προοπτική το ζήτημα του εορτολογίου - κακώς ονομάζεται ημερολόγιο - και του εκκλησιαστικού χρόνου. Το θέμα που προέκυψε εκ της καινοτομίας ήταν και είναι θέμα που αφορά στην Εκκλησία και όχι ζήτημα του κατά σύμβαση ημερολογιακού χρόνου. Και φυσικά, τα εκκλησιαστικά αφορούν στο Δόγμα. Δεν είναι άσχετα.

Όντως, η Εκκλησία υπέρκειται του χρόνου, αλλά καλώς ή κακώς, εν χρόνω τελούνται τα αγιαστικά Μυστήρια της Εκκλησίας, ένθα η μνημόνευση των αγίων και η τέλεση των Δεσποτικών, Θεομητορικών και των λοιπών εορτών. Γνωστό είναι ότι αυτές καθορίζονται από την Κυριακή του Πάσχα - σε λεπτομέρειες δεν υπεισέρχομαι - και γνωστό είναι, επίσης, το πρόβλημα που ενίοτε προέκυπτε με τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Τα Τυπικά έδωσαν τη λύση. Συνεπώς, ουδείς λόγος συνέτρεχε, ώστε η Εκκλησία να δεχθεί την αλλαγή του Εορτολογίου της. Που δεν ήταν άλλος, από το να συνεορτάζει η εκκλησιομάχος διπλωματία ομού μετά της Εκκλησίας, προς ζημίαν της τελευταίας.

Το πρόβλημα, λοιπόν, είναι ότι όντως "τις αφηρημένες έννοιες, όπως ο χρόνος, τις κατανοούμε με την αντιληπτική λογική μας ικανότητα", όπως γράψατε, αλλά, πλέον, η αντιληπτική λογική μας ικανότητα διεστράφει. Άλλη είναι η δική σας και άλλη η δική μου. Εσείς βλέπετε τα ημερολόγια ως εάν "είναι απλώς συμβατικά ανθρώπινα μαθηματικά κατασκευάσματα",όπως γράφετε, παρά ταύτα όμως, θέλετε να τηρείται απαράβατος ο Κανόνας "μη μετ΄ Ιουδαίων συνεορτάζειν" και δεν δεχόσαστε Πάσχα μετά των Ιουδαίων ή προ αυτών.
Άραγε, ερωτώ, πόσο ακόμη θα αντέξετε, όταν όλοι και όλα μιλούν για τον ένα θεό των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών ; Όταν όλοι και όλα μιλούν για αδελφές εκκλησίες ; Όταν όλοι και όλα μιλούν για πολλά μονοπάτια - είναι η κάθε θρησκεία - που οδηγούν στον ένα θεό ;

Ο αγώνας της δικής σας αποτείχισης, κύριε Μοσχοβίτη, που έχει κεντρικό άξονα μόνο την εορτολογική ακεραιότητα του Πάσχα, πάσχει δεινώς. Ένα μικρό βήμα σας χρειάζεται - η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει - και τότε θα τα ξεχάσετε όλα. Θα τα ξεχάσουν και οι άλλοι, για καθαρά ιδιοτελείς, πολιτικούς δηλαδή, σκοπούς. Όλοι μέσα σε ένα Ναό και ότι έκαστος κατα διάνοιαν έχει.

Αν η πίστη δεν εξαρτάται από το Εορτολόγιο, τότε γιατί να εξαρτάται και από τις "ζωγραφιές" ; όπως λένε οι προτεστάντες για τις άγιες Εικόνες. Εσείς δεχόσαστε τις Εικόνες, όχι όμως την εγχάρακτη γραφή του Εορτολογίου στον αφηρημένο και ανυπόστατο χρόνο. Για εμάς, ο χρόνος δεν είναι ούτε αφηρημένος, ούτε ανυπόστατος και ελπίζω με αυτά, και όσο μπορούσα πιο περιληπτικά, να καταλάβατε ποια είναι η δική μας λογική αντιληπτική ικανότητα και ποια η δική σας.

"Δεν έχουν καμία ιερότητα τα ανθρώπινα ημερολόγια", γράψατε και με βρίσκετε σύμφωνο. Ποια ιερότητα μπορεί να έχει το παπικό ημερολόγιο ; Πείτε μας, λοιπόν, αν τα καθ΄ ημάς ανθρώπινα εορτολόγια έχουν ιερότητα, κυρίως δε, δώστε μας να καταλάβουμε τι εννοείτε με αυτό το "ιερότητα".

Unknown είπε...

Κύριε Χριστοδουλίδη, τα έχουμε πει αμέτρητες φορές, το ορθόδοξο εορτολόγιο δεν άλλαξε και δεν είναι παπικό, αλλά δεν απαντάτε δυστυχώς και μεταθέτετε το Δογματικό θέμα της Παναίρεσης του Οικουμενισμού στο άσχετο ημερολογιακό... Είναι λοιπόν αναγκαία τα κεφαλαία γράμματα μήπως τους δώσετε λίγο σημασία πλέον...

ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΟΓΜΑ ΜΑΣ, ΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΑΝΘΡΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΛΟΓΟΥ, ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ, ΠΟΥ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ... ΟΙ ΙΕΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ, ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ… ΤΑ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ο "ΠΑΣΧΑΛΙΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ" ΔΕΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ Η ΙΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ Ή ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ … ΚΑΝΕΙΣ ΑΓΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ….

ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, ΔΗΘΕΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ, ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΕΝΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ, ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ, ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΠΙΣΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ, ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΘΑΝΑΤΟ ΣΤΟ ΚΟΡΑΝΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΑΠΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΜΕΣΣΙΑ ΤΟΥΣ.

ΛΕΤΕ: "Άραγε, ερωτώ, πόσο ακόμη θα αντέξετε, όταν όλοι και όλα μιλούν για τον ένα θεό των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών ; Όταν όλοι και όλα μιλούν για αδελφές εκκλησίες ; Όταν όλοι και όλα μιλούν για πολλά μονοπάτια - είναι η κάθε θρησκεία - που οδηγούν στον ένα θεό ;" ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΩΤΑΤΕ κύριε Χριστοδουλίδη ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΣΕ ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΜΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΑΝΗΚΕΤΕ…
Κύριε Χριστοδουλίδη, ΘΑ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Ή ΘΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΟΥΣΙΑ ΑΝΙΕΡΗ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΙΑ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ;

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΛΕΤΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΙΜΑ ΣΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ....

ΟΠΩΣ ΣΧΕΔΟΝ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΙΛΑΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΑΠΑΤΑΣΘΕ ΣΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΛΕΓΟΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ... ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ... ελεύθερηβούληση.gr


Ευστάθιος Μοσχοβίτης

Kyprianos Christodoulides είπε...

Κύριε Μοσχοβίτη,

Σας πληροφορώ, τη σημασία των λέξεων την καταλαβαίνω απολύτως καλά, ώστε να μη χρειάζεται να μου γράφουν με γράμματα Κεφαλαία.

1) ΟΙ ΙΕΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ, ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ….

1α) Σοβαρολογείται, κύριε Μοσχοβίτη, γράφοντας μάλιστα με μεγάλα γράμματα, ότι οι άγιες Εικόνες περιγράφουν αποκαλύπτικά, παραστατικά, ακόμη και για τους αγράμματους, την ανθρώπινη φύση του θεανθρώπου ; Αν ήταν όπως λέτε, τότε η εικαστική της αγιογραφίας έπρεπε να μας δείχνει φωτογραφίες και όχι εικόνες. Οι Εικόνες όμως των αγιογράφων - όχι των σημερινών - δεν γενικεύω - κάθε άλλο από φωτογραφίες είναι. Κατά το ανθρωπίνως δυνατόν, υπερβαίνουν τα ανθρώπινα και απεικάζουν τα θεία. Επαναλαμβάνω, κατά το ανθρωπίνως δυνατό και συμπληρώνω, κατά την δοθείσα σε αυτούς (αγιογράφους) Χάρη.

2) Η ΙΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ Ή ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΑΝΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ … ΚΑΝΕΙΣ ΑΓΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ

2α) Σε χρόνους λίαν ειδωλολατρικούς ηυδόκησε ο άγιος Θεός και ενηνθρώπησε. Σημαίνει αυτό ότι η ειδωλολατρία γέννησε τον Κύριο ; Αν το ημερολόγιο το έφτιαξε ένας ειδωλολάτρης και το βελτίωσε ένας αιρετικός, χειρότερος από ειδωλολάτρη, σημαίνει ότι το ημερολόγιο (εορτολόγιο για την ακρίβεια) είναι ειδωλολατρικό ; Τι είδους λογική είναι αυτή ;

Πράγματι, οι πατέρες της Εκκλησίας δεν διανοήθηκαν να "ιεροποιήσουν" (sic) το ημερολόγιο. Και δεν μπορούσαν να φανταστούν ότι οι σημερινοί τους διάδοχοι θα έγραφαν αυτά τα περί ιεροποιήσεως ! Ποιος σας είπε ότι εμείς ιεροποιούμε το ημερολόγιο ; Δικό σας αυτό και όσων δεν κατάλαβαν σε βάθος, πόσο λάθος έκαναν με το επιχείρημα του ειδωλολάτρη Σωσιγένη ή τους Ιουλίου Καίσαρα.

Άλλο να μιλάμε για ημερολόγιο και έτερο για λειτουργικό (εορταστικό) χρόνο της Εκκλησίας. Αν δεν το καταλαβαίνετε και μπλέκετε το ημερολόγιο με τον εορταστικό χρόνο της Εκκλησίας, δικό σας πρόβλημα. Η διπλωματία ας κάνει ό,τι θέλει και ας αφήσει ήσυχη την Εκκλησία στα δικά της. Ποιος ο λόγος να ανακατεύεται σε πράγματα, που δεν τα γνωρίζει, τα αντιμάχεται και θέλει να τα φέρει στα μέτρα της ;

3) ΜΗΝ ΑΠΑΤΑΣΘΕ ΣΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΛΕΓΟΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ

3α) Σας ευχαριστώ για τη συζήτηση που είχαμε.

Unknown είπε...

Κύριε Χριστοδουλίδη, Η ΕΒΔΟΜΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΚΑΤΑΛΗΠΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΗΠΤΗ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΩΣ Ο ΕΝΑΝΘΡΩΠΗΣΑΣ ΑΓΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Η ΤΑΠΕΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΙΕΡΗ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΦΑΝΦΑΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ "ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ" ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΛΗΠΤΑ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΓΙΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΗΝ ΕΝΑΝΘΡΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΛΟΓΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΙΚΟΝΑ, ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ, ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗ ΛΟΥΚΑ…

Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΡΩΤΑΤΕ "η ειδωλολατρία γέννησε τον Κύριο ;" ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΙΕΡΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΟΓΜΑ ΜΑΣ…

ΣΑΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΩ ΜΟΝΙΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΛΕΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΣΥΖΗΤΗΣΗ" ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΘΑ ΞΕΦΥΓΕΤΕ;

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ Ο ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΣΜΙΚΑ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΘΕΤΩ; ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΗ "ΚΥΠΡΙΑΝΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ" ΑΦΟΡΑ ΚΑΘΕ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΗ: "ΓΙΑΤΙ ΜΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΔΕΙΣ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΥΒΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΝΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΘΑ ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΠΑΝΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕ".

Unknown είπε...

"ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ", ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΣΑΣ κύριε Χριστοδουλίδη…

ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΝΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΙΜΑ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΠΛΑΝΑΤΕ ΑΘΩΕΣ ΨΥΧΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΜΙΣΟΣ...

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΟΓΜΑ ΜΑΣ ΕΝΩ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΕΧΕΙ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ. ΦΥΣΙΚΑ Η ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΕΤΑΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΔΥΟ ΦΥΣΕΙΣ ΕΝΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΧΩΡΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΙΣΘΗΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ «Ἡ γάρ τῆς εἰκόνος τιμή ἐπί τό πρωτότυπον διαβαίνει» ΟΤΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ ΜΕ ΕΥΛΑΒΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ.

Kyprianos Christodoulides είπε...

ΣΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΙΣΘΗΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ

κχ
- Καυχᾶσθαι δὴ οὐ συμφέρει μοι· ἐλεύσομαι γὰρ εἰς ὀπτασίας καὶ ἀποκαλύψεις Κυρίου.

- Φωτός σου ταῖς ἀκτῖσι, λάμπρυνον, Παρθένε, τὸ ζοφερὸν τῆς ἀγνοίας διώκουσα, τοὺς εὐσεβῶς Θεοτόκον, σὲ καταγγέλλοντας.

Να παρακαλείτε την υπεραγία Θετόκο και Παρθένο να διώξει τον ζόφο της αγνοίας σας, ώστε να αξιωθείτε να δείτε, πέραν των αισθητών, με τους νοητούς ὀφθαλμούς τῆς καθαρᾶς καρδίας.

Κύριε Μοσχοβίτη,

Μου είναι εντελώς αδιάφορο, πρώτον, αν δεν είσαστε σε θέση να καταλάβετε την απάντηση και αυτά που έγραψα. Και δεύτερο, μου είναι επίσης αδιάφορο, αν μόνιμα θα με καταγγέλλετε σαν βλάσφημο και σαν διαστροφέα της Πίστεως.

Το ίδιο θα συνεχίσω και εγώ, γράφοντας ότι όποιος αθετεί την Ιερή Παράδοση της Εκκλησίας, η οποία Παράδοση (σημ. το Εορτολόγιο) είναι ισόκυρη της Αγίας Γραφής, διαπράττει έγκλημα οδηγώντας τους πιστούς εις απώλεια της Θείας Χάριτος. 5 ἐὰν δὲ καὶ ἀθλῇ τις, οὐ στεφανοῦται, ἐὰν μὴ νομίμως ἀθλήσῃ.

Τις απαντήσεις που ζητάτε τις έχω, ήδη, δώσει. Όσον δε για τις άγιες Εικόνες, αν κάποιος δεν μπορεί να καταλάβει, όπως και εσείς, τι ήταν αυτό που έγραψα, συμπληρώνω. «Ἡ γάρ τῆς εἰκόνος τιμή ἐπί τό πρωτότυπον διαβαίνει» Μ. Βασίλειος. Το πρωτότυπο είναι Θεός και άνθρωπος σε μια υπόσταση και αυτή τη μια υπόσταση εικονίζουν οι άγιες Εικόνες, καθώς επίσης και η έργω τιμή και προσκύνηση των πιστών. Στον θεάνθρωπο Κύριο διαβαίνει η τιμή και προσκύνηση, όχι μόνο στην ανθρώπινη φύση.

Ευχαριστώ για τη συζήτηση που είχαμε. Τέλος.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Scripta manent, τα γραπτά μένουν.