Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Παρασκευή, 12 Σεπτεμβρίου 2014

Το πρόσωπο του χρόνου


Περσσότερα, σχετικά με την αφορμή για το Θέμα αυτό :  http://apotixisi.blogspot.gr/2014/09/blog-post_4.html

- Ν. Πανταζής : Κάθεται ο ταλαίπωρος «κχ» και προσπαθεί να «θεολογήσει» και αντί να «θεολογεί», Χρονολατρεί! Και σε παρεξηγεί. Και σε παραποιεί.Το κατακλυσμικό, κατανοητικό τους κονφούσιο είναι καρπός κι αυτό του εκκλησιολογικού τους μπερδέματος και η άκρη του νήματος του υποστατικού κουβαριού χάνεται στο αχανές χάος του σχισματικού τους ωκεανού.

Προς τον κ. Πανταζή

Οι εικονολάτρες των παλαιών χρόνων ήταν οι ειδωλολάτρες. Αποδείχθηκε το αντίθετο. Οι εικονομάχοι ήταν οι γνήσιοι εκφραστές και προστάτες του ανεικονικού θεού των Χριστιανών, δηλαδή του αρχέγονου μανιχαϊκού τύπου θεού ή θεοτήτων, όπου ο ένας θεός τα έβαζε με τον άλλο και οι σκοτωμοί δεν είχαν τελειωμό. Αυτοί ήταν οι ειδωλολάτρες, οι εικονομάχοι, και όχι οι εικονολάτρες. Σήμερα, στη θέση των εικονολατρών, έβαλαν τους χρονολάτρες παλαιοημερολογίτες και οι χρονομάχοι - όχι ακριβώς - είναι οι γνήσιοι εκφραστές του virtual θεού τους. Είναι οι νεοημερολογίτες του αδιάστατου παρόντος χρόνου.

Οπωσδήποτε όμως, το χρονικά και γενικά αδιάστατο παρόν εικονίζει η ειδική της ημέρας (χρόνος) εν διαστάσει μορφή κάποιου τιμωμένου αγίου, ώστε ο ανυπόστατος και αδιάστατος χρόνος να μορφοποιείται σε πρόσωπο : Το πρόσωπο ενός "εν Κυρίω τελειωθέντος". Τι σημαίνει αυτό ; Ότι ο χρόνος δεν είναι κάτι το αφηρημένο, είναι κάτι συγκεκριμένο εφόσον στα αναγνώσιμα Συναξάρια των ημερών και εορτών «τη (τάδε) του αυτού μηνός μνήμην ποιούμεθα» κλπ. Η μνήμη δίνει ζωή και μορφή στις ημέρες, στο χρόνο. Αλλά ο χρόνος άλλαξε, όπως άλλαξαν (;) και οι άνθρωποι.

Οι χρονομάχοι ημεροκλάστες δεν παύουν βέβαια να μνημονεύουν τους αγίους. Μένουν σταθεροί - δεν γίνεται διαφορετικά - στη μνημόνευση «τη (τάδε) του αυτού μηνός μνήμην ποιούμενοι του ...». Συμβαίνει όμως κάτι περίεργο. Άλλοι άγιοι να μπαίνουν στη θέση άλλων και, θα έλεγε κανείς, οι νέοι εικονομάχοι, ή ημεροκλάστες, βάζουν τους αγίους να τσακώνονται μεταξύ. Οι άγιοι όμως δεν το κάνουν, το κάνουν οι άνθρωποι. Οι οποίοι καλούνται να ομονοήσουν μόνο κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Τεσσαρακοστής με το κοινό τους Πάσχα. Την κοινή Πεντηκοστή, και αφού έχουν ηρεμήσει τα πράγματα με τη λογική του μπακάλη - με των αγίων δεν γνωρίζω - και η Αμφικτιονία τελειώνει, ξαναρχίζουν τα ίδια.

Σε παρένθεση, ο Ιούδας Μακκαβαίος ήταν ο μόνος που έγινε δεκτός από το ιερατείο του Νόμου, όταν κατάργησε την αργία του Σαββάτου. Τότε, το έθνος αντιμετώπιζε ορατούς εχθρούς. Όταν όμως ήρθε αργότερα στη γη Εκείνος, που τα έβαλε με τους αόρατους εχθρούς, το ιερατείο Τον απέρριψε. Τον σταύρωσε σαν ένα κοινό ληστή.
Και εκτός παρένθεσης για να τελειώνουμε, ο κύριος Πανταζής δεν έχει καταλάβει ότι κάθε απόκλιση από το Ορθόδοξο Δόγμα, οδηγεί μοιραία στα αρχαϊκά και  μανιχαϊκά πρότυπα θεού και θεοτήτων : Ο ένας θεός να τσακώνεται με τον άλλο, οι άγιοι με τους αγίους και οι άνθρωποι με τους ανθρώπους. Όλα τα περίμενα από τον κ. Πανταζή, όχι όμως και να μου πει :  αντί να «θεολογεί», Χρονολατρεί! Ότι δεν θεολογώ, όπου και τα εισαγωγικά, το γνωρίζω καλώς. Όχι όμως και ότι «χρονολατρώ» με εισαγωγικά, τα οποία ξέχασε εκείνος, όπως ξέχασε και λησμονεί το πρόσωπο του χρόνου. Άλλωστε, ο χρόνος είναι αόρατος ... .

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Ο ΑΠΡΟΣΩΠΟΣ "ΧΡΟΝΟΣ" ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΑΤΟΣ ΚΑΙ "ΦΘΑΡΤΟ ΕΙΔΩΛΟ" ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΠΡΟΣΚΑΙΡΟΥ ΒΙΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΔΙΑ ΠΑΝΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ Ο ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΣ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΟΝΟΓΕΝΗΣ ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΙΩΝΙΟΥ ΑΧΡΟΝΟΥ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΥ.

Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΤΗΣ ΟΜΟΟΥΣΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΝΘΡΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟΥ. ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΑ ΤΗΝ ΕΝΑΝΘΡΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΛΟΓΟΥ ΑΦΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΟΝ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ… ΜΕ ΤΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ, ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΕΣ, ΠΑΠΙΚΟΥΣ (ΦΙΛΙΟΚΒΕ) ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΟΟΥΣΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΗ ΚΑΙ ΑΧΩΡΙΣΤΗ.

Η ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑΤΙ ΤΙΜΑΜΕ ΤΟ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΜΑΣ ΩΣ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΦΘΑΡΤΟ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΞΥΛΟ, ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΔΡΟ… ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΚΟΝΟΛΑΤΡΕΣ ΟΥΤΕ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΕΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗ ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ Ή ΤΟ ΝΕΟ ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΟ ΙΟΥΛΙΑΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ, ΤΟ ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΟΓΜΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ (ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΚΥΠΡΙΑΝΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗ).

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΤΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΤΩΝ ΑΜΕΤΡΗΤΩΝ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ: ΠΩΣ ΘΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΚΟΛΑΣΗ ΑΝ ΠΡΟΔΙΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΙΑ ΑΓΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ; ΒΙΝΤΕΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: "Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ https://www.youtube.com/watch?v=vdx11IBJrc8 ".


Ευστάθιος Μοσχοβίτης
http://www.freevolition.gr/orthodoxy-homology.htm