Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Πέμπτη, 24 Ιουλίου 2014

(1) Περί των συμβαινόντων σήμερα στην χειμαζόμενη Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος, ένας διάλογος

Μεταξύ του κυρίου Γεωργίου Γιαννοπούλου και του γράφοντος αναπτύχθηκε ένας διάλογος υπό μορφήν ημέηλ. Τα γραπτά του κ. Γιαννοπούλου παρατίθενται αυτούσια άνευ διορθώσεων.

- Ο χρήστης "ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ" έγραψε:

Οτι πρεπει να κοπει το μνημοσυνο του οικουμενικου πατριαρχη επρεπε να εχει γινει απο το 1920 αλλα δεν ειχε γινει γνωστη η εγκυκλιος.
Οι κανονες λεγουν κοβουμε την κοινωνια ως προς τον πρωτο, τον προεδρο της αιρεσεως, δηλ. τους οικουμενιστες πατριαρχες και αρχιεπισκοπους. Αυτο το νοημα εχει η κοινωνια του πρωτου, δεν κοβουμε μονο το μνημοσυνο οπως κανανε το1970 οι τρεις μητροπολιτες της εκκλησας της ελλαδος και ολοκληρο το Αγιο Ορος εκτος ολιγων προς τον αθηναγορα ενω μνημονευανε την συνοδο της εκκλησιας της ελλαδος που μνημονευε αθηναγορα, επρεπε να κοψουνε και την συνοδο και οποιον θα μνημονευε αθηναγορα.
 

Το 1924 δεν εγινε αποτειχιση απο τους κληρικους μοναχους και λαικους που κρατησαν την λατρευτικη ενοτητα και καθολικοτητα της μιας εκκλησιας. Απλα κρατησαν την μια εκκλησια και δεν την σχισανε οπως οι σχισματικοι νεοημερολογιτες. Για να γινει αποτειχιση μετα απο το 1924 πρεπει να την κανουν μονο αυτοι που ακολουθησαν το σχισμα του νεου δηλ.αποτειχιστηκαν απο τους επισκοπους του νεου και πηγαν με το πατριο και εντειχιστηκαν με τους κληρικους τους μοναχους και τους λαικους του ακαινοτομητου πληρωματος της εκκλησιας της ελλαδος αφου τα πρωτα χρονια απουσιαζαν οι επισκοποι της εκκλησιας της ελλαδος.
 

Η υποχρεωση της αποτειχισεως μας δινεται για να μην κατρακυλισουμε στον γκρεμο παρεα με τους κακοδοξους. Γιατι απο την ωρα που κηρυσεται η κακοδοξια δημοσια γυμνη τη κεφαλη μεχρι να γινει εξεταση και καταδικη απο ορθοδοξη συνοδο ζωντων επισκοπων εν Αγιω Πνευματι και οχι λυστρικου μπορει να περασουν παρα πολλα χρονια, δεν γινεται τοσα χρονια να κοινωνουμε με τους αιρετικους γιαυτο ειναι υποχρεωτικη η αποτειχιση. Αλλοι ανθρωποι ειναι κοντα στον θανατο δεν γινεται να παιζουν την ψυχη τους με την κολαση.
 

Επειτα απο την αποτειχιση αρχιζει και η συγκροτηση του ομολογιακου πληρωματος ολων των αποτειχισμενων ολων των βαθμων απο τον πατριαρχη μεχρι τον τελευταιο πιστο.  Το ομολογιακο ορθοδοξο πληρωμα των αποτειχισμενων λεγεται ακαινοτομητο. Μεχρι να καταδικαστει η αιρεση και το σχισμα απο το ορθοδοξο ομολογιακο πληρωμα των αποτειχισμενων απαγορευται καθε αλλαγη σχηματος της ιερας αποτειχισεως για να μην καταβιβασθει στον βαθμο της παρασυναγωγης.

 Οι τρεις πρωτοι επισκοποι στην εκκλησια της ελλαδος πολυ σωστα εκοψαν κοινωνια απο τους υπολοιπους νεοημερολογιτες οικουμενιστες επισκοπους το1935. Μετα απο μερικους μηνες αρχιζουν τις χειροτονιες νεων επισκοπων ενω ο χρυσοστομος καβουριδης στην επιστολη προς τον γερμανο βαρυκοπουλο το 1937 λεει : προς ικανοποιησιν της αληθειας ευχομαι εις τον Θεον οπως εν τω απειρω Αυτου ελεει και μακροθυμια ημας μεν να συγχωρηση δια το μεγα αμαρτημα οπερ επραξαμεν επι τη ανυψωσει Υμων επι τον επισκοπικον βαθμον, Υμας δε συνετιση και εις τας σωτηριους τριβους της συναισθησεως και της μετανοιας οδηγηση (σταυρου καραμητσου ο συγχρονος ομολογητης της ορθοδοξιας εκδοσεις " Παναγια η Θεοτοκος 1990 σελ.135).
  

Το μοναδικο νομιμο κανονικο και υποχρεωτικο δικαιωμα που εχει η επισκοπικη  ηγεσια του ομολογιακου  ακαινοτομητου εκκλησιαστικου πληρωματος  προ και μεχρι  συγκροτησεως Ορθοδοξου  συνοδου  εν Αγιω Πνευματι και ουχι λυστρικου για την εξεταση  και   καταδικη των κακοδοξων  ειναι μονο η Ιερα  Αποτειχιση απο την κολασιμη κοινωνια τους. Τις Αγιες Οικουμενικες και Τοπικες Συνοδους τις συγκροτησαν αποτειχισμενοι πατερες για να δικασουν τους κακοδοξους.
 

Μια ειναι η θεση του καθε επισκοπου στην καθε τοπικη εκκλησια, και κακοδοξος να ειναι εαν η ηγεσια των αποτειχισμενων επισκοπων δεν τον εχει δικασει ακομη για να βαλει ορθοδοξο στην θεση του κανενας δεν εχει το δικαιωμα να κανει καινουργεια δευτερη θεση λαθραια και να υπαρχει και δευτερος επισκοπος σε μια τοπικη εκκλησια.
 

Οι Αποτειχισμενοι Πατερες προτου να συγκροτησουν τις Αγιες Συνοδους για να δικασουν τους αιρετικους ουτε χειροτονουσαν ξανα απο την αρχη νεους  επισκοπους ουτε φτιαχνανε ξανα απο την αρχη καινουργιες ιεραρχιες ουτε δημιουργουσαν  παλι απο την αρχη νεες πολλαπλες παραλληλες διαφορετικες και ξεχωριστες συνοδους. Ολα πρεπει να γινονται νομιμα κανονικα και με ταξη για να εχουμε Αγιο-Πνευματικα αποτελεσματα γιατι εαν εχουμε διαφορετικες  διαστροφικες και κακοδοξες πορειες οχι μονο δεν διωχνουμε τον εχθρο αλλα τον ενισχυουμε και αντι να λυσουμε τα προβληματα προσθετουμε και αλλα.

 Η ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΝ
 

1937. Το πρώτο Ματθαιϊκό σχίσμα στους κόλπους της Εκκλησίας της Ελλάδος και συγκεκριμένα προς τους τρεις Ορθοδόξους νόμιμους κανονικούς ενιστάμενους Ιεράρχες. Ακολούθησε η αντικανονική και παράνομη χειροτονία και τοποθέτηση του Επισκόπου Ματθαίου με προβληματική εκκλησιολογία και με δημιουργία δεύτερης συνόδου παράλληλη προς την Εκκλησία της Ελλάδος, αποτελούμενης της πρώτης παρασυναγωγής (Ματθαίου).
 

Ακολούθησαν αργότερα πολλά σχίσματα και διαιρέσεις μέσα στους κόλπους της παρασυναγωγής των Γ.Ο.Χ. με αντικανονικές χειροτονίες αλλά και παράνομες, έτσι ώστε αυξήθηκε ο αριθμός των παρατάξεων.
 

Μόνο αυτοί που ενίστανται κανονικώς και νομίμως κατά των αιρετικών και σχισματικών οικουμενιστών είναι αυτοί που θα προκαλέσουν και θα συγκαλέσουν στο σύνολο τους μια Πανορθόδοξη σύνοδο αφού το επιτρέψει ο Άγιος Θεός για να καταδικάσουν την αίρεση και το σχίσμα του οικουμενισμού, όπως έγινε και από την Ρώσικη Εκκλησία της διασποράς όπου και αναθεμάτισε τους κοινωνούντας με την αίρεση του οικουμενισμού.
 

Μέχρι να καταδικαστούν οι υπόδικοι και δυνάμει αιρετικοί σχισματικοί και παρασυνάγωγοι από μια Αγία και όχι λυστρική Πανορθόδοξη Σύνοδο τα μυστήρια τους είναι έγκυρα εάν έχουν κανονική αποστολική διαδοχή. Όταν κριθούν και καταδικαστούν και επέλθει η κανονική τάξη της Εκκλησίας και γίνουν εν ενεργεία αιρετικοί, σχισματικοί και παρασυνάγωγοι τότε τα μυστήρια τους θα είναι άκυρα.
 

Σε αυτή την πλάνη ώστε να διακηρύσσουν άκυρα μυστήρια προ συνοδικής διαγνώσεως έχουν πέσει πολλοί καινοτόμοι νεοημερολογίτες και πολλοί παραταξιακοί των Γ.Ο.Χ. αναμεταξύ τους.
 

Τα δυο άκρα της Εκκλησίας δηλαδή οι νεοημερολογίτες οικουμενιστές και οι παραταξιακοί όλων των συνόδων έπεσαν και σε μια άλλη πλάνη ώστε να διακηρύσσουν στους κανονικώς και νομίμως ενισταμένους κληρικούς που διέκοψαν το μνημόσυνο και την εκκλησιαστική κοινωνία των αιρετικών σχισματικών και παρασυνάγωγων Επισκόπων ότι η Θεία λειτουργία που κάνουν είναι άκυρη αφού δεν μνημονεύουν τον οικείο Επίσκοπο. Γι'αυτό και βρίσκονται στα δύο άκρα, ενώ η Θεία λειτουργία ειναι χριστοκεντρική αυτοί πιστεύουν ότι είναι επισκοποκεντρική. Δεν έχουν καμία σχέση με το κανονικό εκκλησιαστικό δίκαιο και με την πράξη της Εκκλησίας, γι'αυτό και έπεσαν στην δαιμονική πλάνη.
 

 Η διακοπή του μνημοσύνου και της εκκλησιαστικής κοινωνίας των κανονικώς και νομίμως ενισταμένων προς τους υπόδικους καινοτόμους συνεχίζεται μέχρι να πραγματοποιηθούν οι διαδικασίες της συνοδικής κρίσεως και καταδίκης, και αφού έλθει η κανονική τάξη από την Ορθόδοξη Σύνοδο, τότε πάλι είναι υποχρεωμένοι να μνημονεύουν και να έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τους Επισκόπους το πληρωμα της Οθοδόξου Εκκλησίας.
 

Χωρίς να έχει γίνει η συνοδική πράξη της καταδίκης των οικουμενιστών για την α'ιρεση και το σχίσμα και όσων συγκοινωνούν με αυτούς και αφού δεν υπάρχει Επίσκοπος της Εκκλησίας της Ελλάδος που να ενίσταται κανονικά και νόμιμα, πως οι παραταξιακοί μνημονεύουν και έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τόσους Επισκόπους διαφορετικών Συνόδων παράλληλων προς την Εκκλησία της Ελλάδος; από εδώ φαίνεται καθαρά η αντικανονικότητα και η παράνομη και ψευδώς δήθεν ένσταση τους, ενώ στην πράξη δημιούργησαν αρκετές παράλληλες συνόδους προς την Εκκλησία της Ελλάδος γι' αυτό και αποτελούν παρασυναγωγή. Όσοι κληρικοί και λαϊκοί το καταλάβουν έχουν υποχρέωση να αποτειχιστούν από τους επισκόπους της παρασυναγωγής και τότε θα ενίστανται κανονικώς και νομίμως προ συνοδικής διαγνώσεως. Η υποχρέωση όλων των Ορθοδόξων Χριστιανών είναι: να αποτειχιστούν από τους αιρετικούς, τους σχισματικούς και τους παρασυνάγωγους κανονικά και νόμιμα προ και μέχρι συνοδικής διαγνώμης και εξετάσεως.

Στη συνέχεια ο κ. Γ. Γιαννόπουλος μου έστειλε ένα ακόμη ενημερωτικό ημέηλ , επιγράφεται "Η αίρεση του οικουμενισμού" και το οποίο παραλείπω λόγω έκτασης. Λίγο-πολύ είναι γνωστά πλέον τα της αιρέσεως αυτής.

Ακολουθεί το δεύτερο μέρος

Δεν υπάρχουν σχόλια: