Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τετάρτη, 4 Ιουνίου 2014

Υλικά ανακύκλωσης


Το "Ελληνικό Φόρουμ", η Google, το "Λημέρι" και τα Σχόλια

"... ὅπως πάντα τὴν ἔνταση τῶν μεταξύ μας διαιρέσεων τὴν διαδέχεται τώρα ἡ πρόκληση τῆς ἑνότητος καὶ κοινῆς προσπάθειας (...) Αὐτὸ ποὺ χρειαζόμαστε εἶναι ἡ ἐν ταπεινώσει ἑνότητα τῶν Ὀρθοδόξων καὶ ἡ ἐν ἀγάπῃ ὁμολογία μας στὸν κόσμο τῶν ἑτεροδόξων "
Αυτά γράφει ο μ. Μεσογαίας Νικόλαος και ιδού τι είχε πει ο οικουμενικός Αθηναγόρας :

«Διά της λέξεως Ενότης, η οποία είναι συμφωνοτέρα προς τους παρόντας καιρούς, νοείται η από κοινού συνεργασία εις τους διαφόρους τομείς της κοινωνικής, ηθικής και πνευματικής δράσεως, διά της συμβολής της Χριστιανικής Ανατολής και Δύσεως. Η Ενότης δεν προϋποθέτει την Ένωσιν, η Ένωσις προϋποθέτει δογματικήν ρύθμισιν».
Στο ίδιο "μήκος κύματος" και οι διάδοχοι, εν οις ο οικουμενικός Βαρθολομαίος. Στην Κοινή Δήλωση με τον πάπα Φραγκίσκο ιδού τι εγράφη :

«Ἡ ἀδελφική ἡμῶν συνάντησις σήμερον εἶναι ἕν νέον καί ἀναγκαῖον βῆμα εἰς τήν πορείαν πρός τήν ἑνότητα (...) Ἐνῷ γνωρίζομεν πλήρως ὅτι δέν ἔχομεν φθάσει εἰς τόν σκοπόν τῆς πλήρους κοινωνίας, ἐπιβεβαιοῦμεν σήμερον τήν δέσμευσίν μας νά συνεχίσωμεν βαδίζοντες ἀπό κοινοῦ πρός τήν ἑνότητα, διά τήν ὁποίαν προσηυχήθη ὁ Κύριος πρός τόν Πατέρα «ἵνα πάντες ἕν ὦσιν».
Το μάθαμε κι αυτό! Ο Κύριος προσευχήθηκε για την "ενότητα" και όχι για το «ἵνα πάντες ἕν ὦσιν». Τέτοια και τόση είναι η διαστροφή τους, ακόμη και τα ιερά Κείμενα να διαστρεβλώνουν. Διότι αυτό το σκοτασμό του νου τους δίνει το φιλιόκβε. Αν δεν είχε αυτά τα σκοτάδια εις την κεφαλήν ο μ. Μεσογαίας, δεν θα έγραφε αυτά που έγραψε. Νουν Χριστού δεν έχει και στολίζει την απάτη με τις γνωστές παπικές ωραιολογίες, ταπεινολογίες, "βιωματολογίες", "εμπειριολογίες" και άλλες πνευματολογίες, που τον έμαθε η θεολογία της ενότητος. Όχι η κατά Χάριν θεογνωσία, η επιβλέπουσα επί των ταπεινών και αγιάζουσα αυτούς.

Αν τώρα θέλετε να διαβάσετε την αντιστοιχία (αναλογικά) αυτών που μας λέει ο μ. Μεσογαίας Νικόλαος με όσα έγραψε ένα απορριματοφόρο (σχολιαστής όπως και ο γράφων) και τα πέταξε στη χωματερή του διδικτύου, επειδή τον ενόχλησε η λέξη "πατριωτικό", δείτε πρώτα τι γράφει (υπογράφει) το "Ελληνικό Φόρουμ" και ύστερα τα μπάζα (σχόλια), που έπεσαν στη χωματερή. Τα λεφτά των επιδοτούμενων από τις ΜΚΟ - ονόματα δεν γράφουμε - πρέπει να πιάνουν τόπο για να γίνουμε "Αμερική των Βαλκανίων" (sic). Με άλλα λόγια, είναι αυτό του μ. Μεσογαίας : «ἡ ἐν ἀγάπῃ ὁμολογία μας στὸν κόσμο τῶν ἑτεροδόξων».

Ιδού τί έγραψε το "Ελληνικό Φόρουμ":

Σχολιάζοντας το παραπάνω γεγονός (σημ. διαγραφή ιστολογίου "Το Λημέρι" από την Google) και καταγγέλοντας αυτή την απαράδεκτη φίμωση που επιχειρήθηκε, θα θέλαμε να προσθέσουμε τα εξής...

