Αλλοίωση, "εν ανομίαις συνελήφθην"

"Ευμορφία", για όλους

Επαναγωγή, "εις το καθ΄ομοίωσιν επανάγαγε ..."

Σάββατο, 4 Ιουλίου 2009

Βαδίζοντας προς τη νέα οικουμενική σύνοδο



Ετοιμάζονται για νέα οικουμενική σύνοδο. Προηγουμένως όμως χρειάζονται τους συνοδικούς πατέρες. Που δεν θα είναι ούτε συνοδικοί, ούτε πατέρες. Θα είναι οι εξαγορασμένοι ημέτεροι με επισκοπικά αξιώματα και πανεπιστημιακές έδρες.Από ελληνικής πλευράς προβλέπεται η τετράδα Ζηζιούλα, Γιανναρά και Βασιλειάδη,Ράμφου. Τόσα βιβλία έγραψαν ! Να μην περιληφθούν στη σύνοδο ; Ε, όχι, αυτό είναι αδικία.

Και από το άγιον Όρος ; Α, ναι, Έχουμε και το άγιον Όρος. Τι γίνεται όμως εκεί πέρα ; Πολλά και σημαντικά. Το σπουδαιότερο, η προσπάθεια αφανισμού των Εσφιγμενιτών. Όλοι συμφωνούν ότι πρόκειται περί σχισματικών. Και τι λένε ; Τι γράφουν για το "σχίσμα" για να καταλάβουμε εμείς οι υπόλοιποι και να κρατήσουμε, έτσι, την πίστη μας ; Απλούστατα, δεν λένε τίποτα. Κάνουν υπακοή, αγρυπνούν και προσεύχονται για τη σωτηρία του κόσμου. Και όταν γράφουν, συναγωνίζονται ένας τον άλλο σε λυρισμό και σε δήθεν πνευματικές (λογοτεχνικές) ασκήσεις. Ασκητικό πνεύμα που επιδίδεται στην αισθητική καλλιέπεια και περιγραφές που αμιλλώνται δεινούς επαγγελματίες κατασκευής μυθοπλασιών και ποίησης. Ίσως, περιμένουν τον όμιλο απονομής βραβείων Νόμπελ να φωτιστεί από το άγιον Πνεύμα και κάποιος λόγιος μοναχός να χρισθεί νομπελίστας. Η σχεδιαζόμενη σύνοδος πρέπει να διαθέτει έναν τουλάχιστον με παγκόσμια αναγνώριση. Ό,τι βγαίνει από το άγιο Όρος είναι άρθρα και δοκίμια εντελώς άσχετα με ορθόδοξη θεολογία. Για την πίστη μας δεν χρειάζεται τίποτα να ξέρουμε. Θα την εμπιστευθούμε στον επίσκοπο κι εκείνος θα φροντίσει για τον καθένα ξεχωριστά. Αυτόν θα έχουμε ως μεσίτη !

Παρακάτω, στον κόσμο των λαϊκών, γίνεται ή ακούγετε κάτι ; Βεβαίως. Υπάρχουν οι Μεταλληνοί και οι Ζήσηδες. Καθησυχάζουν - ακόμη- τους ευλαβείς. Θα αντιδράσουμε όταν έρθει η στιγμή, λένε ! Και η στιγμή δεν έχει φτάσει !! Γιατί, οι "μπροστάρηδες" του αγώνα προσπαθούν σιγά-σιγά να μαντρώσουν τα πρόβατα στη στάνη. Μετά, όταν η στιγμή θα έχει γίνει πια γεγονός, οι "μπροστάρηδες" θα μπουν κι αυτοί στη στάνη. Όμως, το πιθανότερο είναι με μια κλωτσιά, να τους πετάξουν στο λάκκο με τους οργανωσιακούς "ταλιμπάν" και τους "μουτζαχεντίν" του παλαιού ημερολογίου. Ο κύκλος θα έχει κλείσει όπως έκλεισε με τον Σαντάμ και τον Ιωαννίδη.

Και τότε τι κάνουμε ; Θα ρωτήσεις αναγνώστη. Εδώ που φτάσαμε μπορούμε να κάνουμε κάτι ; Δύσκολο το ερώτημα και δυσκολότερη η πράξη - σαν απάντηση. Αλλά δεν υπάρχει άλλη. Η μοναδική αντίδραση που ο λαός του Θεού έχει στα χέρια του, είναι να αδειάσει τους ναούς. Σε ναούς όπου μνημονεύονται αιρετικοί επίσκοποι δεν έχουν θέση. Η λοιμική της αίρεσης τους μεταδίδεται χωρίς να το καταλαβαίνουν. Ούτε καν μάσκες δεν υπάρχουν. Διαφθείρονται νομίζοντας ότι "ο καθένας έχει χωριστά την ψυχή του". Όμως όχι. Δεν είναι έτσι. Το σώμα της Εκκλησίας που έχει κεφαλή τον Χριστό, δεν είναι άλλος το πόδι, άλλος το χέρι, άλλος το μάτι. Είναι ενιαίο σώμα, μια ενιαία ψυχή, που την συγκροτεί το Άγιον Πνεύμα.

10 σχόλια:

Σαλογραια είπε...

Κυπριανέ μου
εδώ και τριάντα χρόνια είχε κυκλοφορήσει ένα κείμενο του καθηγητή της Θεολογίας π. Ιουστίνου Πόποβιτς περί του διατί ΔΕΝ πρέπει να συγκληθεί νέα Οικουμενική Σύνοδος...
Νομίζω ότι οι διάφοροι Οικουμενιστές παπάδες και δεσποτάδες την εξαφάνισαν, ή κάνω λάθος;

Petros είπε...

Η κυκλοφορία του τεύχους του π. Ιουστίνου (στην Ελληνική) έγινε το 1974 και κυκλοφόρησε κυρίως μεταξύ των Ορθιδόξων στις ΗΠΑ. Ένα από τα βασικά του επιχειρήματα ήταν ότι οι περισσότερες Ορθόδοξες Εκκλησίες (που βρίσκονταν στο σοβιετικό μπλόκ) ήσαν ανελεύθερες και άρα δεν είχαν φωνή γνήσια. Σήμερα μπορεί να έχει εκλείψει ο λόγος αυτός αλλά ίσως θα πρέπει να αναρωτηθούμε: Ποιός την θέλει αυτή τη Σύνοδο. Αν υπάρχει ένα βασανιστικό ερώτημα που καίει τον κόσμο - αυτόν ακόμα που γεμίζει τις Εκκλησιές-είναι δυστυχώς, η καλοπέραση. Βρείτε μου μια παρέα που να συζητάει στο δρόμο ή στο καφενείο ενα θεολογικό θέμα και ίσως αρχίσω να πιστεύω ότι χρειάζεται.
Κατά τα άλλα, αν γίνει θάναι η Σύνοδος που προεφήτευσε ο Κοσμάς ο Φλαμιάτος, αν δεν κάνω λάθος, και για την οποία είπε ότι στόχος της θα είναι η...κατάργηση της Ορθοδοξίας..
Το μέλλον της Εκκλησίας δεν είναι οι Σύνοδοι και τα μεγαλεία..Είναι η έρημος..Μικρές και απομονωμένες ενορίες "ταλιμπάν" που θα διασώζουν την συνέχεια και την μοναδικότητα της Αληθείας, υστερούμενοι, θλιβόμενοι, διωκώμενοι..
ΠΓΚ

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Είναι κρίμα που δεν το έχω. Αλλά κάτι είχα μάθει όταν βρέθηκα στην Καψάλα. Η Εκκλησία του Χριστού θα γυρίσει πάλι στην έρημο, όπως σωστά το είχε πει,αν θυμάμαι, ο Γ. Φλορόφσκι.

Και με την ευκαιρία : Διερωτάται ο οικουμενιστής ιερεύς Γ.Τσέτσης πόσοι από αυτούς που αγωνιούν για την τύχη της Εκκλησίας ξέρουν τι σημαίνει η εκ του Πατρός μόνον εκπόρευσις, ποιά είναι η έννοια του όρου "ομοούσιος" και η διαφορά από το "ομοιούσιος",ποιά είναι η ουσιώδης διαφορά μεταξύ "μετουσίωσης" και "μεταβολής" των Τιμίων Δώρων και τέλος, τι υποδηλώνει η καλβινική θεολογική θέση περί "απόλυτου προορισμού".

Αυτά που έπρεπε να κάνει εκείνος και οι εδώ υποτακτικοί του Φαναρίου, που άφησαν ακαλλιέργητο το σώμα της Εκκλησίας για να το φέρουν στο τετελεσμένο γεγονός της ένωσης, έρχεται τώρα και μας το χρεώνει. Ίχνος ντροπής δεν έχει πάνω του. Άφησε τους νεο-ορθοδόξους να αλωνίζουν με τις ψευτοθεολογίες τους, για να στρώσουν το δρόμο.
Θου Κύριε φυλακήν τω καλάμω μου.

Σαλογραια είπε...

Για να πεί και ένα μεταμεσονύκτιο λόγο και η πονηρά και ακάθαρτος Σαλογραία:
Τι κοπανιέστε εσείς οι κατανοούντες;
Εγώ προσωπικά, δεν έχω ακόμη καταλάβει γιατί είναι κακό πράγμα η αίρεση, και σε τι επηρεάζει τον π ρ ο σ ω π ι κ ό μου βίο, αν πιστεύω ότι το Αγιο Πνεύμα εκπορεύεται εκ μόνου του Πατρός ή και εκ του Υιού...
Ποιος θα μου το εξηγήσει;
Π ρ α κ τ ι κ ά να το εξηγήσει και
χ ε ι ρ ο π ι α σ τ ά να το αισθανθώ στα κόκκαλά μου, το κακό το εκ της αιρέσεως προερχόμενο;
Διότι αν η αίρεση δ ε ν έχει επιπτώσεις στον
π ρ ο σ ω π ι κ ό μου κ α θ η μ ε ρ ι ν ό βίο, οι συζητήσεις ενάντια στις αιρέσεις, εμένα προσωπικά, μου φαίνονται δίχως κανένα νόημα...

Σαλογραια είπε...

Ξανακοιτάζοντας το σχόλιό σου, Κυπριανέ μου, να προσθέσω και τούτο: πιστεύω ότι όλοι αυτοί οι Οικουμενιστές δεν είναι υποχρεωτικά κακοπροαίρετοι άνθρωποι και συνειδητοί προδότες.
Νομίζω ότι μάλλον είναι άνθρωποι οι οποίοι δεν κατάλαβαν ποτέ το γ ι α τ ί η αίρεση είναι κακό, ώστε να την αποφύγουν πάση δυνάμει.
Αν πραγματικά είχαν ν ι ώ σ ε ι το κ α κ ό που κάνει στην π ρ ο σ ω π ι κ ή τους ζωή, απο την εδώ διαβίωση- αφήνοντας την αιωνιότητα της κολάσεως, για δευτερότερο κοίταγμα -η αίρεση καθε λογής- είμαι βέβαιη ότι θα έκοβαν μέχρι και φλέβα, προκειμένου να την αποφύγουν...
Και λυπούμαι πολύ που θα το πώ, αλλά αυτό το ερώτημά μου, γ ι α τ ί δηλαδή η
κ ά θ ε αίρεση είναι κ α κ ό και λυμεών της ψυχής, με βοήθησε κάπως να το καταλάβω,όχι Ορθόδοξος ιερέας ή λαικός, όπως θα έπρεπε, αλλά ο Αμερικάνος μάλλον παπικός ψυχίατρος Σκοτ Πεκ στο έργο του, Ο ΔΡΟΜΟΣ Ο ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΑΞΙΔΕΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ οπου εκεί αναφερόμενος στην αίρεση με χειροπιαστά παραδείγματα, ως θεολογών αλλά και ως ψυχίατρος, φωτίζει για λίγο, υπέροχα το πρόβλημα...
Η ανθρώπινη φύση σήμερα, αν δεν καταλάβει τα
γ ι α τ ί και τα δ ι ό τ ι , δεν παρακινείται εις ε φ α ρ μ ο γ ή ν.
Είναι η μορφή του Αντίχριστου πολιτισμού, του εκ της Αναγέννησης και μετά κυρίως γιγαντωμένου, που, προς αυτή την κατεύθυνση, της εφαρμογής δηλαδή των
Ε ν τ ο λ ώ ν –πράξεως και Ομολογίας- μας αποτρέπει...

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Σαλογραια : Οικουμενιστές δεν είναι υποχρεωτικά κακοπροαίρετοι άνθρωποι και συνειδητοί προδότες.

Κ: Είναι. Τους έχει διαφθείρει η οίηση και δεν καταλαβαίνουν ότι η παπική εκκλησία,όπως και κάθε αίρεση, είναι γέννημα ενός διεστραμμένου νου.Δεν έχουν ταπείωση.Ταπεινολογούν και αντί να αντλούν Θεολογία από τους εκκλησιαστικούς πατέρες προτιμούν τους δικούς τους φιλοσοφικούς στοχασμούς διαστρέφοντας τους πατέρες.Οι αιρετικοί με τους αιρετικούς τα βρίσκουν, γιατί είναι ομοιοπαθείς.Γι΄ αυτό ανατριαχιάζουν όταν τους υπενθυμίζουμε τις ορθές και Ορθόδοξες Θεολογικές αρχές.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Με την ευκαιρία, θα ήθελα κάτι ακόμη να συμπληρώσω.Οι οικουμενιστές δεν ενδιαφέρονται για τη Θεολογία.Αν έχουν κάποιο ενδιαφέρον,αυτό είναι εντελώς προσχηματικό.Η φιλοσοφία είναι το ενδιαφέρον τους, από εκεί άπτονται έλαφρώς της Θεολογίας.

Όμως αυτοί οι εφαψίες κάνουν το εξής σοβαρό λάθος.Επειδή το φιλοσοφικό Απόλυτο (σημ. είναι το ζητούμενο του στοχασμού η θέα και η μετοχή σ΄ αυτό) γκρεμίστηκε με την καταπάτηση του θανάτου (σημ. το μοναδικό απόλυτο για τον άνθρωπο είναι ο θάνατος) και έγινε ο θάνατος σχετικός, οι οικουμενιστές τολμούν να σχετικοποιούν την Αλήθεια! Οι εκκλησίες,λένε,κατέχουν μέρος της Αλήθειας. Καμία δεν είναι ο μοναδικός κάτοχος. Εφαρμόζουν δηλαδή το κακό που έπαθαν σ΄αυτό από το οποίο το έπαθαν. Αλλά η Αλήθεια δεν σχετικοποιείται.Ή αυτό είναι, αυτό που είναι ή δεν είναι. Η Ανάσταση και η Ανάληψη του ενσαρκωθέντος Θεού Λόγου,ήταν γεγονός που άνθρωποι το έζησαν και το είδαν.Δεν τα έβγαλαν από το μυαλό τους αυτά. Ομοίως και το άγιο Πνεύμα το ζούμε και το βλέπουμε στα κείμενα των αγίων πατέρων, στις Εικόνες και στα Μυστήρια της Εκκλησίας. Αλλά το περισσότερο, το ζούμε στην Ανάσταση του Σωτήρος κάθε χρόνο, παρά τις αντίθετες γνώμες των νεοορθοδόξων, που μας κατηγορούν για ιδεοληψίες ή εγωκεντρικές θωρακίσεις, απότοκες του δικού τους - και όχι δικού μας - ψυχολογισμού.Όταν λένε βλακωδώς: "πάμε στην Εκκλησία για να μάθουμε αν με το θάνατο πατείτε ο θάνατος", αυτό δείχνει ότι είναι εντελώς άγευστοι και αμέτοχοι του γεγονότος της Αναστάσεως.

Σαλογραια είπε...

Προσωπικά δεν μπορώ να επιμείνω ότι οι Οικουμενιστές ε ί ν α ι κακοί.
Το τι ε ί ν α ι και το τι δ ε ν είναι ο καθένας, μόνο ο Θεός μπορεί να το γνωρίζει σε απόλυτες τιμές.
Ο Σωκράτης που είπε το Ο υ δ ε ί ς εκών κακός, με πείθει σε μεγάλο βαθμό.
Προσωπικά πιστεύω ότι οι Οικουμενιστές-αυτοί που δεν έχουν κέρδη οικονομικά απο τον οικουμενισμό τους- δεν είναι κακοί.
Προσωπικά, τους θεωρώ- εν πολλοίς - βλάκες...

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Και ο Άρειος και ο Νεστόριος και ο Αίλουρος ήταν καλοί;;; Αν ήταν θα καταλάβαιναν το λάθος τους και θα ζητούσαν συγγνώμη από τον άγιο Θεό.Γι΄ αυτούς ισχύει το "πας ο ών εκ της αληθείας ακούει μου της φωνής" και το "υμίν δέδοται γνώναι τα μυστήρια της βασιλείας του Θεού εκείνοις δε τοις έξω εν παραβολαίς τα πάντα γίνεται". Νομίζουν ότι όλα είναι παραμύθια, δεν βλέπουν ότι κάνουν πράξη (περίπτωση Μέσκου)αυτό που έκανε ο Ιούδας.

Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...

Και κάτι σχετικό μόνο ως προς τη φωτογραφία. Την έβαλα για δυο λόγους.Ο πρώτος,γιατί η επικείμενη σύνοδος μου φέρνει στο νου τους "κεκονιαμένους τάφους".Ο δεύτερος, γιατί ο τόπος της είναι εκεί.