Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2012

Εκκλησιαστικό γεγονός, η κατάρρευση μιας πρότασης πολιτισμού χωρίς τη θρησκεία


"O Eλληνώνυμος σήμερα έχει αποκοπεί από την ελληνική γλώσσα ... Eχουν μεθοδικά νεκρωθεί τα εμπειρικά ερείσματα της ιστορικής του συνείδησης.... ζει τον έσχατο εξευτελισμό της μεταφυσικής του παράδοσης με θρησκειοποιημένο το εκλλησιαστικό γεγονός" (Βλέπε, Χ.Γιανναρά, "Τρόικα και κόμματα σε ξένο αχυρώνα"

Κυπριανός Χ :

Ας αφήσουμε τα "ψιλά" για να πάμε στα "χοντρά" όπως τη χοντροκοπιά  "του έσχατου εξευτελισμού της μεταφυσικής (του) παράδοσης με θρησκειοποιημένο το εκκλησιαστικό γεγονός".

Ο αρθρογράφος αποφεύγει να αναρωτηθεί τούτο το απλό : Τι προηγείται, το θρησκευτικό ή το εκκλησιαστικό γεγονός; Η εκκλησία είναι γεγονός και η θρησκεία δεν είναι; Και αν δεν είναι, ας μας πει γιατί η θρησκεία δεν είναι γεγονός; Στραβός είναι, δεν βλέπει;

Η εκκλησία σαν γεγονός δεν είναι μόνο δικό μας "προνομιακό γεγονός". Το έχουν και άλλοι, όπως και πολλοί άλλοι έχουν παρομοίως το δικό τους προνόμιο στο γεγονός της θρησκείας τους. Εμείς όμως είμαστε οι μόνοι έξυπνοι που ανακηρύξαμε την εκκλησία σε "εκκλησιαστικό γεγονός" για να αποφύγουμε τον κίνδυνο της θρησκείας και της θρησκειοποίησης! Οποίον θαύμα!!
 Οι Ελληνώνυμοι έγιναν συνώνυμοι του βλακός και της βλακείας που διέδωσε (εν ονόματι ιδιοτελών και άλλων σκοτεινών συμφερόντων) την ηλιθιότητα της "θρησκειοποίησης του εκκλησιαστικού γεγονότος". Άφησαν στην άκρη το απλούστατο ερώτημα για να μας πετάξουν μέσα στα σκοτάδια του νου τους . Ποιο το ερώτημα; Η θρησκεία ποιεί εκκλησία ή η εκκλησία ποιεί ψευδώνυμες εκκλησίες γεγονότων και θρησκειοποίησης; Η εκκλησία του κ. Γιανναρά, και ο ίδιος, έχει πάρει στραβό δρόμο εδώ και αρκετά χρόνια. Επιμένει να λοιδορεί, να μέμφεται, να κακίζει, με υποτιθέμενες θεραπευτικές προθέσεις. Τώρα σαρκάζει συνεπαρμένος από τον επιθανάτιο ρόγχο του ασθενούς, τον οποίο γιάτρευε με δηλητήριο.

Θέλησε αυτός και η παρέα του, να αποφύγουν τη λέξη θρησκεία, να την εξαφανίσουν, και το πέτυχαν. Θρασείς όπως πάντα, γράφουν : "Mακάβρια συναρπαγή, συναρπαστικό να παρακολουθείς πώς πεθαίνει ιστορικά, αφανίζεται, μια πρόταση πολιτισμού που γοήτευσε (τουλάχιστον) την ανθρωπότητα για περισσότερα από χίλια χρόνια".

Ποια ήταν όμως αυτή η "πρόταση" πολιτισμού; Ήταν πρόταση πολιτισμού εκτός θρησκείας και εντός εκκλησίας! Δηλαδή, εκκλησίας  αποκομμένης από κάθε τι που έχει σχέση με τη θρησκεία. Όλα είναι μόνο εκκλησιαστικά και εκκλησία. Τίποτε άλλο δεν υπάρχει πέρα από το εκκλησιαστικό γεγονός. Το οποίο όμως κατέρρευσε για να συναρπάζει τον κ. Γιανναρά. Και γιατί όχι; Διέγραψε τη θρησκεία, στη θέση της έβαλε "το γεγονός" της εκκλησίας, αλλά χωρίς το θεμέλιο της θρησκείας, και η εκκλησία του γεγονότος αποσαθρώθηκε. Γιατί; Διότι η απαλλαγμένη θρησκειοποίησης (sic) εκκλησία είναι ψευδώνυμος εκκλησία.

Η θρησκεία ποιεί εκκλησία φθάνει βέβαια να μην είναι η οποιαδήποτε θρησκεία. Εμείς για αποκεκαλυμμένη θρησκεία μιλούμε πάντα,  μιλούμε για τη θρησκεία την οποία σκίαζε ο νόμος της Π. Διαθήκης και αποκάλυψε η Καινή. Αυτή εποίησε την Εκκλησία και μάθαμε τα της θρησκείας μας. Όσο για τη  μακάβρια συναρπαγή θανάτου της πρότασης πολιτισμού, που δίδαξε ο κ. Γιανναράς και η παρέα του, είναι  ακριβώς διότι παρακολουθούν το δικό τους θάνατο. Αν αυτό τους χαροποιεί, το ίδιο και περισσότερο ενθουσιάζει εμάς.

3 σχόλια:

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ανώνυμος έγραψε :
Κυπριανέ Χριστοδουλίδη,
καί οἱ θρησκεῖες πεθαίνουν στίς μέρες μας, διότι εἶναι κενές πνευματικότητος. Εἶναι κενό γράμμα, στά χέρια τῶν ἱερατείων, πού δέν θέλουν ἤ δέν γνωρίζουν νά δείξουν στούς ἀνθρώπους τόν δρόμο πρός τήν Θειότητα.
Δυστυχῶς οἱ κάθε λογῆς "πιστοί" ὅλων τῶν θρησκειῶν, θά εἶναι οἱ τελευταῖοι πού θά δεχθοῦν τήν ἀλλαγή πού ἐπέρχεται στόν πλανήτη. Πρός τό παρόν παραμένουν προσκολλημένοι στήν πίστη "τους", καί δέν ἀναγνωρίζουν τόν σατανικό τρόπο μέ τόν ὁποῖο οἱ σκοτεινοί (ἀπόγονοι ἐκείνων πού σκότωσαν τόν Ἰησοῦ, τόν Σωκράτη καί ἄλλους πνευματικούς Διδασκάλους) χρησιμοποίησαν τούς Θείους Λόγους γιά τήν χειραγώγηση καί ἀποπροσανατολισμό τῶν ἀνθρώπων.
Κυναίγειρος

Απάντηση
Ευχαριστώ τον Κυναίγειρο για την απάντηση

Οι θρησκείες δεν πεθαίνουν αγαπητέ μου. Προστάτη τους έχουν το Διάβολο, για να φαλκιδεύει την εν Χριστώ και αγίω Πνεύματι αποκεκαλυμμένη θρησκεία. Προτύπωση αυτής είναι η "κιβωτός του Νώε", η Εκκλησία, η οποία δεν οικοδομήθηκε ερήμην της θρησκείας. Για τους ανθρώπους της θρησκείας φτιάχτηκε η εκκλησία, βλέπεις όμως η αίρεση διέφθειρε και τη θρησκεία, και την εκκλησία, και τους ανθρώπους.

Αν κάποιοι διαφωνούν και προτιμούν το θάνατο της θρησκείας για να ζήσει η εκκλησία, ας μάθουν ότι θανατώνουν και τα δυο. Αλλά δεν το καταλαβαίνουν. Βρίσκουν περισσότερο συμπαθείς τις αερολογίες τύπου "θρησκειοποίηση του εκκλησιαστικού γεγονότος", δηλαδή άλλο θρησκεία, άλλο εκκλησία, και από ελληνόφωνοι προτιμούν να γίνουν "βλακόφωνοι". Διακαίωμά τους και δικό μου δικαίωμα να καταδεικνύω τους νεωστί ελληνοφανείς ελληνόφονους.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ανώνυμος έγραψε :
"Κυπριανέ,
ἡ ἐμμονή νά χαρακτηρίζης ὅλες τίς θρησκεῖες, πλήν τῆς ἀποκαλουμένης ὀρθοδόξου χριστιανικῆς, συλλήβδην ὡς διαβολικές δεικνύει διαβολική ἔπαρσι καί ἐμπάθεια.
Ὁ Ἰησοῦς δέν ἵδρυσε καμμία θρησκεία. Ὀ Παῦλος τό ἔπραξε. Ὀ Ἰησοῦς ἦρθε νά δείξη στόν ἄνθρωπο τόν (λησμονημένο) δρόμο ἐπικοινωνίας μέ τό θεϊκό του μέρος (οὐκ οἴδατε ὅτι ναός Θεοῦ ἐστέ καί πνεῦμα θεοῦ κατοικεῖ ἐν ὑμῖν) καί ταὐτόχρονα μέ τόν Δημιουργό (τόν πέμψαντα αὐτόν) πού βρίσκεται μέσα καί πίσω ἀπ' ὅλα (πανταχοῦ παρών καί τά πάντα πληρῶν).
Βεβαίως τά ἱερατεῖα τά βόλευε νά "θεοποιήσουν" τόν Ἰησοῦ, καί νά γίνουν οἱ "ἀντιπρόσωποί του", διαφεντεύοντας τίς ψυχές τῶν ἀνθρώπων.
Κυναίγειρος"

Απάντηση στο :
"Κυπριανέ, ἡ ἐμμονή νά χαρακτηρίζης ὅλες τίς θρησκεῖες, πλήν τῆς ἀποκαλουμένης ὀρθοδόξου χριστιανικῆς, συλλήβδην ὡς διαβολικές δεικνύει διαβολική ἔπαρσι καί ἐμπάθεια.
Κυναίγειρος"

«Πάντες οι θεοί των εθνών δαιμόνια» (Ψαλμ. 95, 5). Δεν γράφω δικά μου πράγματα, αντιγραφές κάνω. Αν είναι κι αυτά διαβολική έπαρσι και εμπάθεια, κάποιος να σηκώσει το χέρι του


Απάντηση στο :
"Βεβαίως τά ἱερατεῖα τά βόλευε νά "θεοποιήσουν" τόν Ἰησοῦ, καί νά γίνουν οἱ "ἀντιπρόσωποί του", διαφεντεύοντας τίς ψυχές τῶν ἀνθρώπων.
Κυναίγειρος"

Δηλαδή, ο Χριστός δεν ήταν θεός και άνθρωπος (θεάνθρωπος)! Τον θεοποίησαν τα ιερατεία για να διαφεντεύουν (sic) τις ψυχές των ανθρώπων!! Ένας άνθρωπος ήταν όπως όλοι μας έτσι; Όλα τα άλλα ήταν προς "διαφέντευση".
Εντάξει, μείνε εκεί, αλλά μη μου ζητάς να κουβεντιάσω κι άλλο μαζί σου. Δεν υπάρχει κανένας λόγος.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Ανώνυμος έγραψε ...
"Καί γιά νά μήν μέ παρεξηγήσουν οἱ «θεολογοῦντες» τῆς «νεοπατερικῆς θεολογίας», ὡς «ὀργή Θεοῦ» πού εἶπα, ἐννοῶ τήν ἄρση τῆς θείας Χάριτος, γιατί ὁ Θεός δέν παύει ποτέ νά εἶναι ἀγάπη. Ἡ λεγομένη «ὀργή Θεοῦ» εἶναι ἡ ἄλλη πλευρά τῆς ἀγάπης Του!"

ΚΧ
Έχω τη γνώμη πως περισσότερο ευκρινής, θα ήταν ίσως η ακόλουθη διατύπωση σχετικά με την "οργή του Θεού"

Αόργητος ο άγιος Θεός και η Χάρις. Τι γίνεται όμως με τους αρνητές του Θεού; Βεβαίως όταν τον αρνούνται και τον πολεμούν η Χάρις τους εγκαταλείπει. Η εγκατάλειψη όμως αυτή συνεπάγεται κάτι άλλο, διότι οι αρνητές, είθισται να είναι και αρνητές του Διαβόλου. Όταν λένε "όλα τα σχετικά με την πίστη είναι παραμύθια", σημαίνει ότι απορρίπτουν και τον Διάβολο, ο οποίος πιστεύει, δεν απορρίπτει τον άγιο Θεό, αλλά τον διαβάλλει θέλοντας αυτός να τον αντικαταστήσει.

Όσοι λοιπόν πολεμούν τον Θεό, μαζί και τον Διάβολο, ο τελευταίος δεν τους το συγχωρεί καθόλου. Τους χτυπά αλύπητα, τους δίνει και καταλαβαίνουν, όπως λέμε, αλλά δεν καταλαβαίνουν τίποτα οι άμυαλοι. Τα βάζουν πάλι με το Θεό και ερωτούν : Μα τι θεός είναι αυτός που επιτρέπει ακόμη και μικρά παιδιά να πεθαίνουν, να σκοτώνονται;

Όσοι αρνούνται τον άγιο Θεό, ο Διάβολος τους ζητά να τον προσκυνήσουν και αν δεν το κάνουν, επισύρουν την οργή του. Ουδεμία η σχέση συνεπώς με τις ανθρωποπαθείς εκφράσεις περί "οργής του Θεού".

Οι αιρετικοί και οι αλλόθρησκοι, υποθέτω, αυτό το γνωρίζουν. Δεν ξέρω όμως αν γνωρίζουν οι δόλιοι πλαστογράφοι, ότι ο παραποιημένος άγιος Θεός τον οποίο τιμούν, είναι εντελώς άλλος, και ξένος, από τον Τριαδικό Θεό τον οποίο κυρήσσει η Ορθοδοξία. Τα δεινά που υφίστανται δεν τους συνετίζουν.