Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

Ένας ευχάριστος διάλογος στο ιστολόγιο "ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ"

Αναλυτικά, βλέπε  http://apotixisi.blogspot.gr/2014/10/blog-post_14.html
Με το ακριτόλεξο ικ, ο κύριος Ιωάννης Καρδάσης.

Ιστολόγιο "Αμέθυστος", η πίστη που εγκωμιάζει τον δολοφονημένο και επαινεί τον δολοφόνο

"Επί ματαίω" όλα τα ανωτέρω, ωστόσο χρήσιμα. Ο "αμέθυστος" βρίσκεται σε διατεταγμένη υπηρεσία - μάλλον ασυνείδητα - για να επαναλαμβάνει, τηρουμένων των αναλογιών, τον Μάρκο Αντώνιο με τον γνωστό εγκωμιαστικό του λόγο, που εκφώνησε στην ταφή του Ιουλίου Καίσαρα. Για όσους δεν το γνωρίζουν, ο επικήδειος του Μάρκου Αντωνίου έμεινε στην Ιστορία για την ικανότητα που επέδειξε ο ομιλητής, ώστε ο έπαινος προς τους δολοφόνους του Ιουλίου Καίσαρα, να εκλαμβάνεται ως ανυπέρβλητο εγκώμιο προς τον δολοφονηθέντα Καίσαρα και αντιστρόφως. Η οφειλομένη ύψιστη τιμή προς τον δολοφονημένο, να αποτελεί συνάμα έπαινο των δολοφόνων. Κάτι το οποίο διεγείρει το πλήθος, αφού ανατρέπει την κατά φύση τάξη πραγμάτων. Ο φόνος κατόπιν δόλου - δόλος είναι και η ψευδομαρτυρία - δεν γίνεται επ΄ ουδενί δεκτός. Αποτέλεσμα είναι η εκ μέρους των ακροατών επιβολή της τιμωρίας προς αποκατάσταση του κοινωνικού καθεστώτος. Το έγκλημα οφείλουμε να το καταδικάζουμε όλοι.

Την ίδια τακτική ακολουθεί το ιστολόγιο της ντροπής του ονομαζόμενου "αμέθυστου". Είναι εντελώς μάταιη η οποιαδήποτε απολογία, κατόπιν πρόκλησης, σε ένα τόσο άρτια εκπαιδευμένο σύστημα μεθοδευμένης διαστροφής, όπως το αναφερθέν εγκώμιο του Μάρκου Αντωνίου προς τον δολοφονημένο Καίσαρα. Η σχολή του κατ΄ ευφημισμό "αμέθυστου" είναι μεν αντιοικουμενιστική, υμνεί τους πατέρες της Εκκλησίας, καταδικάζει Ζηζιούλες και όλη την παρέα των εκσυγχρονιστών ορθοδόξων, δεν παραλείπει όμως να εγκωμιάζει όλους τους νεοφανείς και αύθις αναγνωριζόμενους αγίους, της νεο-ορθοδοξίας, οι οποίοι δεν έχουν απολύτως τίποτα να επιδείξουν ως προς την προς αυτούς αποδιδομένη αγιότητα : Γαβιηλίες, Παϊσίους, Πορφυρίους κλπ.

Λοιπόν, για να ξέρουμε πού πατάμε και με ποιον έχουμε να κάνουμε, κρίνω προτιμότερο να πάψουμε να ασχολούμαστε με τον "αμέθυστο" και τους φιλοσοφικο-θεολογικούς προβληματισμούς που έχει, για λόγους δήθεν αντιοικουμενιστικούς και φαινομενικά χάριν της Ορθοδοξίας. Βαθύτερα αποσκοπεί σε μια άλλου είδους υπερμοντέρνα και υπερσύγχρονη πίστη. Την πίστη που εγκωμιάζει - έστω αρνητικά - τον δολοφονημένο και επαινεί τους δολοφόνους, ώστε ο φαύλος κύκλος του αίματος να διαιωνίζεται. Αυτός είναι ο αντικληρικαλιστικός και αντιοικουμενιστικός "αμέθυστος".

 - IK : Και βέβαια, κανείς ιερέας δεν δικαιούται να στερήσει τη μετάδοση του σώματος και του αίματος του Κυρίου, σε οποιονδήποτε Ορθόδοξο, που δεν έχει καταδικαστεί για αίρεση (από το Σώμα του Χριστού, την Εκκλησία, και όχι από μεμονωμένους πιστούς). ... Αν κάπου κάνω λάθος, διορθώστε με.-

κχ : Φυσικά, κάνετε λάθος. Το "μετά φόβου Θεού, πίστεως και αγάπης, προσέλθετε", δεν απευθύνεται σε μια "μάζα" ανθρώπων, σε ένα "σωρό" από ανθρώπους με ό,τι έκαστος κατά διάνοιαν έχει. Απευθύνεται προς πιστούς, και δη και στον ενοριακό κύκλο του ναού, ένθα προΐσταται ο ιερεύες. Ο οποίος, κατά κανόνα, οφείλει να γνωρίζει τους ενορίτες λόγω της πνευματικής φροντίδας, και επιμέλειας τροφής, που του έχει ανατεθεί. Το άμεσα συνδεδεμένο ιερό Μυστήριο της Εξομολόγησης, όπως και τα συναφή άλλα, παρέχει αυτή την ευχέρεια καθώς και άλλες δραστηριότητες των πιστών, στο ποσοστό βέβαια που τους καθιστούν γνωστούς στον ευρύτερο κοινωνικό - και ενοριακό τους - χώρο.

Παρένθεση. Μου είναι ήδη γνωστό το αντεπιχείρημα, το οποίο, ίσως, θελήσετε να επικαλεστείτε. Μπορεί να κάνω λάθος, ωστόσο θα περιμένω.

Και ως προς αυτό : "κανείς ιερέας δεν δικαιούται να στερήσει τη μετάδοση του σώματος και του αίματος του Κυρίου, σε οποιονδήποτε Ορθόδοξο, που δεν έχει καταδικαστεί για αίρεση", έχω να σας πω το εξής.

Ότι είναι λίαν αφελές, κατά τον ηπιότερα δυνατό χαρακτηρισμό που μπορώ να δώσω, να επικαλούμαστε τον ισχυρισμό αυτό, όταν ευρισκόμενοι μέσα στην αίρεση, περιμένουμε κάποιον ή κάποιους να καταδικάσουν άλλους για αίρεση. Κάθε αίρεση, θέλω να πω, κάθε απόκλιση από το Ορθόδοξο Δόγμα, έχει τις δικές της αλήθειες. Άρα, όποιος επικαλείται λόγους αληθείας, ενώ βρίσκεται μέσα στην αίρεση, μόνο για αληθοφάνεια, ή κατά τα φαινόμενα αλήθειες, κάνει λόγο εξαπατώντας και τον εαυτό του, δυστυχώς δε, και πολλούς άλλους. Το αυτό ισχύει και για τις αδελφές - ακόμη δεν το ακούσαμε - μονοθεϊστικές θρησκείες.

Η αίρεση της καινοτομίας του 1924 δεν έχει καταδικαστεί και ούτε πρόκειται - πάντως θαύματα γίνονται - να καταδικαστεί. Διότι, κατά τους δογματολόγους, η ημερολογιακή διόρθωση ουδόλως παραβλάπτει το Δόγμα των ορθοδόξων.

Πάντως, αν η πίστη είναι (και) έλεγχος πραγμάτων ου βλεπομένων και το πρώτο Άρθρο του Συμβόλου Πίστεως ορίζει : Πιστεύω εις ένα Θεό, πατέρα παντοκράτορα, ποιητή ουρανού, και γης, ορατών τε πάντων και αοράτων", τότε θα πρέπει να συμφωνήσετε, τον αόρατο χρόνο που κάποτε έγινε ορατός, τον διορθώσαμε κατά τις υποδείξεις αιρετικά φρονούντων ανθρώπων. Δεν μας ξεφεύγει τίποτα.

Η διόρθωση - και διαρθρωτικές αλλαγές, για να είμαστε μέσα στα πράγματα - έγινε με τη λογική του "τρείς το λάδι, τρείς το ξύδι, πέντε το λαδόξυδο" και με την βούλα της επιστήμης. Διόρθωσε, η επιστήμη, την από καταβολής κόσμου ισημερία ! Απίστευτο και όμως ... αληθινό !! Η ακριβής στιγμή του μεγάλου Bang, ή μπάνκ, προσδιορίστηκε με ακρίβεια χιλιοστών, του χιλιοστού, των ... Χιλιαστών και τρεία θαυμαστικά ακολουθούν. Αν κάνω λάθος να με διορθώσετε.

- ικ : Δικαιολογούνται τα ανωτέρω, γιατί λέγονται από έναν άσπιλο και αμόλυντο, ...
- κχ : Κάνετε λάθος, δίνοντας έναν αυθαίρετο χαρακτηρισμό σε άνθρωπο τον οποίο αγνοείτε εντελώς. Τον κρίνετε από τα γραφόμενά του κατά ιδίαν κρίση. Απουσιάζει το "δικαίαν κρίση κρίνατε"

- ικ : ... που κρίνει τους πάντες και τα πάντα σύμφωνα με την διόρθωση του ημερολογίου το 1924
- κχ : Ότι δεν είναι δικαία η κρίση σας. Θα σας παρακαλούσα να μας δώσετε απάντηση σε ένα όχι τόσο θεωρητικό ζήτημα. Τα αφορώντα στη Θρησκεία, τα οποία περιέχονται σύντομα στα 12 άρθρα του Συμβόλου Πίστεως, δεν είναι μόνο θεωρητικά. Όσο θεωρητικά είναι, άλλο τόσο είναι πρακτικά.