Το "δημόσιο συμφέρον" κύριοι δικαστές, δεν είναι μια αφηρημένη έννοια, πίσω από την οποία ευημερούν λογιστικές καρτέλες, αριθμοί και τα θησαυροφυλάκια των τοκογλύφων, ενώ την ίδια στιγμή οικογένειες αποδεκατίζονται, η δυστυχία στρογγυλοκάθησε για τα καλά στα σπιτικά των ανθρώπων, και ο κατάλογος των δολοφονημένων θεριεύει απελπιστικά, προσδίδοντας στο φαινόμενο διαστάσεις εθνοκτονίας.

Το δημόσο συμφέρον κύριοι δικαστές, δεν υπηρετείται όταν "αποδίδεται" δίκαιο με τη λογική του "ο γέγονε γέγονε", δηλαδη με το να απολαμβάνουν πλήρη ελευθερία και απόλυτη ασυλία οι πρωταίτιοι της καταστροφής, δηλαδή όλοι εκείνοι που διαχειορίστηκαν δημόσιες υποθέσεις και δημόσιο χρήμα, και να αποτελεί ο λαός στο όνομα του οποίου δικάζετε, το μόνιμο και αποκλειστικό θύμα των επιλογών αυτών.

Το δημόσιο συμφέρον κύριοι δικαστές, δεν υπηρετείται με κλειστά και τυφλά σχολειά, με φτωχά σχολειά, με υπολειτουργούντα νοσοκομεία, με ξενιτεμένα και απελπισμένα νιάτα, με φόρους πρωτοφανείς, κατοχικούς, εξοντωτικούς δυσβάστακτους που συσσώρευσαν τα ληξιπρόθεσμα χρέη των πολιτών προς το δημόσιο σε αστρονομικά ύψη.

Το δημόσιο συμφέρον δεν υπηρετείται με καθηλωμένα μαχητικά αεροπλάνα και με αξιωματικούς ζητιάνους στη ζωή.

Το δημόσιο συμφέρον δεν προάγεται και δεν υπηρετείται από πολιτικούς που παραδέρνουν στο βούρκο του πολιτικού ψεύδους, που εξαπατούν με το πολιτικό ψεύδος το λαό και την ίδια στιγμή, αντί η δίωξή τους να είναι αυτεπάγγελτη, αυτοί απολαμβάνουν το ακαταδίωκτο από τη δικαιοσύνη της πατρίδας μας.

Και βεβαίως το δημόσιο συμφέρον, συνιστά εκ των παγμάτων μια μονοσήμαντη αλήθεια, και δεν επιδέχεται περισσότερες της μιας ερμηνειών.

Εσείς κύριοι δικαστές, θα έπρεπε να ξέρετε, πως η λογική των περισσότερων από μια αληθειών, εφευρέθηκε μόνο και μόνο για να θριαμβεύσει το ψέμα.
Από τη στιγμή λοιπόν που έστω και ένας δικαστής διαφωνεί αναφορικά με το αν και κατά πόσον αυτή η πολιτική εξυπηρετεί το δημόσιο συμφέρον, το οποίο ως έννοια δεν επιεδέχεται πολλαπλές ερμηνείες, αυτό σημαίνει πως το δημόσιο συμφέρον δεν υπηρετείται αλλά υπονομεύεται με αυτές τις επιλογές.

Το δημόσιο συμφέρον υπονομεύεται και η χώρα ταπεινώνεται. Ταπεινώνεται η αξιοπρέπειά της στη διεθνή πολιτική σκηνή. Ταπεινώνεται ο πολίτης της στην καθημερινότητά του. Ταπεινώνεται με το μαύρο στην ΕΡΤ που θυμίζει πράξεις κατάλυσης της εξουσίας. Ταπεινώνεται ο πρωθυπουργός της όταν πρέπει να πάρει άδεια από τους υπαλλήλους των δανειστών ακόμη και για τον ΦΠΑ στην τυρόπιτα.

Αυτή την κατάσταση ουσιαστικά κρίνετε με τις αποφάσεις σας κύριοι δικαστές, και γι αυτή τη μαύρη αλήθεια απεφάνθητε ότι είναι νόμιμη και συνταγματική. Πείσατε;;; Έχετε απονείμει δίκαια κρίση;;; Είδατε την κοινωνία να χειροκροτεί τις αποφάσεις σας και να αισθάνεται ότι η δικαστική εξουσία είναι το αδιαμφισβήτητο αποκούμπι της στις δύσκολες και μαύρες μέρες που περνά;;;

Γιατί εμείς αυτό που αισθανόμαστε είναι πως τις αποφάσεις σας τις χειροκροτούν οι δανειστές - εκβιαστές της χώρας, και τα πολιτικά ανδρείκελα που εφαρμόζουν κατοχικές εντολές. Τα οποία ανδρείκελα ειρήσθω εν παρόδω, όταν κάπου τους θίγουν οι αποφάσεις σας,απλά τις αγνούν ή τις αντικαθιστούν με άλλες.

Κάπως έτσι θριαμβεύει στον τόπο μας ο νομικός πολιτισμός, που έμαθε να είναι ακριβός στα πίτουρα και φτηνός στ αλεύρι κύριοι δικαστές.

Ο νόμος όμως, σας έχει εκχωρήσει το δικαίωμα να δικάζετε, γιατί περιμένει να θριαμβεύει με τις αποφάσεις σας, και όχι να μετατρέπεται σε θηλιά που οδηγεί σε μαζική εθνοκτονία τους πολίτες.
Και για να προλάβουμε τους κακόβουλους, ξεκαθαρίζουμε ότι όλα τα παραπάνω, δε συνιστούν ύβρεις απέναντι στο θεσμό, αλλά το αυτονόητο δικαίωμα του πολίτη να έχει κρίση, άποψη και να την εκφράζει, δικαίωμα απόλυτα προστατευμένο από το Σύνταγμα της χώρας μας, για τον τρόπο με τον οποίο διαχειρίζονται το θεσμό οι λειτουργοί του.

Ο θεσμός της δικαιοσύνης, ήταν, είναι και θα παραμένει πάντα στο απυρόβλητο. Ο τρόπος όμως με τον οποίο τον υπηρετούν οι εκάστοτε λειτουργοί του, δε μπορεί να είναι υπεράνω της κριτικής των κοινωνιών που γεύονται στο πετσί τους τις συνέπειες αυτών των χειρισμών.
Κανείς δε δικαιούται να θεωρεί νόμιμο και συνταγματικό, το να μετατοπίζεται στην κοινωνία το φορτίο από την εγκληματική διαχείριση υποθέσεων που διαχρονικά έκανε το πολιτικό προσωπικό της χώρας, και την ίδια στιγμή να θέλει τους πρωταγωνιστές του εγκλήματος σε απόλυτη ασυλία, ενώ την ίδια την κοινωνία βουβή και άβουλη.
Και τέλος μια καταλυτική ερώτηση: Αν θεωρείτε κύριοι δικαστές ότι ορθώς έχετε αποφανθεί περί της συνταγματικότητας των νόμων και ρυθμίσεων του μνημονιακού εφιάλτη με γνώμονα το εθνικό συμφέρον, τότε όλη την προηγούμενη περίοδο που κάποιοι με ονοματεπώνυμο βιάζαν με τις επιλογές και τη διαχείρισή τους το εθνικό συμφέρον, γιατί παραμείνατε σιωπηλοί;;;

Γιατι δεν κρούσατε από τότε τον κώδωνα του κινδύνου;;; Γιατί δεν κινηθήκατε αυτεπάγγελτα σε βάρος των βιαστών;;; Πως γίνεται ξαφνικά να ανακαλύψατε το εθνικό - δημόσιο συμφέρον τώρα και μάλιστα με τρόπο που να ευνοεί τους δανειστές και να καταδικάζει την κοινωνία στην απόγνωση;;;
Που πήγε η προβλεπόμενη εκ του Συντάγματος ισονομία;;; Ποιός ηθικός και νομικός κανόνας προβλέπει ότι θα πρέπει να φορολογείται μέχρι απόγνωσης ο άνεργος;;; Από που προκύπτει πως η έννοια του δημόσιου συμφέροντος είναι συνώνυμη με τον εξαθλιωμένο και δυστυχισμένο λαό;;; Στο όνομα αυτού του λαού δε δικάζετε;;;  Πως μπορείτε λοιπόν να παραβλέπετε τη δυστυχία του οταν τον επικαλείστε;;;


Αν, τώρα, θέλετε να διαβάσετε και τα σχόλια σχετικά με τα ανωτέρω, τότε συνδεθείτε με το δεσμό που ακολουθεί  http://ksipnistere.blogspot.gr/2014/06/blog.html. Αυτά που έγραψε ο μ. Μεσογαίας Νικόλαος δεν διαφέρουν - κατά το πνεύμα - με τα "υλικά ανακύκλωσης" του απορριματοφόρου. Είναι στιλ brutal, κατά το σύνηθες, και δεν τα αναδημοσιεύω. Δεν γνωρίζω, αν μέσα σ΄ αυτά είναι και του γράφοντος.

Επιβεβλημένη σημείωση
Την ύπαρξη και το περιεχόμενο του ιστολογίου "Λημέρι" την αγνοούσα πλήρως.

Δεν υπάρχουν σχόλια: