Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Σάββατο, 1 Νοεμβρίου 2014

Μ. Καλόπουλος : Μήπως έχει κανείς αντίρρηση ... πως όλα αυτά (Ησ. μθ΄ 22-23) έχουν ήδη συμβεί ;


Το υπό κατηγορίαν κ. Καλόπουλου Ησ. μθ΄ 22-23 στο δεσμό
http://www.imgap.gr/file1/AG-Pateres/AG%20KeimenoMetafrasi/PD/43.%20Isaias.htm
Isaias-Ιερά Μητρόπολις Γουμενίσσης
με κείμενο των Ο΄ και ερμηνευτική απόδοση από Ι.Θ. Κολιτσάρα

- κχ :
 Όχι, κανείς δεν έχει αντίρρηση. Η μόνη αντίρρηση είναι ότι δεν απαντάτε σε απλά ερωτήματα με απλές απαντήσεις. Διαφεύγετε με ένα «γι΄ αυτό έχω γράψει αυτό κι αυτό το βιβλίο». Το ίδιο θα κάνετε και εδώ, υπόθεση κάνω, για το ερώτημα που θα σας θέσω .

Εντάξει, συμφωνούμε - χάριν του ερωτήματος - ότι ο ο Ιησούς της Καινής Διαθήκης είναι ο Γιαχβέ της Παλαιάς. Πείτε μας όμως - ερχόμαστε στο ερώτημα - οι προσλαμβάνουσες περί Θεού, που έχει ο άνθρωπος, είναι ίδιες κατά την πρώτη, τη δεύτερη και την τρίτη ηλικία ; Ο Γιαχβέ της Π. Διαθήκης και ο Χριστός της Κ. Διαθήκης είναι ο ίδιος. Μάλιστα. Ποιές όμως είναι οι περί Θεού προσλαμβάνουσες κατά τα στάδια της - πνευματικής εννοείται - ωρίμανσης του ανθρώπου ; Είναι ίδιες ;

Το υπό κατηγορίαν κ. Καλόπουλου εδάφιο της προφητείας Ησαΐου, κεφ. μθ΄ 22-23, είναι τετελεσμένο μεσσιανικό - όχι χιλιαστικό - γεγονός και αφορά, το μθ΄ κεφάλαιο, στην ενανθρώπηση του υιού και Λόγου του Θεού, πρώτον, στην Εκκλησία, δεύτερον, και στον λαό του Θεού (νέος Ισραήλ) τρίτον. Δηλαδή, στο εκκλησίασμα. 

Παρένθεση, το "εκκλησίασμα" εκ του εκκλησιάζω και διάβαζε, εκ-κλήσεως-ζω. Όποιος θέλει το πιστεύει, όποιος θέλει δεν το πιστεύει, όποιος θέλει συμφωνεί, όποιος θέλει δεν συμφωνεί. Εκείνος όμως που κατηγορεί, ωφείλει να ακούει την απολογία και να αποκρίνεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: