Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Κυριακή, 9 Νοεμβρίου 2014

Μιχαήλ Καλόπουλος και ο δίκαιος Φινεές


ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
Και ιδού η ενδιαφέρουσα συνέχεια: (σ.σ. βλέπε φωτογραφία)
Ο Γιαχβέ ανταμείβει πλουσιοπάροχα τον επαίσχυντο (μήτρο-ξεσκίστρα) Φινεέ…!!!

« Ωμίλησεν ο Κυριος προς τον Μωϋσήν και είπεν• Ο Φινεές, ο υιός του Ελεάζαρ, υιού του αρχιερέως Ααρών, κατέπαυσε τον θυμόν μου εναντίον των Ισραηλιτών, διότι με ζήλον ιερόν και αγανάκτησιν ιεράν εφόνευσε τους ενόχους και έτσι δεν κατέστρεψα τους Ισραηλίτας επάνω εις την ιεράν αγανάκτησίν μου. Δια την θεάρεστον αυτήν διαγωγήν του, είπα• ιδού εγώ ο Θεός συνάπτω με αυτόν ένα συμβόλαιον ιδιαιτέρας ειρήνης.
Υπόσχομαι να δώσω εις αυτόν και στους απογόνους του, έπειτα από αυτόν, παντοτεινήν την ιερωσύνην, ένεκα του γεγονότος, ότι έδειξε ζήλον υπέρ εμού του Θεού του και εξιλέωσε απέναντί μου τους Ισραηλίτας από τας αμαρτίας. Το δε όνομα του Ισραηλίτου, ο οποίος εθανατώθη μαζή με την Μαδιανίτιδα ήτο Ζαμβρί, παιδί του Σαλώ, ο οποίος ήτο άρχων από την φυλήν του Συμεών». Αριθμοί. 25.10-14.


ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ

Και ιδού μια άλλη, όχι και τόσο ενδιαφέρουσα, συνέχεια ... της συνέχειας
Ο δίκαιος Φινεές, τον οποίο εορτάζει η Εκκλησία, κατέπαυσε το θυμό του αγίου Θεού και οι λάτρεις του Βαάλ, του Διονύσου, της Ίσιδας και άλλων, καταπαύουν σήμερα την οργή των δικών τους ξεχασμένων θεών. Τιμούν και τη μνήμη του μάρτυρα Ζαμβρί και της Μαδιανίτισας. Είναι όμως προσεκτικοί. Δεν διαπερνούν την μήτρα με δόρυ, αλλά με το ξέστρο, για να κάνουν τις (θεραπευτικές) αποξέσεις. Έχουμε το νόμιμο δικαίωμα - οι γυναίκες - της αυτοδιάθεσης του σώματος και παράλληλα, την προσπάθεια να μειώσουμε τον παγκόσμιο πληθυσμό της γης. Τους νόμους των ανθρωπίνων δικαιωμάτων φτιάχνει ο Ζαμβρί.

Το περίεργο στα αναφερόμενα είναι ότι ο κύριος Μιχαήλ Καλόπουλος αφήνει μετέωρο αυτό το «διαπέρασε με το δόρυ τη μήτρα». Την εποχή εκείνη δεν γίνονταν νεκροτομές, ώστε να διαπιστωθεί ότι το δόρυ διαπέρασε τη μήτρα. Τούτο, όπως φαίνεται, δεν ενδιαφέρει το ερευνητικό έργο του αγαπητού κυρίου Καλόπουλου, όσο η καιομένη και μη φλεγομένη βάτος, η φωτιά που άναψε ο προφήτης Ηλίας, το άγιον Φως και άλλα.

Σημείωση. Διαβάζοντας κάποιος την Π. Διαθήκη και φτάνοντας στο Αριθμοί, Κεφάλαιο 25, θα διαβάσει άλλα πράγματα, από αυτά τα οποία γράφει σε στιλ περιοδικού "Ρομάντσο" ο κ. Μιχαήλ Καλόπουλος. Ο χώρος δεν είναι κατάλληλος για να επικολλήσω όλο το Αριθμοί, 25 και την ερμηνεία του με τη συνάφεια, που έχει, άλλων Κεφαλαίων.

Τέλος, αγαπητέ κύριε Καλόπουλε, συμβουλευτικά σας γράφω ότι έχετε πλήρη άγνοια όσων αφορούν - και είναι πολλά - το συγκεκριμένο Κεφάλαιο των Αριθμών. Ομοίως και πολλών άλλων. Το κακό, δε, είναι ότι μεταδίδετε τη δική σας άγνοια και σε αυτούς, που σας διαβάζουν. Αν το θέμα περιοριζόταν μόνο σε σας, αυτό, μικρή θα είχε σημασία. Δυστυχώς δεν συμβαίνει αυτό και πολλές υποθέσεις - όχι αβάσιμες - μπορούν να γίνουν σχετικά με την προσπάθεια αποδομισμού, που κάνετε με τα έργα σας.

ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
Αυτό που δεν προσέχετε κύριε Χριστοδουλίδη, και δεν το σχολιάζετε ποτέ, είναι ότι στην προκειμένη περίπτωση, στο ειδεχθές αυτό έγκλημα, έχουμε την πλήρη συμφωνία του θεού της Παλαιάς και Καινής Διαθήκης! Αν το έγκλημα του Φινεέ, σταματούσε στην δική του έκρηξη οργής, δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα. Θα ήταν ένας ακόμα ηλίθιος βάρβαρος. Εδώ όμως το πράγμα διαφέρει. Όχι μόνο συμφωνεί, ο θεός του, αλλά με ενθουσιασμό επιβραβεύει και ενθαρρύνει την απεχθέστατη αυτή φρικτή χειρονομία!

Η άγνοια που μου αποδίδετε, και η μονομέρεια αν θέλετε, είναι δεδομένη. Γι’ αυτό διαφωτίστε μας, όχι ζητώντας ιτροδικαστική διάγνωση (για φαντά σου!) για το αν πράγματι ο Φινεέ ξέσκισε τη μήτρα της δύστυχης γυναίκας, (αν και το δηλώνει ξεκάθαρα το κείμενο), αλλά ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΕΧΘΕΣ, ΤΟ ΕΠΙΔΟΚΙΜΑΖΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ;
Το να ρίχνετε συνεχώς σε μένα την σκιά των σιωνιστικών προθέσεων (!!!) δεν είναι και η καλύτερη απάντηση. Μπορώ να σας απαντήσω πως για μένα, ουσιαστικότερη Σιωνιστική ενσάρκωση από τον χριστιανισμό, δεν υπάρχει. Η ίδια η εκκλησία αυτοαποκαλείται ΝΕΑ ΣΙΩΝ! Το περιοδικό ΝΕΑ ΣΙΩΝ σας λέει τίποτα;
Συμφωνώ απολύτως πως σήμερα γίνονται χειρότερα εγκλήματα στο όνομα της ιατρικής ή του όποιου φανατισμού. Αλλά αυτά δεν τολμά καμιά τιμώμενη θεότητα ή ιερατείο να τα επιδοκιμάσει ενθουσιωδώς.
Σ’ αυτά τοποθετηθείτε κύριε Χριστοδουλίδη και διαφωτίστε μας.
Όσο για το αν γραφώ ή όχι σε στιλ φωτορομάντζου, σας υπενθυμίζω πως πίσω απ’ αυτά τα σύντομα σοκαρίστηκα για την ηθική της Βίβλου μηνύματα, υπάρχουν ολόκληρα βιβλία μου, που στοιχειοθετούν απολύτως την ανηθικότητα του βιβλικού "θεού", αρχής γινόμενης από τον μεγαλύτερο απατεώνα όλων των εποχών τον μάγο Αβραάμ.

ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ
Αγαπητέ κύριε Καλόπουλε,
Αν ήταν να αναιρέσω ένα προς ένα τα βιβλία σας, θα έπρεπε να γράψω κι εγώ άλλα τόσα. Ακολουθώ τη δική σας μέθοδο, όπου αναφερόσαστε αποσπασματικά σε εδάφια της Αγίας Γραφής και στη συνέχεια προσθέτετε κάτι δικό σας. Αυτό ακριβώς κάνω κι εγώ, σας απαντώ αποσπασματικά και σχολιαστικά. Τώρα θα κάνω πάλι το ίδιο σε όσα, κατά τη γνώμη μου, σημαντικά όπως κι εσείς.

1) ... αλλά ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΕΧΘΕΣ, ΤΟ ΕΠΙΔΟΚΙΜΑΖΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ;

- Απ. Το ίδιο απεχθές, και κάτι περισσότερο, ήταν η απόφαση του Κατακλυσμού. Όλοι οι άνθρωποι είχαν γίνει σάρκες. Η διάσωση του Νώε απέβλεπε να υπάρχει το λήμμα, για την έλευση του Μεσσία, προς εκπλήρωση του σχεδίου της θείας Οικονομίας. Τούτο όμως δεν απέκλειε την επανεμφάνιση της σαρκολατρείας, όπως είχε γίνει με τους Μωαβίτες-Μαδιανίτες και τον οίκο Ισραήλ που τους ακολούθησε. Τι έκαναν ; «ΚΑΙ κατέλυσεν ᾿Ισραὴλ ἐν Σαττείν· καὶ ἐβεβηλώθη ὁ λαὸς ἐκπορνεῦσαι εἰς τὰς θυγατέρας Μωάβ. 2 καὶ ἐκάλεσαν αὐτοὺς εἰς τὰς θυσίας τῶν εἰδώλων αὐτῶν, καὶ ἔφαγεν ὁ λαὸς τῶν θυσιῶν αὐτῶν καὶ προσεκύνησαν τοῖς εἰδώλοις αὐτῶν.». Αργότερα τους μιμήθηκαν οι Νικολαΐτες. Έκαναν κι αυτοί τα ίδια, ιερές σαρκομεικτικές σπονδές.

2) ... ουσιαστικότερη Σιωνιστική ενσάρκωση από τον χριστιανισμό, δεν υπάρχει. Η ίδια η εκκλησία αυτοαποκαλείται ΝΕΑ ΣΙΩΝ! Το περιοδικό ΝΕΑ ΣΙΩΝ σας λέει τίποτα;

-Απ. Νέα Σιών, για τη Χριστιανοσύνη, είναι η μετά Χριστόν Εκκλησία. Μη σας παραξενεύει το όνομα και να γνωρίζετε τα πέραν του «τυπικού» ονόματος. Άλλος συναφής λεκτικός παραλληλισμός δεν υπάρχει, όπως δεν υπάρχει για τη λέξη Φιλοσοφία και άλλες.

3) ... Συμφωνώ απολύτως πως σήμερα γίνονται χειρότερα εγκλήματα στο όνομα της ιατρικής ή του όποιου φανατισμού. Αλλά αυτά δεν τολμά καμιά τιμώμενη θεότητα ή ιερατείο να τα επιδοκιμάσει

-Απ. Νομίζω, τα επιδοκιμάζει (σημ. Το «ενθουσιωδώς» πλεονάζει).
Αυτές είναι οι τοποθετήσεις μου, δεν γνωρίζω αν σας αρκούν.

4 σχόλια:

Andreas Mavromichalis είπε...

Οπωσδήποτε μια εξαιρετική προσπάθεια να απαντήσετε σ'αυτά που γράφει ο κύριος Καλόπουλος, αλλά δυστυχώς για σας κύριε Χριστοδουλίδη δεν πείθετε.

Ανδρέας Μάλης Μαυρομιχάλης, Κύπρος

Kyprianos Christodoulides είπε...

Τό γνωρίζω,επειδή τό ρ. πείθω διαφέρει τού ρ. πιστεύω. Ο κ. Καλόπουλος καί άλλοι, νομίζει ότι είναι τό ίδιο.
Πέραν αυτού, κάνοντας αναγραμματισμό τής λέξης "θυμός, τήν μετατρέπει σέ "μύθος". Έτσι, διαστρέφει ακούσια ή ηθελημένα, ό,τι οι σοφοί πρόγονοι κατόρθωσαν νά διακρίνουν, ως πρός τά τρία χαρακτηριστικά γνωρίσματα τής ψυχής : τόν θυμό, τήν επιθυμία καί τό λογιστικό.

Κατόπιν τούτου, ο Καλόπουλος συγγράφει τά ληρηματώδη βιβλία του βάσει δικού του σκεπτικού, ως πρός τό τριμερές τής χοϊκής του ψυχής : μύθος, επιμύθιο, λογιστικό ! Άπαντα ληρηματώδη, καθώς έγραψα, επειδή απουσιάζει πλήρως η μεταμόρφωση τής χοϊκής ψυχής, σέ ψυχή επουράνια : "καί καθώς εφορέσαμεν τήν εικόνα τού χοϊκού, φορέσωμεν καί τήν εικόνα τού επουρανίου ( ... ) δεί γάρ τό φθαρτό τούτο ενδύσασθαι αφθαρσίαν καί τό θνητόν τούτο ενδύσασθαι αθανασίαν" (1Κρ. ις' 49 και 53).
Η χοϊκή ψυχή,ο χοϊκός άνθρωπος, άγεται καί φέρεται από πνεύμα πλάνης. Ο επουράνιος από τό "Πνεύμα τό Άγιον, τό Κύριον, τό ζωοποιόν, τό εκ τού Πατρός εκπορευόμενον". Είναι ο ουράνιος Βασιλεύς, τό πνεύμα τής Αληθείας.

Andreas Mavromichalis είπε...

Αγαπητέ κ Χριστοδουλίδη,

Είναι δικαίωμα σας να μιλάτε και να γράφετε με τον τρόπο που εσείς επιθυμείτε, αλλά αυτό θα πρέπει να το δέχεστε και από όλους τους άλλους που μπορεί να διαφωνούν μαζί σας.

Θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι η μεγάλη καταστροφή του έθνους μας προήλθε από εσωτερικές και εμφύλιες διαμάχες. Και όσο δεν μπορούμε να το καταλάβουμε, όσο δεν μπορούμε να το δεχθούμε, όσο δεν μπορούμε να το κατανοήσουμε, όσο δεν μπορούμε να αντλήσουμε τα ορθά συμπεράσματα, τόσο θα συνεχίζεται η πορεία μας προς την ολοκληρωτική καταστροφή.

Εκφράζεστε με πολύ όμορφο τρόπο και ίσως με τρόπο, μπορώ να πω, ακαταλαβίστικο για τους πολλούς, όπως εγώ π.χ.. Ίσως αυτό να αποτελεί και ένα είδος τεχνικής για να μπορείτε να εντυπωσιάζετε, έτσι ώστε να περνάτε τα μηνύματα σας, να πείθετε αυτούς που δεν καταλαβαίνουν για να κάνουν ή να ακολουθήσουν αυτό που για σας είναι το ορθό, το σωστό, το πρέπον. Ε και; Τι γίνετε μετά; Συνεχίζουμε την προαιώνια ενδοελληνική διαμάχη και τα ενδοχριστιανικά μίση; Κι αν ναι, αυτό είναι που επιδιώκουμε; Να περάσουμε το δικό μας και μετά….’γαία πυρί μειχθήτω;’

Ας διδαχθούμε από το παρελθόν, ας αγαπήσουμε τον Ελληνικό πολιτισμό, ας σεβαστούμε την αρχαία Ελληνική θρησκεία, ας συνειδητοποιήσουμε ότι κατά πλειοψηφία είμαστε Χριστιανοί κι ας πορευθούμε όλοι μαζί στην αναγέννηση της πατρίδας μας, της Ελλάδας που από αιώνια πάει να γίνει με ημερομηνία λήξης.

Κι ας μην ξεχνούμε ότι ακόμα, όχι μόνο δεν μπορέσαμε να την απελευθερώσουμε, φωνάζει η Θράκη, η Ήπειρος, η Κωνσταντινούπολη, η Μικρά Ασία, ο Πόντος, η Ίμβρος, η Τένεδος, αλλά χάνουμε ή πάμε να χάσουμε κι άλλα εδάφη κι άλλες πατρίδες, φωνάζει η Κύπρος, η Γαύδος, τα Ίμια τα δωδεκάνησα, το Αιγαίο.

Λυπούμαι, αν με οποιοδήποτε τρόπο σας θίγω αλλά για μένα η μεγάλη αξία είναι η ΕΛΛΑΔΑ και όχι οι διάφορες θρησκείες που μπορεί να αλλάζουν, ανάλογα με την εποχή.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Κύριε Μαυρομιχάλη,
Σάς ευχαριστώ γιά τήν επίσκεψη καί τά σχόλια. Σάς απαντώ κατά παράγραφο τού τελευταίου σχολίου σας.

1) Δέχομαι τά σχόλια οιουδήποτε, αρκεί ο σχολιαστής νά σέβεται πρώτα τόν εαυτό του καί έπειτα νά εκτιμά εμένα. Αυτό φαίνεται ευκρινώς στόν γραπτό του λόγο. Έχω δεχθεί, καί δημοσιεύσει, σχόλια ήκιστα ευπρεπή. μέχρις όμως ενός ορίου.

2) Η μεγάλη καταστροφή τού έθνους μας, πρόσφατα καί παλαιά, αποδίδεται , κατ΄ εμέ, στό ότι αρχομανείς καί ματαιόδοξοι άνθρωποι συνέβη νά έχουν στά χέρια τους τήν εξουσία καί, βουτηγμένοι μέσα στήν ψευτιά καί τήν ιδιοτέλεια, φρόντιζαν μόνο γιά τούς εαυτούς των (πώς θά μείνουν στήν Ιστορία) καί γιά κανέναν άλλο.

3) Δέν ακολουθώ κανενός είδους «τεχνική», πρός εντυπωσιασμό τού αναγνώστη, στά γραπτά που αφήνω εδώ καί εκεί. Τεχνίτης τού λόγου δέν είμαι, ούτε προσπαθώ νά γίνω. Προσπαθώ νά είμαι συνεπής μέ αυτό που πιστεύω : ότι άν η αλήθεια ήταν η θεμελιώδης αξιακή αρχή τών εξουσιαστών, δικών μας καί ξένων, τά πράγματα θά ήταν εντελώς διαφορετικά. Σκεφθείτε το γιά λίγο.

4) Τό παρελθόν μάς διδάσκει, όταν μαθαίνουμε νά μή διαπράττουμε τά ίδια λάθη τού παρελθόντος. Τότε γράφουμε Ιστορία, η οποία σημειωτέον βρίθει ανθρώπων, οι οποίοι μιμήθηκαν τά εντελώς αντίθετα : πώς θά επιφέρουν δραστικότερες καταστροφές καί υποδούλωση τών ανθρώπων.

5) Η «ημερομηνία λήξης» μέ τήν οποία καταλήγει η προηγούμενη παράγραφος, έχει ημερομηνία. Αργά, μέ σταθερά βήματα, συντελείται αυτό από τά μέσα του 19ου αρχές του 20ου αιώνα. Πλέον, είναι ξεκάθαρο ότι εμείς αποτελούμε τό μοντέλο - παράδειγμα, τής παγκοσμιοποίησης. Όταν καταργούνται τά σύνορα - ποτίστηκαν μέ αίμα - καί νόμισμα δικό σου δέν έχεις, παύεις νά αποτελείς κράτος. Γίνεσαι μιά πολιτεία, σάν τίς "made in USA" πολιτείες. Τί ιστορικό παρελθόν έχουν αυτές οι πολιτείες, σάς αφήνω νά τό σκεφθείτε.

6) Τελευταίο σάς λέγω, ότι κάθε άλλο μέ θίξατε μέ τό σχόλιό σας. Οι διάφορες θρησκείες, όταν ψεύδονται ως πρός τό πίστευμα (παρένθεση, οι περισσότερες μιλούν γιά θεότητα ανυπόστατη καί άγνωστη - στήν «καλύτερη ;» περίπτωση γιά συμπαντική Οντότητα - άλλες, δέ, έχουν διαστρέψει πλήρως τήν θεναθρώπινη έλευση τού Κυρίου ημών Ιησού Χριστού) επανέρχονται στά αρχαϊκά τους πρότυπα. Γνωστόν δέ, ότι τότε κυριαρχούσαν οι αλληλοσφαγές μεταξύ τών ανθρώπων.
Νά ελπίζει κανείς ότι κάτι καλύτερο θά προκύψει, από τούς έτοιμους νά δεχθούν τήν ταυτότητα τού «πολίτη τής Γής», είναι γιά μένα «ἡ ἐσχάτη πλάνη χείρων τῆς πρώτης»

«62 Τῇ δὲ ἐπαύριον, ἥτις ἐστὶ μετὰ τὴν παρασκευήν, συνήχθησαν οἱ ἀρχιερεῖς καὶ οἱ Φαρισαῖοι πρὸς Πιλᾶτον 63 λέγοντες· Κύριε, ἐμνήσθημεν ὅτι ἐκεῖνος ὁ πλάνος εἶπεν ἔτι ζῶν, μετὰ τρεῖς ἡμέρας ἐγείρομαι. 64 κέλευσον οὖν ἀσφαλισθῆναι τὸν τάφον ἕως τῆς τρίτης ἡμέρας, μήποτε ἐλθόντες οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ κλέψωσιν αὐτὸν καὶ εἴπωσι τῷ λαῷ, ἠγέρθη ἀπὸ τῶν νεκρῶν· καὶ ἔσται ἡ ἐσχάτη πλάνη χείρων τῆς πρώτης.» (Μτ. κζ΄)