Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2013

Ο νέος "οδικός άξονας" της ορθοδοξίας του Φαναρίου

Είναι γνωστό, και αν δεν είναι ας γίνει, ότι η καινοτόμος εκκλησία μετά της νεωτερίζουσας ορθοδοξίας πηγάζει εκ του Φαναρίου έχοντας εδώ τις "πλάτες" των φερεφώνων της. Αντιφωνητές, η ακαδημία Βόλου, η σχολή Γιανναρά και αρκετοί άλλοι ... εκ του Ασύλου, ή πανεπιστημίου. Την ορθοδοξία του Φαναρίου - καλύτερα, νέος οδικός άξονας θεολογίας -   κατευθύνει ο αγγλικού τύπου προτεσταντισμός (αγγλικανισμός), ο οποίος προσπάθησε και προσπαθεί να συνθέσει τον παπισμό με την ποικιλομορφία του Λούθηρου και των παραφυάδων του. Χαρακτηριστικό δείγμα των αντιφάσεων μέσα στις οποίες πνίγεται ο αγγλικανισμός και η ορθόδοξη  θεολογία των σχέσεων, της συνάφειας  και της μεταπατερικότητας - "μαζί με τους πατέρες", ερμηνεύουν το νεολογισμό οι συναφειακοί σχεσίτες - είναι αυτό που γράφει ανώνυμος σχολιαστής σε διάλογο που είχε με τον γράφοντα. Θα τον διαβάσετε (πλαγία γραφή) κατωτέρω.

κυπριανός χ :
Όποιος ενδιαφέρεται μόνο για την ψυχή του, για το άτομό του, κάθεται στο σπίτι του και κυττάζει τη δουλειά του. Αδιαφορεί για τον διπλανό του και την κοινωνία μέσα στην οποία ζει. Αν αυτές είναι οι αρχές της Χριστιανοσύνης για εσάς, δικαίωμά σας. Αλλά, νομίζω, δεν είναι αυτές. Διότι πολλοί άγιοι της Εκκλησίας έχουν πει και γράψει, ότι η σωτηρία μας περνά και από τον πλησίον με λόγω ενεργούμενα έργα, ή με πράξεις λόγω ενεργούμενες, δηλαδή, από θεωρία η οποία γίνεται πράξη, ή με πράξεις που απορρέουν από θεωρία. Προς τούτο συνάδει και το "16 ᾿Αρχὴ παντὸς ἔργου λόγος, καὶ πρὸ πάσης πράξεως βουλή" (Σοφ.Σειρ. κεφ.37). Όταν λοιπόν κάποιος, ή κάποιοι από εμάς, είναι σε θέση κάτι να κάνουν, με βάση τις αρχές της Χριστιανοσύνης, γιατί να κάθεται σπίτι του και να κυττάζει τη δουλειά του και ό,τι τον αφορά; Και επί πλέον, όταν βλέπει ότι οι αρχές της Χριστιανοσύνης - είναι το Δόγμα με τους ιερούς Κανόνες - αχρηστεύονται και το χειρότερο παραχαράσσονται, θα είναι αναπολόγητος, αν παραμείνει αδρανής.

Αν οι οδηγίες σας είναι αυτές ( :  Ανώνυμος έγραψε,5 Δεκεμβρίου 2013 12:52 π.μ."Από την στιγμή που τα παρόντα είναι πρόσκαιρα, τότε δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθούμε με αυτά. Τι θα κάνει προσωπικά ο κάθε πατριάρχης δεν με ενδιαφέρει από την στιγμή που δεν αλλάζει το Ορθόδοξο δόγμα, την πίστη μέσα μου αλλά και τις εκκλησιαστικές μου συνήθειες" ) και τις έχετε λάβει από γέροντες ορώντες και μη τολμώντες, κάνετε υπακοή σε αυτά που σας λένε, ώστε να μη γινόσαστε ενοχλητικός. Έχετε όμως υπόψη και αυτά που λένε οι άλλοι - αντιγραφές των οποίων κάνω - για να μη βρεθείτε κάποια στιγμή αναπολόγητος με ένα "δεν ήξερα".

Σαν υστερόγραφο, το Δόγμα αλλάζει, όταν οι ιεροί Κανόνες αποκαλούνται «τείχη αίσχους» . Ανασύρονται όμως από το μπάζα των ερειπίων, προκειμένου, μόνο, να διωχθούν οι Μοναχοί της ΙΜ Εσφιγμένου, καθόσον κρίνονται σχισματικοί, αιρετικοί, και δεν ξέρω τι άλλο.

Ανώνυμος 9 Δεκεμβρίου 2013 - 9:12 π.μ.

Προς Κυπριανός Χριστοδουλίδης 5 Δεκεμβρίου 2013 12:14 μ.μ.


Λέτε :
"Αν οι οδηγίες οι δικές σας είναι αυτές ( : "Από την στιγμή που τα παρόντα είναι πρόσκαιρα, τότε δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθούμε με αυτά......") και τις έχετε λάβει από γέροντες ορώντες και μη τολμώντες, κάνετε υπακοή σε αυτά που σας λένε, ώστε να μη γινόσαστε ενοχλητικός. Έχετε όμως υπόψη και αυτά που λένε άλλοι - αντιγραφές των οποίων κάνω - για να μη βρεθείτε κάποια στιγμή αναπολόγητος με ένα "δεν ήξερα".

Η έκφραση κ.Χριστοδουλίδη "τα παρόντα πρόσκαιρα" πήγαζε από την Καινή Διαθήκη (Προς ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Β' χωρίο 4.18 ):

"μή σκοπούντων ημών τά βλεπόμενα , αλλά τά μή βλεπόμενα . τά γάρ βλεπόμενα πρόσκαιρα, τα δέ μή βλεπόμενα αιώνια."

Έκφραση την οποία χρησιμοποίησε ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος σε επιστολή του προς την Άγια Ολυμπιάδα προκειμένου να μην ασχολείται με τα πρόσκαιρα που γίνονται στην Εκκλησία του Χριστού πέφτωντας σε κατάθλιψη .

Άλλα φαίνετε πως για τον κ.Χριστοδουλίδη όχι μόνο ο Άγιος "σφάλει" αλλά "δεν τα γράφει καλά" και η Καινή Διαθήκη . !


Απάντηση από κυπριανός χ

Μην περνάτε τους αναγνώστες - αν υπάρχουν, που διαβάζουν αυτά που γράφω εγώ και σεις απαντάτε - αφελείς ή ακόμη και εμένα τον ίδιο. Το τι έγραψα είναι εμφανές, όπως εμφανές είναι και γιατί το έγραψα. Ότι είναι αγιογραφικό το " να μην ασχολείται (κανείς) με τα πρόσκαιρα "  δεν το αμφισβητώ, σημασία όμως έχει, αυτό γενικότερα, πότε το επικαλείται κανείς, γιατί το επικαλείται, και πώς το επικαλείται.

Σας συνιστώ να μάθετε να μελετάτε την Αγία Γραφή και τότε ασφαλώς θα μάθετε να χρησιμοποιείτε τα χωρία της. Οπωσδήποτε και αυτά που γράφουν οι πατέρες της Εκκλησίας. Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος θέλοντας να προστατεύσει λιγότερο την αγία Ολυμπιάδα, "ίνα μη απογινώσκει", και περισσότερο όσους ασθενείς στην πίστη θα τον διάβαζαν - θέλω να πω, να μην υποπέσουν στο αμάρτημα της απόγνωσης, δηλαδή κατάθλιψης και απελπισίας - προσπαθεί να μειώσει τα όσα θλιβερά γίνονταν και εξακολουθούν να γίνονται στο χώρο της Εκκλησίας.
Αποτέλεσμα των αγώνων του ήταν η έλλαμψη της Αλήθειας (το πνεύμα της αληθείας) και η καταδίκη του ψεύδους. Η απόγνωση των πιστών καταπολεμάτε με τον αγώνα υπέρ της εν Χριστώ αληθείας, δηλαδή τον Παράκλητο.

2 σχόλια:

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ανώνυμος έγραψε ...
Προς Κυπριανός Χριστοδουλίδης 9 Δεκεμβρίου 2013 - 12:56 μ.μ.

Λέτε : "Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος θέλοντας να προστατεύσει λιγότερο την αγία Ολυμπιάδα "ίνα μη απογινώσκει" και περισσότερο όσους ασθενείς στην πίστη θα τον διάβαζαν, θέλω να πω να μην υποπέσουν στο αμάρτημα της απόγνωσης, δηλαδή της κατάθλιψης, προσπαθεί να μειώσει τα όσα θλιβερά γίνονταν και εξακολουθούν να γίνονται."

Αν δεν το πίστευε και ο ίδιος ο Άγιος κ.Χριστοδουλίδη δεν θα το ανέγραφε στην επιστολή του . Λέτε λανθασμένα για να "μειώσει" τα θλιβερά γεγονότα . Μα για τον Άγιο τα θλιβερά γεγονότα ήταν τα πρόσκαιρα και όχι τα αιώνια . Πως ήταν δυνατόν να μείωνε τα πρόσκαιρα ; ! Τα επίγεια γεγονότα άνευ αξία ;! Μάλλον εσείς κ.Χριστοδουλίδη θεωρείται τους αναγνώστες αφελείς .

Δεν είναι μόνο οι επιστολές του Άγιου που καθιστούν τα γεγονότα πρόσκαιρα κ.Χριστοδουλίδη αλλά και οι συμβουλές του Άγιου ως προς τις 4 διακόνισσες του Ολυμπιάδα , Πενταδία , Αμπρούκλα και Σαλβίνα να έχουν τον παρείσακτο διάδοχο του όπως είχαν και τον ίδιο .

Ο παρείσακτος διάδοχος είχε άμεση επικοινωνία και κοινωνία με τον αιρετικό πατριάρχη Αλεξανδρείας μιας και από κοινού μαζί με τον πατριάρχη Αντιόχειας κυνηγούσαν και οι τρείς τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο .

Όπως καταλαβαίνεται κ.Χριστοδουλίδη για τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο τα γεγονότα ήταν πρόσκαιρα και πριν την αναχώρηση του για την εξορία αλλά και μετά την αναχώρηση του . Προφανώς συνειδητοποιημένος ότι από την ανατολική εκκλησία τότε δεν μπορούσε να βρει το δίκιο του για αυτό και απευθύνθηκε με επιστολή στον τότε πάπα Ιννοκέντιο .

Το γεγονός αυτό της επιστολής στον πάπα για δικαίωση καθιστούσε τα θλιβερά γεγονότα στην ανατολική εκκλησία εξ ' ολοκλήρου πρόσκαιρα . Αλλά ακόμα και το περιστατικό με τον επίσκοπο Απάμειας που τον συμβούλεψε να έχει επικοινωνία με τον αιρετικό πατριάρχη Αλεξανδρείας προκειμένου να μην δημιουργηθεί σχίσμα στην Εκκλησία του Χριστού καθιστώντας ως κύριο παράγοντα την συνείδηση του επισκόπου Απαμείας επάνω σε καταδικαστέες αποφάσεις που θα αφορούσαν τον Άγιο χωρίς όμως η συνείδηση του Άγιου να του καταλόγιζε αυτά που του προσάπτουν .

Ήταν θέμα καθαρά συνειδήσεως και όχι επικοινωνίας . Η επικοινωνία που συμβούλεψε ο Άγιος τον επίσκοπο Απαμείας να έχει με τον αιρετικό πατριάρχη προκειμένου να μην χάσει ο επίσκοπος Απαμείας τα επισκοπικά του καθήκοντα και για να μην δημιουργηθεί σχίσμα από την μεριά του καθιστούσαν επίσης τα γεγονότα πρόσκαιρα

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Αφέλειας το μέγεθος, τα πρόσκαιρα και τα αιώνια

κχ :
Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος θέλοντας να προστατεύσει λιγότερο την αγία Ολυμπιάδα "ίνα μη απογινώσκει" και περισσότερο όσους ασθενείς στην πίστη θα τον διάβαζαν, θέλω να πω να μην υποπέσουν στο αμάρτημα της απόγνωσης, δηλαδή της κατάθλιψης, προσπαθεί να μειώσει τα όσα θλιβερά γίνονταν και εξακολουθούν να γίνονται."

ανμ :
Αν δεν το πίστευε και ο ίδιος ο Άγιος κ.Χριστοδουλίδη δεν θα το ανέγραφε στην επιστολή του . Λέτε λανθασμένα για να "μειώσει" τα θλιβερά γεγονότα . Μα για τον Άγιο τα θλιβερά γεγονότα ήταν τα πρόσκαιρα και όχι τα αιώνια . Πως ήταν δυνατόν να μείωνε τα πρόσκαιρα ; ! Τα επίγεια γεγονότα άνευ αξία ;! Μάλλον εσείς κ.Χριστοδουλίδη θεωρείται τους αναγνώστες αφελείς .

ΚΧ
Λανθασμένα διαβάζετε επειδή λανθασμένους διδασκάλους έχετε. Δεν μπορέσατε να καταλάβετε - το αγνοήσατε εντελώς - λόγω των αιρετικών καθοδηγητών σας, το " θέλοντας να προστατεύσει λιγότερο την αγία Ολυμπιάδα "ίνα μη απογινώσκει" και περισσότερο όσους ασθενείς στην πίστη θα τον διάβαζαν ". Τα πρόσκαιρα για τον ασθενή στην πίστη, εύκολα καταστρέφουν τα αιώνια. Με τον αφώτιστο νου δεν είναι δύσκολο να οδηγηθεί στο συμπέρασμα " μα τι θεός είναι αυτός, όταν δέχεται να διασύρεται ένας τόσο φωτισμένος άνθρωπος της εκκλησίας ; ". Τα θλιβερά γεγονότα με τον αγ. Ιωάννη τον Χρυσόστομο ήταν μεν πρόσκαιρα, απηχούσαν δε τα αιώνια. Το ανίσχυρο του θεού είναι η ακαταμάχητη δύναμή του.

Η απόγνωση και η κατάθλιψη, όταν ο θεός αποδεικνύεται ανίσχυρος να αποτρέψει την αδικία, έχει σαν αποτέλεσμα στον ασθενή ( δηλ. άρρωστο ) κατά την πίστη, είτε την εγκατάλειψη της πίστης αυτής, είτε την αδιαφορία πλέον για τα ζητήματα αυτά. Οπότε, στη δεύτερη περίπτωση, μπορεί να ακολουθήσει την αιρετική συνταγή να ενδιαφέρεται μόνο για την ατομική, ή προσωπική, σωτηρία του αδιαφορώντας για τα θλιβερά πρόσκαιρα. Το αιώνιο γίνεται καθαρά ατομική υπόθεση. Στην πρώτη περίπτωση, το πιθανότερο είναι να στραφεί σε μια άλλη πίστη, όπου ο θεός αποδεικνύεται ισχυρός και κόβει κεφάλια πρόσκαιρα και αιώνια. Αυτός όμως είναι ο διάβολος, "ἐκεῖνος ἀνθρωποκτόνος ἦν ἀπ' ἀρχῆς" .