Λοιπόν πείτε μας : Ένας άνθρωπος πέφτει να κοιμηθεί στις 12 Μαρτίου και όταν ξυπνά βλέπει ότι το ημερολόγιο γράφει 25 Μαρτίου. Έχει χάσει με τον ύπνο του 13 ημέρες. Θα μου απαντήσετε ότι το ερώτημα (συνάμα) είναι ρητορικό, όπως λέμε. Αλλά δεν είναι. Οι ημέρες αυτές χάθηκαν για τον άνθρωπο της 12 Μαρτίου. Ο της 25 Μαρτίου έχει προέλθει μετά από απώλεια 13 ημερών. Τι ήταν λοιπόν αυτές οι 13 ημέρες, τι έγιναν ; Ήταν ημέρες ή δεν ήταν ; Υπήρχαν ; Υπήρξαν ; Ή δεν υπήρχαν και ούτε υπήρξαν ; Αν θελήσετε να μας απαντήσετε, εδώ είμαστε. Και για τα θεωρητικά και για τα πρακτικά.

 - nikolaos pantazis
Σε σχόλιο για τον Αμεθυστο, ο Κυπριανός ξεστομίζει την εξής Εωσφορική, ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΗ κατά του Αγίου Πνεύματος ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ: ... είσαι σίγουρα ΒΑΛΤΟΣ, είσαι και αθεράπευτα ΑΙΣΧΡΟΣ και απολύτως ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ μέχρι αηδίας ... Σα δε ντρέπεσαι ΔΙΑΒΟΛΕΜΕΝΕ ... Α-πνευστε και ά-γευστε ... ΒΡΩΜΟΣΤΩΜΕ ... ΑΓΙΟΜΑΧΕ ... συνειδητέ ΘΕΟΜΠΑΙΚΤΗ ... ω επιδειξιομανή της ψυχικής σου ΓΥΜΝΙΑΣ ... ΜΟΣΧΕ σιτευτέ και σιτάρι ακαλλιέργητο ... ΜΑΘΕ αμαθή ... μαθαίνουμε όλοι τι ΣΑΠΙΟ φρούτο είσαι και σε τι ΚΟΛΑΣΙΜΟ ΩΚΕΑΝΟ είσαι ΠΝΙΓΜΕΝΟΣ ...
(κχ. και το αποκορύφωμα)
... ο δικός σου ΜΕΓΑΣ ΑΝΕΛΕΗΤΟΣ ζηλωτισμός και επάρατος φανατισμός δένει τραγικά και οικτρά με ΔΑΙΜΟΝΙΚΟ ΤΥΦΛΟΠΑΝΙ τα μάτια της ψυχής μου !!!
( τα θαυμαστικά από κχ για το "δένει τραγικά και οικτρά με δαιμονικό τυφλοπάνι τα μάτια της ψυχής μου", ειδικά για αυτό το "μου" του n.p. )

- κχ : "ΜΟΥ" κύριε Pantazis ; Μήπως έπρεπε να γράψετε "ΣΟΥ" ; Μπερδευτήκατε, όπως είμαστε όλοι μπερδεμένοι με αυτά τα "μου", "σου", "ξου", "του". Πώς όμως εσείς κάνατε ένα τέτοιο λάθος ; Διότι όλοι όσοι διάβασαν τον Φιλιππικό σας κατά κχ, νομίζω, θα έμειναν άφωνοι με το δαιμονικό τυφλοπάνι (του), που δένει τραγικά και οικτρά τα μάτια της ψυχής σας, θεο-λογιότατε και πάντως ορθοδοξότατε κυρίε Nikolaos Pantazis. Πώς είναι δυνατόν το δικό μου δαιμονικό τυφλοπάνι να δένει τα δικά σας μάτια ;

Εκτός αν συμβαίνει αυτό με σας και όχι με εμένα, οπότε έτσι εξηγούνται πολλά. Παράδειγμα, ότι το τυφλοπάνι σας έδεσε τα μάτια, αλλά σας έλυσε τα χέρια - σημ. οι τυφλοί βλέπουν με τα χέρια - και λάβρος επιτεθήκατε με χυδαίες εκφράσεις σε βάρος του κχ.

Γραφή σφάλλουσα την αλήθειαν λέγει, κατά το γλώσσα λανθάνουσα κλπ.

Αν οι άγιοι, για τους οποίους η οξυτάτη γραφίδα σας εξέμεσε τόσους κολακευτικούς χαρακτηρισμούς μελάνης, αυτή την "αγιοπνευματική" συμπεριφορά σας έμαθαν, μάλλον κακό σας έκαναν και όχι καλό.
Οι δικοί μου άγιοι πάντως, κύριε Pantazis, τους οποίους σέβομαι και τιμώ - αύριο είναι του αγίου Κυπριανού και Ιουστίνης - με δίδαξαν ότι μεταξύ τους δεν υπάρχουν διαφορές, διαφωνίες, και ελάχιστα θυμώνουν αν κάποιος τους αναγνωρίζει την αγιότητα ή δεν την αναγνωρίζει. Μου είπαν, ακόμη, πώς δεν είναι βλασφημία κατά του αγίου Πνεύματος η μη αναγνώριση αγιότητας, ειδικά μάλιστα στην εποχή όπου ζούμε.

"Τόσους έχετε, μου είπαν, δεν σας φτάνουν ; Τιμήσατε αυτούς που έχετε και αφήστε τους άλλους, τους φρέσκους. Δεν πάσχει από αγίους η Εκκλησία, άλλα είναι τα δεινά της".

Αυτά μου είπαν, με δίδαξαν δηλαδή, και σας τα διηγούμαι. Ο άγιος Κυπριανός και η αγία Ιουστίνα να σας φωτίζουν, όπως και κάθε καλοπροαίρετο αναγνώστη και σχολιαστή της ιστοσελίδας αυτής, που φιλοξενεί έναν Παλαιοημερολογίτη.

 - nikolaos pantazis : "Γραφή σφάλλουσα την αλήθειαν λέγει, κατά το γλώσσα λανθάνουσα" (διότι) και εσύ ο ίδιος έχεις κάνει ΠΟΛΛΑ τεχνητά λάθη τα οποία αφήρεσες ή διόρθωσες

- κχ : Κάμε κι εσύ το ίδιο. Γιατί δεν το κάνεις ;

- nikolaos pantazis : Γίνεσαι πάρα πολύ μικρός και τραγικά τιποτένιος ( κχ : thanks )
- np : ΦΡΑΞΕ το ρυπαρό, σχισματικό σου στόμα ( κχ : very much )
- np : Άντε πήγαινε στο δικό σου σάιτ και ΞΕΡΑΣΕ όσο ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ Εωσφορικό θέλεις
... δεν θα είμαι τόσο ευγενικός απέναντί σου, ΒΛΑΣΦΗΜΕ! ... Δες ΠΟΣΟΙ σχολιαστές προσβλήθηκαν και πόσοι ακόμοι θα σε κράξουν και θα σου επιτεθοὐν 
( κχ : έχουν τον αμέθυστο, πήγαινε κι εσύ εκεί πέρα, είναι στα μέτρα σου. Όσο για την αποτείχιση, με τα καμώματά σου, πας να την φέρεις στα μέτρα του αμέθυστου )
... η μηχανική, υποσυνείδητη πρόκληση, αντιπαράθεση και επίθεση, σου γεμίζουν τη ψυχή, σου ηδονίζουν την καριδά και σου φουσκώνουν τα μυαλά 
( κχ : Τουλάχιστον ακολουθώ στοιχειώδεις κανόνες ευπρέπειας : "αγίασον τους αγαπώντας την ευπρέπεια του οίκου σου" ! Του οίκου μας, είναι ο προφορικός και γραπτός μας λόγος συν τοις άλλοις )
... εάν δεν το άκουσες από τον Οδυσσέα, που το είπε για κάποιον άλλο, θα τ' ακούσεις από μένα το θεολόγο, ΑΝΤΕ ΧΑΣΟΥ βρωμόστομε, ΕΧΘΡΕ ΠΑΣΗΣ ΑΓΙΟΣΥΝΗΣ! 

- κχ : κύριε "αντ΄ αυτού" θεολόγε, σε παρακαλώ, πάψε να δίνεις σε άλλους "οδηγίες προς ναυτιλομένους". Ό,τι παρατηρήσεις έχεις επί των γραφομένων μου. Ακολούθησε τη συμβουλή "ο ευλογών τους ευλογούντας και αγιάζων του επί σοι πεποιθότας ... αγίασον τους αγαπώντας την ευπρέπεια του οίκου σου". Αγίασε τον οίκο σου, το λόγο σου, κύριε θεολόγε του "ΑΝΤΕ ΧΑΣΟΥ βρωμόστομε". Και να ήταν μόνο αυτό !!! Μετά έλα να συζητήσουμε. Μάθε, όμως, ότι με τις ρυπαρογραφίες σου κάνεις κακό και στους αγίους, που τιμάς, και στην αποτείχιση εκ του σιωνιστικού λοιμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: