Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Κυριακή, 4 Σεπτεμβρίου 2011

Το "αιωνίζειν του τίποτα" και το "αιωνίζειν κατά το όλον"


Εισαγωγικό σημείωμα

Ο αγαπητός αναγνώστης που θα διαβάσει το παρακάτω Σχόλιο, καλό θα ήταν να έχει υπόψη του δυο σχετικά άρθρα που αναρτήθηκαν σε ιστοσελίδες, προκειμένου να έχει πλήρη γνώση για όσα περιλαμβάνει το σύντομο - ενημερωτικό ή κάτι άλλο - ανάγνωσμα.


Οι ιστοσελίδες, που στάθηκαν η αφορμή, είναι :

1) http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2011/09/blog-post_02.html
2) http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=27925&sid=59519fca31876ea42138fba82dd798a3#27925
άρθρο με τίτλο "Απέναντι = Τίποτα, το τέχνασμα του Μητροπολίτη Πειραιά"


Το Σχόλιο ήταν :

Σαφώς, σαφέστατα, αυτά που ακολουθούν είναι από διαφορετική οπτική γωνία και θέλω να ελπίζω, χωρίς παραμορφωτικούς φακούς ή πρίσματα.

Το "επέκεινα" μπορεί να ταυτίζεται με το "αιωνίζειν του τίποτα", όταν ο απελθών είναι σαν αυτό που γράφει η ΘΑΛΕΙΑ (σημ : βλέπε παραπομπή δεύτερης ιστοσελίδας).

"Ο Κύρκος και οι λοιποί πρώην αριστεροί αγωνίστηκαν να μολύνουν, να διαφθείρουν, να μεταλλάξουν και να ενσωματώσουν το ΜΕΓΑ κύρος και τους αιματοβαμμένους αγώνες των ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ κινημάτων στις «ιδέες», τις «αξίες» και τα ιδεολογήματα του χρήματος και της Νέας Τάξης…"

Η άλλη πλευρά της αριστεράς, συνεχίζω, αυτή που έδωσε τις μάχες και το αίμα της για τις ιδέες και τις αξίες του "αιωνίζειν κατά το όλον", κι αυτή προδόθηκε. Όπως προδόθηκαν οι άλλοι, τους οποίους συνειρμικά περιγράφει αφήνοντας τον αναγνώστη να οδηγηθεί στο συμπέρασμα :

"Διότι ταυτίζουν και την Ορθοδοξία με τους διαχειριστές και σφετεριστές της, με όλους αυτούς τους δεσποτάδες που αγωνίζονται με νύχια και με δόντια να την δέσουν στο άρμα του Οικουμενισμού"

Ο άνθρωπος κάνει τους θεσμούς, όταν ο άνθρωπος είναι ο ενυπόστατος θεσμός. Φανερώθηκε άπαξ, αλλά οι φύλακες των αρχαϊκών προτύπων προτίμησαν να τον θανατώσουν. Είπαν πως ήταν βλάσφημος.

Ελπίζω να με συγχωρέσει η αρθρογράφος ΘΑΛΕΙΑ, που παρέλειψα το ερωτηματικό και ελαφρά τροποποίησα το γραπτό της. Ο Πειραιώς Σεραφείμ αν ήθελε και αν μπορούσε, αυτή τη διευκρίνιση όφειλε να την είχε κάνει. Έμεινε στα μισά του δρόμου "μεταξύ θείας και ανθρωπίνης δικαιοσύνης".

Δεν υπάρχουν σχόλια: