Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Πέμπτη, 21 Αυγούστου 2014

Οι ολετήρες που διδάσκουν "κάνει κακό στον εαυτό του, και όχι στην Εκκλησία, ο επίσκοπος που κηρύττει αιρετικά"



 Δεν νομίζω ότι ο πάπας, όταν κήρυξε σχισματική σύμπασα την Ανατολική Εκκλησία, θα είχε πει κάτι διαφορετικό από αυτά που μας είπε ο Λεμεσού Αθανάσιος : "Να προσέξουμε πάρα πολύ να μη χωριστούμε από την Εκκλησία, γιατί εκεί θα είναι ο όλεθρος ο πραγματικός. Όσοι μετέχουν στη θεία Λειτουργία είτε ως λειτουργοί είτε ως λειτουργούμενοι, ως κοινωνούντες, αυτοί είναι μέλη της Εκκλησίας. Δεν βλάπτει την Εκκλησία αν πατριάρχης ή επίσκοποι αποφασίσουν να δώσουν τη θεία Κοινωνία ή να συλλειτουργήσουν με άλλους, βλάπτουν τον εαυτό τους. Ένα λάθος έκαναν, συγχώρεσέ τους και μη το κάνεις θέμα. Στήριξε την Εκκλησία, μείνε πιστός στην Εκκλησία, στήριξε τον αδελφό σου, αυτό είναι το ζητούμενο. Βλέπετε τι έγινε με τους Παλαιοημερολογίτες, κατάντησαν χειρότεροι των αιρετικών" κλπ.,κλπ.

Ανώνυμος :
Δεν είπε σε κανένα σημείο ο μ. Λεμεσού Αθανάσιος: "Καλά κάνουν" ή "Δεν τρέχει τίποτα." Ίσα-ίσα, λέει επανειλημμένα ότι κάνουν κακό στον εαυτό τους. Το βασικό δόγμα του Οικουμενισμού λέει ότι όλοι θεωρούνται σωστοί, ότι και να κάνουν ότι και να πρεσβεύουν

κχ
Όταν ο επίσκοπος είναι "εις τόπον και τύπον" του εαυτού του, και του Χριστού που έχει ο εαυτός του, το Κοινό Ποτήριο, Θεία Μετάληψις άλλως Θεία Κοινωνία, δίδεται για τον Χριστό τον οποίο έκαστος - και ο επίσκοπος - κατά διάνοιαν έχει. Οπότε η κοινωνία μέσα στην οποία ζούμε, γίνεται "σκορποχώρι". Ο εαυτός μας, ή το εγώ μας, κυριαρχεί. Παύει να υπάρχει το εμείς.

Η μία κεφαλή της Εκκλησίας - είναι ο Χριστός - αποκτά τον τύπο του επισκόπου. Είναι το εγώ του, ή ο εαυτός του. Όσο για τον τόπο του επισκόπου - είναι η Εκκλησία - γίνεται πάλι το εγώ του, ή ο εαυτός του, ήτοι του επισκόπου. Που κι αυτό σημαίνει ότι το εγώ μας, ή ο εαυτός μας, είναι η Εκκλησία. Ακόμη ευρύτερα, κοινωνία είναι πάλι το έγώ μας ή ο εαυτός μας προς δόξαν της ατομοκρατίας.

Αν αυτό μας ζημιώνει ατομικά ή προσωπικά δεν ενοχλεί τον ολετήρα μητροπολίτη Λεμεσού Αθανάσιο. Ο οποίος με απαράδεκτο τρόπο εξατομικεύει τον επίσκοπο, χωρίζοντάς τον ψευδώς από το εκκλησιαστικό σώμα.

Αποτέλεσμα, το εγώ μας ή ο εαυτός μας, σύμφωνα με τις διδαχές αυτών των ολετήρων, εκτοπίζει τον Κύριο και Θεό ημών. Στη θέση του μπαίνουμε εμείς, ο καθένας με το εγώ του ή τον εαυτό του, και πλέον δεν έχουμε ουδεμία ανάγκη από Θεό, Χριστό, Παναγία, αγίους, εκκλησία. Ο Χριστός των ολετήρων ήρθε στη γη για το εγώ του, ή τον εαυτό του, και όχι για να μας ενώσει μαζί του κατά το «ήνωσας τα το πριν διεστώτα» : Ήπλωσας τας παλάμας και ήνωσας τα το πριν διεστώτα.
Όσο για την Εκκλησία* ποιά εκκλησία ;* ας είναι καλά το "βασίλειον ιεράτευμα" ή το ανεπίσκοπο σώμα της Εκκλησίας "πάσης επισκοπής ορθοδόξων". Βασίλειον ιεράτευμα χωρίς βασιλιά* έκαστος βασιλιάς του εαυτού του* και επισκοπή ορθοδόξων δίχως επίσκοπο* επίσκοπος το εγώ των πιστών !

Αν θέλετε απόδειξη ανατρέξατε στο περιοδικό Newsweek, 4/02/2012, άρθρο του κ.Andrew Sullivan και φωτογραφία εξωφύλλου, με το οποίο μας καλεί : Forget church. Follow Jesus. Ο αντίχριστος αγγλικανισμός, γενικότερα ο προτεσταντισμός, μας έχει καταπιεί συνεργούντος του παπισμού. Μόνιμοι αντίπαλοι, αν και τροφοδότες του, οι ολετήρες ορθόδοξοι* δηλαδή εμείς.

Η Καινοτομία με τους εν καινοτομία ορθόδοξους κέρδισε. Κέρδισε ;

Η αφορμή   http://katanixis.blogspot.gr/2014/08/2014_20.html

3 σχόλια:

Kyprianos Christodoulides είπε...

- Ανώνυμος
" Η Εκκλησία σώζει εμάς, όχι εμείς την Εκκλησία "

- κχ
Τότε, αφού η εκκλησία μας σώζει και όχι εμείς, γιατί μας ζητά να στηρίξουμε την εκκλησία, να μείνουμε πιστοί στην εκκλησία, να στηρίξουμε τον αδελφό μας ; Για να πέσουμε όλοι μαζί "εις βόθυνον", όπως οι τυφλοί οδηγοί τυφλών ;

- Ανώνυμος
Γράφεις κχ : "Τότε, αφού η εκκλησία μας σώζει και όχι εμείς, γιατί μας ζητά να στηρίξουμε την εκκλησία, να μείνουμε πιστοί στην εκκλησία, να στηρίξουμε τον αδελφό μας ;"

Σου απαντώ : Όταν λέει να στηρίξουμε την Εκκλησία , εννοεί να είμαστε κοντά στην Εκκλησία προκειμένου να σώσουμε την ψυχή μας . Για καλό δικό μας .Λέτε η Εκκλησία Του Χριστού να είχε "ανάγκη" την σωτηρία του κόσμου ή εσείς απλώς αγνοείται την ύπαρξη της Θείας Πρόνοιας ;

- κχ
" ... εννοεί να είμαστε κοντά στην Εκκλησία προκειμένου να σώσουμε την ψυχή μας . Για καλό δικό μας

Σε καλό μας, αδελφέ, σε καλό μας. Τι είναι αυτά που γράφεις ; Σώμα Χριστού, που δέχεται αυτά του μητροπολίτη Λεμεσού, νομίζεις ότι στηρίζει την Εκκλησία, παύλα, "για να σώσουμε την ψυχή μας" ; Να βλέπει τον επίσκοπο να δίνει τη θεία Μετάληψη σε εγνωσμένους και αμετανόητους παπικούς ή προτεστάντες, να βλέπει την Εκκλησία να γίνεται "ακορντεόν" και να μη λέει τίποτα, εκτός από το "δικό του λάθος, εγώ την ψυχούλα μου έχω, αυτή θα σώσω";

Αν δεν αδειάσει ο ναός από πιστούς, πώς θα καταλάβει ο επίσκοπος ότι τα στηρίγματα που ζητά, είναι για την προστασία του ιδίου και των πέριξ από την ελεγχόμενη κατεδάφιση. Την έχουν ήδη φτιάξει και μας προετοιμάζουν, για να μη τρομάξουμε. Θα μου πεις, βέβαια, και να αδειάσει ο ναός, άλλοι πιστοί θα τον γεμίσουν. Δεν μπορούν όμως να γεμίσουν και όλους τους ναούς. Αψευδής μάρτυρας και αναμφισβήτητο κριτήριο αποτελεί η μνήμη του, η μνημόνευση επισκόπου. Όπου δεν μνημονεύεται εκεί η αλήθεια, εκεί και η Εκκλησία. Αυτό φοβάται ο Λεμεσού και οι όμοιοι, γι΄ αυτό και επιτέθηκε στους Παλαιοημερολογίτες "που έγιναν οι χειρότεροι των αιρετικών". Λίγο ακόμη και θα μας έλεγε "φάγατε κι αυτούς τους Γιεχωβάδες".

Εντάξει, "ουδείς άξιος", αλλά ποτέ εμείς δεν είπαμε, δεν γράψαμε, δεν ζητήσαμε στηρίγματα σαν αυτά του μητροπολίτη Λεμεσού. Ο οποίος, αν κάποιος του ζητούσε γραπτές εξηγήσεις, για όσα είπε, θα απαντούσε - off the record - με το αυτονόητο : Μα στη Γερμανία βρισκόμουν, τι θέλατε να τους πω ;

Το ίδιο κάνει και ο Βαρθολομαίος χάριν του ανύπαρκτου πλέον "εθνικού συμφέροντος". Το "εθνικός" σημαίνει ρατσισμός, εθνοφυλετισμός, τζιχαντισμός, ζηλωτισμός και ο,τιδήποτε άλλο εκτός του δημοκρατικού, ελεύθερου και ανθρωπικού (!), σιωνισμού.

Kyprianos Christodoulides είπε...

Πρόσθετη απάντηση στο : "Λέτε η Εκκλησία Του Χριστού να είχε "ανάγκη" την σωτηρία του κόσμου ή εσείς απλώς αγνοείται την ύπαρξη της Θείας Πρόνοιας ;"

κχ
Πολλοί είναι εκείνοι που γράφουν έχοντας γνώση των γραφομένων τους. Ωρισμένα όμως θέματα, όπως είναι αυτά των Θρησκευτικών, απαιτούν επίγνωση, πέραν της γνώσης. Στην παρατήρηση "λέτε η Εκκλησία του Χριστού να έχει την ανάγκη της σωτηρίας του κόσμου κλπ. ", είναι προφανές ότι αγνοεί ο συντάκτης τί θέλει να πει. Νομίζω, δεν έχει επίγνωση αυτού που γράφει.

Βεβαίως, ο άγιος Θεός δεν υπόκειται σε ουδεμία ανάγκη. Βούλεται και όπως γνωρίζουμε "ανεξερεύνητες οι βουλές του Κυρίου". Δεν γνωρίζουμε, αλλά κυρίως δεν ρωτάμε, γιατί ο Θεός βούλεται. Ωστόσο, μερικά πράγματα μας είναι γνωστά, δηλαδή, ότι εξ αγάπης, και όχι εξ ανάγκης, κινούμενος ο άγιος Θεός ηβουλήθη, ενηνθρώπησε, και εξ αγάπης είναι δομήτορ (ή δομήτωρ) της Εκκλησίας.

Πολλοί πίστεψαν, άλλοι όχι, έτεροι δε βάλθηκαν να διαμορφώσουν μια δική τους έμπνευσης πίστη, σχετικά με την εξ αγάπης βουλή της θείας Ενανθρώπησης, αλλά και δόμησης της Εκκλησίας. Εκείνοι οι οποίοι πίστεψαν στο υπερφυές Μυστήριο της θείας Ενανθρώπησης, πίστεψαν και στην εν Πνεύματι και Αληθεία δόμηση της Εκκλησίας.

Όπως λοιπόν αγωνίστηκαν και μαρτυρικά ομολόγησαν για το αληθές του Μυστηρίου της θείας Ενανθρώπησης, κατά τον ίδιο τρόπο αγωνίζονται - μαρτυρικά και ομολογιακά - για το εν Χριστώ και Θεω ημών αποκαλυφθέν Μυστήριο της Εκκλησίας. Η προτύπωση παρέχεται στο β΄ κεφάλαιο του κατά Ιωάννη Ευαγγελίου, όπου και ο εν Κανά γάμος.

" 11 Ταύτην ἐποίησε τὴν ἀρχὴν τῶν σημείων ὁ ᾿Ιησοῦς ἐν Κανᾷ τῆς Γαλιλαίας καὶ ἐφανέρωσε τὴν δόξαν αὐτοῦ, καὶ ἐπίστευσαν εἰς αὐτὸν οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ."

Η αρχή των σημείων είναι ο γάμος. Γιατί η αρχή ; Διότι Νυμφίος είναι ο Χριστός και Νύμφη η Εκκλησία. Νυμφίος της Εκκλησίας ονομάζεται ο Κύριος. Χρέος, λοιπόν, όλων να καταγγέλλουμε όποιον φαλκιδεύει με ψεύτικα λόγια αγάπης το Μυστήριο της Εκκλησίας : Την εν Χριστώ αλήθεια και το άγιο, το κύριο και ζωοποιό Πνεύμα, το οποίο «ὅλον συγκροτεῖ τόν θεσμόν» της Εκκλησίας. Δική μας ανάγκη είναι η δικαίωση της θείας βουλής και αυτό μόνο με τη Χάρι, και κατά Χάριν, του αγίου Τριαδικού Θεού γίνεται ανθρωπίνως δυνατό. Είναι, άλλωστε, η απτή ύπαρξη της θείας Πρόνοιας

Kyprianos Christodoulides είπε...

Κοινωνιολόγος :
όλοι οι σωτήρες της εκκλησίας εδώ μαζεύτηκαν, στην κατάνυξη την αλάθητη, με τους διορατικούς που ξέρουνε τι βλέπουμε. μεγάλε Αθανάσιε, πόσο μπροστά είσαι! θα είμαι για πάντα στο πλευρό σου.

Κοινωνιολογική παρένθεση και προέκταση

Πολύ θα παρακαλούσα τον κ. Κοινωνιολόγο, που μας περιπαίζει σαν αλάθητους και σαν σωτήρες, να γίνει περισσότερο σαφής. Να μας πει, δηλαδή, τι καλύτερο προτείνει ο μη αλάθητος και όχι σωτήρας, μητροπολίτης Λεμεσού, από κοινωνιολογικής άποψης.

Κοινωνιολογίες υπάρχουν πολλές, ανάλογα με το θεωρητικό υπόβαθρο - οικονομικό, πολιτικό, υπαρξιακό - που έχει έκαστος. Κοινωνιολογία όμως εν (αγίω) πνεύματι και (Χριστώ) αληθεία είναι μόνον μία. Εκτός αν υπάρχει διττώς, άρα πολλαπλώς, και το (άγιο) πνεύμα της μιάς θεότητος (φύση) ποικίλλει εκείνου της θεανθρώπινης (υπόσταση) κατά Χριστόν αλήθειας. Πράγμα άτοπο και υποθέτω, θα συμφωνούσε σ΄ αυτό ο μητροπολίτης Λεμεσού Αθανάσιος.

Παρενθετικά, το φιλιόκβε κάνει αυτό ακριβώς, αλλά δεν θέλω να γράφω πολλά.

Η κοινωνιολογία όμως της οποίας γίνεται εισηγητής ο εκκλησιαστικός ποιμένας - την περιγράφει γλαφυρά σχολιαστής : "οι υπερόριοι πιστοί, όπου δεν έχουν τη δυνατότητα να πάνε σε Ορθόδοξη εκκλησία, να συμμετέχουν στα Μυστήρια, σημ. προφανώς κακόδοξων άλλων, αν και τελούνται από πλανεμένους κληρικούς" - αυτό ακριβώς προτείνει. Είναι άκρως διχαστική και εξόχως παραπλανητική.

Να συμπληρώσω απαραίτητα, ότι δεν τα γράφει ακριβώς έτσι ο σχολιαστής - σχολιάστρια καλύτερα - αλλά αυτό είναι κατά τη γνώμη μου το εξαγόμενο συμπέρασμα, όσων θέλουν συμβατικά να εκκλησιάζονται και τίποτα δεν έχουν μάθει περί ουνίας. Τέλος, είναι άλλο πράγμα ο αμαρτωλός ιερέας, που δίνει τη θεία Μετάληψη - ποτέ δεν ρωτά ο πιστός τον ιερέα να του πει τι αμαρτίες έχεις κάνει εσύ παππά μου - και εντελώς διαφορετικό η εν επιγνώσει Μετάληψη από κηρύσσοντα αίρεση γυμνή κεφαλή. Αυτός λέγεται πλανεμένος.